David Byrne: 'The internet will suck all creative content out of the world'

Emena opu me pigan proxthes theatro kai vgike mia xontri kienas xontros kai tsirize h xontri kai fonaze o xontros ke anixa ta patatakia giati varethika kai me koitouse o mprostinos kai i gineka mou perimene na akousi ti mousiki apo th diafimisi. e eden katalava tipota kai varethika kiolas. E sto telos malosame me ti guneka mou giati ths leo ti meferes edo. Xalia perasa kai eixe kalh tainia sthn thleorash me ton Nicolas Cage. Pantos dn hxera oti paizh kai mousiki o typos. Xathike teleftea. Apo pou mporo na katevasw diskografia?

 
RayDTutto είπε:
Emena opu me pigan proxthes theatro kai vgike mia xontri kienas xontros kai tsirize h xontri kai fonaze o xontros ke anixa ta patatakia giati varethika kai me koitouse o mprostinos kai i gineka mou perimene na akousi ti mousiki apo th diafimisi. e eden katalava tipota kai varethika kiolas. E sto telos malosame me ti guneka mou giati ths leo ti meferes edo. Xalia perasa kai eixe kalh tainia sthn thleorash me ton Nicolas Cage. Pantos dn hxera oti paizh kai mousiki o typos. Xathike teleftea. Apo pou mporo na katevasw diskografia?
Είσαι ο προσωπικός μου θεούλης για τα επόμενα 4:33 δευτερόλεφτα.

 
Dreamdancer είπε:
Θες να μου πεις εσυ δηλαδη θα ξεχωριζες τη μουτζουρα του πικασσο απο τη μουτζουρα ενος πιτσιρικα.....πςςςς εως που φτανει ο ανθρωπος για να πουλησει οτι ειναι γνωστης ::)....
  Αν και η ερώτηση απευθύνεται σε άλλο μέλος, σου απαντώ: όπως εσύ θα ξεχώριζες τον Paul Gilbert από έναν bedroom player στο youtube (που παίζει κάτι σε παρόμοιο στυλ αλλά έχει πολύ κακή τεχνική, λάσπη ήχο κλπ.), έτσι κι ένας γνώστης του αντικειμένου.

  Οι υπόλοιποι δεν θα ξεχωρίσουν και πολλά πράγματα.

  Πιστεύω ότι προκαταβάλλεσαι από την επιλογή του Πικάσσο να ζωγραφίσει έτσι (σαν παιδική μουτζούρα όπως λες). Υπάρχουν και στη μουσική τέτοια παραδείγματα όπως του Mark Ribbot. Μεγάλος κιθαρίστας με ίσως παράδοξα σημεία για κάποιους, όμως με εξαιρετική τεχνική και -το σημαντικό- αναγνώριση.

 
schreivox είπε:
 Αν και η ερώτηση απευθύνεται σε άλλο μέλος, σου απαντώ: όπως εσύ θα ξεχώριζες τον Paul Gilbert από έναν bedroom player στο youtube (που παίζει κάτι σε παρόμοιο στυλ αλλά έχει πολύ κακή τεχνική, λάσπη ήχο κλπ.), έτσι κι ένας γνώστης του αντικειμένου.

 Οι υπόλοιποι δεν θα ξεχωρίσουν και πολλά πράγματα.
Αν ο Paul Gilbert με τον bedroom player  προσπαθουσαν να παιξουν μουσικη....τοτε ναι....αλλα αν και οι δυο βαρουσαν τις κιθαρες χωρις αισθηση μετρου η οποιασδηποτε μορφη αρμονιας(το αντιστοιχο του στυλ πικασσο δηλαδη με τις ακανονιστες μπουρδες)...δεν θα σου ελεγα οτι καταλαβαινω ποιος κοπαναει ποιο...επαγγελματικα ;).

 
Dreamdancer είπε:
.αλλα αν και οι δυο βαρουσαν τις κιθαρες χωρις αισθηση μετρου η οποιασδηποτε μορφη αρμονιας(το αντιστοιχο του στυλ πικασσο δηλαδη)...
-------------

 
Dreamdancer είπε:
χωρις αισθηση μετρου η οποιασδηποτε μορφη αρμονιας(το αντιστοιχο του στυλ πικασσο δηλαδη)
implied-facepalm.jpg


 
schreivox είπε:
  Για να το πάμε λίγο παραπάνω σε μουσικά
Για να το παμε μουσικα και παραλληλα με το μεγαλειο πικασο, ειναι σαν να εχεις ενα παικτη με μια κιθαρα να βαραει ακορντα οτι να ναι, χωρις καμια αισθηση key center χωρις να τον νοιαζει ο ρυθμός  για κανα διλεπτο (κατι αντιστοιχο με τον ζωγραφο που σχεδιαζει αφηρημενα οτι θελει).Μετα ενα δευτερο παικτη...καλλιτεχναρα γνωστη ;D που να κανει ομως ακριβως το ιδιο.Εχεις λοιπον δυο κομματια παρομοιας καλλιτεχνικής ωριμοτητας ::)....θα καταλαβαινες ποιο ειναι του γνωστου καλλιτεχνη? Ειναι το αντιστοιχο με τα αφηρημενα χοντροσχηματα του πικασο και ενος αγνωστου.....θα καταλαβαινες ποια ειναι του πικασο?

 
Dreamdancer είπε:
Για να το παμε μουσικα και παραλληλα με το μεγαλειο πικασο, ειναι σαν να εχεις ενα παικτη με μια κιθαρα να βαραει ακορντα οτι να ναι, χωρις καμια αισθηση key center χωρις να τον νοιαζει ο ρυθμός  για κανα διλεπτο (κατι αντιστοιχο με τον ζωγραφο που σχεδιαζει αφηρημενα οτι θελει).Μετα ενα δευτερο παικτη...καλλιτεχναρα γνωστη ;D που να κανει ομως ακριβως το ιδιο.Εχεις λοιπον δυο κομματια παρομοιας καλλιτεχνικής ωριμοτητας ::)....θα καταλαβαινες ποιο ειναι του γνωστου καλλιτεχνη? Ειναι το αντιστοιχο με τα αφηρημενα χοντροσχηματα του πικασο και ενος αγνωστου.....θα καταλαβαινες ποια ειναι του πικασο?
Όσον αφορά τα μουσικά, θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια αυτό που μου κεντρίζει το ενδιαφέρον, ή ενδεχομένως αυτο που δεν με εκνευρίζει αν και τα δυο είναι χαλια  ::)

Όσον αφορά τα ζωγραφικά, αν ο άγνωστος χ ήταν συγχρονός μας, μπορεί να τον ξεχώριζα  από τους ζωγράφους των αρχών του εικοστού αιώνα. Αν ήταν σύγχρονος του Πικάσσο θα ήταν ίσως πιο δύσκολο- αν τον αντέγραφε κιόλας... Κι αν τον αντέγραφε δεν θα είχε και καμια καλλιτεχνική αξία.

Δεν έχω και μούρλα πια με τον Πικάσσο, να εξηγούμαι. Μια φορά όμως κοιτούσα πολύ μικρά σημεία από καμβάδες σπουδαίων ζωγράφων του 20ου αιωνα και σύγχρονων ζωγράφων (μάλλον φοιτητών όμως) και εντόπιζα ποιοτικές διαφορές στους τόνους των χρωμάτων και στην υφή.

 
Dreamdancer είπε:
Για να το παμε μουσικα και παραλληλα με το μεγαλειο πικασο, ειναι σαν να εχεις ενα παικτη με μια κιθαρα να βαραει ακορντα οτι να ναι, χωρις καμια αισθηση key center χωρις να τον νοιαζει ο ρυθμός  για κανα διλεπτο (κατι αντιστοιχο με τον ζωγραφο που σχεδιαζει αφηρημενα οτι θελει).Μετα ενα δευτερο παικτη...καλλιτεχναρα γνωστη ;D που να κανει ομως ακριβως το ιδιο.Εχεις λοιπον δυο κομματια παρομοιας καλλιτεχνικής ωριμοτητας ::)....θα καταλαβαινες ποιο ειναι του γνωστου καλλιτεχνη? Ειναι το αντιστοιχο με τα αφηρημενα χοντροσχηματα του πικασο και ενος αγνωστου.....θα καταλαβαινες ποια ειναι του πικασο?
Απλά σαν αναφορά, χωρίς να θέλω να επέμβω στον ατέρμονα διαλογισμό όλων σας, μεταφέρω μια εμπειρία μου περί εικαστικών στα οποία είμαι ανίδεος.

Βρίσκομαι ακούσια σε έκθεση νεαρού ''ταλαντούχου'' ζωγράφου και παρατηρώ ''έργα τέχνης'' σκεπτόμενος πως κι εγώ αν ήθελα να διαθέσω λεφτά για μερικά μπουγέλα μπογιάς, ένα χώρο που να μη με νοιάζει να τον κάνω κ@λ@ απ τις πιτσιλιές των χρωμάτων που θα πέταγα πάνω στους καμβάδες ασκαρδαμυκτί και έχοντας και κανά γνωστό γκαλερίστα, μια φίλη αμπιγιέζ να με σενιάρει με τραγιάσκα, πίπα και περισπούδαστο ύφος, μάλλον θα αποτολμούσα μια έκθεση ζωγραφικής.

Δίπλα μου στεκόταν, ένας ηλικιωμένος φίλος, καθηγητής  της Αρχιτεκτονικής, τελειόφοιτος της καλών τεχνών και απ τους μεγαλύτερους εν ζωή Έλληνες ζωγράφους που τα έργα του πουλιούνται από 5ψήφιο νούμερο και πάνω ( έχων δλδ επιστημονική επάρκεια και ΄΄επαγγελματική '' εμπειρία του χώρου).

Όταν του εξήγησα πως θα μπορούσα κι εγώ να αμολήσω μερικά μπουγέλα χρώμα στο καμβά, με είπε πως απ όσο με ξέρει, Α) δεν θα μπορούσα με τη καμία να φτιάξω το χρώμα καθότι δεν ήταν λαδομπογιά από χρωματοπωλείο, αλλά ο νέος είχε πειραματιστεί και το είχε δουλέψει μοναδικά και Β) αμφιβάλει αν θα είχα την ικανότητα να συνδιάσω τα χρώματα και τα σχήματα- μορφές με το τρόπο που ο εν λόγο νεαρός καλλιτέχνης είχε συνδυάσει .

Πέραν αυτού όπως και ο Νικ είπε σε προηγούμενο ποστ αγγλιστί

http://www.youtube.com/watch?v=vReve0g9rbk

 
schreivox είπε:
Όσον αφορά τα μουσικά, θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια αυτό που μου κεντρίζει το ενδιαφέρον, ή ενδεχομένως αυτο που δεν με εκνευρίζει αν και τα δυο είναι χαλια  ::)
Αυτο δεν ειναι απαντηση.Σε ρωτησα αν θα αναγνωριζες τον επαγγελματια στην συγκεκριμενη περιπτωση....

 
Παραδέχομαι ότι θα είχα μεγάλες δυσκολίες να ξεχωρίσω έργο του Πικάσο ανάμεσα σε έργα παρόμοιας τεχνοτροπίας. Υπάρχει συγκεκριμένη αιτία : είμαι σχεδόν άσχετος σε ζητήματα ζωγραφικής. Αν δοκιμαστεί η ικανότητά μου σε άλλες τέχνες, με τις οποίες έχω όντως ασχοληθεί (με τη Φωτογραφία και τη Μουσική σε περίοπτη θέση), όχι απλώς αναγνωρίζω γνήσιο έργο σε δημιουργούς του παρελθόντος, αλλά έχω πολύ καλές επιδόσεις στο να αναγνωρίζω ποιότητες σε έργα συγχρόνων μου.

Dreamdancer, ουδείς ποτέ κερδοσκόπησε με το 4:33. Όπως επισημάνθηκε, δεν κυκλοφόρησε σε... single. Είναι ένα μικρό δρώμενο με θεατρικό προσανατολισμό, το οποίο τοποθετείται εμβόλιμα στα προγράμματα συναυλιών, με σκοπό να υπάρξει μία χιουμοριστική ανάπαυλα. Οι φιλοσοφικές προεκτάσεις του έργου (αν υπάρχουν) είναι πιθανόν ότι δεν είναι σεβαστές, αλλά οι λοιπές μομφές που μοιράστηκαν είναι εκτός αντικειμένου.

 
Dreamdancer είπε:
Αυτο δεν ειναι απαντηση.Σε ρωτησα αν θα αναγνωριζες τον επαγγελματια στην συγκεκριμενη περιπτωση....
Δεν κατάλαβα, ποιον; Τον επαγγελματία όσον αφορά τα μουσικά από τον ερασιτέχνη; Μπορώ να βάλω αυθαίρετα κάποιον που ακούω και να σου πω ναι.

Αν είναι κάποιος που άκουσα μια φορά μόνο, όχι.

 
Dreamdancer είπε:
Θες να μου πεις εσυ δηλαδη θα ξεχωριζες τη μουτζουρα του πικασσο απο τη μουτζουρα ενος πιτσιρικα.....πςςςς εως που φτανει ο ανθρωπος για να πουλησει οτι ειναι γνωστης ::)....
σου λέω ακριβώς το αντίθετο: ότι, δηλαδή, για θέματα, που δεν έχω γνώση (όπως ο Πικάσο ή ο Cage), δε μπαίνω στη διαδικασία να τα κρίνω.

ένα εικαστικό παράδειγμα:

Στους πίνακες του Dali, όποτε παρουσιάζεται μια γυναίκα, αυτή έχει, συνήθως, γυρισμένη την πλάτη της.

Γιατί;

Γιατί είναι το απωθημένο του Dali από τη μητέρα του, η οποία τον "παρατούσε" στις γκουβερνάτες και το οποίο (απωθημένο) βγάζει και στα έργα του.

έτερο κινηματογραφικό, αυτήν τη φορά, παράδειγμα:

τα έργα του Αγγελόπουλου μπορείς να τα δεις και μεμονωμένα.

Αν, ωστόσο, τα δεις ως σύνολο, υπό το πρίσμα ότι οι ιστορίες του ακολουθούν την πορεία του αντάρτικου, μετά τον Εμφύλιο, στις ελληνικές πόλεις και τις "συνέπειες" αυτής της πορείας στην καθημερινότητα των ηρώων του, τότε, πιστεύω ότι αποκτάει περισσότερο ενδιαφέρον.

:)

 
Δεν χρειαζεται καν να μπεις στο χωρο της "βαριας κουλτουρας" και των "βαθεων νοηματων" για να βρεις παραδειγματα οπου η γνωση του υποβαθρου και του νοηματος ενος εργου του προσδιδει μια ακομα διασταση.

Π.χ. οταν ξερεις τι εννοουν οι στιχοι του 10,000 Days

"Ten thousand days in the fire is long enough;

You're going home."

το κομματι αυτοματως αποκτα ενα πιο απτο νοημα και χαρακτηρα. Και εμενα προσωπικα με κανει να το εκτιμησω ακομη περισσοτερο απο ο,τι στην αρχικη ακροαση.

Αλλα ειπαμε, αυτα ειναι για pretentious artsy-fartsy τυπαδες σαν εμενα. Ολοι ατμος ειμαστε.

 
samy paraga είπε:
...ένα χώρο που να μη με νοιάζει να τον κάνω κ@λ@ απ τις πιτσιλιές των χρωμάτων που θα πέταγα πάνω στους καμβάδες ασκαρδαμυκτί...
Αυτο το "ασκαρδαμυκτί" μας βρηκε κατευθειαν στο Δοξα Πατρι... ;D ;D

 
Dreamdancer είπε:
Για να το παμε μουσικα και παραλληλα με το μεγαλειο πικασο, ειναι σαν να εχεις ενα παικτη με μια κιθαρα να βαραει ακορντα οτι να ναι, χωρις καμια αισθηση key center χωρις να τον νοιαζει ο ρυθμός  για κανα διλεπτο
Εννοιες όπως το key center και ο ρυθμος, έχουν ξεπεραστεί εδω και έναν αιώνα, ακόμα και στο παλαι ποτέ απόρθητο κάστρο της τονικής μουσικής, δηλαδη την δυτική κλασική.

Να'ταν κι αλλα. Υπάρχουν δε τυποποιημένα συστήματα ανάλυσης, όπως η pitch class set theory του Allen Forte, που βοηθάνε στο να προσδιορίζουμε αυτό το κατα τ'αλλα ό,τι να'ναι και να το εξετάσουμε με αξιολογικά κριτήρια, πέρα από τα δεδομένα (ηχόχρωμα, προγραμματικό πλαίσιο...).

Εκτός αν όλο αυτό, είναι και μια κριτική στον Allen Forte :P

 
H ζωγραφικη οπου εχει παει η κουβεντα δεν ειναι ''λαϊκη'' τεχνη οπως ειναι η μουσηκη σε μεγαλο βαθμο… αλλα ειναι η κατεξοχην των ''ειδημονων'' και o Picasso ο κατεξοχην αγαπημενος τους… o οποιος δεν εχει αναδειχθει μεγας μεσα απο την δημοφιλια του οπως πχ… ποιους να πω… Pink Floyd (δεν ειμαι φιλος)   αλλα απο μουσατους…, αν ειχε τουλαχιστον χρησιμοποιηθει στην κουβεντα καποιος Rembrandt αντι του Picasso, θα την παλευε καλυτερα.. τωρα φατε ματια Picasso ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top