Αξίζει να γίνεις επαγγελματιας drummer;

εχεις δικιο Βασιλη.

Λεμε πανω κατω τα ιδια πραγματα

Σε ευχαριστω για την συνεισφορα σου.

bassbill είπε:
Επαγγελματίας ντράμμερ δέν έιμαι, αλλά έκανα καριέρα σαν επαγγελματίας μουσικός (μπσίστας), για περίπου 20 χρόνια.

Το θεμα το βλέπω ως εξής.

Μουσικός δέν γίνεσαι επειδή ξυπνάς μια μέρα κ η μαμά σου σε γράφει στο ωδείο.

Η μουσική σε διαλέγει, δέν την διαλέγεις. Θέλω να πω, οτι ΔΕΝ μπορείς να κάνεις διαφορετικά! Η επιλογή ΚΑΙ στο επάγγελμα, το να σε επιλέξουν ανάμεσα απο τόοοσους άλλους επαγγελματίες μουσικούς, σε φέρνει στο να γίνεις επαγγελματίας. Τουλάχιστον αυτό έγινε με εμένα,που δέν ερχόμουνα απο οικογένεια επαγγελματιών μουσικών.

Τώρα υπαρχει κ αυτή η κατηγορία μουσικών, αυτοί δηλαδή που λόγω οικογενειακή παράδοσης μάθανε ένα όργανο για να βγάλουν μεροκάματο, και στην πλειονότητά τους είναι μουσικοί-διεκπεραιωτές όπως τους αποκαλώ εγώ, απλά δηλαδή "βγάζουν" την δουλειά με μέτριο αποτέλεσμα κ τίποτα παραπάνω απο αυτό.

Η δουλειά τώρα, για να γυρίσω ον-τόπικ, πέθανε, και ας πω κι αυτό, και πολύ καλά έκανε. Ίσως τώρα οι μουσικοί θυμηθούμε οτι η πραγματική μουσική δέν έχει να κάνει με τα Ελληνικά σκυλάδικα, Εθνικής οδού κ πολυτελείας, με τους ατάλαντους μαέστρους, τους κακόφωνους ψωνισμένους φιρμοτραγουδιστάδες και τις άφωνες κοκόνες, αλλά με την ουσία της τέχνης και της δημιουργίας όπως αυτή υπαρχει παντού στον κόσμο.

Δέν έχει να κάνει με τα 200 - 500 € μεροκάματο, αλλά με την γεμάτη ψυχή. Και ίσως αυτό μας βάλει σε ενα καλύτερο μουσικό μέλλον, γιατί το παρόν μας είναι μουσικά ξεπουλημένο όπως και οτιδηποτε άλλο σε τούτη την χώρα.

Θυμηθείτε οτι αυτά τα γράφει ένας άνθρωπος που για 25 χρόνια έζησε με τα χρήματα που έβγαλε απο αυτή την δουλειά.

Να πω οτι αισθάνομαι οτι πέταξα τα καλύτερα μουσικά μου χρόνια στα γουρούνια...

Η απαντηση λοιπόν στο ερώτημα του τόπικ, είναι πως κατα την γνώμη  μου, ΔΕΝ αξίζει να δώσει κάποιος ούτε ώρα απο το ταλέντο με το οποίο τον προίκισε ο Θεός, ούτε ώρα απο τις ώρες που έστρωσε τον κ@λ@ του στην μελέτη, ούτε λεπτό απο την αξιοπρέπεια του στην βρωμιά των μαγαζιών στην Ελλάδα.

Άν καποιο παιδί φτάσει σε ψηλό επίπεδο  και γίνει ας πούμε καθηγητής σε κάποια σχολή ή ωδείο, τότε πάλι επαγγελματίας ντράμμερ είναι.

Διαφορετικά, άς κάνει κάποιο άλλο επάγγελμα για την διαβίωσή του, και ας παίζει μουσική για την ψυχή του. Άν η μουσική τον διαλέξει, θα βγάλει και χρήματα απο αυτήν. Διαφορετικά απλά θα συμβάλλει στην μιζέρια και την κακομοιριά που φέρνουν οι συνεχόμενες ποιοτικές εκπτώσεις που συνεπάγεται η νοοτροπία του " κοιτάω μόνο πως θα βγάλω λεφτά" και όχι το  με ενδιαφερει να παίζω-γράφω-απολαμβάνω-ακούω καλή μουσική...

My two cents...
 
marathon είπε:
Βέβαια συμφωνώ μαζί σου...αλλά έχω βαρεθεί όλη αυτή τη μαυρίλα...Πιστεύω ότι ακόμα και σε περιόδους κρίσης, η ζωή συνεχίζεται και έχει ακόμα ευκαιρίες. Από την άλλη, δες το και σαν μία περίοδο κάθαρσης.
Σαφώς και έτσι θέλω να το βλέπω για να μην τρελλαθούμε κιόλας

Εάν μπορεί ένας...μπορεί ακόμα ένας :D

Αν κάποιος απλά πάρει μια ντράμς και κοπανάει μερικές ώρες την ημέρα, δεν πιστεύω να κάνει πολλά πράγματα. Αν όμως πάει το Μουσικών σπουδών, μετά πάρει και ένα μεταπτυχιακό στη εξωτερικό, είναι εξωστρεφής, με ανοιχτή προσωπικότητα πωλητή, και είναι όμορφος, γιατί να μην μπορέσει να υπάρχει ως μουσικός (ναι, ακόμη και ντράμερ) επαγγελματίας;

Δεν είναι δουλειά εξασφάλισης με την καμία, αλλά τέλος πάντων μην τα ισοπεδώνουμε όλα, υπάρχουν λύσεις και ελπίδες.
Τα ιδια λέμε. Εσύ από μέσα και γω απόξω.

μη το κοροϊδευεις.... ΑΥΤΟ ακριβως συνεβει στην Ελλαδα κατα τη δευτερη (επι ..Τρικολαου Χαρουπη) πτωχευση της,γιατι να μη συμβει και τωρα?
Αυτό λέγεται αιμορραγία εργατικού δυναμικού.

Ξανάγινε πρίν 70 χρόνια. Λεγόταν παγκόσμιος πόλεμος.

Ξανάγινε πριν 43 χρόνια. Λεγόταν Γυάρος.

Αλλά για ντραμς μιλάμε. Μη βαράμε αλλού.

Τις πιτσικουλιές περί επιτυχίας/ταλέντου τις βαριέμαι.

Να δούμε τι θα βγαζαν οι (οποιοιδήποτε) Green Day αν έπαιζαν Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία, Βέλγιο, ,,,,,,,

Δεν έχει άδικο ο Κνυταίγειρος

Αλλά πιστεύω ότι ο φίλτατος ερωτών καλύφθηκε.

Καλές δουλειές.

 
Να δούμε τι θα βγαζαν οι (οποιοιδήποτε) Green Day αν έπαιζαν Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία, Βέλγιο, ,,,,,,,
τιποτα δεν θα εβγαζαν μια και θα ηταν και εκτος τοπου,και εκτος χρονου (οπως δυστυχως ειναι ολα τα "ροκ" γκρουπ σε αυτες τις χωρες),ομως σαν Αμερικανοι που παιζουν την ΕΘΝΙΚΗ τους μουσικη (ο Tre ειναι Γερμανος αλλα λεμε τωρα... ;D)  κατι μαλλον κανουν καλα για να ξεχωριζουν μεσα απο τα....1.234.765 συγκροτηματα ροκ που υπαρχουν...μονο στη...γειτονια τους.... ;D  

Αυτό λέγεται αιμορραγία εργατικού δυναμικού.Ξανάγινε πρίν 70 χρόνια. Λεγόταν παγκόσμιος πόλεμος.

Ξανάγινε πριν 43 χρόνια. Λεγόταν Γυάρος.

Αλλά για ντραμς μιλάμε. Μη βαράμε αλλού.
δε βαραμε αλλου,απλα προτεινουμε στους...ταλαντουχους Ελληνες μουσικους να πανε στις ΗΠΑ και να κανουν καριερα εκει...ο κοσμος ειναι κριμα να στερειται τετοιων εκπληκτικων ταλεντων και μαλιστα απο τη στιγμη που ειναι τοσο καλυτεροι απο ..αταλαντους οπως οι GD ειμαι σιγουρος οτι θα μεγαλουργησουν.

 
Απαραίτητη προϋπόθεση πάντα, το ιδιαίτερο μουσικό ταλέντο (πριν την απόφαση για ανώτερες σπουδές και επαγγελματική ενασχόληση), μη ξεχνιόμαστε. Δεν μιλάμε για μπογιατζήδες ή δικηγόρους ε? Θέλει και κάποιο "Θείο" χάρισμα.

Αλλιώς με ιδιαίτερα, χαρές και πανηγύρια θα προσπαθεί να βγάλει το μήνα.

Πάντως οι κρουστοί έχουν αυξημένη ζήτηση σε σχέση με τα άλλα όργανα και ως εκτελεστές και ως δάσκαλοι.

Ενώ είναι όργανο που εμφανίζεται σχεδόν σε όλα τα είδη της μουσικής, οι ιδιαίτερες πρακτικές δυσκολίες εκμάθησής του, μικραίνουν τον κύκλο.

 
Παιδια προσπαθηστε να μεινετε επι του θεματος..

μην ξεχνατε για πιο λογο εγινε αυτο το ποστ.

Χεστηκαμε αν ο drummer των Green day ξερει να παιξει τσιφτετελι

Αυτο το ποστ γεννηθηκε για να βοηθησει ολα αυτα τα παιδια εκει εξω που τυχον εχουν το ιδιο προβληματισμο που ειχα και εγω η και εσεις..πριν απο 20 χρονια.

Οταν παιρνεις μια τετοια αποφαση.{να ακολουθησεις αυτο το επαγγελμα ..στην πεινα η στα πλουτη}γιατι δεν αγαπας κατι αλλο λογικο ειναι να σε προβληματιζει μια τετοια ιδεα...νομιζω οτι θα ηταν υπεροχο 20 χρονια πριν να υπηρχε αυτο το φορουμ και ολοι εσεις..να μου δωσετε την συμβουλη σας.

Απευθυνετε λοιπον στον 15 χρονο που βλεπει οτι δεν του αρεσει τιποτα αλλο πλεον..παρα μονο η μουσικη.Θυμοσαστε εκεινη την ηλικια? Εγω την θυμαμαι ,οπως θυμαμαι και τις κοπανες απο το Λυκειο για να διαβασω Drums..οπως και τις πρωτες λιποθυμιες της μανας μου στο ακουσμα οτι θελω να γινα....DRUMMER.

Ευχαριστω ολους για την συμμετοχη

Μερικες απαντησεις ηταν πραγματικα πολυ σημαντικες

 
Απευθυνετε λοιπον στον 15 χρονο που βλεπει οτι δεν του αρεσει τιποτα αλλο πλεον..παρα μονο η μουσικη.Θυμοσαστε εκεινη την ηλικια?
φυσικα και τη θυμομαστε,ομως οφειλουμε να ειμαστε και ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ (ειδικα οταν ζουμε σε μια κατεστραμενη χωρα οπως η δικη μας) .

απο την αλλη το να ξεκινησεις να ασχολεισαι με ενα οργανο μονο και μονο για να γινεις "επαγγελματιας" δεν ειναι και τι πιο σωστο,ετσι κι αλλοιως ΟΛΟΙ οι επιτυχημενοι επαγγελματιες,τουλαχιστον οσους εχω γνωρισει εγω προσωπικα,για την τρελλα τους και για την προσωπικη τους ευχαριστηση ξεκινησαν να παιζουν μουσικη,εχω και καποιος φιλους που ενω δεν ειναι επαγγελματιες ειναι τραγικα καλυτεροι μουσικοι απο πολλους επαγγελματιες... ;)

 
Santco..υπαρχει μια λιστα που λεγετε...κορεσμενα..επαγγελματα.Σιγουρα πριν αποφασισεις τι θα γινεις ..της εριξες μια ματια..ετσι δεν ειναι?

Σιφ

santso 4 είπε:
    Αν αξιζει να επενδυσει ο μπαμπας? Ειναι απλο.... πρωτα πρεπει να δουμε αν....τα΄χει να τα....επενδυσει ο ανθρωπος! Στην περιπτωση των ντραμς κιολας,θα πρεπει να υπαρχει κι ο σχετικος χωρος (κατα προτιμηση υπογειο....).Αν ναι,τοτε κοιταζει να εξακριβωσει αν το σπλαχνο του το γουσταρει με χιλια και σε βαθος το αθλημα παρατηρωντας ποσο και πως δειχνει ενδιαφερον,κανοντας εστω μερικα δοκιμαστικα μαθηματα για αρχη -ενας καλος δασκαλος θα καταλαβει γρηγορα τι "κλιση" εχει ο μαθητης. Και θα ξεχωρισει αμεσως αυτους που αγαπανε τη μουσικη κι αυτους που ερχονται για να ερχονται.

     Σε περιπτωση που καποιος δειχνει ταλεντο,πρωτα απ΄ολα εκτος απ΄το ....πορτοφολι του ο μπαμπας πρεπει να γνωριζει και το χαρακτηρα του κανακαρη του....Ειναι υπομονετικος? Μελετηρος? Αποφασισμενος? τρελλαμενος?  ;D

    Αν ΠΑΛΙ οι απαντησεις ειναι θετικες,τοτε ΝΑΙ ,αξιζει να επενδυσει ο μπαμπας. Γιατι εκτος του οτι οι πραγματικα καλοι σε οποιοδηποτε τομεα παντα ξεχωριζουν, θα δωσει ενα τεραστιο ψυχικο εφοδιο στο παιδι που αν αγαπαει πραγματικα τη μουσικη και δεν ασχοληθει σοβαρα μ΄αυτη,θα μαραζωνει και θα το σκυλομετανιωνει ως ενηλικας ασχετα απ΄το οικονομικο,το ποσα δηλαδη θα΄βγαζε ως επαγγελματιας μουσικος.

    Διαφορετικα δεν υπαρχει τιποτα κακο στην ερασιτεχνικη εκμαθηση,δηλαδη καποιος που γουσταρει να μαθει οσα του χρειαζεται για να παιζει αυτα που θελει ο ιδιος.Τοτε κοιταμε να βρουμε καποιον να του μαθει αυτα που θελει αυτος κι οχι τα ωδεια.

    Αν παντως μιλαμε για περιπτωση πολυ προικισμενου παιδιου,ο αληθινος πατερας και να μην τα εχει,αν μη τι αλλο θα προσπαθησει να τα βρει!
 
bassbill είπε:
Επαγγελματίας ντράμμερ δέν έιμαι, αλλά έκανα καριέρα σαν επαγγελματίας μουσικός (μπσίστας), για περίπου 20 χρόνια.

Το θεμα το βλέπω ως εξής.

Μουσικός δέν γίνεσαι επειδή ξυπνάς μια μέρα κ η μαμά σου σε γράφει στο ωδείο.

Η μουσική σε διαλέγει, δέν την διαλέγεις. Θέλω να πω, οτι ΔΕΝ μπορείς να κάνεις διαφορετικά! Η επιλογή ΚΑΙ στο επάγγελμα, το να σε επιλέξουν ανάμεσα απο τόοοσους άλλους επαγγελματίες μουσικούς, σε φέρνει στο να γίνεις επαγγελματίας. Τουλάχιστον αυτό έγινε με εμένα,που δέν ερχόμουνα απο οικογένεια επαγγελματιών μουσικών.

Τώρα υπαρχει κ αυτή η κατηγορία μουσικών, αυτοί δηλαδή που λόγω οικογενειακή παράδοσης μάθανε ένα όργανο για να βγάλουν μεροκάματο, και στην πλειονότητά τους είναι μουσικοί-διεκπεραιωτές όπως τους αποκαλώ εγώ, απλά δηλαδή "βγάζουν" την δουλειά με μέτριο αποτέλεσμα κ τίποτα παραπάνω απο αυτό.

Η δουλειά τώρα, για να γυρίσω ον-τόπικ, πέθανε, και ας πω κι αυτό, και πολύ καλά έκανε. Ίσως τώρα οι μουσικοί θυμηθούμε οτι η πραγματική μουσική δέν έχει να κάνει με τα Ελληνικά σκυλάδικα, Εθνικής οδού κ πολυτελείας, με τους ατάλαντους μαέστρους, τους κακόφωνους ψωνισμένους φιρμοτραγουδιστάδες και τις άφωνες κοκόνες, αλλά με την ουσία της τέχνης και της δημιουργίας όπως αυτή υπαρχει παντού στον κόσμο.

Δέν έχει να κάνει με τα 200 - 500 € μεροκάματο, αλλά με την γεμάτη ψυχή. Και ίσως αυτό μας βάλει σε ενα καλύτερο μουσικό μέλλον, γιατί το παρόν μας είναι μουσικά ξεπουλημένο όπως και οτιδηποτε άλλο σε τούτη την χώρα.

Θυμηθείτε οτι αυτά τα γράφει ένας άνθρωπος που για 25 χρόνια έζησε με τα χρήματα που έβγαλε απο αυτή την δουλειά.

Να πω οτι αισθάνομαι οτι πέταξα τα καλύτερα μουσικά μου χρόνια στα γουρούνια...

Η απαντηση λοιπόν στο ερώτημα του τόπικ, είναι πως κατα την γνώμη  μου, ΔΕΝ αξίζει να δώσει κάποιος ούτε ώρα απο το ταλέντο με το οποίο τον προίκισε ο Θεός, ούτε ώρα απο τις ώρες που έστρωσε τον κ@λ@ του στην μελέτη, ούτε λεπτό απο την αξιοπρέπεια του στην βρωμιά των μαγαζιών στην Ελλάδα.

Άν καποιο παιδί φτάσει σε ψηλό επίπεδο  και γίνει ας πούμε καθηγητής σε κάποια σχολή ή ωδείο, τότε πάλι επαγγελματίας ντράμμερ είναι.

Διαφορετικά, άς κάνει κάποιο άλλο επάγγελμα για την διαβίωσή του, και ας παίζει μουσική για την ψυχή του. Άν η μουσική τον διαλέξει, θα βγάλει και χρήματα απο αυτήν. Διαφορετικά απλά θα συμβάλλει στην μιζέρια και την κακομοιριά που φέρνουν οι συνεχόμενες ποιοτικές εκπτώσεις που συνεπάγεται η νοοτροπία του " κοιτάω μόνο πως θα βγάλω λεφτά" και όχι το  με ενδιαφερει να παίζω-γράφω-απολαμβάνω-ακούω καλή μουσική...

My two cents...
Με γλίτωσες από το να γράψω ολόκληρο κατεβατό, αφού με εξαίρεση τα "έκανα καριέρα σαν επαγγελματίας μουσικός για περίπου 20 χρόνια" και "…αυτά τα γράφει ένας άνθρωπος που για 25 χρόνια έζησε με τα χρήματα που έβγαλε απο αυτή την δουλειά...", θα έγραφα πάνω-κάτω τα ίδια.

Λόγω κάποιας ανεξήγητης θείας (ή ξαδέρφης ή κουνιάδας, θα σας γελάσω) φώτισης από πολύ νωρίς αποφάσισα να μην ασχοληθώ επαγγελματικά με τη μουσική για τους λόγους ακριβώς που αναφέρεις (το ότι δεν έστρωσα το κώλο μου να μελετήσω τόσο ώστε να έχω έστω και μία πιθανότητα να το κάνω, είναι παράπλευρη απώλεια).

Και για να απαντήσω και στο αρχικό ερώτημα, θα έλεγα σε όσους θέλουν να γίνουν επαγγελματίες, να φτάσουν στο μουσικό επίπεδο να μπορούν να γίνουν, αλλά να φροντίσουν να έχουν και μια "πρωινή" δουλειά, έτσι ώστε να μπορούν να επιλέξουν.

Aν και δεν έχω τα οικονομικά πτυχία του Superfunk, νομίζω ότι μερικά πράγματα είναι απλά μαθηματικά...

Ρωτάει ο φίλος vagelism εάν μπορεί κάποιος να ζήσει ως "επαγγελματίας" drummer.

Εάν υποθέσουμε ότι κάνει ιδιαίτερα, όπως ο vagelism...με 10 παιδιά από 120 ευρώ/μήνα (όπως κάπου αναφέρει), έχει ήδη 1.200 ευρώ (...μαύρα?).

Με παράλληλη απασχόληση σε ένα ωδείο, να υπολογίσουμε άλλα 500 ευρώ /μήνα? Αλήθεια πόσο πληρώνει περίπου ο Νάκας?

Με κάποια live, να μαζεύει και άλλα 500 ευρώ?

Έχουμε σύνολο 2.200 ευρώ καθαρά...Η απάντηση στους γονείς είναι...θέλετε το παιδί σας να γίνει drummer ή δημόσιος υπάλληλος? ;)

Από την άλλη οι 20.000 ώρες μου φαίνονται υπερβολικές για να κερδίσει κάποιος το ψωμί του...2 (ακραία) παραδείγματα. Η Tal Wilkenfeld δεν είχε τόσες ώρες πτήσης και όμως...

Ο drummer των Green Day ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είχε ούτε 1000 ώρες, αυτό δεν τον εμπόδισε σήμερα να μην δουλεύει :D
Η περίπτωση που περιγράφεις ανήκει στα best case scenarios, τα οποία δυστυχώς δεν είναι ο κανόνας. Για το Νάκα ξέρω ότι για ομαδικό μάθημα πληρώνει 5 με 8 Ευρώ το μαθητή, το μήνα, που σημαίνει ότι με 10 μαθητές θα έχεις ένα 80άρι. Σε καλή μεριά...

Όσο για την Tal, δυστυχώς δεν έχουν όλοι το ταλέντο της... 

 
Haris είπε:
Η περίπτωση που περιγράφεις ανήκει στα best case scenarios, τα οποία δυστυχώς δεν είναι ο κανόνας. Για το Νάκα ξέρω ότι για ομαδικό μάθημα πληρώνει 5 με 8 Ευρώ το μαθητή, το μήνα, που σημαίνει ότι με 10 μαθητές θα έχεις ένα 80άρι. Σε καλή μεριά...  
Δεν διαφωνώ...αλλά πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε και λίγο πέρα από τη μύτη μας. Τα σενάρια μόνοι μας τα φτιάχνουμε...εάν ήταν να είχαμε όλοι το ίδιο manual... ;)

Όσο για την Tal, δυστυχώς δεν έχουν όλοι το ταλέντο της...  
Μα αμφιβάλλω εάν θα έκανε ιδιαίτερα στο Νάκα ;D ;D...άντε καμμιά επίδειξη...ας μην ξεχνάμε o Gilbert πήρε 300/άτομο ;)

 
Όχι, αναφερόμουν στην επιτυχία της σε σχέση με τις "ώρες πτήσεις" της.

 
Haris είπε:
Όχι, αναφερόμουν στην επιτυχία της σε σχέση με τις "ώρες πτήσεις" της.
κατανοητό...μερικά πράγματα ούτε εξηγούνται ούτε ξεπερνιούνται ;)

 
vagelism είπε:
Απευθυνετε λοιπον στον 15 χρονο που βλεπει οτι δεν του αρεσει τιποτα αλλο πλεον..παρα μονο η μουσικη.
15άχρονε!!!!  μαθε ντράμς αν σ'αρεσει το οργανο, μελέτησε και παιξε ότι γουστάρεις.

Μην το σκεφτεις ούτε λεπτό ως μελλοντικο επάγγελμα ;) και φυσικά μην αφιερώσεις ουτε λεπτο για να μάθεις να παιζεις "επαγγελματικά κομμάτια και είδη"

 
Μην το σκεφτεις ούτε λεπτό ως μελλοντικο επάγγελμα  και φυσικά μην αφιερώσεις ουτε λεπτο για να μάθεις να παιζεις "επαγγελματικά κομμάτια και είδη"
+10000

αλλοιως θα βρεθεις και εσυ να πουλας..."ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ" ή ακομα χειροτερα "ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ" στις αγγελιες του noiz.... ;D

 
Εμένα πάντως vagelism δεν μου απάντησες ακόμα αν εσύ ως ντράμερ βγάζεις τα προς το ζην αποκλειστικά από τη μουσική;

Στα υπόλοιπα συμφωνώ με τον ΣΦ.-

 
-15άχρονε! Άκουσες το τελευταίο ανέκδοτο;

-Όχι, για πες.

-Έλληνας επαγγελματίας μουσικός! Χαχαχα, καλό εεε; Να σου πω και άλλα παρόμοια: Εσκιμώος επαγγελματίας πωλητής ψυγείων, Σομαλιανός επαγγελματίας σύμβουλος αδυνατίσματος, Ολλανδός επαγγελματίας ορειβάτης, Αλγερινός επαγγελματίας χιονοκαθαριστής, Πακιστανός επαγγελματίας οινοποιός, Σκοτσέζος επαγγελματίας παρασκευαστής αντιλιακών, Αμερικάνος επαγγελματίας περιβαλλοντολόγος, Ρώσος επαγγελματίας γιατρός των ανώνυμων αλκοολικών και δε συμμαζεύεται...  ;D 

 
Νομίζω πως θα πρέπει πρώτα απ' όλα να ξεκαθαρίσουμε τί σημαίνει "αξίζει"... γιατί έχω την αίσθηση πως η απάντηση διαφέρει από άτομο σε άτομο.

Συνήθως, οι γονείς ρωτάνε αν αξίζει από πλευράς επαγγελματικής αποκατάστασης. Σε μια τέτοια περίπτωση, είναι σαφές πως η απάντηση είναι όχι, μόνο και μόνο διότι αν αφιερώσει κάποιος τον ίδιο χρόνο και κόπο κάνοντας κάτι άλλο, θα αποκομίσει πολύ μεγαλύτερα οφέλη (και όχι μόνο οικονομικά). Αυτό χωρίς καν να λογαριάσουμε τα όσα ήδη είπαν οι προηγούμενοι περί του επαγγέλματος στην Ελλάδα αυτή την εποχή - ή και κάθε εποχή.

Από την άλλη, αυτός που επιλέγει να δουλέψει σαν επαγγελματίας μουσικός δεν το κάνει για να αποκατασταθεί - απλά ακολουθεί την εσωτερική του ανάγκη να παίζει μουσική και να ασχολείται μ' αυτή γενικά.

Για μένα προσωπικά, η μουσική έπαψε να είναι επάγγελμα πολύ καιρό πριν - ευτυχώς πριν χάσει τη μαγεία της, λόγω συνθηκών. Αποφάσισα τότε ότι δεν αξίζει τον κόπο, και ότι θα παίζω μόνο αυτά που θέλω εγώ, με όποιους θέλω, όταν θέλω και όπως θέλω. Μόνο έτσι έχει νόημα η μουσική για μένα: τροφή για τη ψυχή μου και το μυαλό μου.

Από τότε, έχουν περάσει 13 χρόνια και δεν το μετάνιωσα ποτέ. Εξακολουθώ να παίζω τύμπανα, και μ' αρέσει πολύ περισσότερο από παλιά...

 
cyllocke είπε:
Για μένα προσωπικά, η μουσική έπαψε να είναι επάγγελμα πολύ καιρό πριν - ευτυχώς πριν χάσει τη μαγεία της, λόγω συνθηκών. Αποφάσισα τότε ότι δεν αξίζει τον κόπο, και ότι θα παίζω μόνο αυτά που θέλω εγώ, με όποιους θέλω, όταν θέλω και όπως θέλω. Μόνο έτσι έχει νόημα η μουσική για μένα: τροφή για τη ψυχή μου και το μυαλό μου.

Από τότε, έχουν περάσει 13 χρόνια και δεν το μετάνιωσα ποτέ.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το ίδιο, αποφάσισα και εγώ πρίν 30 (περίπου) χρόνια. Το μόνο που μετάνιωσα (σήμερα) είναι ότι άφησα το ωδείο...

Καλώς ήρθες :D

 
    Για να το θεσουμε πιο πεζα το θεμα....Αντικειμενικα,σαφως και ΔΕΝ αξιζει δεδομενων των δυσκολιων. Αλλα παρα την κριση,παρα τον ανταγωνισμο,την ελλειψη ποιοτητας.... Καποιοι παντως θα το κανουν! Γιατι εστω λιγες θεσεις (μια? πεντε? οκτω? ) υπαρχουν - και θα υπαρχουν - στο χωρο.

    Αν καποιος νομιζει οτι - ο ιδιος ή το παιδι του τελος παντων - ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ μια απ΄αυτες τις θεσεις,τοτε και μονο τοτε go for it...Αλλα αυτο συνεπαγεται τσαμπουκα (με την καλη εννοια),και βεβαια μιλαμε για περιπτωσαρες που προφανως ΔΕΝ περιμενουν τη δικια μας συμβουλη, ή του οποιουδηποτε,για να το κανουν. ;)

 
santso 4 είπε:
     Αν καποιος νομιζει οτι - ο ιδιος ή το παιδι του τελος παντων - ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ μια απ΄αυτες τις θεσεις,τοτε και μονο τοτε go for it...Αλλα αυτο συνεπαγεται τσαμπουκα (με την καλη εννοια),και βεβαια μιλαμε για περιπτωσαρες που προφανως ΔΕΝ περιμενουν τη δικια μας συμβουλη, ή του οποιουδηποτε,για να το κανουν. ;)
go for what?..........

μπαμπα μου αρεσει να παιζω rock και μελετησα παρα πολύ οσπου εγινα τρομερος και πηρα μια απ τις 5 θεσεις για το χψ σκυλαδικο στην Αθήνα

Μπραβο παιδί μου!

 
Οπως ειπε κι ο marathon...ειναι απλα μαθηματικα (φυσικα δε συμφωνω με το παραδειγμα για τον ντραμερ των green day οπως και με αυτους που λενε κλασικα οτι ο grohl ειναι αμπαλος...οσο τσιφτετελι ξερει να παιξει ο ντραμερ των green day, τοσο pop-punk παιζει κι ο Τρανταλιδης με...ελληνικο τροπο! ;D )

Απλα μαθηματικα λοιπον...η χωρα περναει κριση...τα φραγκα τελειωσαν, οσο λιγοτερα λεφτα εχει ο Ελληνας, τοσο λιγοτερο θα διασκεδασει, τοσο περισσοτερα κεντρα-μουσικες σκηνες-μαγαζια θα κλεισουν ή θα λειτουργουν λιγοτερες μερες-τοσο περισσοτεροι μουσικοι δεν θα εχουν δουλεια ή θα δουλευουν λιγοτερο ειτε στη νυχτα ειτε στα μαθηματα...

Θεωρω πως το επαγγελμα του μουσικου ειναι σημερα απο τα πιο δυσκολα για να επιβιωσει καποιος...μονο οι επαγγελματιες μουσικοι Α εθνικης (οχι αποκλειστικα σε ικανοτητα αλλα και σε γνωριμιες, φημη κλπ) θα επιβιωσουν απο ολο αυτο μεσα στα επομενα 10 χρονια. Και νομιζω πως ειναι πιο ευκολο σημερα να εισαι ποδοσφαιριστης Α εθνικης, παρα μουσικος... ;D

Συνεπως...ΟΧΙ. Καντο επειδη το γουσταρεις, αν σου προταθει και καμια δουλιτσα στο αντικειμενο επειδη εισαι καλος παρτη εαν εχεις χρονο, αλλα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μη βασισεις το βιοπορισμο σου στο επαγγελμα του μουσικου. Θα πεινασεις, εκτος εαν εισαι μεσα στους 20-30 που πραγματικα ξεχωριζουν.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top