dhl vs speedex ποιά είναι χειρότερη

dhl or speedex


  • Σύνολο ψηφοφόρων
    9
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λες.

Δεν γίνεται αυτό.

Και φυσικά κάνουν referencing, αλλά αυτό έχει να κάνει με το ERP σύστημά τους (για να μπορούν να συγκρίνουν καρτέλες και να κάνουν απογραφές), όχι με το customer service.

Δεν είναι θέμα εταιρίας αυτό.

Και από εδώ στην Γερμανία να έστελνες, πάλι ο κωδικός είδους θα άλλαζε όταν έφτανε εκεί.


είναι πανέυκολο να φτιάξει κανείς ένα σύστηματακι γεφυρωσης.

Αλλά γιατι να φτασει εκει το πράγμα, δεν ακολουθούν το : https://en.wikipedia.org/wiki/S10_(UPU_standard)

ουτως ώστε να μην χρειάζεται αλλαγή? και αν ντε και καλά στο χψζ συστημα του κάθε εξωτικού κουριερ έχουν αλλο κωδικό ας τον γεφυρώσουν οπως ΣΩΣΤΑ είπε ο @dimsonic.

Ολα τα αλλα ειναι δικαιολογίες να βασανίζουν τον κοσμάκη. Ακόμα και τα πιο απαρχαιομένα ERP (SAP) παίρνουν και αλλαγες, ασε που οι περισσότεροι με εμπορικα ERP, τελικά καταφεύγουν σε επιπρόσθετες custom λυσεις...

Σου τα λεει ένας γερολυκος της ναυτιλίας που ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ERP.... αν σκεφτόμουν με την λογική του "δεν γίνεται" λογω "κάποιου διαφορετικού ERP" δεν θα κυκλοφορούσα στους διαδρόμους χωρις πανοπλία ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η Speedex αυτή τη στιγμή είναι η μακράν χειρότερη μεταφορική εταιρία και φυσικά η φθηνότερη


Σπύρο μου διαφωνώ.

Μακράν χειρότερη θεωρώ την ACS.

είναι πανέυκολο .....


Αχιλλέα μου έχω δουλέψει και έρθει σε επαφή με δεκάδες ERP (το SAP το δούλευα πριν 20 χρόνια), μέσω της δουλειάς μου.

Φυσικά κανείς δεν χρησιμοποιεί ένα σύστημα οργάνωσης αποθήκευσης και διανομής όπως το παίρνει.

Όλα καστομάρονται στις ανάγκες της εταιρίας-πελάτη από τους προγραμματιστές που το στήνουν.

Κανείς δεν είπε ότι δεν γίνεται να υπάρξει αντιστοιχία κωδικών.

Όμως, εξαρτάται από πάρα πολλές παραμέτρους το τι θα γίνει και με ποιον τρόπο.

Με σχετικά μικρή μεταβλητότητα κωδικών εισαγωγής, η αντιστοίχιση είναι πιο εύκολη.

Αν όμως κάθε εισαγωγή έχει άλλους κωδικούς, φαντάζεσαι ότι το κόστος είναι μεγάλο, και είναι ασύμφορο να προχωρήσει μια εταιρία σε άμεση αντιστοίχιση που να είναι εμφανής στα κομμάτια του ERP στα οποία έχει πρόσβαση το customer service.

Σκέψου ότι συμφωνούσα καρτέλες με πελάτες (σε εταιρία logistics δούλευα), και δεν έβγαζα άκρη, γιατί γινόταν της π%%$νας στις εισαγωγές και αποστολές με τους κωδικούς.

Πχ. ένας πελάτης μας ήταν η κατάψυξη του Σκλαβενίτη.

Ερχόταν λοιπόν κιβώτιο με φαγκρί που είχε μονάδα μέτρησης το κιλό, άλλο κιβώτιο με φαγκρί (ολόιδια μεταξύ τους) που είχε μονάδα μέτρησης τα τεμάχια.

Φτιάξαμε λοιπόν έναν κωδικό για το καθένα στο δικό μας ERP για αντιστοίχιση.

Έλα όμως που κάθε φορά αυτά τα δύο είδη ερχόταν με άλλο κωδικό Σκλαβενίτη (γιατί άλλαζε και ο κωδικός του δικού του προμηθευτή).

Και δεν ξέραμε στο τέλος τι είχαμε κάνει εισαγωγή και τι είχαμε κάνει αποστολή στα σούπερ μάρκετ (γιατί από την στιγμή που κάναμε αποθήκευση και όχι απλή μεταφόρτωση, είμασταν υποχρεωμένοι να τους εισάγουμε και στο δικό μας σύστημα και οι αποστολή γινόταν φυσικά με βάση τον δικό μας κωδικό καθώς έπρεπε να βγει από το δικό μας σύστημα).

Σκέψου τώρα κάτι ανάλογο με μερικά εκατομμύρια πελάτες που έχει μια εταιρία ταχυμεταφορών.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μα του πελάτη το είδος εδω δεν είναι ψάρι ρε Στράτε

κουτιά είναι και τέλος.

Δεν χρειάζεται ο πριν ή ο μετά κωδικός να περιγράφει τίποτα...

 
μα του πελάτη το είδος εδω δεν είναι ψάρι ρε Στράτε

κουτιά είναι και τέλος.


Και τι θα βάλει στο σύστημα αυτός βρε dim?

Κουτί 1, και κουρτίνα 2?

Το θέμα δεν είναι η περιγραφή, αλλά ο τρόπος που θα κωδικοποιηθεί κάθε αντικείμενο για εισαγωγή στο σύστημα και αποστολή.

Ένα ταχυδρομείο, που δέχεται αντικείμενα από παντού, δεν μπορεί να λειτουργήσει με τους διαφορετικούς κωδικούς των διαφορετικών συστημάτων από τα οποία προέρχονται αυτά τα αντικείμενα.

Πρέπει να τα εισάγει στο δικό του σύστημα, και να τα κωδικοποιήσει ανάλογα, για να ξέρει τι έχει, που είναι αυτό, κλπ.

 
Πρέπει να τα εισάγει στο δικό του σύστημα, και να τα κωδικοποιήσει ανάλογα, για να ξέρει τι έχει, που είναι αυτό, κλπ.


ε εδώ είναι το θέμα.

Τι να κωδικοποιήσει?

κουτί προς παράδοση είναι. 

Ούτε ξέρει τι έχει, ούτε που ειναι αμα ρωτήσει κάποιος, άσε που η απάντηση δεν περιέχεται γενικά ως option στην μηχανοργάνωσή τους

και σόρρυ δηλαδή 

διάβασες τι άκριβώς έγραψα και τί έγινε?

δεν βλέπεις πολλά φάουλ στην όλη υπόθεση?

 
αυτο δηλαδή είναι κουτί από θωμά προς παράδοση?

Snapshot - 3.jpg

 
διάβασες τι άκριβώς έγραψα και τί έγινε?

δεν βλέπεις πολλά φάουλ στην όλη υπόθεση?


Σαφέστατα, δεν το συζητώ.

Ειδικά μάλιστα σε ταχυδρομικές υπηρεσίες, θα έπρεπε να υπάρχει (αν δεν υπάρχει) online τρόπος εύρεσης του νέου κωδικού, με βάση το από που έρχεται το δέμα (περιοχή, χώρα).

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά.

αυτο δηλαδή είναι κουτί από θωμά προς παράδοση?


Ξεφτύλα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σπύρο μου διαφωνώ.

Μακράν χειρότερη θεωρώ την ACS.

Αχιλλέα μου έχω δουλέψει και έρθει σε επαφή με δεκάδες ERP (το SAP το δούλευα πριν 20 χρόνια), μέσω της δουλειάς μου.

Φυσικά κανείς δεν χρησιμοποιεί ένα σύστημα οργάνωσης αποθήκευσης και διανομής όπως το παίρνει.

Όλα καστομάρονται στις ανάγκες της εταιρίας-πελάτη από τους προγραμματιστές που το στήνουν.

Κανείς δεν είπε ότι δεν γίνεται να υπάρξει αντιστοιχία κωδικών.

Όμως, εξαρτάται από πάρα πολλές παραμέτρους το τι θα γίνει και με ποιον τρόπο.

Με σχετικά μικρή μεταβλητότητα κωδικών εισαγωγής, η αντιστοίχιση είναι πιο εύκολη.

Αν όμως κάθε εισαγωγή έχει άλλους κωδικούς, φαντάζεσαι ότι το κόστος είναι μεγάλο, και είναι ασύμφορο να προχωρήσει μια εταιρία σε άμεση αντιστοίχιση που να είναι εμφανής στα κομμάτια του ERP στα οποία έχει πρόσβαση το customer service.

Σκέψου ότι συμφωνούσα καρτέλες με πελάτες (σε εταιρία logistics δούλευα), και δεν έβγαζα άκρη, γιατί γινόταν της π%%$νας στις εισαγωγές και αποστολές με τους κωδικούς.

Πχ. ένας πελάτης μας ήταν η κατάψυξη του Σκλαβενίτη.

Ερχόταν λοιπόν κιβώτιο με φαγκρί που είχε μονάδα μέτρησης το κιλό, άλλο κιβώτιο με φαγκρί (ολόιδια μεταξύ τους) που είχε μονάδα μέτρησης τα τεμάχια.

Φτιάξαμε λοιπόν έναν κωδικό για το καθένα στο δικό μας ERP για αντιστοίχιση.

Έλα όμως που κάθε φορά αυτά τα δύο είδη ερχόταν με άλλο κωδικό Σκλαβενίτη (γιατί άλλαζε και ο κωδικός του δικού του προμηθευτή).

Και δεν ξέραμε στο τέλος τι είχαμε κάνει εισαγωγή και τι είχαμε κάνει αποστολή στα σούπερ μάρκετ (γιατί από την στιγμή που κάναμε αποθήκευση και όχι απλή μεταφόρτωση, είμασταν υποχρεωμένοι να τους εισάγουμε και στο δικό μας σύστημα και οι αποστολή γινόταν φυσικά με βάση τον δικό μας κωδικό καθώς έπρεπε να βγει από το δικό μας σύστημα).

Σκέψου τώρα κάτι ανάλογο με μερικά εκατομμύρια πελάτες που έχει μια εταιρία ταχυμεταφορών.


αυτο που σκέφτομαι ειναι οτι πρόκειται για οργάνωση και σχεδιασμό της σφαλιάρας απο πλευράς σκλαβενίτη ο οποιος λειτουργούσε σαν ενδιάμεσος έμπορας της γειτονιάς και δεν έθετε αυτός τους όρους, την οργάνωση, τον φορμαλισμό, την κωδικοποίηση, την αντιστχοίχιση καθως και την συνεχή επιτήρηση και διόρθωση του συστήματος. Τι ειναι αυτα τα πραγματα που ακουω...

Ολοι αυτοι οι τυπου ΣΑΠ-πάδες, (δηλ ΣΑΠ-οπαθείς) έχουν δώσει ένα σκασμό λεφτα για αυτα τα έρμα τα ERP τους και είναι ντροπή να κολάνε σε τέτοια θέματα.

Λυσεις τεχνικές υπάρχουν ακόμα και σε κουλά και παραδοδιακά και ιδιόκτητα συστηματα, όπως και δικαιολογίες για την ταλαιπωρία του κοσμάκη. Αν ερχόταν προγραμματιστής μου και μου έλεγε τέτοια επιχειρήματα αντι να στρωσει πωπο να δουλέψει και να βρει λύσεις της προκοπής θα ειχε φύγει βράδυ...

Μην με παρεξηγείς, τι θελω να πω , το αυτονόητο ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ, είναι εφικτότατο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αυτο που σκέφτομαι ειναι οτι πρόκειται για οργάνωση και σχεδιασμό της σφαλιάρας απο πλευράς σκλαβενίτη ο οποιος λειτουργούσε σαν ενδιάμεσος έμπορας της γειτονιάς και δεν έθετε αυτός τους όρους, την οργάνωση, τον φορμαλισμό, την κωδικοποίηση, την αντιστχοίχιση καθως και την συνεχή επιτήρηση και διόρθωση του συστήματος. Τι ειναι αυτα τα πραγματα που ακουω...


Άκουσε τώρα το πιο περίεργο.

Ο Σκλαβενίτης έχει την εξής κωδικοποίηση.

Κάθε παλέτα (ακόμα και με το ίδιο προϊόν) έχει άλλο κωδικό.

Δεν τον ενδιαφέρει τι έχει επάνω η παλέτα.

Κάθε παλέτα και άλλος κωδικός.

Όμως τα δελτία αποστολής των προμηθευτών του, έφταναν σε εμάς με κωδικούς ειδών (από τον προμηθευτή κατευθείαν) και όχι παλέτας.

Και οι παραγγελίες έρχονταν σε είδος, όχι σε κωδικούς-Σκλαβενίτη.

Άντε τώρα εσύ βρες τι έχεις κάνει εισαγωγή, τι έχεις διώξει και τι απόθεμα έχεις ....

EDIT: Και μην σου πω για Βασιλόπουλο, θα σου σηκωθεί η τρίχα κάγκελο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: rgxinap
Τη φωτο αυτη στειλε την στην εξυπηρετηση πελατων του Θωμα. 
Εχουν ηδη προωθηθεί απο το πρωι

 
Ρε παραγγείλτε και sit back & enjoy. Πιείτε καφέ, παίξτε pro, πληρώστε τους λογαριασμούς, το ενοίκιο, πηγαίνετε να πάρετε το τριβείο που έβγαλε το λιντλ και μια τριαδα βρακιά 6€, δείτε λίγη μπάλα, βάλτε τα ράφια στην κουζίνα που υποσχεθήκατε πριν 4 μήνες ότι θα βαλετε, πεταχτείτε από το γιατρό να σας γράψει τα φάρμακα, δώστε το παντελονι στο ραφτη να σας βάλει μπαλωμα στο καβάλο που τριφτηκε και μέχρι να το καταλάβετε θα έχει έρθει και η παραγγελία.

Εδώ κοντεύετε να λύσετε τα προβλήματα του παγκοσμιου logistics ναούμε.

 
μια τριαδα βρακιά 6€


Τι λες τώρα ....

Δώσε link άμεσα.

Είναι από τα καλά όμως?

Αυτά με το κίτρινο χρώμα μπροστά και το καφέ πίσω, δηλαδής.

 
Δεν ξέρω αν βοηθάει στην εκτόνωση της κατάστασης και της ταλαιπωρίας που τράβηξε ο νηματοθέτης,

αλλά και στη Γερμανία,η εταιρεία που τρώει το μεγαλύτερο κράξιμο από τους πολίτες,

είναι η DHL.

Από τη δική μου εμπειρία,παίζει ρόλο και ποιος/ποιοι υπάλληλοι παραδίδουν στη γειτονιά σου.

Στο παλιό μου σπίτι, ένας υπάλληλος ποτέ δεν χτυπούσε κουδούνια,αλλά άφηνε ειδοποιητήριο ότι δήθεν δε σε βρήκε,με αποτέλεσμα να πας να στηθείς την επόμενη μέρα στην ουρά.

Σε αυτό το σπίτι,οι ταχυμεταφορείς της Amazon,το αφήνουν έξω από την εξώπορτά σου,στέλνοντας σου και ένα MMS στο κινητό με φωτογραφία που "αποδεικνύει" ότι τα άφησαν.

Κάπως έτσι έκλαψε τον προηγούμενο μήνα ένας γείτονας ένα πακέτο..

Του έστειλαν φωτογραφία,αλλά μέχρι να γυρίσει σπίτι το πακέτο είχε κάνει φτερά.

Εγώ έχω καταλήξει στη λύση να μου το αφήνουν σε συγκεκριμένο μέρος που μπορώ επίσημα να το παραλάβω.

Συγκεκριμένα ένα ψιλικατζίδικο που είναι ανοιχτό μέχρι τις δέκα και συνεργάζεται με DHL και Amazon.

Eλλάδα δεν ξέρω αν παίζει τέτοια δυναότητα.

Υ.Γ. Παλαιότερα σκεφτόμουν το φόρτο εργασίας και τη χαμηλή πληρωμή των υπαλλήλων,αλλά επειδή έχουν γίνει πολλά και τα καταστήματα υπόσχονται υπηρεσία παράδοσης,απαιτώ αυτή να τηρείται ευλαβικά

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θωμάς....

Καλησπέρα σας,Σας ευχαριστούμε πολύ για τις φωτογραφίες αυτές και για την ενημέρωση. Λυπούμαστε για το περιστατικό αυτό με τη Speedex.Έχουμε αποθηκεύσει τις φωτογραφίες και τα σχόλιά σας.Σας ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες και την περιγραφή, αυτό θα μας βοηθήσει να μιλήσουμε με την DHL σχετικά με τη συνέχιση της διανομής προϊόντων υψηλής ποιότητας.Ζητούμε εκ νέου συγνώμη για την ενόχληση Παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση που υπάρχουν οποιεσδήποτε περαιτέρω ερωτήσεις.Με φιλικούς χαιρετισμούςAthanasios Sotiropoulos, εξυπηρέτηση πελατών

 
Γύρισα σπίτι και βλέπω κάτω στην εξώπορτα χαρτάκι της ACS κλασικά γραμμένο πάνω αναζητήσαμε και δε σας βρήκαμε κλπ κλπ. Όνομα ανύπαρκτο στην πολυκατοικία και διεύθυνση κανα 2-3 χιλιόμετρα από δω. Κάποιος περιμένει παράδοση ακόμα

 
Last edited:
Μακράν χειρότερη θεωρώ την ACS.
Οποτε κανω αγορα μεσω σκρουτζ ποy χρησιμοποιει ACS και βαζω σημειο παραδοσης smartpoint (ενα βενζιναδικο στη γειτονια μου που ειναι ανοιχτο 24ωρο) και οχι στο σπιτι, το δεμα μου παραδιδεται την ημερα που πρεπει.
Λαμβανω ενα sms οτι το δεμα εχει φτασει στο βενζιναδικο και οτι ωρα με βολευει περναω και το παιρνω. (μιλαμε για 2 εργασιμες μερες παραδοση απο Χιο - Αθηνα)

Και μιλαω για τωρα μεσα στην καραντινα.
εικόνα.png
 

Κατι χορδες που παραγγειλα απο ενα καταστημα στην Κατερινη στις 26/11 10.43πμ και ελεγε παραδοση σε 1-3 μερες με ΕΛΤΑ κουριερ.
Το καταστημα παρεδωσε αυθημερόν, 3 ωρες μετα την παραγγελια, το δεμα στα ΕΛΤΑ.
Βαζω τωρινη φωτο (5/12, 9 ημερολογιακες και 6 εργασιμες μερες μετα) απο την αναζητηση αποστολης στα ΕΛΤΑ κουριερ.


εικόνα.png

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: Clb62
Θωμάς....

Καλησπέρα σας,Σας ευχαριστούμε πολύ για τις φωτογραφίες αυτές και για την ενημέρωση. Λυπούμαστε για το περιστατικό αυτό με τη Speedex.Έχουμε αποθηκεύσει τις φωτογραφίες και τα σχόλιά σας.Σας ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες και την περιγραφή, αυτό θα μας βοηθήσει να μιλήσουμε με την DHL σχετικά με τη συνέχιση της διανομής προϊόντων υψηλής ποιότητας.Ζητούμε εκ νέου συγνώμη για την ενόχληση Παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση που υπάρχουν οποιεσδήποτε περαιτέρω ερωτήσεις.Με φιλικούς χαιρετισμούςAthanasios Sotiropoulos, εξυπηρέτηση πελατών




στον θωμά έχει πεσει μαύρο εδω και χρόνια... ούτι απόξου απλεν....

 
στον θωμά έχει πεσει μαύρο εδω και χρόνια... ούτι απόξου απλεν....


δεν είναι θέμα θωμά. Είναι θέμα συνεργατών του.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα