Αντί για GEORGE L, τι ?

ρε παιδια αυτη η τιμή ειναι για ένα μετρο??
στην Αμερικη ειναι το κατ/μα μαστορα οποτε μέτρα...ποδια (feet).. ;D

Για να επιστρεψουμε στο θεμα (ή μαλλον για να βγουμε ακομα παραεξω... ;D),οι διαφορες στα καλωδια υπαρχουν,οι "πολεμιοι" των...υπερακριβων  ;D και σουπερ ντουπερ καλωδιων "στηριζονται" κυριως στο γεγονος οτι ΟΛΕΣ οι ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ηχογραφησεις μεχρι και τα 90s εγιναν με καλωδια που στις μερες μας θεωρουνται....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ;D ;D  (ποιος μπορει να ξεχασει τα coiled καλωδια του Hendrix,τα Radio Shack καλωδια του SRV ή τα... ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.. bulk Βelden/Canare (τελευταιο στο ηχητικο τεστ του GP ;D) που εχουν χρησιμοποιησει σχεδον ΟΛΟΙ οι μεγαλοι κιθαριστες σε ΟΛΕΣ τις κλασσικες 60s & 70s ηχογραφησεις μια &...δεν υπηρχε και τιποτα αλλο... ;D (ο Santana,o Brian Setzer & o Beck ακομα αυτο χρησιμοποιουν και .....καλα μου ακουγονται... ;D) ? ;D ;D

παντως ΚΑΛΟ ειναι που η....τεχνολογια μας επιτρεπει να εχουμε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ καλωδια στη διαθεση μας,δε σημαινει βεβαια αυτο οτι με αυτα θα εχουμε απαραιτητα και τον τελειο ηχο...  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
...ποιος μπορει να ξεχασει τα coiled καλωδια του Hendrix,τα Radio Shack καλωδια του SRV ή τα... ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.. bulk Βelden/Canare (τελευταιο στο ηχητικο τεστ του GP ;D) που εχουν χρησιμοποιησει σχεδον ΟΛΟΙ οι μεγαλοι κιθαριστες σε ΟΛΕΣ τις κλασσικες 60s & 70s ηχογραφησεις μια &...δεν υπηρχε και τιποτα αλλο... ;D (ο Santana,o Brian Setzer & o Beck ακομα αυτο χρησιμοποιουν και .....καλα μου ακουγονται... ;D) ? ;D ;D
...το λασσο του Buddy Guy που το πας?  ;D

παντως ΚΑΛΟ ειναι που η....τεχνολογια μας επιτρεπει να εχουμε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ καλωδια στη διαθεση μας,δε σημαινει βεβαια αυτο οτι με αυτα θα εχουμε απαραιτητα και τον τελειο ηχο... 
πολυ σωστα! Τα παντα περι ορεξεως...

Και μια και μιλαμε για ...ορεξη, καλος και ο ..."αστακος" VOVOX, αλλα και με την "τσιπουρα" George L μια χαρα τη βγαζεις... 

ασε που και με τις κονσερβες τη βολευεις ανετα μερικες φορες...  ;) 

;D  ;D  ;D

 
Σας διαβάζω με μεγάλο επιστημονικό ενδιαφέρον (γιατί δεν καταλαβαίνω Χριστό από αυτά που γράφετε) αλλά στο μυαλό μου έρχεται μια απορία. Όλα αυτά που γράφετε αναιρούνται σε ασύρματα συστήματα?

Ή πάμε σε χειρότερες αναλύσεις?

Ή η απορία μου είναι μ@λ@κία?

 
το λασσο του Buddy Guy που το πας?
το βαζω μαζι με την...καλουμπα του Albert Collins (χρησιμοποιουσε ενα καλωδιο....40 μετρων.... :o)

Όλα αυτά που γράφετε αναιρούνται σε ασύρματα συστήματα?
ναι,ενα ΚΑΛΟ (ετοιμασου για 4-5 χιλιαδες ευρω δηλαδη) ασυρματο συστημα εχει τον ιδιο και καλυτερο πολλες φορες ηχο απο ενα κορυφαιο καλωδιο.

http://www.shure.com/ProAudio/Resources/BuyersGuide/us_buyers_guide_wirelessintro

βεβαια τελευταια εβγαλε ενα φτηνο συστημα η Line 6 που εχει κανει πολυ ντορο...

http://digital.premierguitar.com/premierguitar/200809/?pg=48

 
δεν εχω δοκιμασει ασυρματο και δεν μπορω να πω.

ε θα ηταν λιγο τρελλο να παιζω φατσα στον ενισχυτη με ...ασυρματο.  :o

ειπαμε...  :)

υποπτευομαι οτι η ποιοτητα θα "περιοριζεται" (οσο και αν) στο ποσα θα "κοψει" ο buffer που θα εχει πριν την κεραια αποστολης και μετα την κεραια ληψης.

 
Οντως οι περισσοτεροι  το 60-70 εγραφαν με καλωδια του ....κοτσου  ;D  αλλα και οι

εγγραφες που ακουμε η΄ ο ηχος απο παλια live σε DVD , δεν ειναι και οι καλυτερες ....

Mαλλον το "ο ηχος ηταν σκατα"  ηταν κανονας εκεινες της εποχες ....

Εντυπωση μου κανουν τα σχολια περι "πανακριβων" καλωδιων κλπ  , σιγα ρε παιδια

δηλ εαν παιζεις με κιθαρα των 2000€ , σε ενισχυτη των 1500€ (για να μην βαλω και τα παρελκομενα..)  ειναι "εξωφρενικο" και "παραλογο" να εχεις και ενα καλωδιο των 100€ ?? 

Μην ξεχνατε οτι απο τους πρωτους ενισχυτες μεχρι σημερα και απο τον πρωτο φωνογραφο μεχρι το hi-end εχει διανυθει πολυς δρομος  αμφιδρομης αναζητησης του καλυτερου ηχου  και απο τους ακροατες και απο τους μουσικους

 
Είναι ο άγραφος κανόνας του 10% στα καλώδια του hi-fi που έχω γράψει και παλιότερα, ότι δλδ. λόγω της ισορροπίας του ποσού που πρέπει να ξοδευτεί στα επιμέρους σημεία του συνόλου, ότι μπορείς να ξοδέψεις χονδρικά ένα 10% της συνολικής αξίας (που είναι ήδη πολύ - καλύτερα 5%) στα καλώδιά του.

Για τα coily cables και τους μαγνήτες, θα παραθέσω κάτι από μια από τις ωραιότερες συνεντεύξεις που έχω διαβάσει ποτέ, σε ένα θρεντ που θα ανοίξω σε λίγο...

 
Mαλλον το "ο ηχος ηταν σκατα"  ηταν κανονας εκεινες της εποχες ...
Καλα μη τρελλαθουμε κι ολας,ο κιθαριστικος ηχος που ολοι μας ...αναζηταμε καθοριστηκε σε εκεινες τις δεκαετιες...

αλλα και οιεγγραφες που ακουμε
μαλλον δεν εχεις ακουσει STAX & ATLANTIC,η δισκους των Pink Floyd, Purple & Zeppelin....εδω ΣΗΜΕΡΑ με τοση τεχνολογια και τετοιο ηχο κανεις δεν καταφερνει να βγαλει.....  

η΄ ο ηχος απο παλια live σε DVD , δεν ειναι και οι καλυτερες ....
καλα ,εκει δεν φταινε τα ...καλωδια της κιθαρας αλλα το οτι εγραφαν με μοναδικη ηχητικη πηγη.... ενα μικροφωνο ...... ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
.....καποιον που να μην εχει ..τονους πεταλακια και gain απο πισω ....??

 
hey παιδια!

παρακολουθω με μεγαλο ενδιαφερον την κουβεντα, καθοτι εθισμενος στα πεταλακια.

μια ερωτηση μονο, ψιλο οφ τοπικ!

τι εννοεις με αυτο?

Superfunk είπε:
3.την ΤΙΜΗ: παραπανω απο 20-25 ευρω για ενα 3 μετρο καλωδιο δεν δινω με καμμια Παναγια απο τη στιγμη που ΔΕΝ ακουω διαφορες (ειδικα απο τη στιγμη που χρησιμοποιω ΤΟΝΟΥΣ εφε και ΔΥΟ buffers) ;) 
κοινως, τι ειναι μπαφερ??? ;D ;D

 
Superfunk είπε:
Μαεστρο μου τι νοημα εχει ενα καλο καλωδιο που θα μεταφερει το σημα της κιθαρας

σε ενα πεταλακι για να ......βρωμισει ?

 
dkall είπε:
Μαεστρο μου τι νοημα εχει ενα καλο καλωδιο που θα μεταφερει το σημα της κιθαρας

σε ενα πεταλακι για να ......βρωμισει ?
Μηπως να μεταφερει ολες τις συχνοτητες και τις δυναμικες της κιθαρας για να "βρωμισουν" ολες μαζι,και οχι "οτι τυχει να περασει"?

 
ρε παιδια μη τρελενομαστε

Οκ ειναι υποκειμενικο αν καποιος δεν ακουει την διαφορα ..στη τελικη τυχερος ειναι.

Αλλα μη προσπαθουμε να βγαλουμε δικους μας κανονες,

Οταν ενα ποσο ενεργεια(ήχος ή  8ερμοτητα ή οποιοδηποτε ειδος)

μεταφερετε απο ενα σημειο σε ενα αλλο...παντα υπαρχουν απώλειες

Οσο πιο καλης ποιότητας το μεσω μεταφοράς(καλωδια) τοσο λιγοτερες απώλειες.

Σχετικα με το γιατι να εχεις καλο καλωδιο αφου παιζεις με πετάλια..ε αυτός ειναι ακόμα ενας λόγο παραπάνω (τα χουμε πει αυτα ,προσωπικη μου αποψη καλα καλωδια και Bypass πεταλια ωστε οσο τα χεις απενεργοποιημενα το σημα σου να τρεχει σαν ..ποταμακακι χωρις φραγματα καταρακτες και λοιπά εμπόδια)

Α εχ8ες ηρ8ε σπιτι ενας φιλος που χρησιμοποιει για την κιθαρα του George L.

Μου φανηκε πολυ σωστο απο ήχο ..αλλα θα συνεχισω να προτιμω την evidence για καλωδιο οργανου-ενισχυτη. Μου φανηκε πολυ ευαισθητο ασε που τυλιγετε ευκολα.

(το χοντρό ήταν)

No cable can actually ‘improve’ the sound quality of your signal; it can only make it sound ‘less bad’ than another cable that changes the signal for the worse by adding colorations, obscuring detail, dynamics

or dimensionality.

http://www.peerlesstone.com/node/95

ps: που να ανοιξουμε κανα θέμα με πένες.

Δηλαδη με πχ τιτλο...Πένες κ υλικο κατασκευής ή Αντι για fender pics, ti?

xee Καψιμο

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
thank you!

θα το διαβασω αυριο και θα επανελθω αν χρειαστει!

 
O κάθε τροπος κατασκευης εχει τα καλα του και τα κακα του αντιστοιχα. Με το true bypass ο ηχος σου οταν το πεταλι ειναι σβηστο παραμενει ανναλοιωτος, σαν να μην υπηρχε το πεταλι εκει και να υπηρχε απλα καλωδιο. Το κακο ειναι οτι αν εχεις πολλα πεταλια θα ειναι σαν να παιζεις με ενα τεραααααστιο καλωδιο οποτε και θα εχεις απωλειες εντασης (και συχνοτητων).

Το buffer απο την αλλη, δινει μια μικρη κλωτσια στο σημα σου ακομα και οταν το πεταλι ειναι κλειστο κρατωντας το σε ενα σχετικα υψηλο επιπεδο και διορθωνοντας το προβλημα του τεραστιου καλωδιου και των απωλειων του. Το προβλημα ειναι ομως οτι ενα οχι και τοσο καλο buffer θα χρωματιζει τον ηχο σου ειτε εχεις κλειστο το πεταλι είτε οχι, συχνα μαλιστα τον χρωματιζει ανεπιθυμητα. Και αφου το buffer ειναι μονιμα στο παιχνιδι ακομα και οταν κλεινεις το πεταλι, τον ηχο "καρφι" στον ενισχυτη δε θα τον εχεις.

Εγω προτιμω να εχω true bypass πεταλια, ετσι ωστε να εχω και τον natural ηχο της κιθαρας μου καρφι (σε οποιο βαθμο ειναι αυτο εφικτο) οποτε τον θελησω, προτιμω ομως να υπαρχει και ενα πεταλι με buffer καπου στην αλυσιδα (ενα Boss πχ, για εμενα το BD-2 H2O) για να αντισταθμιζει λιγο τις οποιες απωλειες. Βεβαια τις περισσοτερες φορες ο αριθμος πεταλιων που χρησιμοποιω δεν ειναι αρκουντως μεγαλος ωστε να με πολυαπασχολουν τα παραπανω.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top