Διαπιστωση

Αυτή είναι η πραγματικότητα, νιώστε τη, και συμβιβαστείτε επιτέλους.
Με πείσανε να γίνω ρεβιζιονιστής

και να γυρίσω δίσκο

Θα ’ρθει όμως καιρός

που και συ θε να πειστείς

πως έτσι δεν τη βρίσκω

Τι να κάνω ήτανε γραφτό

θέλω δεν το θέλω ότι τραγουδώ

να το πουλώ να ζήσω

Όταν πάω στον παραγωγό

πρέπει να βολέψω έτσι το γραφτό

Να του γυαλίσει για να το γυαλίσει

Να ’χει σαλέπι για να σας αρέσει

Να έχει θέμα με έρωτα και αίμα

Να είναι λόγια, λόγια κομπολόγια

Να σας καλοκαρδίσω

για να σας γαλουχήσω

Κι από χρέος συναδελφικό

να χαμογελάω στο κοινό

Να τους σαλεύω για να το μερεύω

Να του σφυρίζω, να το νανουρίζω

Να το φουντώνω, να το ξεφουσκώνω

Και στην κομμούνα να είμαι οπορτούνα

για να σας εκτονώνω με πλαίσιο το νόμο

Δουλειά σου είναι μου ’πανε να κρύβεις τα τρωτά

των καθιερωμένων

Για να διατηρήσομε τα οικονομικά

των ευαρεστημένων

Σιγουριά και δόξα τω θεώ

τα καλά στον καπιταλισμό

είναι πως έχει βίδα

Άμα πιάσεις το μηχανισμό

από τα αυτιά τον πιάνεις τον λαγό

Τον Πελοπίδα τρως με μια τσιμπίδα

Στην Παρθενόπη χαρίζεις ένα τόπι

Και με τα χρόνια γυρνάς μες στα σαλόνια

Ξεχνάς ποια μάνα σε γέννησε στο κλάμα

Και του εργάτη καβάλησες την πλάτη

Μέχρι να πει αμάν πια

Κι έμπασες τα κομμάτια

Και άει στα κομμάτια

Με πείσανε να γίνω ρεβιζιονιστής

Και να γυρίσω δίσκο

Θα ’ρθει όμως καιρός που και συ θε να πειστείς

Πως έτσι δεν τη βρίσκω

 
να και ο Νικόλας

αν και για τον Φοίβο θα κόλλαγε το "θα σου κλέψω το σακάκι" (όλοι καταλάβαμε το γιατί)

 
Μια φορά ήταν δυο τύποι... Ο ένας ήταν μουσικός... αλλά και ο άλλος δεν είχε λεφτά!!! (Ζουγανέλης)

 
Καλά γιατί υπεραναλύουμε αυτό το πράγμα; Ok, άλλοι παίζουν γιατί θέλουν να παίξουν όπως τα είδωλά τους, άλλοι γιατί θέλουν να βγάλουν κάτι από μέσα τους, άλλοι γιατί θέλουν να πουν κάτι, άλλοι γιατί θέλουν να μιλήσουν σε κάποιον, άλλοι γιατί θέλουν να γίνουν φίρμες, άλλοι γιατί θέλουν να βγάλουν λεφτά, άλλοι γιατί θέλουν να κάνουν χαβαλέ, μπλα μπλα μπλα. Τι το ψάχνουμε; Όλα εξίσου αποδεκτά είναι κατά τη γνώμη μου, αρκεί να ξέρουμε τι κάνουμε και γιατί. Τώρα αν εγώ θέλω να βγάλω λεφτά παίζοντας μουσική δε βλέπω το κακό. Από την άλλη αν θέλω να παίζω μουσική γιατί θέλω να εκφραστώ και δε με νοιάζει το εμπορικό μέρος του θέματος.... πάλι μια χαρα ;) People can be different. Αυτό είναι όλο. Τώρα να κράζουμε όποιον γράφει μη εμπορική μουσική.... γιατί; Να κράζουμε όποιον γράφει εμπορική μουσική..... πάλι γιατί; Η επιτυχία δε μετριέται με τις πωλήσεις, εκτός αν αυτό που ψάχνεις είναι η εμπορική επιτυχία (καθόλου κακό, και προσωπικά δε μου είναι αδιάφορο το να πουλάει η μουσική μου - όταν αξιωθώ να κυκλοφορήσω κάτι δηλαδή). Αν γράψεις ένα τραγούδι για την κοπέλα σου και πουλήσει δέκα εκατομύρια κομάτια και δεν αρέσει στην κοπέλα σου, αποτυχία είναι. Από την άλλη αν γράψεις κάτι για να γίνει world hit και αρέσει μόνο στην κοπέλα σου.... αποτυχία και πάλι  ;D Δεν είναι μονόπλευρα τα πράγματα..... άρα λοιπόν ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε και ας πάμε να παίξουμε καμιά κιθαρούλα, ή να πιούμε καμιά μπύρα, γιατί πολύ έχω στεναχωρηθεί που δε μπόρεσα να έρθω την προηγούμενη φορά!!!  :D :D

BTW, μια μικρή επισήμανση που ήθελα να κάνω.... ρε παίδες, γιατί πρέπει ντε και καλά όσοι παίζουν στα μπουζούκια να το κάνουν μόνο για λεφτά; Απαγορεύεται κάποιος τραγουδιστής να γουστάρει αυτό που κάνει; Ή να το κάνει γιατί του αρέσει αυτή η ζωή; Ή γιατί απλά περνάει καλά κάνοντάς το; Κι εγώ δεν τα μπορώ, αλλά μην το δένουμε κιόλας ότι όλοι "ξεπουλιούνται" και πάνε να τραγουδήσουν στα μπουζούκια. Κάποιοι το γουστάρουν το σκηνικό. Μπορεί να μην ασχολούνται με ποιότητα ηχογράφησης και παραγωγής κι έτσι να μη μπαίνουν στο Noiz, αυτό δεν πάει να πει ότι δε γουστάρουν αυτό που κάνουν όμως. ;)

 
menelaos είπε:
Καλά γιατί υπεραναλύουμε αυτό το πράγμα; Ok, άλλοι παίζουν γιατί θέλουν να παίξουν όπως τα είδωλά τους, άλλοι γιατί θέλουν να βγάλουν κάτι από μέσα τους, άλλοι γιατί θέλουν να πουν κάτι, άλλοι γιατί θέλουν να μιλήσουν σε κάποιον, άλλοι γιατί θέλουν να γίνουν φίρμες, άλλοι γιατί θέλουν να βγάλουν λεφτά, άλλοι γιατί θέλουν να κάνουν χαβαλέ, μπλα μπλα μπλα. Τι το ψάχνουμε; Όλα εξίσου αποδεκτά είναι κατά τη γνώμη μου, αρκεί να ξέρουμε τι κάνουμε και γιατί. Τώρα αν εγώ θέλω να βγάλω λεφτά παίζοντας μουσική δε βλέπω το κακό. Από την άλλη αν θέλω να παίζω μουσική γιατί θέλω να εκφραστώ και δε με νοιάζει το εμπορικό μέρος του θέματος.... πάλι μια χαρα ;) People can be different. Αυτό είναι όλο. Τώρα να κράζουμε όποιον γράφει μη εμπορική μουσική.... γιατί; Να κράζουμε όποιον γράφει εμπορική μουσική..... πάλι γιατί; Η επιτυχία δε μετριέται με τις πωλήσεις, εκτός αν αυτό που ψάχνεις είναι η εμπορική επιτυχία (καθόλου κακό, και προσωπικά δε μου είναι αδιάφορο το να πουλάει η μουσική μου - όταν αξιωθώ να κυκλοφορήσω κάτι δηλαδή). Αν γράψεις ένα τραγούδι για την κοπέλα σου και πουλήσει δέκα εκατομύρια κομάτια και δεν αρέσει στην κοπέλα σου, αποτυχία είναι. Από την άλλη αν γράψεις κάτι για να γίνει world hit και αρέσει μόνο στην κοπέλα σου.... αποτυχία και πάλι  ;D Δεν είναι μονόπλευρα τα πράγματα..... άρα λοιπόν ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε και ας πάμε να παίξουμε καμιά κιθαρούλα, ή να πιούμε καμιά μπύρα, γιατί πολύ έχω στεναχωρηθεί που δε μπόρεσα να έρθω την προηγούμενη φορά!!!  :D :D

Δεν νομιζω οτι ειχαμε αυτες τις αντιδρασεις επειδη ειπε οτι θελει να γραφει εμπορικα κομματια αλλα κυριως γιατι εκανε μια τραγικη γενικευση οτι ολοι εμεις που γραφουμε μουσικη για τη παρτη μας ειμαστε λαθος και συνεχισε αναφεροντας οτι ειναι αηδιες τα κομματια χωρις στιχους καθως και τα κομματια με υποψια στιχων που αναφερονται σε κοινωνικα θεματα...Συνεχισε δε λεγοντας οτι βαθια μεσα μας ολοι ζηλευουμε τον Φοιβο και τον Καρβελα και θελουμε να τους μοιασουμε... :-\ :-\ :-\

Επισης οταν καποιος του εδωσε ενα λινκ για να ακουσει καποια ορχηστρικα κομματια του εκανε προσωπικη επιθεση λεγοντας του "Φανταζομαι σε τι ψυχολογικη κατασταση εισαι οταν ακους αυτα τα κομματια...Περαστικα σου." και παραξενευτηκε οταν απαντησαν σε παρομοιο τονο οι υπολοιποι...Ελεος >:( >:( >:(

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
menelaos είπε:
Αν γράψεις ένα τραγούδι για την κοπέλα σου και πουλήσει δέκα εκατομύρια κομάτια και δεν αρέσει στην κοπέλα σου, αποτυχία είναι. Από την άλλη αν γράψεις κάτι για να γίνει world hit και αρέσει μόνο στην κοπέλα σου.... αποτυχία και πάλι 
αν δεν αρέσει όυτε στην κοπέλα σου και δεν πουλήσε ούτε μία κόπια(αφού ούτε η κοπέλα σου δε θα το αγοράσει);

 
lambrosgg είπε:
Ενημερωτικά εδώ πάνω τα σκλυλελεϊκα από 20 που δουλευαν 5ημερο γίνανε 5 που δουλεύουν 3ήμερο...έτσι για να μη νομίζουμε ότι με ένα πιάτο φασολάδα θα βάφουν αυγά για 3 Πάσχα οι κάθε λογής ΚαρβελοΦοίβοι..

Λάμπρο δεν αναφέρομαι σε σένα, το κατάλαβες ελπίζω...
Ναι ρε κατάλαβα, αλλα για σκέψου... Για ποιό λόγο κλείσανε? Επειδή δεν ακούει σκυλάδικο πια ο κόσμος ή επειδή δεν έχει λεφτά ο κόσμος να πηγαίνει 5 μέρες τη βδομάδα μπουζούκια? Δεν είναι οι πίστες μόνο το κριτήριο. Δες τί γίνεται κ στα μπαράκια, στα κλαμπάκια, στ τηλεόραση και στο ραδιόφωνο.

ευτυχώς κλείνουν . μακάρι να παρακμάσουμε τόσο πολύ οικονομικά που να ξεράσουμε τα ουισκια που ήπιαμε και να κλαίμε πάνω στα λουλούδια απο τα νεκροταφεία και τα κατουρημένα φιστίκια μήπως και γίνουμε λίγο πιο άνθρωποι. ήμαρτον πια...  :o

 
Μια χαρά τα είπε ο vartanis, δεν κατάλαβα όμως γιατί αγρίεψε το πραμα... Δηλαδή αν βγει κάποιος και πει οτι δεν του αρέσουν τα κομμάτια που γράφουν οι χρηστες του noiz θα πρέπει να έχει να παρουσιασει κάτι καλύτερο για να στηρίξει το γούστο του?

Προσωπικά γράφω μουσική βασικά για προσωπική εκτόνωση, θα ήθελα όμως να άρεσε η μουσική μου και στους φίλους μου εαν αυτό με έκανε πιο δημοφιλή ή μου εξασφάλιζε ιδιαίτερη θέση σε κάποιο κοινωνικό σύνολο. Εν συνεπεια θα ήθελα να άρεσε και παγκοσμίως. Όμως όταν γράφω ή παίζω κάτι, δεν έχω σκοπό τη μεγάλη επιτυχία που θα με κάνει γνωστό παγκοσμίως.. Όπως όταν βλέπω τη sylvia saint δεν σχεδιάζω ταξίδι στην τσεχία για να τη σαγηνέυσω και δεν αναζητώ το κινητό της. Φαντασιώνομαι χωρίς όμως η φαντασίωσή μου να γίνεται τρόπος ζωής. Έτσι και με τη μουσική. Καλύπτει κάποιες ανάγκες μου η οποίες φαίνεται να μην έχουν τελειωμό. Απλά θέτω κάποια όρια.

Αν βέβαια κάποιος είναι επαγγελματίας μουσικός αλλάζει το πράμα.

(Wow! νομίζω ότι ήσουνα λιγάκι απότομος. Με το συμπάθειο κιόλας.)

trigga είπε:
Y.G.Αυτή την άποψη του ότι τρώει κάποιος απ τους γονείς του και δεν έχει δουλέψει και τελικά είναι μακάκας την έχω ακούσει απο αλβανό φίλτατε.
Δεν είναι μακάκας αυτός που δεν εχει δουλέψει ακόμα λόγω νεαρής ηλικίας, αλλά σίγουρα θα πρέπει να ακούει περισσότερο και να αποφεύγει τις εξυπνάδες. Και να αποφεύγει πολιτικά λανθασμένες εκφράσεις. (Δεν έχω σκοπό να προσβάλω, λέω αυτό που πιστεύω)

Τι παει να πεί δηλαδή οτι όποιος δεν δουλευεί δεν εκφέρει και άποψη.Τι είναι η εργασια δηλαδή τόπος μόρφωσης και μάθησης?Και έπειτα αν ισχύει αυτό τι σου μαθαίνει η εργασία για το συγκεκριμένο θέμα?
Φυσικά και είναι τόπος μόρφωσης και μάθησης. Η εργασία σου μαθαίνει τόσα πολλά που δε χωράνε σε αυτό το post.

(Δεν είμαι ΕΠΟΠ, ουτε Αλβανός, ούτε δουλευώ σε σώμα ασφαλείας.. ευτυχώς)

 
Βασικά αν κατάλαβες ότι το θέμα ήταν ότι στον vartani δεν άρεσαν κάποια κομμάτια κάνεις τραγικό λάθος. Το θέμα ήταν ότι χαρακτήρισε με ατυχέστατα άτομα, που απλά δεν ακούν ότι ακούει αυτός...

 
βοδινό θα έλεγα!
eyepop.gif


 
τι σημαίνει δεν υπάρχουν καλοί Έλληνες μουσικοί; Φυσικά και υπάρχουν. Και δημιουργοί. Όπως και κάθε άλλης εθνικότητας.

Στο myspace δε βρίσκεις μόνο εκτρώματα από Ελλάδα αλλά από οπουδήποτε. Όπως οι Έλληνες φτιάχνουν "χαζοσκυλάδικα" έτσι και οι Γερμανοί έχουν τη δικιά τους "χαζοκουλτούρα", οι Άγγλοι τη μελιστάλαχτη pop με υπαρξιακούς στίχους. Εδώ υπάρχει ήλιος και θάλασσα και οι στίχοι είναι πιο νταχτιρντί "πάρε θάλασσα το κορμί μου γιατί μου 'μπηξε" μαχαίρι στη καρδιά", εκεί υπάρχει βροχή και απομόνωση οι στίχοι παρόμοιων τραγουδιών έχουν "its a sad day pls rain kill me yeah"

Όσο για τον Καρβέλα... μόδα είναι θα περάσει. Υπάρχουν ωραίες μόδες και άσχημες. Γούστα είναι αυτά. Εμένα αυτή δεν είναι του γούστου μου τουλάχιστον.

Και όταν μιλάμε για χιτς, μου έρχεται στο μυαλό η pop. Μπορεί να βλέπεις Madonna, Timberlake, Britney, Aguilera κτλ. να βγάζουν συνέχεια χιτς. Στην ουσία πίσω από αυτούς κρύβονται άνθρωποι μετρημένοι στα δάχτυλα που δημιουργούν μουσική που για μένα τουλάχιστον είναι άξια θαυμασμού για την πρωτοτυπία της πολλές φορές ή την έξυπνη παραγωγή. Γιατί και η pop μουσική έχει τις εκλάμψεις της.

Οι άνθρωποι που την δημιουργούν τα παγκόσμια hits: ένας από Σουηδία, 2-3 από Αμερική, ένας από Ιταλία, ένας από Γαλλία, ένας από Αγλλία...τους καλύτερους τους διαλέγει η Madonna, γι'αυτό βρίσκεται πάντα στην κορυφή. Ο κ.Moroder που είναι ο παραγωγός του Βοwie, έχει γράψει κομμάτια για όλους σχεδόν τους τραγουδιστές της εποχής disco. Ο κ.Danja Hills το δεξί χέρι του Timbaland, που έχει γράψει όλο το album του Timberlake, έχει συνεργαστεί με την Bjork. Δεν νομίζω ο Καρβέλας χωράει κάπου εκεί. Ο Ρακιτζής πάντως στην εποχή του έδινε κι έπαιρνε (όπως μου έχει μεταφέρει ο πατέρας μου καθώς δε μπορώ να κρίνω, ήμουν νινί τότε ;D)

Αυτά τα είπα γιατί είμαι ούφο και θέλω να το παίξω έξυπνη ...Αυτά τα είπα γιατί διαφωνώ με τον τρόπο σκέψης του vartani και οι λόγοι είναι οι παραπάνω.  :)

 
μαριά(ν)α έχεις πολύ μεγάλο δίκιο...Τέλος!!

Συμφωνώ και επαυξάνω... 8)

 
Vartanis είπε:
Δεν ειναι τυχαιο που ολοι μας καποια στιγμη βρισκουμε τον εαυτο μας να τραγουδαει (παντα κρυφα, μην μας παρουν και χαμπαρι) καποιο τραγουδι απο τις ντοπιες φιρμες (Καρβελας, Φοιβος, Θεοφανους κ.λ.π)
αλλος ενας κατεστραμενος  :D

 
Μαριανα είπε:
ήμουν νινί τότε ;D)
Και σήμερα;... Σήμερα δεν είσαι νινί;....

(Ωμό καμάκι... γεια σου ρε Τάκη....)

 
Eυγενικη παραχωρηση του deadendmind, ενα απο τα μεγαλα παγκοσμια χιτς του Μιχαλακη. Στην ενορχηστρωση η αφροκρεμα των ελληνων μουσικων, σε βητα φωνητικα ενα παιδι που ειχε τοτε ανακαλυψει ο Ρακιτζης και μετα εκανε καριερα, και στα βραχακια η βανα μπαρμπα.




Εχω μια μεγαλη κακια να πω, αλλα επειδη ειμαι καλος ανθρωπος σημερα, θα την πνιξω.

*γκλουπ*

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εντάξει ο Gillan είναι γνωστός στόκος αλλά αυτό πρέπει να είναι το (hard) rock bottom της καριέρας του...

deadendmind είπε:
Eυγενικη παραχωρηση του deadendmind, ενα απο τα μεγαλα παγκοσμια χιτς του Τεο. Στην ενορχηστρωση η αφροκρεμα των ελληνων μουσικων, σε βητα φωνητικα ενα παιδι που ειχε τοτε ανακαλυψει ο Ρακιτζης και μετα εκανε καριερα, και στα βραχακια η βανα μπαρμπα.
Εντάξει ο Gillan είναι γνωστός στόκος αλλά αυτό πρέπει να είναι το (hard) rock bottom της καριέρας του...

 
deadendmind είπε:
Eυγενικη παραχωρηση του deadendmind, ενα απο τα μεγαλα παγκοσμια χιτς του Τεο.
Τεό; Μήπως εννοείς Μιχάλη;

Και αφού έβαλες Ρακιντζή, πάρε και ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ του βιντεοκλιπ:

http://www.youtube.com/watch?v=-3ENDit4IdY

ΤΡΑΓΙΚΟΣ!!!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top