Διασκευες

brougos7 είπε:
και των εκαστοτε μαστεραδων κ καλτσηδων genius που θεωρουν οτι ειναι ο malmsteen, o dio, o sambora κ τρωνε χρονο απο τη ζωη τους να τα βγαλουν οπως ειναι κ μια νοτα να χασουν η ενα κλικ να αργησουν μετα ειναι χωμα. Ελεος οχι αλλη τελειομανια, το κεφι μας κανουμε ρε παιδια. Εvil, εαν καποιος αυτοδιδακτος φαινεται "λιγος" ,λογω του οτι δεν εχει φαει τα παιδικα του χρονια στο ωδειο , κ δεν σας κανει πολυ απλα τον διωχνετε κ κλεινετε τη πορτα, ολο κ καπου αλλου θα ειναι χρησιμος
Θες να μας πεις και γιατι αρπαζεσαι να καταλαβουμε κι εμεις? Εγω νόμιζα οτι θα συζητουσαμε εδω μεσα για τις διαφορες περιπτωσεις.

Σου ειπε κανεις οτι δεν είσαι καλός επειδη δεν επαιξες ενα σόλο ακριβως και θίχτηκες? ???

 
The Genius Loci είπε:
Νίκο, μην υποτιμάς τους ακροατές σου.  ;)

Μου έχει τύχει να ακούσω από (μη πιωμένους  ;D) θεατές live, "ρε μάγκες μπράβο, γ@μ@τη η διασκευή σας στο ................" . Αν δεν τους δώσεις τη δυνατότητα να ακούσουν κάτι διαφορετικό δεν μπορούν και να το αξιολογήσουν, δε νομίζεις?

Το παράδειγμα με τον καφέ, θα μου επιτρέψεις, ήταν ατυχέστατο. Δεν πάω να πιω καφέ έξω γιατί τον φτιάχνει καλύτερα από εμένα. Πάω για το περιβάλλον, την εξυπηρέτηση, την αλλαγή παραστάσεων, την παρέα, κλπ. Μια Guinness είναι ίδια είτε την πιω σπίτι είτε στην μπυραρία: περιμένω όμως να εκπλαγώ ευχάριστα με το χώρο, τη μουσική υπόκρουση και ίσως τους συνοδευτικούς μεζέδες.  ;)
Είμαι λίγο υποτιμησιαρης είναι η αλήθεια, αλλά επιμέω οτι οι περιστασεις διαφέρουν.

Τωρα για τον καφε, είναι παρα πολυ επιτυχημενο παραδειγμα αν λαβουμε υποψη τον εαυτο μου. Για τους υπολοιπους φυσιολογικους ανθρωπους μπορει να μην είναι το ομολογω ;D

 
ΟΧι neeq, λαθος καταλαβες, δεν αρπαζομαι, τη γνωμη μου λεω κ εγω οπως κ εσυ. Παιδες εχω μια ερωτηση, ποιος είναι ο λόγος για να συντηρεί κανείς μία μπάντα που παίζει επανεκτελεσεις; Υπάρχει κάποιος επαγγελματικός στόχος πίσω από κάτι τέτοιο; Προσλαμβάνονται σε κρουαζιερόπλοια ή νυχτερινά κέντρα; Συμμετέχουν σε κάποιο άλλο είδος εκδηλώσεων; Τι ακριβώς παίζει; Διαφωτίστε με παρακαλώ....

 
Για να κάνεις μια αξιοπρεπή διασκευή,πρέπει να τό'χεις και να λιώσεις στη μελέτη και τ' ακούσματα,είτε είσαι τού ωδείου είτε αυτοδίδακτος.

Προσωπικά δεν θεωρώ διασκευή μια εκτέλεση που αλλάχθηκε ένα ακόρντο ή διαμορφώθηκε το σόλο.Μάλλον "δουλειά δεν είχ' ο διάολος" είναι.

Για παράδειγμα το "Όποια και νά'σαι" είναι τόσο όμορφο στην πρώτη του εκτέλεση και όταν το άκουσα από την Αλεξίου(νομίζω)έφριξα.

Ευχαρίστως θα χαστούκιζα αυτόν που άλλαξε τα ακόρντα τού κουπλέ. ;D

 
H Aλεξιου δηλαδη ειναι ανικανη που δολοφονησε το συγκεκριμενο τραγουδι ...

 
brougos7 είπε:
Παιδες εχω μια ερωτηση, ποιος είναι ο λόγος για να συντηρεί κανείς μία μπάντα που παίζει επανεκτελεσεις; Υπάρχει κάποιος επαγγελματικός στόχος πίσω από κάτι τέτοιο; Προσλαμβάνονται σε κρουαζιερόπλοια ή νυχτερινά κέντρα; Συμμετέχουν σε κάποιο άλλο είδος εκδηλώσεων; Τι ακριβώς παίζει; Διαφωτίστε με παρακαλώ....
το κεφι μας κανουμε ρε παιδια.
Και η αντίληψη αυτού ποικίλλει από άτομο σε άτομο.  ;)

 
brougos7 είπε:
H Aλεξιου δηλαδη ειναι ανικανη που δολοφονησε το συγκεκριμενο τραγουδι ...
Όχι ρε αδερφέ,ποιά Αλεξίου τώρα...Μιλάω γι' αυτόν που άλλαξε τα ακόρντα.Η Αλεξίου απλά το τραγούδησε.
 
pacoman είπε:
Για να κάνεις μια αξιοπρεπή διασκευή,πρέπει να τό'χεις και να λιώσεις στη μελέτη και τ' ακούσματα,είτε είσαι τού ωδείου είτε αυτοδίδακτος.

Προσωπικά δεν θεωρώ διασκευή μια εκτέλεση που αλλάχθηκε ένα ακόρντο ή διαμορφώθηκε το σόλο.Μάλλον "δουλειά δεν είχ' ο διάολος" είναι.

Για παράδειγμα το "Όποια και νά'σαι" είναι τόσο όμορφο στην πρώτη του εκτέλεση και όταν το άκουσα από την Αλεξίου(νομίζω)έφριξα.

Ευχαρίστως θα χαστούκιζα αυτόν που άλλαξε τα ακόρντα τού κουπλέ. ;D
Πολύ σωστά.

Όπως είπα και πριν, άλλο διασκευή και άλλο αλλάζω τον αδόξαστο ενός κομματιού στα ακκορντα-μελωδία κτλ.

Οι πιο πολοί ''λενε'' επεμβαίνουν συνθετικά για τον ''α'' ''β'' λόγο.

Δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να αλλάζουμε την νοοτροπία του κομματιού; Νομίζω πως έτσι προσβάλλουμε το συνθέτη αν μη τι άλλο.

Γιατί να αλλάξω τα ακκόρντα από το ''όποια κα να σαι'';

Αν θέλω να δείξω την ταυτότητά μου θα γράψω ένα δικό μου εξ ολοκλήρου κομμάτι και θαν δείξω το ποιος είμαι.

 
brougos7 είπε:
οχι αλλη τελειομανια, το κεφι μας κανουμε ρε παιδια.
Το θέμα είναι αγαπητέ ότι το κέφι κάποιων είναι το ψωμί και η δουλειά κάποιων άλλων και δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα.

 
ninja είπε:
Γιατί να αλλάξω τα ακκόρντα από το ''όποια κα να σαι'';
Πολύ μεγάλη κουβέντα.Συζητούσα χθες αυτό ακριβώς μ' ένα φίλο(ντράμερ)Πιστεύω ότι ο κύριος λόγος δεν είναι η προσωπική αισθητική τού "διασκευαστή",αλλά η ανικανότητά του να ακούσει.Έχω παρατηρήσει,πρώτα σ' εμένα,ότι πολλές φορές ακούμε αυτό που θέλουμε ν' ακούσουμε και όχι αυτό που πραγματικά υπάρχει,με συνέπεια να προσαρμόζουμε το κομμάτι στα αυτιά και τα χέρια μας.

 
Γειά σας παιδιά...για μένα το νόημα μιας διασκευής είναι να πάρεις ένα κομμάτι και, προσαρμόζοντάς στο στο ύφος σου, να το κάνεις "δικό σου", όπως έχουν κάνει πχ ο Johnny Cash, οι White Stripes, οι Sepultura και άλλοι βεβαια...

 
ninja είπε:
Το θέμα είναι αγαπητέ ότι το κέφι κάποιων είναι το ψωμί και η δουλειά κάποιων άλλων και δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα.
Με βοηθάς λίγο ;

 
zatoichi είπε:
Γειά σας παιδιά...για μένα το νόημα μιας διασκευής είναι να πάρεις ένα κομμάτι και, προσαρμόζοντάς στο στο ύφος σου, να το κάνεις "δικό σου", όπως έχουν κάνει πχ ο Johnny Cash, οι White Stripes, οι Sepultura και άλλοι βεβαια...
Συμφωνώ απολύτως.
 
audiokostas είπε:
Με βοηθάς λίγο ;
Γιατί δεν κάνουμε το κέφι μας στην ιατρική, στα οικονομικά, στην φιλοσοφία και το κάνουμε μόνο στη μουσική;

 
zatoichi είπε:
το νόημα μιας διασκευής είναι να πάρεις ένα κομμάτι και, προσαρμόζοντάς στο στο ύφος σου, να το κάνεις "δικό σου"
Το να θέλεις να αλλάξεις κάτι σε ένα κομμάτι για να ακουστεί πιο 'φρέσκο' ή

ξεχωριστό σημαίνει οτι κάτι βγάζεις απο το κομμάτι και βάζεις κάτι άλλο.

Το να κόψεις τις μισές νότες απο το σόλο ή να περιορίσεις την φωνή σε 1.5 οκτάβα

ενώ στο original ο τραγουδιστής βγάζει 3 σημαίνει οτι θα ήθελες πολύ να το παίξεις

όπως το original αλλά δεν μπορείς. Φυσικά το να βγάζεις μόνο απο το κομμάτι δείχνει

αδυναμία, ΜΗΝ το βαφτίζεις διασκευή απο κόμπλεξ...

 
Κρίμας που έφυγε ο Cash βρε Μπίχλα.

Θα του το λεγα για αυτό που έκανε στους U2

 
zatoichi είπε:
Γειά σας παιδιά...για μένα το νόημα μιας διασκευής είναι να πάρεις ένα κομμάτι και, προσαρμόζοντάς στο στο ύφος σου, να το κάνεις "δικό σου", όπως έχουν κάνει πχ ο Johnny Cash, οι White Stripes, οι Sepultura και άλλοι βεβαια...
Αυτο προϋποθετει χρονο. Και υπαρχουν και περιπτωσεις που σου λενε "αυτα τα 20 κομματια για την επομενη φορα". Προβα σε 5 μερες, λαϊβ την 6η.

Ωραια και ρομαντικά όλα αυτα, αλλά όπως είπε και ο νίντζας καποιοι βγαζουν(-ω) ψωμι απο αυτο το πραμα. Και δεν υπάρχει χώρος για "προσωπικότητες" :P

 
ninja είπε:
Το θέμα είναι αγαπητέ ότι το κέφι κάποιων είναι το ψωμί και η δουλειά κάποιων άλλων και δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα.
Κατι δεν καταλαβα... Δεν πρεπει να παιζουμε με τη μουσικη επειδη καποιοι θελουν να βγαλουν ψωμι απο αυτην?

 
audiokostas είπε:
Κρίμας που έφυγε ο Cash βρε Μπίχλα.

Θα του το λεγα για αυτό που έκανε στους U2
Λυπάμαι αλλά δεν κατάλαβα απολύτως τίποτα :-X

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top