χεχε... τσίμπησες Νίκο! ;D ;D
Να σου πω. Θεωρώ ότι η βιομηχανία της (ποπ) μουσικής, οι εταιρίες, οι PR κλπ δεν είναι άχρηστοι καθόλου. Έχουν τις δουλείες τους, και οι δουλείες τους αποδίδουν στο τελικό αποτέλεσμα που λαμβάνουμε εμείς (ως κοινό, όχι ως μουσικοί). Αν χαθούν οι δισκογραφικές, και επικρατήσει το χάος που υπάρχει στο myspace/facebook/soundclick/acidplanet κλπ αυτό θα έχει επακόλουθα στο τι θα ακούμε εμείς. Μπορεί να ακούμε πιο ανώθευτη μουσική ίσως, αλλά πιθανότατα και λιγότερο 'φροντισμένη'. Και είμαι αρκετά (όχι 100% όμως) της άποψης ότι το βιβλίο θέλει και το ωραίο εξώφυλο, και την ωραία γραμματοσειρά, και το marketing απο πίσω, και καμμιά εικόνα (που λέει ο λόγος για το τελευταίο). Ναι μεγαλύτερη σημασία έχει το κειμενο, και φυσικά δε πρέπει να κρίνουμε το βιβλίο απ'το εξώφυλο, αλλά και τα παραπάνω δεν είναι άχρηστα.