Μπουζουκι: Το "αδυνατο σημειο του".

Πέθανε ο Λάζαρος;;;;;;;;;;

Όχι ρε συ...

 
The Genius Loci είπε:
Ελπίζω να μη το λες σοβαρά αυτό...  ::)

Το μπουζούκι προέρχεται από οικογένεια οργάνων που αναπτύχτηκε στο χώρο του Αιγαίου και της Ανατολίας μερικές χιλιάδες χρόνια πριν εμφανιστούν στο προσκήνιο της Ιστορίας αυτοί που το έδωσαν το σημερινό του όνομα.
...χμμμ...αυτο δεν το ηξερα...ευχαριστω  :)

 
Αγαπητε Yann,ώντας και γω 3χορδος ειναι κατι που το εχω παρατηρησει και πιστευω οτι ειναι το βασικότερο προβλημα..Η λα απο την αρχη που ξεκινησα δε μου καθονταν..κουρδιζα-ξεκουρδιζε και γενικα ποτέ μου δε μου αρεσαι ο ηχος της..Η διαφορα με την ταση ειναι οντως εμφανής..Εσύ ως οργανοποίος από οτι βλεπω αυτο ειναι κατι που διορθωνεται με αλλαγή χορδων ή ειναι εξ' αρχης προβλημα στην κατασκευη του οργανου?(δεν αναφερομαι στο δικο μου αλλα γενικα)

 
Ωραίο το θεματάκι σας.Εγώ είμαι άσχετος στο μπουζούκι,μια φορά κράτησα και 'γαργάλησα' λίγο ένα,κι έχω μια απορία.Γιατί ο καβαλάρης του (άν λέγεται έτσι),είναι μετακινούμενος ? Τι νόημα έχει σε ένα συγκερασμένο όργανο να μεταβάλεις

το μήκος των χορδών ? Η έχει μια σταθερή και μόνιμη θέση ? Μπορεί να ρωτάω βλακείες,αλλά επαναλαμβάνω,άσχετος  ::)

 
Μην λετε ανοησιες για το μπουζουκι. Εγω ωντας εππαγγελματιας μπουζουξης αλλα και κατασκευαστης δεν μπορω να πω οτι υπαρχει καποια ατελεια στο οργανο. Το σκαφος? εχει αχλαδοειδες σχημα. που εινααι η ατελεια? Θα μπορουσε να ηταν ovation? Αδυνατον

Το οτι τριζει καποιο ζευγος χορδων ακομα και αν ειναι καινουργιο το οργανο οφειλεται παμψηφη στο οτι τα ξυλα ειναι φρεσκα οπως τα λεμε εμεις και μεχρι να σταθεροποιηθουν απο τις κλιματικες αλλαγες παραγοντας κυριως υγρασιας τοτε το οργανο τριζει. Αν ειναι παλιο τοτε φταιει ο καιρος. Διορθωνεται μ ενα μικρο σετταρισμα. Οσο για καποιον που ανεφερε οτι αν πεσει κατω το προσκεφαλο σπαει, δηλαδη εαν πεταξεις κατω την κιθαρα με μια ταση που ανερχεται περι στα 200 κιλα ενα κομματι ξυλου που ειναι μεμονωμενο τουλαχιστον στο μπουζουκι τοτε πια αλλη θα ηταν η συμπεριφορα του απ το να μην ξεκκολησει? Και καποιος αλλος ειπε οτι το μπουζουκι δεν ειναι για ελληνικα τραγουδια. Ας το ξανασκεφτει... Του δινω λιγο χρονο να το ψαξει πριν πεσει κραξιμο απο εμενα.

Αυτα τα ολιγα...

 
pacoman είπε:
Υπάρχουν καλής και κακής ποιότητας κλειδιά,δεν φταίει το όργανο σ' αυτό.

Θα ήθελα όμως να μπορούσε να βρεθεί άκρη με τον καβαλλάρη.Δηλαδή...

Να ήταν με κάποιο τρόπο σταθερός πάνω στο καπάκι και να μπορούσε να ρυθμιστεί.Πάνω-κάτω,μπρός πίσω κάθε χορδή...τέτοια.

Αν ήταν δυνατόν να γίνει μια τέτοια κατασκευή,χωρίς επιπτώσεις στον ήχο,θα ήταν τέλειο.
+10 από εμένα, κι εγώ θεωρώ τον καβαλάρη το πιό αδύναμο σημείο των μπουζουκιών.

Δε νομίζω ότι θα αγκάλιαζα κάποια καινοτομία πάντως...

 
Aς μεινουμε λιγο στις χορδες,

και μετα απανταω και στα υπολοιπα.

Το προβλημα λοιπον,ειναι οτι σε τοσα χρονια ιστοριας του οργανου,

(απ'οσο ξερω εγω,αν κανω λαθος διορθωστε με!!)

κανενας κατασκευαστης χορδων,κατασκευαστης οργανων,ή παιχτης,

δεν εχει ασχοληθει με το θεμα του "ταιριαγματος" της τασης των χορδων μεταξυ τους,

κατι που εχει επιπτωση και στον ηχο,αλλα κυριως στη διαμετρο του παλμου της χορδης,που οταν ειναι χαλαρη ειναι πολυ μεγαλυτερη απ'οσο επιτρεπει η αποσταση

απο ενα πατημενο ταστο στο επομενο.

Αυτο σημαινει οτι αυτη η αποσταση πρεπει να ειναι αρκετα μεγαλη ωστε η χορδη να μην "τριζει",δηλαδη προυποθετει  μεγαλυτερο γενικο υψος χορδης,οποτε "σκληρο" οργανο,που ομως λογω μειωμενης τασης της χορδης δεν φαινεται και τοσο.

Στο "σεταπ" του μπουζουκιου λοιπον,θα πρεπει η Λα ως πιο "χαλαρη",να μενει λιγο ψηλοτερα απο τις αλλες,με οτι αυτο συνεπαγεται...

Στο τριχορδο,εχουμε μονο την πιο χαλαρη Λα να μας τα χαλαει λιγο.

Στο τετραχορδο ομως,εχουμε και τις Φα που ειναι απλως τεντωμενες Ρε,

και εχουμε το αναποδο απο τη Λα αποτελεσμα.Πολυ ταση,μικρος παλμος,"μικρη" νοτα...

Στις Ντο,ενω η "χοντρη" τα παει καλα,η λεπτη μαζι της ειναι και αυτη μια τεντωμενη Λα.Εδω ομως,ως Ντο,τα παει καλυτερα η (θεωριτικα κατασκευασμενη ως) Λα,

αφου σε αυτη την ταση συμπεριφερεται πολυ καλυτερα.

"Οτι να'ναι" δηλαδη...

Αυτος ειναι ο λογος που πολλοι παιχτες καταληγουν να φτιαχνουν οι ιδιοι τα σετ τους,

αποτελουμενα απο διαφορες "μαρκες" ή παχος (10αρα-11αρα κτλ).

Και ερωτω:

Γιατι αυτα τα χαλια ρε παιδια?

Ακουω κατασκευαστες χορδων να διαλαλουν πχ την ποιοτητα του Γερμανικου ατσαλιου που χρησιμοποιουν για τις χορδες τους (του Αμερικανικου κτλ),

αλλα δε μου λεει και τιποτα αυτο...

Τι να το κανω το τελειο υλικο,οταν χρησιμοποιειται σε λαθος σχεδιασμενο αντικειμενο...

Νομιζω λοιπον οτι οι κατασκευαστες χορδων θα επρεπε πρωτα να λυσουν το προβλημα του συσχετισμου της τασης ενος σετ χορδων,και μετα ολα τ'αλλα..

Καποιοι κατασκευαστες χορδων,στο πισω μερος της συσκευασιας συνηθως αναφερουν αναλυτικα την ταση της καθε χορδης,αυτο ομως οχι για χορδες μπουζουκιου.

Και αυτο στο μπουζουκι θα ηταν χρησιμο,(και στις κλασσικες κιθαρες ή τα "ρεμπετοκιθαρα" χωρις "βεργα",σε αυτες με βεργα δεν λεει και πολλα,

αφου εχουμε να "παιξουμε" και με διαφορα υβριδικα σετ εκτος τα "στανταρ").

Καποιοι δινουν βεβαια επιλογη αναμεσα σε 10αρες και 11αρες,αλλα το προβλημα διαφορας τασης παραμενει...

 
deepred είπε:
Μην λετε ανοησιες για το μπουζουκι. Εγω ωντας εππαγγελματιας μπουζουξης αλλα και κατασκευαστης δεν μπορω να πω οτι υπαρχει καποια ατελεια στο οργανο. Το σκαφος? εχει αχλαδοειδες σχημα. που εινααι η ατελεια? Θα μπορουσε να ηταν ovation? Αδυνατον

Το οτι τριζει καποιο ζευγος χορδων ακομα και αν ειναι καινουργιο το οργανο οφειλεται παμψηφη στο οτι τα ξυλα ειναι φρεσκα οπως τα λεμε εμεις και μεχρι να σταθεροποιηθουν απο τις κλιματικες αλλαγες παραγοντας κυριως υγρασιας τοτε το οργανο τριζει. Αν ειναι παλιο τοτε φταιει ο καιρος. Διορθωνεται μ ενα μικρο σετταρισμα. Οσο για καποιον που ανεφερε οτι αν πεσει κατω το προσκεφαλο σπαει, δηλαδη εαν πεταξεις κατω την κιθαρα με μια ταση που ανερχεται περι στα 200 κιλα ενα κομματι ξυλου που ειναι μεμονωμενο τουλαχιστον στο μπουζουκι τοτε πια αλλη θα ηταν η συμπεριφορα του απ το να μην ξεκκολησει? Και καποιος αλλος ειπε οτι το μπουζουκι δεν ειναι για ελληνικα τραγουδια. Ας το ξανασκεφτει... Του δινω λιγο χρονο να το ψαξει πριν πεσει κραξιμο απο εμενα.

Αυτα τα ολιγα...
-Το μπουζουκι εχει πολλα αδυνατα σημεια,και αυτο το ξερει πολυ καλα η τσεπη των παικτων...

-Τα ξυλα θα μπορουσαν να ΜΗΝ ειναι φρεσκα... ::)

-200 κιλα ταση στην κιθαρα? ???

Ναι,της αρκουδας η δωδεκαχορδη..(24χορδη?) ;D

-Αν η κολληση ξεκολλησει,προκειται απλως για κακη κολληση...

Αν ειναι σωστη,τοτε το ξυλο ΣΠΑΕΙ διπλα στην κολληση...

Αν ομως και το ξυλο ειναι σωστο...δεν σπαει αν απλως πεσει απο το σταντ... ::)

Και μια ερωτηση προς οποιονδηποτε κατασκευστη:

Γιατι οι περισσοτεροι ενω βαζουν "κοντρα" απο σκληροτερο ξυλο μεσα στο μπρατσο,

αυτη ΔΕΝ συνεχιζει ΚΑΙ στο "καραουλο"?... ::)

-Το μπουζουκι οντως (πλεον) δεν ειναι μονο για ελληνικη μουσικη.

Αφου το δεχτηκαν οι Ουγγροι,να παιζει σε κλασσικα εργα μερη μαντολινου,

και μετα τις (επιτυχημενες) baroque συνθεσεις του Λαυτση που απο δευτερο μπουζουκι του Νικολοπουλου κατεληξε κλασσικος συνθετης με κυριο οργανο το μπουζουκι,

αλλαξαν τα πραγματα...

Αυτο που πρεπει να αλλαξει ακομα,ειναι τα μυαλα καποιων "στενομυαλων"!!

-εντιτ-

-Μη νομιζετε οτι ο Λαυτσης ειναι κανενας προοδευτικος...

Απ'τον ενα "στρατο" στον αλλο πηγε...;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
-Το μπουζουκι οντως (πλεον) δεν ειναι μονο για ελληνικη μουσικη.Αφου το δεχτηκαν οι Ουγγροι,να παιζει σε κλασσικα εργα μερη μαντολινου,

και μετα τις (επιτυχημενες) baroque συνθεσεις του Λαυτση που απο δευτερο μπουζουκι του Νικολοπουλου κατεληξε κλασσικος συνθετης με κυριο οργανο το μπουζουκι,

αλλαξαν τα πραγματα...
Δηλαδή αν εγω βαλω σε ενα ελληνικό τραγουδί γκάιντα αυτοματα η γκαιντα σταματαει να είναι παραδοσιακο αγγλικό ή σκοτσεζικο όργανο (δεν ειμαι σιγουρος αν είναι παραδειγμα δινω) ;

Τι λετε βρε παιδια. Το μπουζουκι φυσικά και είναι για ελληνικά τραγουδια.

Για να λυθούν οι απορίες σας για την προέλευση του μπουζουκιού διαβαστε με τη σειρα τα παρακατω και δείτε και τα συνημένα. Φυσικα αι εχει επιρροες απο μαντολίνο στην τελική του μορφή αλλα είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ οργανο και για ελληνιά τραγουδια

http://www.rembetiko.gr/forums/blog.php?16681-Νίκος-Πολίτης

west..jpg

Pandoura_.jpg

πανδουρίς..jpg

 
Yann καλη επιτυχια με τη προσπαθεια σου αλλα ....εγω θα σταθω εδω

ggeorge είπε:
Το πρόβλημα είναι η ελλειψη συνθεσης. Εχουμε γεμισει σκυλοτραγουδα. Μονο αυτο πιστευώ ότι είναι το πρόβλημα.
:P :P :P

 
backys είπε:
Yann καλη επιτυχια με τη προσπαθεια σου αλλα ....εγω θα σταθω εδω:  :P :P :P
Καλα κανεις και στεκεσαι εκει,ειναι και αυτο ενα απο τα αδυνατα σημεια του...

Οσο υπαρχει αποδεκτης,(αισθητικη της κλαψας δηλαδη) δεν θα τελειωσει. ;)

-Τhx,η προσπαθεια εχει να κανει με τη διαλευκανση των "σκοτεινων σημειων" του οργανου...που ομως εγω ΔΕΝ σκοπευω να κατασκευαζω ως οργανοποιος (αν ποτε ξεκινησω δικη μου δουλεια) αλλα δεν λεω οχι ως εργαζομενος...

(Με υφος Ζαμπετα: )

Θα το κρατησω ερασιτεχνικα και για παρτη μου...εχω 3 "σκαφη",απο μαστορακο μαγκα και ξυλεια τρε-ζολι,..2 τετρα, 1 τρι...το ενα τετρα πουρ μουα γιατι γουσταρω Χιωτη και Ζαμπετα,και αμα το "τριχορδισεις" παιζει κουτσα-στραβα και Τσιτσανη και Παπαιωαννου αμα λαχει...(στο τρι πως να παι- Χιωτη και Ζαμπε-?  ;D)

Το αλλο,μαζι με το τρι,αστα να παλιωνουνε για κα'να κολλητο καποια στιγμη της ζωης μας.

Αυτα τα γραφω για να μην νομιζει κανεις οτι προσβλεπω στην αγορα του μπουζουκιου.

Βεβαιως και οχι,και ο λογος που ΔΕΝ θα το κανω ειναι γιατι ΔΕΝ εχω "λαικη παιδεια"...

"Ροκας" ειμαι απο παιδακι,ασχετα αν μεγαλος πια "ακουσα" πιο ωριμα,και καταλαβα την αξια του ρεμπετικου και μερος της νεωτερης μοντερνολαικης ( ;D) μουσικης,εκτος της κλαψας...

Αυτα τα χρονια που δουλεψα ως εργαζομενος στην κατασκευη του μπουζουκιου,

δεν μελετησα μονο το οργανο αλλα και τους παιχτες του και οτι αλλο τους πλαισιωνει.

Ετσι αποφασισα να μεινω ερασιτεχνης με το μπουζουκι,και να "τα λεω" με λιγους απ'τον κοσμο του...

Αυτο που μου "την εσπασε",

ειναι η συμπεριφορα καποιων "δηθεν" (παιχτες και μαστορες καθε επιπεδου,μιλαω και για "φιρμες"),που τα ξερουν και τα "ακουν" ολα,και τοσα χρονια δεν εχουν παρει χαμπαρι το προφανεστατο:

Εδω δεν υπαρχουν σωστες χορδες γι'αυτο το οργανο,

και θελουμε και σωστο οργανο?? ;D ;D

 
-200 κιλα ταση στην κιθαρα? Huh?

Ναι,της αρκουδας η δωδεκαχορδη..(24χορδη?) Grin

Δεν αναφερα πουθενα φιλε yann για την ταση των χορδων σε κιθαρα. Αναφερα ενα απλο μεσο ορο χωρις να εχω μετρηση την πιεση που ασκουν ολα τα ζευγη των χορδων στο μπουζουκι. Απλα υπαρχει μεγαλη ταση. Τωρα οσο αφορα το γιατι δεν βαζουμε απο το μανικο συνεχεια σκληρο ξυλο μεχρι το καραολο οι κοντρες που εχει το μανικο συνεχιζονται μεχρι και την ενωση απλα επειδη το ξυλο του καραολου αποτελειται απο μαλακο ως επι τον πλειστον ξυλο και ετσι παει παραδοσιακα κατασκευαστκα δεν θα μπορουσε να ειναι αλλιως. Αν ηταν ισως μονοκοματο και ενιαιο το μανικο τοτε ισως θα μπορουσαμε να βαλουμε ενα σκληρο ξυλο με αγνωστη συμπεριφορα σε τασεις και καιρικες αλλαγες. Υπαρχουν βεβαι και καποιες καινοτομιες που εχουν επινοειθει κατα καιρους με ανθρακονηματα αλλα το βρισκω εντελως ακραια πατεντα.

 
Φυσικά το μπουζούκι είναι ελληνικό όργανο, είναι διασταύρωση μαντολας και ταμπουρά. Εκτός κι αν θεωρήσουμε ότι η τελεκάστερ είναι... ισπανική :)

Το μειονέκτημα του μπουζουκιού είναι οι μπουζουξήδες :) Δυστυχώς για να αξιολογήσουν ένα μπουζύκι ασχολούνται με ένα σωρό άσχετα πράγματα, όπως

πόσες φιγούρες έχει το καπάκι (το οποίο πρέπει να μην έχει τίποτα για να πάλλεται),

αν έχει 60, 80, 120 ή 1500 ντούγιες, οι οποίες βέβαια είναι ψέματα, φιλετάκια στις κανονικές ντούγιες που είναι καμια εικοσαριά

αν ο καβαλάρης είναι ίσιος, γιατί αν ο οργανοποιός κάνει το λάθος να κάνει compensation, δεν το αγοράζει κανείς γιατί θεωρείται ελαττωματικό

Κατά τα άλλα μια χαρά όργανο είναι, ειδικά το τρίχορδο, όχι επειδη "κολλάω" με το πόσες χορδές έχει, αλλά επειδή έχει άλλο μήκος κλίμακας, οπότε και άλλο ήχο. Και οι παραπάνω κύριοι μπουζουξήδες είναι βέβαια οι αγαπημενοι μας μουσικοί  :D

 
deepred είπε:
Δεν αναφερα πουθενα φιλε yann για την ταση των χορδων σε κιθαρα. Αναφερα ενα απλο μεσο ορο χωρις να εχω μετρηση την πιεση που ασκουν ολα τα ζευγη των χορδων στο μπουζουκι.
Οπως το γραφεις στο προηγουμενο σου ποστ,αυτο προκυπτει!Για να παρεις μια ιδεα,διαβασε πισω απο καποιο σετ χορδων κιθαρας (πχ d'addario που γραφουν σιγουρα) την ταση της καθε χορδης σε κιλα και προσθεσε τα!Απο εκει και συγκρινοντας το παχος των χορδων της κιθαρας με του μπουζουκιου,μπορεις να καταλαβεις που περιπου "κινουνται"...

Διαφορες στην ταση των διαφορων σετ (η μαρκας) για μπουζουκι φαινονται πανω στο οργανο.Εγω εχω ξεχωρισει "σκληρες" απο "μαλακες",και αναλογως τι χρειαζεται και τι αντεχει το καθε οργανο,αυτες προτεινω (δεν "κολαω" σε μαρκες και ηχο,αλλα σε ΤΑΣΗ,αφου χωρις σταθεροτητα στο οργανο,τι να τον κανεις τον ηχο ;) ).

Και παντα με το σκεπτικο οτι οσο παλιωνουν οι χορδες τοσο ανεβαινει η ταση τους,μεχρι το σημειο που δεν παει αλλο,αλλα εκει εχουν ηδη προστεθει 1-3 κιλα τασης στην καθε χορδη...

Τωρα οσο αφορα το γιατι δεν βαζουμε απο το μανικο συνεχεια σκληρο ξυλο μεχρι το καραολο οι κοντρες που εχει το μανικο συνεχιζονται μεχρι και την ενωση απλα επειδη το ξυλο του καραολου αποτελειται απο μαλακο ως επι τον πλειστον ξυλο και ετσι παει παραδοσιακα κατασκευαστκα δεν θα μπορουσε να ειναι αλλιως. Αν ηταν ισως μονοκοματο και ενιαιο το μανικο τοτε ισως θα μπορουσαμε να βαλουμε ενα σκληρο ξυλο με αγνωστη συμπεριφορα σε τασεις και καιρικες αλλαγες.
Πως δεν θα μπορουσε να ειναι αλλιως....

Θα σου πω εγω γιατι ΔΕΝ βαζουν κοντρα οι περισσοτεροι ΚΑΙ στο καραουλο:...

Για να σπαει ευκολα και να "τα παιρνουν" και απο την επισκευη...

Αυτα τα "παραδοσιακα" ειναι δικαιολογιες κακων μαστορων (που δεν ειναι μαστορες αφου δεν λυνουν τετοια θεματα,φασονιστες ειναι που μαθανε μια δουλεια και την κανουν "μηχανικα").

Ο πραγματικος λογος που στο καραουλο χρησιμοποιηται μαλακο ξυλο,ειναι το "ζυγισμα"...χρειαζεται δηλαδη ελαφρυ ξυλο ωστε να μην "πεφτει" το μπρατσο,και οι περισσοτεροι μενουν ησυχοι αφου συνηθως μαλακο=ελαφρυ...και σπαει...

Και συχνα δεν σπαει,ξεκολαει(λαθος του "μαστορα" δηλαδη)

και τοτε σου λεει ο "μαστορας": το'σπασες,πληρωνε τωρα την επισκευη...

Εγω λεω παντα οτι ΟΛΑ γινονται πανω σ'ενα οργανο,φτανει να αξιζει τον κοπο...

ΟΛΑ ;) ;D

DSC01673.JPG

DSC01674.JPG

 
Τα υπολοιπα:

@ ggeorge & araxtos:

Υπαρχουν πολλα περιθωρια βελτιωσης,απο τη φορμα του σκαφους μεχρι τη διαταξη στα καμαρια,και ας υποστηριζουν καποιοι οτι δεν γινεται τιποτα...

Delagohn,

κατι γινεται και εκει...

σκαβεις διπλο σκαλι για το φιλετο με το δευτερο προς το σκαφος,και ετσι μεγαλωνεις την καμπυλη εκει που "παταει" το χερι,και συνηθως "κοβει" και σου τσακιζει τους τενοντες...(φωτο)

gdevelek,

εδω υποστηριζω οτι και στις ηλ/κες κιθαρες...

δεν κανουν ολοι οι μαγνητες για ολα τα οργανα.

Το φαινομενο της αναδρασης και ο τροπος εδρασης,επιρρεαζει τη συμπεριφορα τους διαφορετικα απο ενα οργανο σε αλλο.(δε συνεχιζω,θα λυσσαξουνε.. ;D)

moutzaheadin,

Το προβλημα με τα κλειδια ειναι το βαρος τους...

Ειδικα στα τετραχορδα οπου τα κλειδια ειναι αρχικα σχεδιασμενα για μαντολινο,

και δεν υπαρχουν και πολλες επιλογες..ή τα φτηνοκινεζικα,ή τα Gotoh των 20κατι ευρω (που ειναι και τα καλυτερα λειτουργικα,εκτος τα ακριβα για μπουζουκι "ελιτ" Waverly) και τα Schaller που ειναι ομορφα και χλιδατα (διαφορες τιμες  ::) ) αλλα το "κενουλι" τους το'χουνε,και στο βαρος κανενα κερδος...

Εδω θα ηταν χρησιμο το αλουμινιο,αλλα μονο για την "πλακα" του κλειδιου! ;)

zampination,

δεν ειναι ολες οι "φορμες" ιδιες.Υπαρχουν οργανα με πιο "ισιο" πισω μερος, που "καθονται" μια χαρα...

Ritchie77 είπε:
...το μπουζουκι ΔΕΝ ειναι ελληνικο οργανο και ως εκ τουτου ΔΕΝ κατασκευαστηκε για ελληνικα τραγουδια...  ;)
Αν εννοεις την "μικρασιατικη καταγωγη" του,εχει μια βαση αυτο.Καποιοι υποστηριζουν ακομα και σημερα οτι αυτοι που ηρθαν τοτε απ'τη μικρασια,δεν ηταν Ελληνες... ::)Με αυτη τη λογικη,το οργανο που ηρθε μαζι τους,ξεχασμενο πια στην κυριως χωρα,

δεν ηταν ελληνικο...

Η αληθεια ομως ειναι οτι στην κυριως χωρα πια,το οργανο δεν το εξεληξαν Ελληνες,

αλλα Αρμενιοι στην καταγωγη,με πρωτο και καλυτερο τον Ζοζεφ Τερζιβασιάν.

(μην αρχισει κανεις τα ιστορικορατσιστικα,τα οργανα και οι οργανοποιοι μιλανε τη διεθνη γλωσσα της μουσικης,και τελειωνει εδω ;) ).

-edit- η φωτο δεν ανεβαινει...σε αλλο ποστ!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ενας προσοπικος μου φιλος και απιστευτος μπουζουκτζης που κυριος ασχολειται με την μπαροκ μουσικη πανω στο μπουζουκι δεν παυει να λεει για μιονεκτηματα του οργανου...καταρχην δεν μπορεις τοσο ευκολα να κανεις συνθεση(εως καθολου)...μετα το κουρδιζμα...κ τελος ειναι οι μεταλικες χορδες...εχουν πολυ attack και δεν μπορεις να εκφρασεις καλα τι δυναμικες...

Κατα τ αλλα ο τυπας εχει παιξει με τους παντες...νταλαρας κ λοιποι..εχει ψαξει τεχνικες κιθαρας οπως sweep-ινγκ κτλ...Λακης Λαυτσης οποιος τον ξερει..

My 2 cents

 
alexi είπε:
Ενας προσοπικος μου φιλος και απιστευτος μπουζουκτζης που κυριος ασχολειται με την μπαροκ μουσικη πανω στο μπουζουκι δεν παυει να λεει για μιονεκτηματα του οργανου...καταρχην δεν μπορεις τοσο ευκολα να κανεις συνθεση(εως καθολου)...μετα το κουρδιζμα...κ τελος ειναι οι μεταλικες χορδες...εχουν πολυ attack και δεν μπορεις να εκφρασεις καλα τι δυναμικες...

Κατα τ αλλα ο τυπας εχει παιξει με τους παντες...νταλαρας κ λοιποι..εχει ψαξει τεχνικες κιθαρας οπως sweep-ινγκ κτλ...Λακης Λαυτσης οποιος τον ξερει..My 2 cents
Να χαιρεσαι το φιλο σου,

και πες του οτι ειπε ο Γιαννης να κουρδισει και λιγο τα μυαλα του,και να προσεχει τους φιλους του λιγο περισσοτερο...

Μετα θα μπορει να εκφρασει καλυτερα τις δυναμικες του... ;D ;D

-εντιτ-

Και η φωτο που χρωσταω...

DSC01431edited.JPG

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν μπορώ να εχω άποψη γιατί απλούστατα δεν παίζω μπουζούκι  ;D

Μου αρέσουν ομως οι ανθρωποι που δεν μενουν στα καθιερωμενα και ψαχνουν τα πραγματα λιγο παραπανω, γι αυτο ενα μπραβο απο μενα στον yann

Οσο για την πιπιλα περί " ελλειψη συνθεσης, σκυλοτραγουδιων" κλπ ειστε σιγουροι οτι εχετε ακουσει οτι κυκλοφορει και κρινετε? Κλειστε ραδιο και τηλεόραση και αφου ψαξετε λιγακι ισως βρειτε ενδιαφεροντα πραγματα.

Εκτος αν θεωρείτε τους Κορακακη, Παππο, Στεργιου, Καραντινη, Αλτη, Βασιλα, Ραστ ,Τριχορδο κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ σκυλαδες. 

Και για οσους τρεξουν να πουν πως οι παραπανω δεν ειναι Τσιτσανιδες και Χιωτιδες κλπ θα τους πω πως ουτε οι Muse ειναι Queen και Led Zeppelin...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top