Δάσκαλος, ταλέντο μαθητή, ειλικρίνεια

Χιλιαδες πιλοτοι, αστροναυτες, πυρηνικοι φυσικοι, πυραυλικοι επιστημονες, οικονομικοι αναλυτες, γενετιστες, προγραμματιστες.....
Μέτρα τώρα και πόσα εκατομμύρια δεν κατάφεραν να γίνουν "πιλοτοι, αστροναυτες, πυρηνικοι φυσικοι, πυραυλικοι επιστημονες..." όλα αυτά τα αμέτρητα εκατομμύρια που έστρωσαν (και αυτοί) κώλο κάτω και δούλεψαν σαν γαϊδούρια αλλά, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, aka, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΑΛΕΝΤΟ στους συγκεκριμένους τομείς.  

Να το γράψω για τρίτη φορά:

"πραγματικά απορώ γιατί καθόμαστε τώρα και συζητάμε για εκατομμυριοστή φορά τα απολύτως αυτονόητα"

 
  Τι να σου πω, πραγματικα δεν το εχω δει.

 Δηλαδη δεν εχω δει ατομο να εχει κατσει και να εχει στρωσει κωλο, και να μην καταφερει να φτασει σε ενα x επιπεδο.

 Ουτε επισης εχω δει ατομο να ξεκιναει πρωτη φορα και να μενεις μαλακας.

 Εχω δει βεβαια περιπτωσεις νοοτροπιας πανκ, που φυσικα δεν εκαναν τιποτα.

 Εχω δει περιπτωσεις ψωνιου, που νομιζαν οτι ΗΔΗ εχουν κανει, και φυσικα δεν εκαναν τιποτα.

 Και δυστυχως εχω δει και περιπτωσεις με εμφανη σωματικη δυσπλασια, οπου ηταν λυπηρο εμποδιο. Και παλι, απο τα ψωνια πιο καλα επαιζαν.

 Και φυσικα, ο πλανητης ειναι γεματος απο ανθρωπους που ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ να κανουν τιποτα, γιατι πολυ απλα η μουσικη ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ, η τουλαχιστον δεν τους νοιαζει αρκετα.

 Αλλα ανθρωπο να στρωσει κωλο και να μη φτασει σε ενα επιπεδο αξιοπρεπες, να μπορει ρε παιδακι μου να παιξει τα κομματακια που του αρεσουν, οχι κονσερτα και τετοια, δεν εχω δει.

 Δεν το αποκλειω να υπαρχει βεβαια, αλλα νομιζω οτι καποιας μορφης δυσπλασιας θα ειναι και αυτο.

 Η τεμπελια.

 Η ψωνιο.

 Η καταστροφη απο ασχετο δασκαλο.

 Η ελλειψη συγκεντρωσης, ADHD, πως τα λενε.

 Αν τα αποκλεισουμε ολα αυτα, θα μεινει αυτο που λεμε "ελλειψη ταλεντου".

 Ας κανουν οι ψυχολογοι ερευνα, εγω ακρη δε βγαζω.

 
 δεν εχω δει ατομο να εχει κατσει και να εχει στρωσει κωλο, και να μην καταφερει να φτασει σε ενα x επιπεδο.

ανθρωπο να στρωσει κωλο και να μη φτασει σε ενα επιπεδο αξιοπρεπες, να μπορει ρε παιδακι μου να παιξει τα κομματακια που του αρεσουν, οχι κονσερτα και τετοια, δεν εχω δει.
Αυτά ρε Μάνο τα κάνουν και οι γάτες μου, αν "στρώσουν κώλο" και "δουλέψουν" αρκετά.? Δεν μιλάμε γι αυτό όμως όταν αναφερόμαστε στην λέξη "ταλέντο". 

Άντε να ανοίξουμε κάνα λεξικό μπας και βρούμε καμιά άκρη και συνεννοηθούμε τελικά. 

image.png

Για αυτο μιλάμε λοιπόν όταν αναφερόμαστε στην λέξη "ταλέντο", στην πέραν του συνηθισμένου ικανότητα σε έναν τομέα". Αυτό δεν προϋποθέτει καμία απολύτως "σκληρή δουλειά" και κανένα "στρώσιμο κώλου" κάτω, γεννιέται κανείς με αυτό, ή το έχει και το αξιοποιεί, ή δεν το έχει και πάει παρακάτω.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Χάρης Ο
 Ναι ρε παιδακι μου, υπαρχει αυτο, δε λεμε οτι δεν υπαρχει.

 Αυτο που λεμε ειναι το αν ειναι αναγκαια και ικανη προυποθεση για να φτασει κανεις σε ενα Χ επιπεδο.

 ΙΜΗΟ για ενα επιπεδο οπως αυτο που ειρωνευεσαι, και που μακαρι να το ειχαν ολοι οι ανθρωποι γιατι θα ηταν αλλος πλανητης, δεν ειναι ουτε ικανη ουτε αναγκαια.

 Για το επιπεδο αστροναυτης παλι, δεχομαι οτι ειναι αναγκαια, αλλα σιγουρα δεν ειναι ικανη.

 
πραγματικα δεν το εχω δει.

 Δηλαδη δεν εχω δει ατομο να εχει κατσει και να εχει στρωσει κωλο, και να μην καταφερει να φτασει σε ενα x επιπεδο.
Δίδαξα δύο χρόνια την A Junior ιδιαίτερα σε μια μαθήτρια και μετά από υπεράνθρωπες προσπάθειες την παράτησα. Πραγματικό ΤΟΥΒΛΟ. Δε θα μάθει Αγγλικά ποτέ. Εννοείται δεν της το είπα, το είπα με καλό τρόπο στους γονείς της, και είναι η το 0.05% από τους χιλιάδες μαθητές που έχουν περάσει από τα χέρια μου. Αλλά υπάρχει και η παντελής έλλειψη ταλέντου. 

 
Αυτο που λεμε ειναι το αν ειναι αναγκαια και ικανη προυποθεση για να φτασει κανεις σε ενα Χ επιπεδο.

ΙΜΗΟ για ενα επιπεδο οπως αυτο που ειρωνευεσαι, και που μακαρι να το ειχαν ολοι οι ανθρωποι γιατι θα ηταν αλλος πλανητης, δεν ειναι ουτε ικανη ουτε αναγκαια.
Το Χ επίπεδο δεν είναι κάτι standard για όλους. Αλλά τέλος πάντων, κάπου στο τέλος φαντάζομαι θα συμφωνήσουμε πάνω κάτω για αυτό. btw, δεν ειρωνεύομαι κανένα επίπεδο. Ακόμα και αυτό όμως το "Χ επίπεδο" που συζητάμε τώρα και που οι περισσότεροι μπορούν να φτάσουν μετά από σκληρή δουλειά, ακόμα και αυτό προϋποθέτει μια minimum κλήση προς το αντικείμενο, και πάρα πολλοί δεν διαθέτουν ούτε κι αυτή, οπότε όσο σκληρά και να δουλέψουν το αποτέλεσμα θα είναι κάτω του μετρίου. Δεν είναι κακό, δεν μπορούμε να είμαστε όλοι καλοί σε όλα, απλά ας σταματήσουμε να πιστεύουμε σε μύθους τύπου "η σκληρή δουλειά είναι η συνταγή για την επιτυχία στα πάντα". Όχι, δυστυχώς δεν... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Τι να πω, ειναι μαλλον θεμα ορισμων.

 Δηλαδη, αν ως ταλεντο πουμε οτι ειναι η επιμονη, η σωματικη επαρκεια, η ικανοτητα συγκεντρωσης, η ικανοτητα δομημενης σκεψης, η ανεμποδιστη ακοη κλπ τοτε σιγουρα παιζει ρολο.

 Αλλα το καθαρα μουσικο ταλεντο, ας πουμε το να πιανεις ευκολα το ρυθμο ή μια μελωδια, σε ποιο βαθμο ελλειψης θα πρεπει να φτασει για να σε εμποδισει να παιξεις, μετα απο επιμονη εξασκηση βεβαια, ενα οργανο;

 Θυμηθηκα ενα γνωμικο ενος μεγαλου στρατηγου, ελεγε " Η μουσικη ειναι ενας θορυβος που δεν μπορω να τον καταλαβω" ?

  Υποθετω λοιπον πως αν η ελλειψη αυτη φτανει στι σημειο του να μην σε αγγιζει η μουσικη ως ακροατη, σιγουρα ουτε διαθεση θα εχεις να ασχοληθεις με τη μουσικη, αλλα ουτε και ταλεντο, οπως και να το ορισουμε αυτο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θυμηθηκα ενα γνωμικο ενος μεγαλου στρατηγου, ελεγε " Η μουσικη ειναι ενας θορυβος που δεν μπορω να τον καταλαβω" ?
Nα, ας αρχίσουμε ανάποδα απόα αυτόν, ο στρατηγός ήταν ένα θαυμάσιο παράδειγμα μουσικά ατάλαντου ανθρώπου.? Δεν το'χε ρε φίλος με τη μουσική, τι να κάνουμε τώρα? Μπορεί να είχε ταλέντο όμως στο να ανεβάζει χούντες, πχ λέω, δεν ξέρω, κι αυτό ένα ταλέντο είναι...?

 
  • Συμφωνώ
Reactions: manosx
Aμουσια, μουσικη αγνωσια, αναγνωρισμενες παθησεις

 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Music-specific_disorders

inability to recognize music in the absence of sensory, intellectual, verbal, and mnesic impairment




 Αυτο πρεπει να ειχε ο Στρατηγος.

 Δηλαδη και ειτε παιζεις πιανο, ειτε πλενεις τα πιατα, το ιδιο πραγμα ειναι  Θορυβο κανει το ενα, θορυβο και το αλλο.

 Αμα σπασεις και κανα πιατο, πιο εντυπωσιακο ειναι, πολυ ανωτερο.

 Πορσελανινη πιατελα, καλη για μεταλ;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Haha
Reactions: Spyros Delta
@Nekkon Αν ταλεντο ειναι να εχει ο αλλος freakish νευρικο συστημα ή εγωγηινες σωματικες ικανοτητες παω πασο.

Αλλα εδω μιλαμε για μουσικη οχι για Ολυμπιακους αγωνες.

Ειναι πνευματικη/εσωτερικη η ικανοτητα κ η ενασχοληση με αυτην.

Απορω γιατι τη βλεπεις ως σωματικη.

Βαλε τον Ζακ Γουαηλντ να παιξει μαζι με τον Ρομπεν Φορντ πανω απο ενα Major Blues 12μετρο. Θα γελας....

Τι ρολο παιζει που παιζει τριπλασιες νοτες ο Ζακ?

Ο αλλος ολες του οι ικανοτητες ειναι πανω στη δημιουργια κ τον αυτοσχεδιασμο.

Θυμηθηκα κ την κουβεντα για τα δαχτυλα του Χολντζγουωρθ κ το ποσο μεγαλα πρεπει να ειναι για να εχει τετοια ανοιγματα για τα ακορντα κ πεταγεται ο Βαι κ λεει "Noooope" κ ανεβαζει μια φωτο με τα χερια τους κ του Βαι προεξειχαν 5 εκατοστα πανω απο του Αλαν

Που ακομα κ για το σρεντ να μιλησουμε, που η αθλητικη ικανοτητα ειναι προαπαιτουμενη για το ειδος, τα τοπ ονοματα ειναι οι πιο δημιουργικοι, οχι αυτοι με τα "καλυτερα νουμερα"

Για μουσικη μιλαμε επαναλαμβανω κ ειναι εσωτερικη η διαδικασια.

Αν εισαι λοιπον στο ευρυτερο πλαισιο του μεσου ορου στο θεμα ταλεντο, εξυπνη δουλεια, πολλη δουλεια κ να το θες πολυ κ να επιμενεις θα σε πανε σε ενα πολυ υψηλο επιπεδο.

Τωρα για βιρτουοζιλικι επιπεδου κλασσικης μουσικης δε ξερω, ειπα πως δε μιλαω για αυτον το χωρο

Επισης δε μιλαω για να ξεχωρισεις, να εισαι ο ενας στο εκατομμυριο κ τετοια.

Αλλα αν ανοιξουμε αυτην την κουβεντα.... ας'τα να πανε

Γιατι τα πραγματικα geniuses κ τα "ταλεντα" σε απολυτο μεγεθος, ειναι αυτα που αλλαζουν την τεχνη γενικοτερα, μια φορα καθε 50χρονια (κι αν)

Κ οχι ο αγαπημενος μας καλλιτεχνης απο ενα μικρο υποειδος μουσικης που δημιουργηθηκε απο αυτον κ τον βαφτιζουμε ετσι μονο κ μονο επειδη αυτον γουσταρουμε κ επειδη ειχε επιτυχια..

Εκει θα πρεπει να εχουμε γνωσης μουσικολογιας κ να μιλησουμε για περουκες που λεει ο Μανος

Αν δε μιλαμε για κλασσικη κ πραγματικα ταλεντα λοιπον, η δουλεια ειναι το μονο πραγμα που θα επρεπε να μας απασχολει. (με δεδομενο οτι δεν ειναι καποιος tone deaf, οτι δεν εχει καποιο εμφανες ντιζαμπιλιτυ κ οτι εχει ακουσματα κ θεληση)

 
Η ανθρώπινη ιστορία είναι τίγκα στα παραδείγματα που αποδεικνύουν το παραπάνω fact, τώρα αν εσύ θεωρείς ότι μπορεί οποιοσδήποτε να γίνει Holdsworth με...σκληρή δουλειά, τότε συγνώμη αλλά δεν μπορώ να σε βοηθήσω.


Πρόσεξε Κώστα να δεις την διαφορά.

Ο Holdsworth, έφτιαξε ένα ολόκληρο μουσικό/κιθαριστικό σύμπαν δικό του.

Αισθητικά, μουσικά.

Μέσα σ' αυτό, έγινε (δυστυχώς) περισσότερο γνωστός για την ιδιότυπη κιθαριστική του τεχνική, για την απόκτηση της οποίας, έφαγε τα συκώτια του στο παίξιμο.

Δεν ήταν εύκολο αυτό, χρειάστηκε σκληρή δουλειά.

Υπάρχουν πάρα πολλοί "θαυμαστές" του σήμερα, που μπορούν να την χρησιμοποιήσουν το ίδιο αποτελεσματικά ή και ακόμα πιο καλά από αυτόν.

Αυτοί κι αν έστρωσαν πωπό ....

Όμως το να μπορείς να παίξεις σαν τον Holdsworth ή και "καλύτερα", δεν σε κάνει συγκρίσιμο με αυτόν.

Γιατί παίζεις στο σύμπαν που αυτός δημιούργησε.

Η καινοτομία λοιπόν είναι άλλο πράγμα από την μουσική επάρκεια, ή την δυνατότητα να αντιλαμβάνεσαι καλύτερα, γρηγορότερα, και χωρίς τόσο κόπο (χωρίς να ξέρεις τον τρόπο) αυτά που άλλοι αντιλαμβάνονται με σκληρή δουλειά αρκετά αργότερα.

Άλλο λοιπόν το ταλέντο, και άλλο η ιδιοφυΐα, όπως και εσύ είπες πριν.

Ο Holdsworth δεν ήταν απλό ταλέντο, αλλά ιδιοφυΐα.

Τα περί Γιάννη τώρα που ειπώθηκαν τα προσπερνάω χωρίς να δώσω σημασία, γιατί έχουν να κάνουν με σωματικά προσόντα περισσότερο, αρκετό ταλέντο, και πολύ σκληρή δουλειά..

Είναι σαν να μου λέτε ότι αν προπονηθεί σκληρά ένας κολυμβητής με ένα χέρι που αγωνίζεται στους παραολυμπιακούς, μπορεί να κοντράρει κάποιον άλλο αθλητή που είναι άρτιος σωματικά και αγωνίζεται στους ολυμπιακούς.

Τα σωματικά πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα δεν έχουν σχέση με ταλέντο.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: σκούφοΣ
  Οταν, επειδη βαραγες ενα νταουλι, σου εχουν κανει ΑΓΑΛΜΑ, τοτε πραγματι κατι το ξεχωριστο ειχες. Αυτο παει για τις περουκες.

 Αν ομως εξετασουμε τα περουκοειδη, θα δουμε οχι απλως δουλεια, θα δουμε ΜΕΓΑΤΟΝΟΥΣ δουλειας.

 Και εκτος αυτου θα δουμε και φοβερη εφεση στη ΜΕΛΕΤΗ και φοβερη επιθυμια για ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ των μηχανισμων της μουσικης.

 ΓΙα παραδειγμα: Αν υπηρξε μουσικο ταλεντο στη Γη, αυτος ηταν ο Μοτσαρτ.

 Και ομως ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ ΤΑ ΛΥΣΣΑΚΑ του να βρισκει δασκαλους αντιστιξης, διοτι ειχε πληρη επιγνωση της αξιας της εμπεριστατωμενης και δοκιμασμενης μελετης πανω σε αυτο το τεραστιο ζητημα, αυτο το κεφαλαιο που ξεχωριζει the men from the boys.

 Και θα τολμησουμε τωρα εμεις οι πουρουπουπουδες να πουμε τι; Για ταλεντο;

 Η θα σκυψεις το κεφαλι, θα ριξεις τη μουρη σου, και θα πας σα κανα δασκαλο να σε κανει ανθρωπα, η καληνυχτα Μαργαριτα, καληνυχτα Μαργαρω.

 Αυτο που ελεγα στον αλλο και με σκυλοβριζε δεν ηταν για το ταλεντο το μουσικο, αλλα ηταν για το ταλεντο της ΑΥΤΟΔΙΟΡΘΩΣΗΣ. Αυτο δεν εχει να κανει με τη μουσικη, ουτε με τα μαθηματα. Αυτο εχει να κανει ΜΕ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, και με εναν πολυ υψηλο βαθμο αυτογνωσιας, ειλικρινειας, επιγνωσης και αισθητικης.

 Αυτο το ειχαν οι μεγαλοι αυτοδιδακτοι. Αυτο εχει παραγει κολοσσους.

 Και ειναι ΥΠΕΡΣΠΑΝΙΟ, και το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΛΩΝ, ειναι σα να εχεις εναν δασκαλο 24 ωρες πανω απο το κεφαλι σου.

 Αυτο ειχαν και οι μεγαλοι αυτοδιδακτοι, αλλα και οι μεγαλες περουκες αυτο ειχαν, και εφτασαν εκει που εφτασαν.

 Ολοι οι αλλοι πλατσουριζουμε στο ιδιο ακρογυαλι, αλλα δε φτανουμε στο πελαγος που εφτασαν αυτοι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και εκτος αυτου θα δουμε και φοβερη εφεση στη ΜΕΛΕΤΗ και φοβερη επιθυμια για ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ των μηχανισμων της μουσικης.


Να το λοιπόν το κίνητρο στο οποίο συνέχεια αναφέρομαι.

 ΓΙα παραδειγμα: Αν υπηρξε μουσικο ταλεντο στη Γη, αυτος ηταν ο Μοτσαρτ.


Never liked him. :classic_tongue:

Big malakas. :classic_biggrin:

Αυτο εχει να κανει ΜΕ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, και με εναν πολυ υψηλο βαθμο αυτογνωσιας, ειλικρινιας, επιγνωσης και αισθητικης.


Λες για αυτοδίδακτους, αλλά εγώ θα πω ότι αυτό είναι από τους σοβαρότερους ρόλους του δάσκαλου.

Να σου το περάσει δηλαδή.

Πολύ σοβαρότερο από το να σου μάθει πχ τις κλίμακες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα σου το περασει, οπως το αντιλαμβανομαι τουλαχιστον, με το να σου δειξει επανω στη μελετη σου, το πως πρεπει να προσεχεις τις λεπτομερειες, τη σημασια του τροπου παιξιματος κλπ.

 Ομως, προφανως, υπαρχουν και ανθρωποι που εχουν ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ τους αυτην την προσεγγιση. Που δεν τους αρκει δηλαδη ενα πασαλειμμα, να ριξουμε μια πενια και νταξ να ουμε, που καθονται και προσπαθουν, και ξαναπροσπαθουν, και ειναι αυστηροι με τον εαυτο τους, και δεν ησυχαζουν αν δε φτασουν σε ενα υψιπεδο ικανο να γεμισει την εσωτερικη αναγκη τους.

 Αυτη η θεληση και η ορμη ειναι το πραγματικα μεγαλο ταλεντο. Αυτο ειναι νομιζω και το ιδιο στοιχειο που οδηγησε το Μοτσαρτ να ψαχνει μαθηματα αντιστιξης. Η πεινα της γνωσης και της αυτοβελτιωσης, μεγαλη υποθεση, η μεγαλυτερη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: fusiongtr
Θα σου το περασει, οπως το αντιλαμβανομαι τουλαχιστον, με το να σου δειξει επανω στη μελετη σου, το πως πρεπει να προσεχεις τις λεπτομερειες, τη σημασια του τροπου παιξιματος κλπ.


Υπάρχουν άπειροι πιο αποτελεσματικοί τρόποι, μέσα από την διάδραση δάσκαλου-μαθητή.

 
Ο Holdsworth, έφτιαξε ένα ολόκληρο μουσικό/κιθαριστικό σύμπαν δικό του.

Μέσα σ' αυτό, έγινε (δυστυχώς) περισσότερο γνωστός για την ιδιότυπη κιθαριστική του τεχνική, για την απόκτηση της οποίας, έφαγε τα συκώτια του στο παίξιμο.

Δεν ήταν εύκολο αυτό, χρειάστηκε σκληρή δουλειά.
Μα ποιος είπε ότι δεν χρειάζεται δουλειά? Πάλι τα αυτονόητα λέμε. Η δουλειά εξυπακούεται, αλλά, πρώτα (πρέπει να) υπάρχει και κάποιο ρημαδοταλέντο, μια κάποια κλίση σε κάτι. Σκέτη δουλειά δεν λέει τίποτα. Όσο και να δουλέψουμε εμείς οι δύο, στους Ολυμπιακούς δεν πρόκειται να πάρουμε μέρος στην ενόργανη.? 

Ο Holdsworth φυσικά και "τράβηξε κουπί", αλλά υπάρχουν κάποια εκατομμύρια κιθαρίστες που τραβάνε το ίδιο ή και περισσότερο κουπί, και Holdsword δεν έγιναν και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνουν. 

Άλλο λοιπόν το ταλέντο, και άλλο η ιδιοφυΐα, όπως και εσύ είπες πριν.

Ο Holdsworth δεν ήταν απλό ταλέντο, αλλά ιδιοφυΐα..
Μα δεν πάνε χώρια αυτά τα δύο. Αν είναι κάποιος ιδιοφυΐα/μεγαλοφυΐα, το ταλέντο σε κάποιον τομέα ή σε πολλούς τομείς προϋπάρχει. Δεν υπάρχει...ατάλαντη ιδιοφυΐα.?

 
Οταν εγω λεω πολλη δουλεια, δεν αναφερομαι μονο στο μεγεθος της προσπαθειας.

Κ λαθος που δεν το διευκρινησα.

Πολλη κ ποιοτικη δουλεια.

Το ταλεντο ισως ειναι κα να διακρινεις (με λιγη εμπειρια βεβαια) ποιες προσεγγισεις στη μελετη σου ειναι πιο αποδοτικες. Το practice makes perfect ειναι μπουρδα. Το να μελετας με τις ωρες κατι που εχει "λαθος'' στην προσεγγιση/εκτελεση του, θα σε κανει πολυ καλυτερο στο να παιζεις αυτο το "λαθος"

Το ταλεντο εχει να κανει με το να μενεις ανικανοποιητος, να μη σε ικανοποιει αυτο που ακους κ να ζητας να αλλαξεις. Ο Χολντζγουωρθ σιχαινοταν ν'ακουει τον εαυτο του να παιζει κιθαρα. Γι'αυτο εψαχνε ν'ακουστει σαν κατι αλλο. Την κιθαρα του αρεσε να την ακουει απο αλλους παιγμενη, οχι ομως απ'τον εαυτο του. Αν ηταν ικανοποιημενος με την κιθαριστικη του φωνη, δε θα εφτιαχνε τον ηχο κ το παιξιμο που εφτιαξε. Ηταν αναγκη να δημιουργησει το συμπαν που λεει ο @fusiongtr πιο πανω. Κ οχι αναγκη του τυπου να βρω κατι διαφορετικο, μονο κ μονο να μην εχει ακουστει σαν υφος κ να ξεχωριζω κ ας ειναι πατατα, οπως κανει η μεση ροκ μπαντα 20χρονων με τουπε για πουλησει μουρη. Δεν την παλευε κυριολεκτικα

Τωρα για το τεχνικο μερος κ το τι επιτρεπει το σωμα του καθενος, θα παραπεμψω σε βιντεα με σολο παιξιματα του Joe Pass, του Ted Greene για να γυρισει η κουβεντα στο τι ελεγα πριν, για το οτι δηλαδη η μουσικη ειναι εκφραση κ αν νομιζει καποιος πως δεν εχει τα χερια που χρειαζεται για να βελτιωθει μαλλον εχει πολυ συγκεκριμενη αντιληψη για το τι σημαινει να φτασεις σ'ενα αλφα επιπεδο.

 
Ολοι οι αλλοι πλατσουριζουμε στο ιδιο ακρογυαλι
Ωραία είναι κι εκεί.

Δε θέλουν όλοι να ανοιχτούν στο πέλαγος ούτε να πάνε στους Ολυμπιακούς που είπε και ο Καταρράκτης.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα