- Μηνύματα
- 6,535
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 1,518
Η προενίσχυση είναι σίγουρα σημαντικό κομμάτι της αλυσίδας αλλά όχι το μόνο. Αν κατάλαβα καλά μιλάμε και για άλλου είδους επεξεργασία όπως ισοστάθμιση και συμπίεση. Και αυτά είναι που χρειάζονται την μεγαλύτερη εμπειρία όταν εφαρμόζονται πριν την καταγραφή.
Σε κάθε περίπτωση το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από τη σύνθεση των επιμέρους στοιχείων. Κατά συνέπεια υπάρχουν δυο ειδών προσεγγίσεις: Η λογική του "that just works" όπου έχουμε λύσεις κοινά αποδεκτές, που ξέρουμε ότι δουλεύουν. Αυτό έχει όμως σαν μειονέκτημα τον κίνδυνο του να έχουμε έναν ήχο "τετριμένο". Η άλλη λογική είναι ο πειραματισμός για κάτι καινούργιο, που όμως προυποθέτει μεγάλο budget.
Ίσως βέβαια η ίδια η καταγραφή να μην είναι το πεδίο για καινοτομίες. Αυτές θα πρέπει να αφορούν την ίδια την πηγή, πάντα σε συνάρτηση με το παίξιμο και την ενορχήστρωση. Παρόλα αυτά η "μόδα" επιτάσει να υπάρχουν διαφορετικές επιλογές ακόμα και στους προενισχυτές, ενώ θυμάμαι και μια συνέντευξη του Aphex twin όπου πρότεινε στο μέλλον οι υπολογιστές να δουλεύουν με διάφορες κάρτες ήχου ώστε να επιλέγουμε διαφορετική κάρτα για κάθε ήχο.
Σε κάθε περίπτωση το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από τη σύνθεση των επιμέρους στοιχείων. Κατά συνέπεια υπάρχουν δυο ειδών προσεγγίσεις: Η λογική του "that just works" όπου έχουμε λύσεις κοινά αποδεκτές, που ξέρουμε ότι δουλεύουν. Αυτό έχει όμως σαν μειονέκτημα τον κίνδυνο του να έχουμε έναν ήχο "τετριμένο". Η άλλη λογική είναι ο πειραματισμός για κάτι καινούργιο, που όμως προυποθέτει μεγάλο budget.
Ίσως βέβαια η ίδια η καταγραφή να μην είναι το πεδίο για καινοτομίες. Αυτές θα πρέπει να αφορούν την ίδια την πηγή, πάντα σε συνάρτηση με το παίξιμο και την ενορχήστρωση. Παρόλα αυτά η "μόδα" επιτάσει να υπάρχουν διαφορετικές επιλογές ακόμα και στους προενισχυτές, ενώ θυμάμαι και μια συνέντευξη του Aphex twin όπου πρότεινε στο μέλλον οι υπολογιστές να δουλεύουν με διάφορες κάρτες ήχου ώστε να επιλέγουμε διαφορετική κάρτα για κάθε ήχο.