orbital είπε:ΥΓ. ελπιζω να μην προφερεις και τις δασειες και τις περισπωμενες (αν και θα'θελα να το ακουσω αυτο)
Ειδικα τις δασειες πιστεψε το τις προφερεις ακομα κι εσυ. :

orbital είπε:ΥΓ. ελπιζω να μην προφερεις και τις δασειες και τις περισπωμενες (αν και θα'θελα να το ακουσω αυτο)
Χόπως Χορίζεις!konu57 είπε:ΥΓ. ελπιζω να μην προφερεις και τις δασειες και τις περισπωμενες (αν και θα'θελα να το ακουσω αυτο)
Ειδικα τις δασειες πιστεψε το τις προφερεις ακομα κι εσυ. :![]()
Lost_Highway είπε:....... Θυμάμαι, πριν δέκα χρόνια, όταν εκ παραδρομής πρόφερα τον Καρυωτάκη ως "Καριοτάκη", πέρα από το ότι έγινα περίγελως στην παρέα, εισέπραξα και το φοβερό: "Σιγά μην τον πεις και καργιόλη". ....
Αν ειναι να παει για καδο, να το ελαφρυνουμε λιγο, θετω θεμα vintage grammar from the 80s... (δεν κοβω και το κεφαλι μου οτι τους θυμαμαι και σωστα βεβαια...)orbital είπε:Χόπως Χορίζεις!ΥΓ. ελπιζω να μην προφερεις και τις δασειες και τις περισπωμενες (αν και θα'θελα να το ακουσω αυτο)
Ειδικα τις δασειες πιστεψε το τις προφερεις ακομα κι εσυ. :![]()
Εγώ προφέρω και τις χυπογεγραμμένες...![]()
εγω φορουσα μπλε φορμα και πουκαμισο (!) για σπασιμο στην γυμναστρια που δεν αφηνε να φοραμε τζην τις μερες που ειχαμε γυμναστικηevris είπε:Those were the days... μπλε φορμα, Σαββατο σχολειο, δωρεαν χυμοι βερικοκο και δασειες, οσες γουσταρε η ψυχη μας.
Ε οχι και κακογουστη εποχηorbital είπε:εγω φορουσα μπλε φορμα και πουκαμισο (!) για σπασιμο στην γυμναστρια που δεν αφηνε να φοραμε τζην τις μερες που ειχαμε γυμναστικηThose were the days... μπλε φορμα, Σαββατο σχολειο, δωρεαν χυμοι βερικοκο και δασειες, οσες γουσταρε η ψυχη μας.
δωρεαν χυμους δεν ειχαμε
τους πληρωναμε κανονικα ή τους φερναμε απ'το σπιτι μας.. :-\
οι δασειες ηταν ψιλο-standard οποτε τις μαθαινες απ'εξω τις περισσοτερες. καποιες απ'αυτες ηταν αυτες: αλυσιδα, ορ(α)ω (προσοχη ομως γιατι ο αοριστος β παιρνει ψιλη) , οι περισσοτερες λεξεις που στην αγγλικη ξεκινουν με "h" (οπως ηρωας, ομηρος, ελενη, αιμα, αιρεση, ιερος κλπ: hero, homer, helen, haematoma, heresy, hierarchy), οσες λεξεις ξεκινουν με υψιλον παιρνουν παντα δασεια κοκ.
ομως ας μην λεμε ο,τι θελουμε. η δεκαετια του 80 ηταν κακογουστη, μια πραγματικη ντροπη για την ανθρωποτητα
σημερα η τοπ προσωπικοτητα παγκοσμιως ειναι ο στηβεν σηγκαλ. τοτε ηταν ο μπραντον απ'το μπεβερλι χιλς :-X
μονο και μονο αυτο ειναι αρκετο για να καταλαβει κανεις ποσο μπροστα ειμαστε σημερα ;D
orbital είπε:Χόπως Χορίζεις!ΥΓ. ελπιζω να μην προφερεις και τις δασειες και τις περισπωμενες (αν και θα'θελα να το ακουσω αυτο)
Ειδικα τις δασειες πιστεψε το τις προφερεις ακομα κι εσυ. :![]()
Εγώ προφέρω και τις χυπογεγραμμένες...![]()
Vartanis είπε:Μετα σου λενε γιατι γινεσαι κακος........ Θυμάμαι, πριν δέκα χρόνια, όταν εκ παραδρομής πρόφερα τον Καρυωτάκη ως "Καριοτάκη", πέρα από το ότι έγινα περίγελως στην παρέα, εισέπραξα και το φοβερό: "Σιγά μην τον πεις και καργιόλη". ....
Αν ειναι δυνατον.ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Το οτι υπαρχουν τοσο μεγαλοι ....επιστημονες με τετοια ....αρθρωση και ...ευκρινεια του λογου.
evris είπε:Να θυμισω την μεγαλη κοσμοιστορικη για το Εθνος συγκεντρωση στο Συνταγμα (η Ομονοια) που νεαροι φιλοι και φιλες πολυτονιστες της εποχης (κατα βαση μαθητες Δημοτικου/Γυμνασιου με τους κακομοιρους γονεις τους) μαζευτηκαν κυριολεκτικα κατα μιλιουνια (σαν να εχουμε παρει κυπελο πρωταθλητριων) να δουν απο κοντα την Μπρουκς, την Καρολαιν και τον Ριτζ απο την Τολμη και Γοητεια...
Και αν δεν σε πειθει αυτο, ενα (δυο, τρια) θα πω:
Σαμανθα Φοξ (Touch me), Europe (The final Countdown), Modern Talking (Brother Louie)...
πλακα εκανα (διαβασε καλυτερα την συζητηση και θα δεις)Χόπως Χορίζεις!ΥΓ. ελπιζω να μην προφερεις και τις δασειες και τις περισπωμενες (αν και θα'θελα να το ακουσω αυτο)
Ειδικα τις δασειες πιστεψε το τις προφερεις ακομα κι εσυ. :![]()
Εγώ προφέρω και τις χυπογεγραμμένες...![]()
Και δηλαδη τωρα νομιζεις οτι με αυτο καλυψες ολες τι περιπτωσεις που δασυνονται?
Κοιτα ο Σηγκαλ ανετα κερδιζει τον Μπρεντον (ακομα και της εποχης που η οικογενεια πρωτομετακομισε στο Μπεβερλι Χιλς και το μαλλι του ηταν πιο "αερινο και αφανε") γιατι εχει και καομποικο καπελο και κροκοδειλε μποτες και σακακι ταυτοχρονα και κυριως γιατι φερει σημα κατατεθεν των 80s, αυτο το πετσινο μαυρο λεπτο γραβατακι με ενα ασημενιο δεσιματακι στο λαιμο.ναι αλλα ακομα περιμενω να παρεις θεση στην κοντρα σηγκαλ - μπραντον απ'το μπεβερλι χιλς ;D
ποιος ειναι ο νικητης;
και εννοω τον μπραντον με το ντυσιμο και το μαλλι που ειχε τα χρονια που πηγαινε ακομα σχολειο, οχι μετα που.. καπως σουλουπωθηκε![]()
χμ, μαλλον εχεις δικιο, sorry! ;Dorbital είπε:πλακα εκανα (διαβασε καλυτερα την συζητηση και θα δεις)![]()
Ναι, το ίδιο έλεγαν και για την γιαγιά του παππού μου κάποτεorbital είπε:το ιδιο ελεγαν και για τον ελβις καποτε
αληθεια παντως, ποιον θεωρεις κριτη ικανο να ορισει τι ακριβως θα πρεπει να θεωρειται μουσικη και τι οχι;
Πιστευα οτι η μουσικη κανει τον ανθρωπο πιο ανοιχτομυαλο σε αλλα ακουσματα, αλλα παντα απογοητευομαι.. απο τοτε που εκανα πιανο ακουγα γι'αυτους τους φονιαδες της μουσικης, τους οποιους παντα υπαρχει καποιος να μου θυμιζει μεχρι σημερα, χωρις κανενας να μου εχει δωσει μεχρι σημερα μια απαντηση: ποια ειναι τα κριτηρια για να θεωρησουμε ενα κομματι μουσικη;
Ε πανω κατω το ιδιο λεω και εγω βρε συ.Wow! είπε:@evris
Evris, δώσε λίγη από τη προσοχή σου, σε παρακαλώ.
- Ο προφορικός λόγος προηγείται του γραπτού λόγου.
- Ο γραπτός λόγος, λοιπόν, πασχίζει να είναι ένα μέσο καταγραφής και μετάδοσης ήχων, όχι εννοιών.
- Ο ανθρώπινος λάρυγγας μπορεί να παράγει πολύ περισσότερους ήχους από εκείνους που επιβιώνουν στις λατινογενείς διαλέκτους. Αυτό είναι άμεσα διαπιστώσιμο αν πας π.χ. σε ορεινές περιοχές της Κρήτης, ή αν έχεις ακούσει ηχογραφήσεις της Βασκικής ή της Αρχαίας Ελληνικής, ή της Ιαπωνικής (βλ. το διδακτικότατο "Κρασάκι του Τσου", πριν λίγο καιρό).
- Κάθε έκπτωση μέσων από τον γραπτό λόγο, είναι έκπτωση της πιθανότητας να αποτυπώσει πιστά την πραγματικότητα του προφορικού λόγου. Αυτό ισχύει για κάθε είδος γραπτής διατύπωσης (π.χ. να μην υπήρχαν τρίλιες στις παρτιτούρες, ενώ όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν στο παίξιμο ενός βιολιού).
- Εσύ λες το εξής: "μα σήμερα ο κόσμος δεν παίζει τρίλιες, παίζει κυρίως 4/4, οπότε γιατί χρειαζόμαστε ένα σύστημα που να αποτυπώνει τρίλιες;" Απάντηση: το χρειαζόμαστε, εις ανάμνησην πλουσιότερων εποχών και για την ορθή διαπαιδαγώγηση νεότερων ανθρώπων, από τους οποίους δεν μπορούμε να στερήσουμε την πιθανότητα να θελήσουν να εκφραστούν πληρέστερα απ' ότι κάνουν σήμερα.
- Καταργόντας την ορθογραφία (σαν μέσο που δίνει τη δυνατότητα στον γραπτό λόγο να αποτυπώνει πληρέστερα τον προφορικό) δε λέει κανείς ότι δεν θα μπορούμε να συννενοηθούμε. Ασφαλώς θα μπορούμε, για την ακρίβεια αυτό είναι εφικτό χωρίς καθόλου γλώσσα - ακόμη και με νοήματα μπορούμε να επικοινωνήσουμε βασικές έννοιες σε κάποιον άλλο (π.χ. διψώ, πεινώ κλπ), ΑΛΛΑ οι κοινωνίες και οι πολιτισμοί πασχίζουν για την δυνατότητα επικοινωνίας διαρκώς λεπτότερων και συνθετότερων νοημάτων. Οι δε καλλιτέχνες, ακόμη περισσότερο.
- Θα μπορούμε λοιπόν να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας. Θα μπορούσαμε όμως να επικοινωνήσουμε με τον Καβάφη (π.χ.); Αμφιβάλλω φίλτατε (πάρε τα cd που δίνει αυτές τις ημέρες ο "κόσμος του επενδυτή" όπου διαβάζει τα ποιήματα η Λαμπέτη και θα αναρρωτηθείς και εσύ - όπως και εγώ - αν αυτός ο τύπος ήταν έλληνας ή εξωγήϊνος).
Αυτό προσπαθούμε να σου πούμε.
Τώρα, στη λογική αντίρρηση που θα μπορούσε να διατυπώσει κάποιος από τους νέους φίλους μας για το ότι : "δεν με ενδιαφέρει και δεν είναι εφικτό να επικοινωνήσω με τον Καβάφη" η απάντηση είναι απλή - δώσε του τουλάχιστον την ευκαιρία να επικοινωνήσει αυτός μαζί σου, μη φτύνεις τη γλώσσα του.
πες μου λοιπον ποια ειναι αυτα. πραγματικα ρωταω. αν πραγματικα σε ενδιαφερει η "σωστη μουσικη" οπως λες, θα εχεις σιγουρα ολη την διαθεση να βοηθησεις εστω και ενα ατομο να την ανακαλυψει.FatalV είπε:Από τη στιγμή που ασχολείσαι με την μουσική, γνωρίζεις και αν δεν γνωρίζεις οφείλεις να γνωρίζεις, ποια είναι η πραγματική αληθινή μουσική. Μην παίζεις με τις λέξεις αν θέλεις.
Η τελευταία ερώτηση αποτελεί ερώτηση; Για να καταλάβουμε δηλ! Ή τουλάχιστον αλήθεια δεν γνωρίζεις τι κριτήρια χρειάζονται για να θεωρηθεί κάτι σοβαρό κομμάτι;
Τότε τι τρέχουμε γυμνοί στ' αμπέλια; Ώρες ώρες απορώ απίστευτα...
Eμ, κάτι δεν καταλαβαίνω: τι σχέση έχουν οι τρίλιες με τα 4/4, γιατί ο κόσμος δεν τις παίζει σήμερα, και πώς γνωρίζουμε όλοι ότι υπάρχουν στο παίξιμο του βιολιού; Mήπως εννοείς το βιμπράτο; Kαμία σχέση το ένα με το άλλο...Wow! είπε:(π.χ. να μην υπήρχαν τρίλιες στις παρτιτούρες, ενώ όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν στο παίξιμο ενός βιολιού).
- Εσύ λες το εξής: "μα σήμερα ο κόσμος δεν παίζει τρίλιες, παίζει κυρίως 4/4, οπότε γιατί χρειαζόμαστε ένα σύστημα που να αποτυπώνει τρίλιες;"