Ανορθογραφα posts

Οrbital, η πραγματική ερώτηση δεν είναι "τι είναι μουσική", είναι "γιατί νιώθεις τέτοια τρομερή ανάγκη να την ορίσεις και να της κρεμάσεις μια ταμπέλα".

Wow! είπε:
(π.χ. να μην υπήρχαν τρίλιες στις παρτιτούρες, ενώ όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν στο παίξιμο ενός βιολιού).

- Εσύ λες το εξής: "μα σήμερα ο κόσμος δεν παίζει τρίλιες, παίζει κυρίως 4/4, οπότε γιατί χρειαζόμαστε ένα σύστημα που να αποτυπώνει τρίλιες;"
Eμ, κάτι δεν καταλαβαίνω: τι σχέση έχουν οι τρίλιες με τα 4/4, γιατί ο κόσμος δεν τις παίζει σήμερα, και πώς γνωρίζουμε όλοι ότι υπάρχουν στο παίξιμο του βιολιού; Mήπως εννοείς το βιμπράτο; Kαμία σχέση το ένα με το άλλο...

 
εγω παντως κανω πολλα ορθογραφικα.

το ξερω συγνωμη αλλα πρεπει να ειναι ενα προβλημα στον εγκεφαλο μου(ενα απο τα πολλα βασικα :P)

διαβαζα αρκετα αλλα ποτε την επομενη μερα δεν θυμομουν τπτ

ασε να μην μιλησω στο να κλεινω ουσιαστικα κ τετοια!

δωσμου φυσικη κ μαθηματικα κ παρε μου την ψυχη!

 
bloody_sunday είπε:
(π.χ. να μην υπήρχαν τρίλιες στις παρτιτούρες, ενώ όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν στο παίξιμο ενός βιολιού).

- Εσύ λες το εξής: "μα σήμερα ο κόσμος δεν παίζει τρίλιες, παίζει κυρίως 4/4, οπότε γιατί χρειαζόμαστε ένα σύστημα που να αποτυπώνει τρίλιες;"
Eμ, κάτι δεν καταλαβαίνω: τι σχέση έχουν οι τρίλιες με τα 4/4, γιατί ο κόσμος δεν τις παίζει σήμερα, και πώς γνωρίζουμε όλοι ότι υπάρχουν στο παίξιμο του βιολιού; Mήπως εννοείς το βιμπράτο; Kαμία σχέση το ένα με το άλλο...
Είναι απλά μία αναφορά στην ρυθμική τυποποίηση που παρατηρούμε σε πολλές σύγχρονες μουσικές. Προφανώς μπορεί κανείς να παίζει τρίλιες με 4/4 ή βιμπράτο ή οτιδήποτε, αλλά ο εκφραστικός πλουραλισμός συχνά παραμερίζεται προκειμένου να ευνοηθεί μία αίσθηση "συμβατότητας" με το πλατύ κοινό.

 
yameth είπε:
Πάντως για να πω κι εγώ τη μπούρδα μου, (αν και διάβασα μόνο τις 2 πρώτες σελίδες)  

Aρχηγέ μιλάμε έχασες άπειρες αποκαλύψεις, καλή ανάγνωση

ο μπλου το ξεκινησε, ο άτιμος

 
bluezlick είπε:
εγω παντως κανω πολλα ορθογραφικα.

το ξερω συγνωμη αλλα πρεπει να ειναι ενα προβλημα στον εγκεφαλο μου(ενα απο τα πολλα βασικα :P)

διαβαζα αρκετα αλλα ποτε την επομενη μερα δεν θυμομουν τπτ

ασε να μην μιλησω στο να κλεινω ουσιαστικα κ τετοια!

δωσμου φυσικη κ μαθηματικα κ παρε μου την ψυχη!
Εδω ομως υπαρχει και η τεραστια διαφορα μεταξυ των "επιστημων" (τα εισαγωγικα δεν πανε σε ολες τις επιστημες :) ).

Τα υφισταμενα μαθηματικα και φυσικοι νομοι που διεπουν το συμπαν, ειναι εκει και χωρις εμας. Απλα μπορει να μην τα εχουμε ανακαλυψει ακομα η τα μοντελα περιγραφης του φυσικου (παρατηρησιμου η μη) κοσμου που εχουν προταθει και ειναι εν ισχυ μεχρι σημερα, να μην στεκουν και χριζουν αλλαγης. Και η αναθεωρηση/καταρριψη/αντικατασταση ειναι φαινομενο καθημερινο στους κολπους αυτων των επιστημων.

Εδω (στα γλωσσικα και συγκεκριμενα στην ορθογραφια) που δεν υπαρχει καν φυσικος νομος οτι κατι γραφεται με 43 λαμδα αλλα ειναι ενα ανθρωπινο κατασκευασμα του 400πΧ, εχουμε φτασει να το θεωρουμε συμπαντικη σταθερα, ιδια με το e η το π και αμα το πειραξουμε παιζει η αποψη οτι ισως να ειναι και χειροτερα για το συμπαν και απο το να βγαλουμε το 0 ως ουδετερο στοιχειο της προσθεσης στους ακεραιους...  ;)

Δε σου λεω να το πειραξουμε με το ζορι, λεω να το δουμε ρε παιδι μου μπας και εξυπηρετει να γινουν 42 τα λαμδα (η και 41, i know i am pushing my luck) ...

 
evris είπε:
Δε σου λεω να το πειραξουμε με το ζορι, λεω να το δουμε ρε παιδι μου μπας και εξυπηρετει να γινουν 42 τα λαμδα (η και 41, i know i am pushing my luck) ...
Το συγκεκριμένο ίσως να εξυπηρετεί. Το ΛΙ (*) και το ΝΙ που χρησιμοποιούνται συνέχεια σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας - οπότε και αποτελούν μέρος της γλωσσικής μας παράδοσης - δεν μπορούν να αποτυπωθούν στο γραπτό λόγο.

(*) και το Λ της Βόρειας Ελλάδας

 
Wow! είπε:
Είναι απλά μία αναφορά στην ρυθμική τυποποίηση που παρατηρούμε σε πολλές σύγχρονες μουσικές. Προφανώς μπορεί κανείς να παίζει τρίλιες με 4/4 ή βιμπράτο ή οτιδήποτε, αλλά ο εκφραστικός πλουραλισμός συχνά παραμερίζεται προκειμένου να ευνοηθεί μία αίσθηση "συμβατότητας" με το πλατύ κοινό.
Από ότι ξέρω, η υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων σε μια παρτιτούρα που αποσκοπούν στο να καθοδηγήσουν τον ερμηνευτή συναντάται αρκετά, και μερικοί νιώθουν ότι περιορίζουν την ελευθερία της μουσικής τους έκφρασης, είτε είναι μαέστροι είτε band leaders είτε σόλο καλλιτέχνες. Αλλά στην ορθογραφία δεν πιστεύω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Αυτό αν δεν απατώμαι έχει περισσότερο αποτυπωθεί σε διαφορετικά γλωσσικά ιδιώματα και διαλέκτους όπου πχ. ένα σύμφωνο μπορεί να προφέρεται εντελώς διαφορετικά. Μεγαλύτερη σημασία πάντως έχει ο τόνος της φωνής που μπορεί να αλλάξει εντελώς το νόημα της ίδιας ακριβώς λέξης, ειδικά μάλιστα αν συνοδεύεται και από την ανάλογη χειρονομία ή έκφραση του προσώπου. Αυτό όντως δεν αποτυπώνεται στην ορθογραφία της Ελληνικής (τουλάχιστον σήμερα).

 
Alchemist είπε:
Για όσους λένε ότι η εκμάθηση ορθογραφίας είναι δύσκολη όταν μεγαλώσεις, θα υπενθυμίσω ότι ένας τύπος που έδρασε την περίοδο της επανάστασης του 1821 (Μακρυγιάννης or something), δεν ήξερε καν να γράφει!

Κι όμως, είχε ένα κίνητρο που τον έκανε να βάλει τον κ$%ο κάτω και να μάθει να γράφει -και ομολογουμένως του έδωσε και κατάλαβε στο γράψιμο μετά... ;D
Συγνωμη, γιατι διαβαζω αποσπασματικα και αυτο μου ειχε φυγει....

Ο Μακρυγιαννης αποτελει τρανο παραδειγμα οτι τα γραπτα πρεπει και μπορουν να υπαρχουν αν εχουν αξια ακομα και χωρις ορθογραφια ... Σκεψου να  τα ειχε γραψει ο makrigianiz στο noiz (?) σε κεφαλαια η greeklish η ολα με ενα ιωτα η οπως τα εγραφε καθημερινα με τις ελλιπεις γραμματικες γνωσεις που ειχε ... ολα σβου θα ειχανε φαει με τα μυαλα μας ...

 
bloody_sunday είπε:
Από ότι ξέρω, η υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων σε μια παρτιτούρα που αποσκοπούν στο να καθοδηγήσουν τον ερμηνευτή συναντάται αρκετά, και μερικοί νιώθουν ότι περιορίζουν την ελευθερία της μουσικής τους έκφρασης, είτε είναι μαέστροι είτε band leaders είτε σόλο καλλιτέχνες. Αλλά στην ορθογραφία δεν πιστεύω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Κοίτα όμως πως επέλεξες να το διατυπώσεις : λές "υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων". Αυτό είναι το θέμα : τι είναι "υπερβολική"; Για χιλλιάδες χρόνια η ύπαρξη συμβόλων (τόνοι κλπ) ήταν αποδεκτή. Τώρα θεωρείται από κάποιους υπερβολική.

 
Wow! είπε:
Από ότι ξέρω, η υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων σε μια παρτιτούρα που αποσκοπούν στο να καθοδηγήσουν τον ερμηνευτή συναντάται αρκετά, και μερικοί νιώθουν ότι περιορίζουν την ελευθερία της μουσικής τους έκφρασης, είτε είναι μαέστροι είτε band leaders είτε σόλο καλλιτέχνες. Αλλά στην ορθογραφία δεν πιστεύω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Κοίτα όμως πως επέλεξες να το διατυπώσεις : λές "υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων". Αυτό είναι το θέμα : τι είναι "υπερβολική"; Για χιλλιάδες χρόνια η ύπαρξη συμβόλων (τόνοι κλπ) ήταν αποδεκτή. Τώρα θεωρείται από κάποιους υπερβολική.
eye, εχεις σκεφτει το ενδεχομενο ολο αυτο το thread  να ειναι ενα κρυφο σχεδιο καποιων μελων για την επανενταξη σου στα κοινα του noiz?

 
evris είπε:
eye, εχεις σκεφτει το ενδεχομενο ολο αυτο το thread  να ειναι ενα κρυφο σχεδιο καποιων μελων για την επανενταξη σου στα κοινα του noiz?
Αν είναι, είσαι μέρος του σχεδίου. Σοβαρά τώρα, είναι σαφές ότι διαφωνούμε, αλλά επίσης είναι σαφές ότι είσαι παλαβούλης, διότι ενώ πιστεύεις αυτά που πιστεύεις έχεις προσφέρει στην open-source κοινότητα. Και, ναι μεν με ενδιαφέρει τι λέει κάποιος, αλλά περισσότερο με ενδιαφέρει το τι κάνει.

 
Wow! είπε:
eye, εχεις σκεφτει το ενδεχομενο ολο αυτο το thread  να ειναι ενα κρυφο σχεδιο καποιων μελων για την επανενταξη σου στα κοινα του noiz?
Αν είναι, είσαι μέρος του σχεδίου. Σοβαρά τώρα, είναι σαφές ότι διαφωνούμε, αλλά επίσης είναι σαφές ότι είσαι παλαβούλης, διότι ενώ πιστεύεις αυτά που πιστεύεις έχεις προσφέρει στην open-source κοινότητα. Και, ναι μεν με ενδιαφέρει τι λέει κάποιος, αλλά περισσότερο με ενδιαφέρει το τι κάνει.
Ε οχι και παλαβουλης ...  υπερβολες... :)  Και εμενα μου αρεσουν i mean οι ακριβες τεχνικα αρτιες Fender, Gibson (ατονικη, greeklish γραφη) αλλα αν squier (βαρειες, διπλα κ, 5 ιωτα) εχω στα χερια μου δεν ειναι οτι δεν θα παιξω και κιθαρα οσο καλυτερα μπορω με αυτην λογω σνομπισμου η θα την καταστρεψω γιατι δεν μου αρεσει το διαθεσιμο εργαλειο... Αλλωστε το αποτελεσμα  is supposed to be in the fingers after all, σωστα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
spy είπε:
Δε σου λεω να το πειραξουμε με το ζορι, λεω να το δουμε ρε παιδι μου μπας και εξυπηρετει να γινουν 42 τα λαμδα (η και 41, i know i am pushing my luck) ...
Το συγκεκριμένο ίσως να εξυπηρετεί. Το ΛΙ (*) και το ΝΙ που χρησιμοποιούνται συνέχεια σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας - οπότε και αποτελούν μέρος της γλωσσικής μας παράδοσης - δεν μπορούν να αποτυπωθούν στο γραπτό λόγο.

(*)και το Λ της Βόρειας Ελλάδας
o Εμπειρίκος (νομίζω) ειχε βρει τη λύση σε αυτό : -gνί και -gλί. (χα εκδικηση)

(*) αυτο ολοι ξερουμε οτι γραφεται με 3λ.

ΥΓ.Ejiswsi Σροdiger ΚΑΛΗ για απιρόβα8ο πιΓΑdi???

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
blue είπε:
ΥΓ.Ejiswsi Σροdiger ΚΑΛΗ για απιρόβα8ο πιΓΑdi???
Gia apirova8o πηgadi leei, aλλα ine moufa otan to σWmatιδιο einai sχετικistikο. Tote leei mono fasi ε3ισwsH Ntirac kai kvaντική 8εwrIA peδίου, alla kai μe Harley BENdon mporeis na kΑνεις τη δοθλειά σoy.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για αναλογικό στυλ reverb έχω πάρει 2 behringer ρηχά πηγαδια και τα δουλευω στέρεο. Δεν ακούγονται σαν πηγάδια αλλά σαν tunnel. 

 
Λοιπόν, άστα αυτά Χαριλατρόνιο, αφού σε έχω ξεμπροστιάσει (εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=155011.msg189033#msg189033) ότι όταν θες βάθια πας στη μασονική στοά σου για το υπέροχο reverb της. Ποια Μπλιάχρινγκερ και πράσινα άλογα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χαριλαε, δεν αφηνεις τα σαπια λεω γω; Αντε, μεταξυ μας μειναμε.

Picture3-1.png


 
Eγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το Χαριλατρόνιο δεν έχει διαψεύσει τις φήμες για την πραγματική του ταυτότητα:

apokalipsi2.jpg


Tέτοια σιγή ιχθύος δείχνει ότι δεν είναι μόνο φήμες.

 
ΟΚ, μόλις πίασει πάτο το thread ενημερώστε με να φέρω τους μαστόρους να ρίξουμε την πλάκα.  :)

 
Nαι Χαριλατρόνιο αλλά από ότι βλέπω παραπάνω, σιγόνταρες κι εσύ... Ειλικρινά όμως περίμενες κάτι παραπάνω από τα δυο παρόμοια (και μεγάλα) θρεντ που προϋπήρχαν, και που παρέθεσα από το ποστ no.2 κιόλας; Eίναι κλασσικό ηλίθιο θρεντ ξεχαρμανιάσματος... και παρήλασαν σχεδόν όλοι (ανάμεσά τους κι εγώ, βέβαια).

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top