Δεν είπα ότι δεν σε πιστεύω, απλά ότι οι συγκριτικές συνθήκες δεν μπορούν να εγγυηθούν κάποιο αξιόπιστο αποτέλεσμα. Οποιοδήποτε "τεστ", από την στιγμή που βαφτίζεται έτσι, δρέπει ορισμένες δάφνες αντικειμενικότητας οι οποίες όμως στην πραγματικότητα εδώ δεν υφίστανται. Σέβομαι την ακοή σου, η οποία όμως είναι αποκλειστικά δική σου, και μιας και βρίσκομαι σε επαγγελματικό περιβάλλον θετικών επιστημών με σαφή, συνεχή και μόνιμο προσανατολισμό προς δημοσιεύσεις σε peer reviewed journals νιώθω πως οφείλω να το σημειώσω.
και ποιος ειπε οτι υποστηριζω οτι το post μου δρεπει δαφνες αντικειμενικοτητας?
Ξεκαθαρισα εξαρχης οτι βρηκα μικρες διαφορες μεταξυ των δυο
με τα δικα μου αυτια.
Αλλωστε η πλειοψηφια των posts στα απανταχου fora βασιζεται σε προσωπικες εμπειριες/εκτιμησεις/γνωμες των συμμετεχοντων.
Στην τελικη κανε κι εσυ μια αντιστοιχη δοκιμη (οκ, οχι Test μια και ο ορος προβληματιζει), βγαλε τα προσωπικα σου συμπερασματα και αν θελεις μοιρασου τα μαζι μας. Πολυ απλο.
Δεν θα σου παρει κανεις το κεφαλι αν οι συνθηκες δεν ηταν "εργαστηριακου επιπεδου"...
btw, μηχανικος ειμαι. Οχι φιλολογος. Κατι ξερω κι εγω...
Σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι
"η φιλολογία περί καλών καλωδίων πάει στα σκουπίδια σε ένα λάιβ". Σε παρακαλώ να ξαναδιαβάσεις προσεκτικά το τι πράγματι έγραψα, μιας και πάντα προσπαθώ να διαλέγω τις φράσεις μου ιδιαίτερα προσεκτικά. Οι λεπτομέρειες υπάρχουν (αντοχή, θωράκιση, περισσότερο ή λιγότερο hi-fi ήχος κλπ). Και βέβαια "ξόδεψα χρόνο", όπως σημείωσα. Όμως δεν αφοσιώθηκα στο ατελείωτο (και κατ'εμέ μάταιο από ένα σημείο και πέρα) κυνήγι των λεπτομερειών. Και εξυπακούεται πως κι εσύ, και οποιοσδήποτε άλλος είναι
more than welcome να καταθέσει την άποψή του, όπως άλλωστε κάνω κι εγώ.
Σχετικα με τα "σκουπιδια/live", αναφερομαι κυριως στις μικρες διαφορες μεταξυ "καλων" καλωδιων και οχι στις εμφανεστερες μεταξυ των "καλων" και αυτων "της σειρας".
Και επισης το αν και που θα χρησιμοποιησει ο καθενας τα "καλα" του καλωδια, εχει να κανει καθαρα με τον ιδιο και τις προσωπικες του επιλογες.
Τελος, ουτε κι εγω "αφοσιώθηκα στο ατελείωτο κυνήγι των λεπτομερειών". Ειπα (ευκαιριας δοθεισης απο το παρον ανεστημενο απο αλλο μελος thread) να καταθεσω τη γνωμη μου πανω σε ενα καλωδιο που ετυχε να εχει μαζι του ο φιλος (που εφερε τη strat του για να την ακουσουμε στον twin μου...). Δεν ανοιξα καποιο νεο θεμα παρουσιαζοντας τη "νεα μου ανακαλυψη στο χωρο των καλωδιων".

;D
Αν πραγματικά αντιλήφθηκες πως θεωρώ ότι "μόνο εγώ έχω την άδεια να δοκιμάζω πράγματα και να εκφέρω γνώμη", πως "χλευάζω τις επιλογές σου" και πως "επιχειρώ να μειώσω τα γραφόμενά σου", λυπούμαι για αυτήν σου την ψευδή εντύπωση.
Θεωρω απλα οτι εισαι (οπως πιθανα και αλλοι) ελαφρως (ή πολυ) προκατειλημμενος με τα posts μου, λογω των φιλολογικων προεκτασεων που δινω σε καποια (εξαιρετικα "χειροπιαστα και καθημερινα" για πολλους) πραγματα, οπως π.χ οι (3D) πυκνωτες. ;D
Αυτα μου τα γραφομενα θεωρω οτι με εχουν "στιγματισει" ως "κομπογιαννιτη" ή και "παπαρολογο" με αποτελεσμα να γινομαι "ευκολη λεια" σε απευθειας αντιπαραθεσεις με "ορθολογιστες". Εγω απλα πρεσβευω την αποψη οτι
(παροτι ΠΑΟΚ to the bone) δεν υπαρχει μονο ασπρο και μαυρο, αλλα και απειρες αποχρωσεις του γκρι...
Θελω ομως να πιστευω οτι το Νoiz εχει χωρο για ολους. Αν οχι, να τα μαζευω σιγα σιγα...
Μην τηρείς μια αμυντική στάση απέναντι στη διαφωνία που μπορεί να έχω εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος με τις απόψεις σου περί "τρισδιάστατων πυκνωτών" κλπ. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να βρεις άτομα που συμφωνούν, αλλά παράλληλα να δεχθείς και έναν αντίλογο.
Εννοειται οτι δεχομαι ολες τις αποψεις/κριτικες και νομιζω οτι το εχω καταστησει σαφες στο βαθος της παρουσιας μου στο Noiz. Δεν "αρπαχτηκα" ποτε απο οποιασδηποτε μορφης σχολια ειτε πανω στους 3D πυκνωτες, ειτε οπουδηποτε αλλου.
[move]
ας τελειωσει εδω το reality show[/move]
Και στο στούντιο χάνονται όταν μπουν όλα τα όργανα στο μιξ, πόσο μάλλον όταν έχεις και δεύτερο κιθαρίστα, πλήκτρα, φωνή κλπ κλπ., ειδικά μόλις δεις και το post-rec eq-ing που πέφτει...
γνωστον και αποδεκτον. Εγω ομως εστιαζω στο καθαυτο σημα της κιθαρας. Το προτιμω "πλουσιο" και ας το
πνιγουν οι αλλοι μουσικοι και τα post processes...