Διασκευες

εεεεεε;

Μήπως το τούπε σημαίνει κάτι άλλο; Βγήκε tpyo στον τόνο... Τουπέ εννοούσα...

Σεξουαλικά υπονοούμενα; Μπορέι κάποιος να μου εξηγήσει κι εμένα, μήπως και είπα κάτι και δεν το κατάλαβα;

 
Evilnye είπε:
Εγώ απλά διαχωρίζω το κοπανάω, δεν το πάω καλά και το λέω και άποψη.

Ξέρεις ότι συμβαίνει κ αυτό. Μπορεί παλιά όταν ξεκινούσες να το αντιμετώπισες κιόλας.

Στις ερασιτεχνικές μπάντες παίζει πάρα πάρα πάρα πολύ αυτό.
Μαζί σου 100%.

Γι'αυτό σ'αυτές τις περιπτώσεις θα έλεγα "παιδιά βρείτε ένα πιο απλό κομμάτι που να το έχετε καλύτερα".

Εμείς (τόοοοτε παλιά) παίζαμε το Paranoid, το Smoke on the Water και το Should I Stay or Should I Go, όταν ξεκινάγαμε. Δεν προσπαθούσαμε να βγάλουμε Steely Dan και Zappa.

 
Nikolas είπε:
Μήπως το τ**** σημαίνει κάτι άλλο; Βγήκε tpyo στον τόνο... Τ**** εννοούσα...
tpyo = ?

The piano you own?

Το παίζεις το πιάνο;

Γι'αυτό σ'αυτές τις περιπτώσεις θα έλεγα "παιδιά βρείτε ένα πιο απλό κομμάτι που να το έχετε καλύτερα".
Αγκρί με τα 1000.

 
Nikolas είπε:
εεεεεε;

Μήπως το τούπε σημαίνει κάτι άλλο; Βγήκε tpyo στον τόνο... Τ*** εννοούσα...

Σεξουαλικά υπονοούμενα; Μπορέι κάποιος να μου εξηγήσει κι εμένα, μήπως και είπα κάτι και δεν το κατάλαβα;
Τι ακριβως ειναι αυτο που εννοουσες γιατι του βαζει αστερακια και δεν καταλαβαινω. Και γιατι του βαζει αστερακια Νικολα?  :P

 
Αν διαβαζατε το μυνημα θα καταλαβαινατε οτι πισω απ τη λεξη τουπε αλλο ηθελε να πει ο ποιητης οτι θελει να δωσει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πϊσω από τις λέξεις κρύβετ' ο Αλέξης (και τόσα χρόνια που πέρασαν μάλλον φοράει και τουπέ)

 
Κ κατι τελευταιο, κ  κλεινω εδω τη καριερα μου. Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ αλλα και ο ΧΙΤΛΕΡ νομιζαν οτι οι αλλοι ειχαν προβλημα, και οχι αυτες οι ''ιδαιτερες'' προσωπικοτητες , ετσι λοιπον αδερφια συνεχιστε να το παιζετε τρελιτσα. keep on rockin κ οποιος παρεξηγηθηκε ξυδακι κ αντε στο γιαλο για βοτσαλακια .

 
brougos7 είπε:
Αν διαβαζατε το μυνημα θα καταλαβαινατε οτι πισω απ τη λεξη τουπε αλλο ηθελε να πει ο ποιητης οτι θελει να δωσει. Τι να πω... αυτα τα πραγματα δε δινοντε οπου κ οπου φιλαρακο... υπαρχει κ συναισθημα στη μεση :)
Κοίτα να δείς,
Το μήνυμα (νομίζω, γιατί δεν κοίταξα) υπάρχει ακόμη, άρα όποιος θέλει μπορεί να το διαβάσει. ΔΕΝ έγινε edit, να κρύψω κάτι, και δεν εννοούσα τίποτε άλλο.

Θα σε παρακαλούσα να συγκρατήσεις το ότι νομίζεις ότι θες να πείς για εμένα και το "τι εννοούσα" και καλά, και να μην βάζεις λόγια στο στόμα μου. Γιατί είναι εξαιρετικά προσβλητικό!  >:(

 
Nikolas είπε:
Κοίτα να δείς,

Το μήνυμα (νομίζω, γιατί δεν κοίταξα) υπάρχει ακόμη, άρα όποιος θέλει μπορεί να το διαβάσει. ΔΕΝ έγινε edit, να κρύψω κάτι, και δεν εννοούσα τίποτε άλλο.

Θα σε παρακαλούσα να συγκρατήσεις το ότι νομίζεις ότι θες να πείς για εμένα και το "τι εννοούσα" και καλά, και να μην βάζεις λόγια στο στόμα μου. Γιατί είναι εξαιρετικά προσβλητικό!  >:(
ασε μας ρε φιλε και εσυ!

εδω σαφεστατα σε ειδαμε να προσπαθεις να του δωσεις τουπε..... ;D

 
Ως μέλος μπάντας που παίζουμε διασκευές και ενίοτε βγάζουμε και το σούπερ μάρκετ μας, θα πω το εξής.

Υπάρχουν κομμάτια που σηκώνουν διασκευή και άλλα που δεν σηκώνουν, για παράδειγμα ένα κομμάτι που δύσκολα πειράζεις το σόλο, είναι το Broken Heart των White Lion, τι να πειράξεις εκεί...

Υπάρχουν όμως και κομμάτια που μπορείς να τα ξεσκίσεις και να τους αλλάξεις το σόλο και να το κάνεις απο 5 λεπτά 10 το κομμάτι και να το τζαμάρεις κλπ κλπ (βλ. Radar Love, Sympathy For The Devil, Rock Bottom και χίλια άλλα)

Δεν έιναι κακό να προσθαφαιρέις μέρη στο κόμμάτι, αρκεί να το κάνεις καλά και όχι να παίζεις σε κομμάτι Μι σόλο στη Φά και ο μπασίστας να είναι στο Ρε ;D ;D ;D

Εκεί βοηθάει η θεωρία και η Αρμονία, είτε αυτή κτείθηκε μέσω ωδείου, είτε αυτοδίδακτα.

Τα περί μουσικών ωδείου, τα έχω ακούσει ένα εκατομύριο φορές και σίγουρα δεν είναι κουβέντα για να σπάει κάποιος πλάκα. Το πρόβλημα όμως, δεν βρίσκεται στα παιδια που πάνε ωδείο και τρώνε 6-7-8 ώρες μελέτης για 15 χρόνια, βρίσκεται στους καθηγητές.

Αυτοί βάζουν παροπίδες στα παιδιά, αυτοί τους ανεβάζουν τη μύτη στο θεό, αυτοί προσπαθούν να τους προσάψουν κάποια ανωτερώτητα ένατντι των υπολοίπων (αυτοδίδακτων) για να τους κρατήσουν κοντά τους και να συνεχίζει να πέφτει το παραδάκι. Ξέρω ακούγεται too much, αλλά εντάξει ήμαστε μέσα στα πράγματα και όλοι λίγο πολύ ξέρουμε τι παίζετε, σωστά?

Βέβαια και ευτηχώς, δεν είναι όλοι έτσι, υπάρχουν και πιο ανοιχτόμυαλοι που δίνουν ελευθερίες στα παιδια, δεν τα κονσερβοποιούν και παράληλα τους δίνουν και τις σωστές βάσεις.

Πίσω στο θέμα των διασκευών, θέλω να συμπληρώσω κάτι. Έχω ακούσει διασκευές (και για λόγους αποφυγής "πολέμου" δεν θα ονομάσω τραγούδια και καλλιτέχνες) που είναι καλύτερες και απο τα πρωτότυπα.

Του τέστιν, δεν είναι κακό να γίνονται διασκευές, αρκει να γίνονται σωστά και εύηχα.

 
BigAlejandro είπε:
εδω σαφεστατα σε ειδαμε να προσπαθεις να του δωσεις τουπε..... ;D
wpa0472l.jpg


;D

 
Σορυ δεν εχω διαβασει 9 σελιδες να δω που παει το θεμα αλλα σχετικα με τις διασκευες εχω να πω οτι:

Αρχικα προτιμο να βλεπω ενα γκρουπ που παιζει καρμπον απο το να το ακουσω σε σιντι. Εμενα με συναρπαζει πιο πολυ.

Δευτερον για να κανεις καλη διασκευη σε ενα ηδη πολυ γνωστο και με χαρακτηριστικο υφος τραγουδι πρεπει να εισαι μουσικαρα! :)

Θυμαμαι σε ενα λαιβ παιζαμε το burn απο deep purple και καναμε το εξης σαν ιδεα:

το τραγουδι αρχισε με πιανο το οποιο επαιζε με κλασικο υφος και καποια στιγμη επαιζε και η κιθαρα το μαζι με το πιανο το κομματι απο το σολο (το χαρακτηριστικο ) αλλα πολυ αργα και μετα απο μια παυση εμπαινε το κανονικο ριφ της εισαγωγης!

 
Διασκευη δεν ειναι να παιξεις ενα κομματι καποιου αλλου.Διασκευη ειναι να το αλλαξεις απο λιγο εως εντελλως.

Μερικα κομματια δεν αγγιζονται οπως ειπε και ο φιλος πιο επανω.Πως να το κανουμε μερικα κκομματια δε παιζονται.Ειμαι καθαρα εναντιον της οποιασδηποτε αλλαγης ενος κομματιου.Εννοω σε θεμα ρυθμου-μελωδιας αρμονιας κλπ.Αλλο το να παιξεις 4 κουπλε και οχι 5 ας πουμε,και αλλο το να αλλαξεις τη μελωδια η το ρυθμο.Τωρα οσον αφορα τα σολο ε εκει τι να πω...μερικα σολο δεν αλλαζουν οπως και να το κανουμε.Αν δε μπορεις να τα αποδωσεις οπως εχουν απλα μη το παιζεις το κομματι.Π.χ. Sultans of swing,hotel california Και αλλα κλασικα κομματια

Στο προαναφερθεν θεμα εγω προσωπικα ειμαι αυτοδιδακτος μουσικος και το χαιρομαι ιδιαιτερα.Τασομαι ευθεως εναντια στο τουπε του ωδειου που δεν εχουν ολοι, αλλα αυτοι που εχουν σπανε @@.

Τελος πιστευω πως οι καλυτεροι μουσικοι και αυτοι με τα καλυτερα μουσικα αυτια ειναι αυτοι που εμαθαν μονοι τους.

Νo offence to anybody

 
Άμα παίζει καλά ο καλλιτέχνης, είτε ίδια τα παίζει είτε αλλιώς, δεν έχει καμμιά σημασία. Το θέμα είναι, σε ξεσηκώνει; Σού "την λέει τη δουλειά"; Ε, αφτό ίνε...  :) Η ψυχή και το πάθος δεν διδάσκονται, ούτε αντιγράφονται (λιγό μελό γίνομαι, αλλά το πιστεύω!  ;D ). Και με αυτά κρίνω τον εκάστοτε διασκευαστή/διασκεδαστή (εννοείται ότι θα πρέπει να είναι γνώστης, όχι να βαράει στο γάμο τού καραγκιόζη...)

Εξ' άλλου ΟΛΟΙ καταλαβαίνουν πότε παίζει καλά κάποιος ένα τραγούδι, όπως κι αν επιλέγει να το παίζει. Γνώμη μου.

 
Πάντως επίσης για τους επικριτές των διασκευών σαν επιλογή, θα πω και αυτή την άποψη.

Όταν φτιάχνεις μια μπάντα, υπάρχουν κάποια κομμάτια που θέλεις να παίξεις. Για να τα έχεις επιλέξει αυτά τα κομμάτια, σου άρεσε κάτι συγκεκριμένο σε αυτά ειδικά αν έχουν κάποιο πολύ ιδιαίτερο στοιχείο. Αν αλλάξεις κάτι σε ένα όργανο πολύ πιθανόν θα χαθεί και αυτό το στοιχείο που σου άρεσε, το οποίο κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα είναι αυτό που έκανε και το κομμάτι ξεχωριστό οπότε και το ξεχώρισες εξ αρχής.

Τουλάχιστον έτσι συμβαίνει μ εμένα.

 
Οι διασκευές είναι κάτι το απόλυτα λογικό, και θεμιτό για οποιονδήποτε. Στο κάτω κάτω πόσοι εδω μέσα δεν παίζουμε σε μαγαζιά και παίζουμε τραγούδια άλλων;

Μία νεοσύστατη μπάντα, οι κάποια νέα παιδιά πιστεύουν (και πολύ καλά κάνουν) ότι αν βγάλουν το κομμάτι "ακριβώς όπως στο CD" αυτό σημαίνει ότι είναι καλοί! Και, ναι είναι!

Όλες οι μπάντες, και οι performers κανουν διασκευές αναγκαστικά, γιατι, πολύ απλά ΔΕΝ είναι οι original εκτελεστές. Δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο, εγώ, ως πιανίστας όταν πάω να παίξω... muse (ναι τρομάρα μου...). Ένας κιθαρίστας στην παραλία, μόνο το "να μ'αγαπάς" μπορεί να πεί ώς ήταν, τα υπόλοιπα θα είναι "διασκευές" ανάγκης.

Μιά μπάντα πλήρης που φαίρνει το κομμάτι στα μέτρα της, με γούστο και με την εκάστοτε αισθητική, κάνει πραγματικές διασκευές και καλά κάνει!

Μερικα κομμάτια ή τα αλλάζεις τελειώς, ή καθόλου! Comfortably numb δεν πάει μισο/μισό. Ή θα του αλλάξεις τον αδόξαστο, ή καθόλου. Ή θα το πας προς sonic youth, η προς Pink Floyd.- Τελεια και παύλα.

Άλλα κομμάτια αλλάζουν πιο εύκολα. Τα σόλο, των σόλο, ω σόλο, γενικά αλλάζουν! Θαυμαστικό.

Προσωπικά στο πιάνο, μόνο 1-2 κομμάτια έχω ξεσηκώσει 'ως έχουν', τα υπόλοιπα, ότι γουστάρω πάνω κάτω. Ελπίζω να μην έκανα πάλι κάποιο υπονοούμενο; ερωτηματικό

 
brougos7 είπε:
Κ κατι τελευταιο, κ  κλεινω εδω τη καριερα μου. Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ αλλα και ο ΧΙΤΛΕΡ νομιζαν οτι οι αλλοι ειχαν προβλημα, και οχι αυτες οι ''ιδαιτερες'' προσωπικοτητες , ετσι λοιπον αδερφια συνεχιστε να το παιζετε τρελιτσα. keep on rockin κ οποιος παρεξηγηθηκε ξυδακι κ αντε στο γιαλο για βοτσαλακια .

Brougos7, you lose.

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law

a good rule in most discussions is that the first person to call the other a Nazi automatically loses the argument
 
Evilnye είπε:
Πάντως επίσης για τους επικριτές των διασκευών σαν επιλογή, θα πω και αυτή την άποψη.

Όταν φτιάχνεις μια μπάντα, υπάρχουν κάποια κομμάτια που θέλεις να παίξεις. Για να τα έχεις επιλέξει αυτά τα κομμάτια, σου άρεσε κάτι συγκεκριμένο σε αυτά ειδικά αν έχουν κάποιο πολύ ιδιαίτερο στοιχείο. Αν αλλάξεις κάτι σε ένα όργανο πολύ πιθανόν θα χαθεί και αυτό το στοιχείο που σου άρεσε, το οποίο κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα είναι αυτό που έκανε και το κομμάτι ξεχωριστό οπότε και το ξεχώρισες εξ αρχής.

Τουλάχιστον έτσι συμβαίνει μ εμένα.
Εύη μου, λογικά και όμορφα αυτά που λες, αλλά για το σπίτι και τις πρόβες.

Αν είναι να κριθεί η καλλιτεχνική σου αξία επί σκηνής, δεν θα κριθείς για το πόσο πιστά το παίζεις το κομμάτι. Εκτός αν το κοινό αποτελείται από (τέτοιας φιλοσοφίας) μουσικούς, κατά κανόνα βέβαια κιθαρίστες.

Οι διασκευές είναι κάτι το απόλυτα λογικό, και θεμιτό για οποιονδήποτε. Στο κάτω κάτω πόσοι εδω μέσα δεν παίζουμε σε μαγαζιά και παίζουμε τραγούδια άλλων;

Μία νεοσύστατη μπάντα, οι κάποια νέα παιδιά πιστεύουν (και πολύ καλά κάνουν) ότι αν βγάλουν το κομμάτι "ακριβώς όπως στο CD" αυτό σημαίνει ότι είναι καλοί! Και, ναι είναι!

Όλες οι μπάντες, και οι performers κανουν διασκευές αναγκαστικά, γιατι, πολύ απλά ΔΕΝ είναι οι original εκτελεστές. Δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο, εγώ, ως πιανίστας όταν πάω να παίξω... muse (ναι τρομάρα μου...). Ένας κιθαρίστας στην παραλία, μόνο το "να μ'αγαπάς" μπορεί να πεί ώς ήταν, τα υπόλοιπα θα είναι "διασκευές" ανάγκης.

Μιά μπάντα πλήρης που φαίρνει το κομμάτι στα μέτρα της, με γούστο και με την εκάστοτε αισθητική, κάνει πραγματικές διασκευές και καλά κάνει!

Μερικα κομμάτια ή τα αλλάζεις τελειώς, ή καθόλου! Comfortably numb δεν πάει μισο/μισό. Ή θα του αλλάξεις τον αδόξαστο, ή καθόλου. Ή θα το πας προς sonic youth, η προς Pink Floyd.- Τελεια και παύλα.

Άλλα κομμάτια αλλάζουν πιο εύκολα. Τα σόλο, των σόλο, ω σόλο, γενικά αλλάζουν! Θαυμαστικό.

Προσωπικά στο πιάνο, μόνο 1-2 κομμάτια έχω ξεσηκώσει 'ως έχουν', τα υπόλοιπα, ότι γουστάρω πάνω κάτω. Ελπίζω να μην έκανα πάλι κάποιο υπονοούμενο; ερωτηματικό
Συμφωνώ απολύτως σε όλα, ακόμα και στα θαυμαστικά/ερωτηματικά.

Και τι είναι αυτή η μανία των σόλων? "Εντάξει μπορείς να παίξεις και διαφορετικό σόλο..." (χάρη σου κάνω που το επιτρέπω κι'αυτό. Τι λέτε ρε παιδιά, έχετε ακούσει τους ΙΔΙΟΥΣ τους δημιουργούς να παίζουν το ίδιο σόλο πανομοιότυπο σε live?

Είμαι μέσα για αλλαγή του αδόξαστου του Comfortably Numb. Δεν κατάλαβα, υπάρχει κάποιο θρησκευτικό ζήτημα με κάποια τραγούδια?

+1000

Αυτό που με ανησυχεί πάντως είναι το "7" στο nick. Δηλαδή υπάρχουν τουλάχιστον άλλοι έξι?

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top