Γεια σε ολους,
Αφορμη για αυτο το Post ειναι μια συζητηση που ειχαμε με τα παιδια στην προβα καθως ο ενας κιθαριστας δεν μπορουσε να παιξει μια μελωδια σωστα. Το προβλημα ηταν οτι η μελωδια ηταν γραμμενη σε ογδοα με παυσεις, αλλα αυτος αγνοουσε τις παυσεις και τα εκανε σαν τεταρτα.
Οποτε οταν πιασαμε την κουβεντα του κανω οτι δεν παιζει σωστα στο χρονο και μου λεει γιατι, αρχιζει και μετραει και παιζει. Και του λεω οτι ναι μεν οι φθογγοι ξεκινανε ακριβως στα σωστα σημεια αλλα δεν εχουν την σωστη διαρκεια (αξια).
Εχω δει πολλους κιθαριστες να παιζουν ετσι χωρις να δινουν σημασια στην αξια ενος φθογγου, ειδικα οταν παιζουν τις μελωδιες κομματιων.
Ηθελα να ακουσω τα σχολια σας καθως και πως μελετατε εσεις.
Σιγουρα για εναν σωστο μουσικο αυτο το πραγμα ειναι απο τα πιο θεμελιωδη.
Αφορμη για αυτο το Post ειναι μια συζητηση που ειχαμε με τα παιδια στην προβα καθως ο ενας κιθαριστας δεν μπορουσε να παιξει μια μελωδια σωστα. Το προβλημα ηταν οτι η μελωδια ηταν γραμμενη σε ογδοα με παυσεις, αλλα αυτος αγνοουσε τις παυσεις και τα εκανε σαν τεταρτα.
Οποτε οταν πιασαμε την κουβεντα του κανω οτι δεν παιζει σωστα στο χρονο και μου λεει γιατι, αρχιζει και μετραει και παιζει. Και του λεω οτι ναι μεν οι φθογγοι ξεκινανε ακριβως στα σωστα σημεια αλλα δεν εχουν την σωστη διαρκεια (αξια).
Εχω δει πολλους κιθαριστες να παιζουν ετσι χωρις να δινουν σημασια στην αξια ενος φθογγου, ειδικα οταν παιζουν τις μελωδιες κομματιων.
Ηθελα να ακουσω τα σχολια σας καθως και πως μελετατε εσεις.
Σιγουρα για εναν σωστο μουσικο αυτο το πραγμα ειναι απο τα πιο θεμελιωδη.