Αντί για GEORGE L, τι ?

Επαναφέρω το θέμα για να σας πω να έχετε υπόψιν ότι το Cool Guitar Stuff, από όπου πήρα τα George L's, δέχεται να του κάνεις και custom παραγγελία.

Εγώ πχ επειδή ξέμεινα από βύσματα (γιατί τα πετάλια μου πρόκειται να αυξηθούν κι άλλο...) του παρήγγειλα μόνο 10 plugs χωρίς καλώδιο και κόστισε 46$ (37¤ περίπου) ΜΕ τα μεταφορικά ;)

Οπότε μη κολλάτε μόνο σε αυτά που έχει στον κατάλογο ;)

 
προσφατα ειχα βαλει στα πεταλια μου George l βισματα με καλωδιο το αντιστοιχο της evidence συγκεκριμενο το the monorail

Ενω ειναι τελεια γιατι επιτελους κερδιζεις χορο και σταματανε να βρισκουν τα βυσματα στις τροφοδοσιες, πολυ γρηγορα μου κοπηκαν 2 απο αυτα!

Κοπηκανε στο σημειο μεσα στο βυσμα. Τι να πω ισως να τα εσφιξα πολύ?

Εσεις εχετε τετοιο 8εμα??

αυτα απο ποιοτητα σε σχεση με george L, τι λενε?

http://www.thomann.de/gr/pro_snake_patch_klinke_winkel_015_m.htm

http://www.thomann.de/gr/thomann_adapter_bodeneffekte_gerade.htm

 
Αντί για GEORGE L, τι ?
πριν λιγες μερες δοκιμασα ενα VOVOX και μου αρεσε πολυ.

Εκανα Α/Β test με το κλασσικο George L που εχω και διαπιστωσα οτι το (6μετρο) VOVOX ειχε την ιδια καθαροτητα με το (3μετρο) GL αλλα ευρυτερο bandwidth. Σαν να ηταν λιγο πιο "παχυ" σε ηχο (πιο "ζουμερο"), πραγμα πολυ ευχαριστο στο αυτι (μου).

Ο φιλος που το εφερε ειπε οτι δεν ακουσε ιδιαιτερη διαφορα (ως καμια) αλλα η σκυλισια ακοη μου εδωσε αλλα αποτελεσματα.

Το GL μου ακουστηκε πιο συμπιεσμενο, ενω το VV πιο ...3D  8)    καλα ρε παιδια, μη βαρατε...  ;D

Mια Strat με ΑlNiCo II μαγνητες και No-Load Tonepots δεν ακουστηκε ποτε harsh, και με το VV "απλωσε" πολυ περισσοτερο, βγαζοντας ο,τι ειχε να δωσει απο συχνοτητες... 

Με το GL ισχυαν τα ιδια περιπου, απλα με λιγο πιο "στεγνη" (?) παλετα...

......οι μαλακες τανινες αναδυθηκαν απλευθερωνοντας νοτες κοκκινων φρουτων, μπαχαρικων και ξυλου οξιας....   ;D  ;D  ;D

Το θεμα ομως ειναι οτι η τιμη των VOVOX ειναι ...λιγο τσιμπημενη και παρολο που θεωρω οτι αξιζουν (ναι, ψηνομαι) θα μπορουσα να ζησω και χωρις αυτα (yeah right).

Σημειωτεον οτι το τεστ εγινε πανω στον twin μου με ολα τα πεταλια συνδεδεμενα (σε bypass) μεταξυ τους και με τον twin με μικρα George L's.

Εξακολουθω να θεωρω τα George L's ως το standard στα ποιοτικα καλωδια.

 
Το GL μου ακουστηκε πιο συμπιεσμενο, ενω το VV πιο ...3D
Έχω ακούσει ότι σε τέτοια επίπεδα ακοής συμβαίνουν φαινόμενα σχετικιστικά που περιγράφονται από την εξίσωση E=mc2, και που πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλαμβάνουν σαν μέγεθος και τον χρόνο. Επομένως κανονικά πρέπει να λέμε 4D και όχι 3D.  ;D :P

Mια Strat με ΑlNiCo II μαγνητες και No-Load Tonepots δεν ακουστηκε ποτε harsh, και με το VV "απλωσε" πολυ περισσοτερο, βγαζοντας ο,τι ειχε να δωσει απο συχνοτητες... Με το GL ισχυαν τα ιδια περιπου, απλα με λιγο πιο "στεγνη" (?) παλετα...
Δηλαδή ακουγόταν harsh προηγουμένως? Kαι με ποιες ρυθμίσεις ακουγόταν έτσι? Ήταν ακριβώς ίδιες με την μετέπειτα κατάσταση? Με το ίδιο χτύπημα της πένας? Στο ίδιο σημείο? Με την ίδια πένα? Με το ίδιο μήκος καλωδίου? Στην ίδια ένταση του ενισχυτή? Με το ίδιο σετάπ της κιθάρας και των (οff) πεταλιών? Με το ίδιο στρώσιμο στα caps? Στα μεγάφωνα? Με την ίδια τάση της ΔΕΗ? Μετά από την ίδια ώρα παιξίματος? Με την ίδια ear fatigue? Και όταν λες "άπλωσε" τι εννοείς? Υπήρχαν συχνότητες που δεν τις άφηνε προηγουμένως? Για ποιο λόγο? H "στεγνή παλέτα" σε τι συνίσταται? Τι το πιο "στεγνό" έχει, και τι σημαίνει αυτός ο όρος?

Σημειωτεον οτι το τεστ εγινε πανω στον twin μου με ολα τα πεταλια συνδεδεμενα (σε bypass) μεταξυ τους και με τον twin με μικρα George L's.
Σε τι ένταση ήταν ο Twin? Σε ποια ρύθμιση του vol?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δηλαδή ακουγόταν harsh προηγουμένως?

alderbody είπε:
... δεν ακουστηκε ποτε harsh
αρα και στις δυο περιπτωσεις (GL - VVx) δεν ηταν harsh.

Αλλωστε και σε δοκιμη τερματισμου των πριμων με το Bright "On", ηταν μια χαρα (τηρουμενων των αναλογιων...)  ;)

Kαι με ποιες ρυθμίσεις ακουγόταν έτσι? Ήταν ακριβώς ίδιες με την μετέπειτα κατάσταση?
Ακριβεστατοτατως...  ;D Εγω επαιζα και ο φιλος ειχε το υπο αλλαγη καλωδιο στο χερι και εκανε την αλλαγη. Μιλαμε για το uber A/B test...  :D

Με το ίδιο χτύπημα της πένας? Στο ίδιο σημείο?
ναι. Αλλα και σε αλλα σημεια.

Με το ίδιο μήκος καλωδίου?

το (6μετρο) VOVOX ειχε ... /... το (3μετρο) GL 

Στην ίδια ένταση του ενισχυτή?
εντελως

Με το ίδιο σετάπ της κιθάρας και των (οff) πεταλιών?
yep

Με το ίδιο στρώσιμο στα caps? Στα ηχεία? Με την ίδια τάση της ΔΕΗ?
Θεωρουμε οτι αυτες οι παραμετροι ηταν σταθερες...

Μετά από την ίδια ώρα παιξίματος? Με την ίδια ear fatigue?
ναι. Εγινε μετα απο αρκετη ωρα παιξιματος και με την ιδια ear fatigue.

Και όταν λες "άπλωσε" τι εννοείς? Υπήρχαν συχνότητες που δεν τις άφηνε προηγουμένως? Για ποιο λόγο? H "στεγνή παλέτα" σε τι συνίσταται?
Ειπαμε... το VVx απεδωσε πιο ευρυ συχνοτικο φασμα απο το GL.

Αρα οι οροι "απλωσε" και "στεγνη παλετα" χρησιμοποιηθκαν μεταφορικα για να περιγραφει αυτη η διαφορα στο συχνοτικο ευρος.

Οταν λες δηλαδη οτι η ταδε κιθαρα εχει "σκασιμο" εννοεις οτι ...εκρηγνυται?  ;D

Τωρα το γιατι το GL δεν αφηνει καποιες συχνοτητες (ή μαλλον καποιες ισως εχουν μεγαλυτερη εξασθενηση) εχει προφανως να κανει με την χωρητικοτητα ανα μετρο του καλωδιου και με το skin effect των συρματων.

Σε τι ένταση ήταν ο Twin? Σε ποια ρύθμιση του vol?
στο 4-5  :o 

Αν δεν με πιστευετε εσεις ..... ρωτηστε τους γειτονες!  ;D  ;D  ;D

εσυ Bloody με τι καλωδια παιζεις?

 
bloody_sunday είπε:
Δηλαδή ακουγόταν harsh προηγουμένως? Kαι με ποιες ρυθμίσεις ακουγόταν έτσι? Ήταν ακριβώς ίδιες με την μετέπειτα κατάσταση? Με το ίδιο χτύπημα της πένας? Στο ίδιο σημείο? Με την ίδια πένα? Με το ίδιο μήκος καλωδίου? Στην ίδια ένταση του ενισχυτή? Με το ίδιο σετάπ της κιθάρας και των (οff) πεταλιών? Με το ίδιο στρώσιμο στα caps? Στα μεγάφωνα? Με την ίδια τάση της ΔΕΗ? Μετά από την ίδια ώρα παιξίματος? Με την ίδια ear fatigue? Και όταν λες "άπλωσε" τι εννοείς? Υπήρχαν συχνότητες που δεν τις άφηνε προηγουμένως? Για ποιο λόγο? H "στεγνή παλέτα" σε τι συνίσταται? Τι το πιο "στεγνό" έχει, και τι σημαίνει αυτός ο όρος?
Μαζί σου ως επί το πλείστον σε αυτόν τον ορυμαγδό καλοδιαπόψεων.

Πιστεύεις όμως ότι δεν παίζει κανένα ρόλο όμως το καλώδιο;

Πέρα από τα μετρήσιμα αντίσταση, εμπέδηση, χωρητικότητα πιστεύεις ότι υπάρχει κάποια "προσωπικότητα" καλωδίου;

Εγώ πάντως άκουσα όταν ήμουν σε καλή διάθεση και μου άρεσε το Klotz La Grange και επίσης μου άρεσε οπτικά το Sommer SC-Classique. Αν βάλω (σε όποιο από αυτά) και στην άκρη το Neutrik Silent για να μην ακούω τα γντουπ όταν βάζω - βγάζω, είμαι ένας ευτυχής χρήστης........... ούτως ή άλλως  ;D

 
Σε λάιβ και σε πρόβες (δλδ σε πραγματικές συνθήκες) παίζω με Sommer The Spirit XXL 3 μέτρων από κιθάρα σε πεταλιέρα (με buffers), Core X2 solderless interconnects, Klotz Titanium 3μετρο ή ένα παλιό Leem από πεταλιέρα σε ενισχυτή, στο send του effects loop ένα unidirectional παλιό ProCo και στο return ένα απλό Planet Waves (και τα δυο τελευταία είναι 2μετρα). Είναι λίγο άνισο σετάπ (φτηνές λύσεις με ακριβές) αλλά μου δουλεύει μια χαρά. Στο σπίτι που δεν έχει πια σημασία, με κάτι καλώδια της πεντάρας.

Και βέβαια πιστεύω ότι παίζει ρόλο το καλώδιο, και ότι η επιλογή ενός αξιοπρεπούς είναι σημαντικότατη στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα και στον περιορισμό έξτρα θορύβου από interference. Έχω κάνει τις δοκιμές μου και έχω διαπιστώσει διαφορές. Αποκλείεται όμως προσωπικά να κάτσω να ξοδέψω χρόνο ψάχνοντας απειροελάχιστες λεπτομέρειες που σε πραγματικές συνθήκες θα χαθούν κουκουλωμένες από πενήντα εκατομμύρια άλλους παράγοντες που έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία. Προτιμώ να δαπανήσω αυτόν το χρόνο παίζοντας μουσική, ή έστω πίνοντας μια ωραία μπύρα...  ;D

Επίσης, προσωπικά πιστεύω ότι είναι πάντα απαραίτητη η προσοχή και κάποια "πισινή" στις φιλολογικές εκφάνσεις των - απελπιστικά υποκειμενικών - ηχητικών εντυπώσεων που φλερτάρουν πολύ επικίνδυνα με την αυθυποβολή, όπως και στην εξασφάλιση στοιχειωδών συγκριτικών συνθηκών.

 
παιδια χωρις πλακα τα καλωδιο ειναι πολυ σημαντικα στον ήχο,

οκ στη μπαντα παιζω με proco και evidence

Στο σπιτι τοσο καιρο παιζω με ενα απλο καλωδιο<6ευρω>

Μολις τωρα το εβγαλα και εβαλα να παιξω καρφι με καλωδιο proco!!!

SOK!! Πιο πλουσιο ευρος συχνοτηων πολυ πιο καθαρο και !!!!! μεγαλη διαφορα στο attack της πενας! Με το proco ακουγετε και το <τακ τακ> της πενας. Πως να το πω αλλιως...ακουγονται καλυτερα τα ξυλα της κιθαρας

Μετα εβαλα το evidence lyric. Και αυτο παρα πολυ καλο και καθαρό,προσωπικα προτιμω το Proco, αλλα για εδω μεσα θα προτιμησω το evidence αφού με βολυει καλυτερα το μηκος τουσε σχεση με το proco Που ειναι μεγαααλο σε μηκος

συμπερασμα,,,ΜαΚΚΚΚΚΚας που τοσο καιρο εχω τα καλα καλωδια μονο για προβες κτλ κτλ , ενω στο σπιτι παιζω με φθηνιάρικα.

Στην τελικη..πιο πολλες ωρες παιρναμε με το κιθαρονι στο...δωματιό μας

προπαντων αν ειστε στη φαση του ...tone building,,,απαιτειτε καλο καλωδιο  :D

 
στα καλωδια κοιταζω  4 μονο πραγματα

1.το capacitance (αν ειναι κατω απο 25-35 pf/ft ειναι μια χαρα για τα γουστα μου (θελω ενα καθαρο ηχο χωρις κομμενα πριμα & πολλες διαφορες μεταξυ των καλωδιων με αυτες τις τιμες δεν ....πολυακουω ;D ;D )

2.την ποιοτητα κατασκευης/αντοχη η οποια μας αφορα μονο αν κανουμε βαρια χρηση στα καλωδια μας (παρα πολλα live δηλ.στη "μεση" την οποια μπορει να μας "αφησουν") μια και υπο φυσιολογικες συνθηκες (σπιτικη χρηση και λιγες προβες) πολυ σπανια ενα "ευαισθητο" καλωδιο (οπως το George L π.χ) θα μας "μεινει".

3.την ΤΙΜΗ: παραπανω απο 20-25 ευρω για ενα 3 μετρο καλωδιο δεν δινω με καμμια Παναγια απο τη στιγμη που ΔΕΝ ακουω διαφορες (ειδικα απο τη στιγμη που χρησιμοποιω ΤΟΝΟΥΣ εφε και ΔΥΟ buffers) ;)  

4.τον ΘΟΡΥΒΟ/ΘΩΡΑΚΗΣΗ,ενα "βαβουριαρικο" καλωδιο "παιρνει ποδι" αμεσως.

Τα τελευταια χρονια χρησιμοποιω SOMMER XXL μια και εχουν τον ΗΧΟ των αγαπημενων μου ηχητικα George L ,αλλα με κατασκευη ...θωρηκτου και ΑΠΟΛΥΤΗ ησυχια.

Μου εφεραν δωρο και ενα πανακριβο καλωδιο προσφατα (δεν θα πω μαρκα) το οποιο μονο για να βγαζω βολτα το σκυλο μου εκανε,τετοιο "πεθαμενο" ηχο δεν ειχα ξαναματακουσει...... ;D  

διαβαστε και εδω ενα ενδιαφερον τεστ,αν ψαχνεται για καποιο καλωδιο με..συγκεκριμενο ηχο

http://www.guitarplayer.com/article/49-guitar-cables/apr-08/34729

υπαρχουν αλλωστε ειδη μουσικης (...βαρια ειδη μουσικης ;D) οπου καποια καλωδια που ειναι καταπληκτικα για καποια αλλα ειδη μουσικης..(ελαφρα ειδη... ;D) απλα δεν κανουν....οποτε επιλεξτε συμφωνα με τα ΓΟΥΣΤΑ σας....

(γενικα αν παιζετε με ΠΑΡΑ πολυ gain ,καλωδια με πολυ χαμηλο capacitance δεν ειναι και οτι καλυτερο)

 
Επίσης, προσωπικά πιστεύω ότι είναι πάντα απαραίτητη η προσοχή και κάποια "πισινή" στις φιλολογικές εκφάνσεις των - απελπιστικά υποκειμενικών - ηχητικών εντυπώσεων που φλερτάρουν πολύ επικίνδυνα με την αυθυποβολή...

alderbody είπε:
...πραγμα πολυ ευχαριστο στο αυτι (μου).

...όπως και στην εξασφάλιση στοιχειωδών συγκριτικών συνθηκών.
τα παντα ειπαμε παρεμεναν απειραχτα και οσο επαιζα ο φιλος ανταλλαζε καλωδια. Ουτε απο τη θεση μου δεν κουνιομουν...  Μηπως θα πρεπει να τα γραφω και σε video για να εχω αποδειξεις?

Δεν εκανα κανενα επιστημονικο τεστ. Μια δοκιμη στο καλωδιο του φιλου, με οσο το δυνατον σταθεροτερες συγκριτικες συνθηκες.

Τη στιγμη που η ολη φιλολογια περι "καλων καλωδιων" παει στα σκουπιδια σε (πραγματικες οπως τις ονομαζεις) συνθηκες live , δεν καταλαβαινω το λογο που τα χρησιμοποιεις εκει δεδομενου οτι προσπερνας τις λεπτομερειες.

Αλλα για να καταληξεις κι εσυ να τα χρησιμοποιεις, σημαινει οτι καποτε "ξοδεψες χρονο" (αντι να παιξεις ή να πιεις μια μπυρα) για αξιολογηση αυτων των "απειροελαχιστων λεπτομερειων".

Γιατι να μην το κανω κι εγω ή οποιοσδηποτε αλλος και να καταθεσω την προσωπικη μου αποψη?

Αγαπητε B_S αν θεωρεις οτι εχεις μονο εσυ την "αδεια" να δοκιμαζεις πραγματα και να εκφερεις γνωμη, λυπαμαι αλλα δεν μπορω να συμφωνησω. Βεβαια δεν εκπλησσομαι απο τη συμπεριφορα σου. Εχω συνηθισει πλεον τις προσπαθειες μειωσης του (οποιου) κυρους των γραφομενων μου, αλλα δεν με απασχολει. Δεν μπορουμε να συμφωνουμε με ολους και σε ολα... Βεβαια θα ελεγα οτι ως επι το πλειστον συμφωνουμε, απλα εξεταζουμε το εκαστοτε πραγμα απο διαφορετικη γωνια, με τη διαφορα οτι εγω δεν συνηθιζω να χλευαζω τις επιλογες σου. Θα προτιμουσα να κανεις κι εσυ το ιδιο.

:)

Ολοι γνωριζουμε πολυ καλα οτι σε συνθηκες live καποια πραγματα "κουκουλονωνται" και χανονται, ή δεν ειναι τοσο ευδιακριτα. Αρκετες φορες ομως εχουμε να κανουμε με πιο "αποστειρωμενες" συνθηκες (βλ. home/bedroom playing, ηχογραφηση σε Studio).

Αλλωστε κι εγω ανηκω σε αυτους που παιζουν "in the face" σ' αυτες τις "αποστειρωμενες" συνθηκες και ακουω πολυ καλα τις οποιες διαφορες.

 
πριν λιγες μερες δοκιμασα ενα VOVOX και μου αρεσε πολυ.
και εγω το ιδιο, επαιξα με ενος φιλου και με εντυπωσιασε.. προσωπικα ακουω μεγαλες διαφορες απο καλωδιο σε καλωδιο, αλλα ο ηχος ειναι και πολυ θεμα γουστου, ρυθμισεων και υπολοιπου gear.. δεν ειναι απαραιτητο δηλαδη ενα καλωδιο με πλουσιοτερη ας πουμε αποκριση συχνοτητων να σου αρεσει πιο πολυ απο ενα με μικροτερο bandwidth... χρειαζεται πειραματισμος..

πολλες φορες εχω σκεφτει την αγορα ενος ακριβου καλωδιου, αλλα συνειδητοποιησα οτι, ειτε σε λαιβ σε μπαρακι παιζεις, ειτε σε μεγαλυτερες συναυλιες, ειτε σε φεστιβαλ, σχεδον παντου θα βρεθουν καμμια δεκαρια ατομα να πατησουν πανω στα καλωδια σου  >:( :(, και μαλλον θα σε χαλαγε αυτο αν κοστιζαν τα μαλλιοκεφαλα σου.. οποτε χρησιμοποιω προς το παρον τα george l (με το .255 για τα μεγαλα καλωδια που δεν μπερδευεται ευκολα)..

ενα πραγμα επισης που αξιζει τα λεφτα του σε ενα καλωδιο ειναι η καλη θωρακιση, που σε γλιτωνει απο θορυβο και προβληματα σε αρκετες περιπτωσεις  

 
τα παντα ειπαμε παρεμεναν απειραχτα και οσο επαιζα ο φιλος ανταλλαζε καλωδια. Ουτε απο τη θεση μου δεν κουνιομουν...  Μηπως θα πρεπει να τα γραφω και σε video για να εχω αποδειξεις? Δεν εκανα κανενα επιστημονικο τεστ. Μια δοκιμη στο καλωδιο του φιλου, με οσο το δυνατον σταθεροτερες συγκριτικες συνθηκες.
Δεν είπα ότι δεν σε πιστεύω, απλά ότι οι συγκριτικές συνθήκες δεν μπορούν να εγγυηθούν κάποιο αξιόπιστο αποτέλεσμα. Οποιοδήποτε "τεστ", από την στιγμή που βαφτίζεται έτσι, δρέπει ορισμένες δάφνες αντικειμενικότητας οι οποίες όμως στην πραγματικότητα εδώ δεν υφίστανται. Σέβομαι την ακοή σου, η οποία όμως είναι αποκλειστικά δική σου, και μιας και βρίσκομαι σε επαγγελματικό περιβάλλον θετικών επιστημών με σαφή, συνεχή και μόνιμο προσανατολισμό προς δημοσιεύσεις σε peer reviewed journals νιώθω πως οφείλω να το σημειώσω.

Τη στιγμη που η ολη φιλολογια περι "καλων καλωδιων" παει στα σκουπιδια σε (πραγματικες οπως τις ονομαζεις) συνθηκες live , δεν καταλαβαινω το λογο που τα χρησιμοποιεις εκει δεδομενου οτι προσπερνας τις λεπτομερειες. Αλλα για να καταληξεις κι εσυ να τα χρησιμοποιεις, σημαινει οτι καποτε "ξοδεψες χρονο" (αντι να παιξεις ή να πιεις μια μπυρα) για αξιολογηση αυτων των "απειροελαχιστων λεπτομερειων".

Γιατι να μην το κανω κι εγω ή οποιοσδηποτε αλλος και να καταθεσω την προσωπικη μου αποψη?
Σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι "η φιλολογία περί καλών καλωδίων πάει στα σκουπίδια σε ένα λάιβ". Σε παρακαλώ να ξαναδιαβάσεις προσεκτικά το τι πράγματι έγραψα, μιας και πάντα προσπαθώ να διαλέγω τις φράσεις μου ιδιαίτερα προσεκτικά. Οι λεπτομέρειες υπάρχουν (αντοχή, θωράκιση, περισσότερο ή λιγότερο hi-fi ήχος κλπ). Και βέβαια "ξόδεψα χρόνο", όπως σημείωσα. Όμως δεν αφοσιώθηκα στο ατελείωτο (και κατ'εμέ μάταιο από ένα σημείο και πέρα) κυνήγι των λεπτομερειών. Και εξυπακούεται πως κι εσύ, και οποιοσδήποτε άλλος είναι more than welcome να καταθέσει την άποψή του, όπως άλλωστε κάνω κι εγώ.  ;)

Αγαπητε B_S αν θεωρεις οτι εχεις μονο εσυ την "αδεια" να δοκιμαζεις πραγματα και να εκφερεις γνωμη, λυπαμαι αλλα δεν μπορω να συμφωνησω. Βεβαια δεν εκπλησσομαι απο τη συμπεριφορα σου. Εχω συνηθισει πλεον τις προσπαθειες μειωσης του (οποιου) κυρους των γραφομενων μου, αλλα δεν με απασχολει. Δεν μπορουμε να συμφωνουμε με ολους και σε ολα... Βεβαια θα ελεγα οτι ως επι το πλειστον συμφωνουμε, απλα εξεταζουμε το εκαστοτε πραγμα απο διαφορετικη γωνια, με τη διαφορα οτι εγω δεν συνηθιζω να χλευαζω τις επιλογες σου. Θα προτιμουσα να κανεις κι εσυ το ιδιο.
Αν πραγματικά αντιλήφθηκες πως θεωρώ ότι "μόνο εγώ έχω την άδεια να δοκιμάζω πράγματα και να εκφέρω γνώμη", πως "χλευάζω τις επιλογές σου" και πως "επιχειρώ να μειώσω τα γραφόμενά σου", λυπούμαι για αυτήν σου την ψευδή εντύπωση. Μην τηρείς μια αμυντική στάση απέναντι στη διαφωνία που μπορεί να έχω εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος με τις απόψεις σου περί "τρισδιάστατων πυκνωτών" κλπ. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να βρεις άτομα που συμφωνούν, αλλά παράλληλα να δεχθείς και έναν αντίλογο.  :)

Ολοι γνωριζουμε πολυ καλα οτι σε συνθηκες live καποια πραγματα "κουκουλονωνται" και χανονται, ή δεν ειναι τοσο ευδιακριτα. Αρκετες φορες ομως εχουμε να κανουμε με πιο "αποστειρωμενες" συνθηκες (βλ. home/bedroom playing, ηχογραφηση σε Studio).
Και στο στούντιο χάνονται όταν μπουν όλα τα όργανα στο μιξ, πόσο μάλλον όταν έχεις και δεύτερο κιθαρίστα, πλήκτρα, φωνή κλπ κλπ., ειδικά μόλις δεις και το post-rec eq-ing που πέφτει...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
παιδιά ενα καλο καλωδιο ειναι ενα καλο καλωδιο.

εννοειτε πως εχει λογο υπαρξης και μεγαλη διαφορα στα αυτιά.

Στο επιπεδο μπαντας..ναι χανετε..αν εσυ εχεις στησει τον ηχο σου με αξιοπρέπεια και η υπολοιπη μπαντα ..ερχονται σαν τουριστες

κλασικη ατακα τραγουδιστη,,,ελα μωρε και το μικροφωνο και το καλωδιο του στουντιο μια χαρα ειναι,,,

ή απο κιθαριστες,,εεε γιατι να κουβαλαω καλωδιο αφου εχει το στουντιο,

Αν η μπαντα ειναι ολη καλο στημενη ,τοτε τιποτα δεν χανετε

σε ολες της μεταφορες σηματος(ή ενεργειας)....αν το μεσω μεταφορας ειναι κακης ποιοτητας..τοτε εχεις απωλειες πολέμου. :)

 
alderbody είπε:
πριν λιγες μερες δοκιμασα ενα VOVOX και μου αρεσε πολυ.

Εκανα Α/Β test με το κλασσικο George L που εχω και διαπιστωσα οτι το (6μετρο) VOVOX ειχε την ιδια καθαροτητα με το (3μετρο) GL αλλα ευρυτερο bandwidth. Σαν να ηταν λιγο πιο "παχυ" σε ηχο (πιο "ζουμερο"), πραγμα πολυ ευχαριστο στο αυτι (μου).
Ένα στοιχείο των George L είναι ότι πραγματικά αφήνουν όλο το high end να περάσει, με συνέπεια να τονίζεται υπερβολικά σε κάποιες περιπτώσεις.

Έτσι, σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να σου δημιουργηθεί η εντύπωση ότι "κόβονται" κάποιες άλλες συχνότητες, ιδιαίτερα αν χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο καλώδιο "καρφί" στον ενισχυτή (όπου δεν έχεις απώλειες high end από ένα μεγάλο pedal chain π.χ)...

Προσωπικά ρυθμίζω το eq των καλωδίων χρησιμοποιώντας ένα τρίμετρο Evidence από την κιθάρα στα πετάλια, και απο εκεί και πέρα GeorgeLs...

 
Δεν είπα ότι δεν σε πιστεύω, απλά ότι οι συγκριτικές συνθήκες δεν μπορούν να εγγυηθούν κάποιο αξιόπιστο αποτέλεσμα. Οποιοδήποτε "τεστ", από την στιγμή που βαφτίζεται έτσι, δρέπει ορισμένες δάφνες αντικειμενικότητας οι οποίες όμως στην πραγματικότητα εδώ δεν υφίστανται. Σέβομαι την ακοή σου, η οποία όμως είναι αποκλειστικά δική σου, και μιας και βρίσκομαι σε επαγγελματικό περιβάλλον θετικών επιστημών με σαφή, συνεχή και μόνιμο προσανατολισμό προς δημοσιεύσεις σε peer reviewed journals νιώθω πως οφείλω να το σημειώσω.
και ποιος ειπε οτι υποστηριζω οτι το post μου δρεπει δαφνες αντικειμενικοτητας?

Ξεκαθαρισα εξαρχης οτι βρηκα μικρες διαφορες μεταξυ των δυο με τα δικα μου αυτια.

Αλλωστε η πλειοψηφια των posts στα απανταχου fora βασιζεται σε προσωπικες εμπειριες/εκτιμησεις/γνωμες των συμμετεχοντων.

Στην τελικη κανε κι εσυ μια αντιστοιχη δοκιμη (οκ, οχι Test μια και ο ορος προβληματιζει), βγαλε τα προσωπικα σου συμπερασματα και αν θελεις μοιρασου τα μαζι μας. Πολυ απλο.

Δεν θα σου παρει κανεις το κεφαλι αν οι συνθηκες δεν ηταν "εργαστηριακου επιπεδου"...  :)

btw, μηχανικος ειμαι. Οχι φιλολογος. Κατι ξερω κι εγω...  ;)

Σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι "η φιλολογία περί καλών καλωδίων πάει στα σκουπίδια σε ένα λάιβ". Σε παρακαλώ να ξαναδιαβάσεις προσεκτικά το τι πράγματι έγραψα, μιας και πάντα προσπαθώ να διαλέγω τις φράσεις μου ιδιαίτερα προσεκτικά. Οι λεπτομέρειες υπάρχουν (αντοχή, θωράκιση, περισσότερο ή λιγότερο hi-fi ήχος κλπ). Και βέβαια "ξόδεψα χρόνο", όπως σημείωσα. Όμως δεν αφοσιώθηκα στο ατελείωτο (και κατ'εμέ μάταιο από ένα σημείο και πέρα) κυνήγι των λεπτομερειών. Και εξυπακούεται πως κι εσύ, και οποιοσδήποτε άλλος είναι more than welcome να καταθέσει την άποψή του, όπως άλλωστε κάνω κι εγώ.  ;)
Σχετικα με τα "σκουπιδια/live", αναφερομαι κυριως στις μικρες διαφορες μεταξυ "καλων" καλωδιων και οχι στις εμφανεστερες μεταξυ των "καλων" και αυτων "της σειρας".

Και επισης το αν και που θα χρησιμοποιησει ο καθενας τα "καλα" του καλωδια, εχει να κανει καθαρα με τον ιδιο και τις προσωπικες του επιλογες.

Τελος, ουτε κι εγω "αφοσιώθηκα στο ατελείωτο κυνήγι των λεπτομερειών". Ειπα (ευκαιριας δοθεισης απο το παρον ανεστημενο απο αλλο μελος thread) να καταθεσω τη γνωμη μου πανω σε ενα καλωδιο που ετυχε να εχει μαζι του ο φιλος (που εφερε τη strat του για να την ακουσουμε στον twin μου...). Δεν ανοιξα καποιο νεο θεμα παρουσιαζοντας τη "νεα μου ανακαλυψη στο χωρο των καλωδιων".  ;)  ;D

Αν πραγματικά αντιλήφθηκες πως θεωρώ ότι "μόνο εγώ έχω την άδεια να δοκιμάζω πράγματα και να εκφέρω γνώμη", πως "χλευάζω τις επιλογές σου" και πως "επιχειρώ να μειώσω τα γραφόμενά σου", λυπούμαι για αυτήν σου την ψευδή εντύπωση.
 
Θεωρω απλα οτι εισαι (οπως πιθανα και αλλοι) ελαφρως (ή πολυ) προκατειλημμενος με τα posts μου, λογω των φιλολογικων προεκτασεων που δινω σε καποια (εξαιρετικα "χειροπιαστα και καθημερινα" για πολλους) πραγματα, οπως π.χ οι (3D) πυκνωτες.  ;D

Αυτα μου τα γραφομενα θεωρω οτι με εχουν "στιγματισει" ως "κομπογιαννιτη" ή και "παπαρολογο" με αποτελεσμα να γινομαι "ευκολη λεια" σε απευθειας αντιπαραθεσεις με "ορθολογιστες". Εγω απλα πρεσβευω την αποψη οτι (παροτι ΠΑΟΚ to the bone) δεν υπαρχει μονο ασπρο και μαυρο, αλλα και απειρες αποχρωσεις του γκρι...

Θελω ομως να πιστευω οτι το Νoiz εχει χωρο για ολους. Αν οχι, να τα μαζευω σιγα σιγα...

Μην τηρείς μια αμυντική στάση απέναντι στη διαφωνία που μπορεί να έχω εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος με τις απόψεις σου περί "τρισδιάστατων πυκνωτών" κλπ. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να βρεις άτομα που συμφωνούν, αλλά παράλληλα να δεχθείς και έναν αντίλογο.  :)
Εννοειται οτι δεχομαι ολες τις αποψεις/κριτικες και νομιζω οτι το εχω καταστησει σαφες στο βαθος της παρουσιας μου στο Noiz. Δεν "αρπαχτηκα" ποτε απο οποιασδηποτε μορφης σχολια ειτε πανω στους 3D πυκνωτες, ειτε οπουδηποτε αλλου.

    [move]ας τελειωσει εδω το reality show[/move]

Και στο στούντιο χάνονται όταν μπουν όλα τα όργανα στο μιξ, πόσο μάλλον όταν έχεις και δεύτερο κιθαρίστα, πλήκτρα, φωνή κλπ κλπ., ειδικά μόλις δεις και το post-rec eq-ing που πέφτει...
γνωστον και αποδεκτον. Εγω ομως εστιαζω στο καθαυτο σημα της κιθαρας. Το προτιμω "πλουσιο" και ας το πνιγουν οι αλλοι μουσικοι και τα post processes...  :)

 
Alter είπε:
πολλες φορες εχω σκεφτει την αγορα ενος ακριβου καλωδιου, αλλα συνειδητοποιησα οτι, ειτε σε λαιβ σε μπαρακι παιζεις, ειτε σε μεγαλυτερες συναυλιες, ειτε σε φεστιβαλ, σχεδον παντου θα βρεθουν καμμια δεκαρια ατομα να πατησουν πανω στα καλωδια σου   >:( :(, και μαλλον θα σε χαλαγε αυτο αν κοστιζαν τα μαλλιοκεφαλα σου.. οποτε χρησιμοποιω προς το παρον τα george l (με το .255 για τα μεγαλα καλωδια που δεν μπερδευεται ευκολα)..
+1000 για τους... ποδοπατητές!  ::)

Στα δικά μου αυτιά, αλλά και διασταυρώνοντας γνώμες από αρκετούς μουσικούς των οποίων εμπιστεύομαι την εμπειρία, τα GL είναι... ο μπούσουλας για να μετρηθεί η ακουστική συμπεριφορά καλωδίων. Με άλλα λόγια νομίζω ότι είναι αυτά που αφήνουν όσο πιο φυσικά επιτρέπει... η Φυσική, να περάσει το σήμα της κιθάρας. Έχει τύχει να δοκιμάσω σε Α/Β (C/D etc...) test μια σειρά από αρκετά ακριβά και επώνυμα καλώδια, σε αρκετά ελεγχόμενες συνθήκες και μαζί με μουσικούς σαν αυτούς που ανέφερα παραπάνω. Το αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψιν τη σχέση τιμής/απόδοσης, ήταν πάντα υπέρ των GL.

That said, σε συνθήκες practice ή γενικώς ξεχαρμανιάσματος στο σπίτι, με ένα καλώδια 3 μέτρα καρφί στον ενισχυτή, ανάθεμά με αν ακούω την παραμικρή διαφορά με σχεδόν οποιοδήποτε "αξιοπρεπές" καλώδιο της σειράς.

Παλιότερα χρησιμοποιούσα μια πεταλιέρα με 12+ πετάλια και πάνω από 3 μέτρα "ενδιάμεσα" καλώδια και βύσματα. Αν βάλεις ακόμα 4-5 μέτρα minimum για κιθάρα/ενισχυτή, τότε οι διαφορές φτηνών καλωδίων με τα GL ήταν εμφανείς έως ενοχλητικές. Να σημειώσω ότι κάποια από τα πετάλια μου διέθεταν buffer. Τώρα χρησιμοποιώ κατά κανόνα την Μ13 με 2-3 πετάλια, και οι διαφορές δεν είναι το ίδιο μεγάλες.

Κατανοώ την φιλοσοφία επιλογής καλωδίου, ώστε να προσαρμόσει κάποιος τον ήχο του ανάλογα, βλέπε και αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω από τον SF για high gain παίκτες. Ωστόσο προτιμώ να μην μπω σ'αυτό το παιχνίδι γιατί θεωρώ ότι, για μένα και τον ήχο που θέλω να έχω, αυτό εισάγει έναν ακόμα "μπελά". Αυτός είναι ο λόγος που μένω στα GL, τα οποία εξάλλου είναι και οικονομικότατα αν λάβουμε υπόψιν και την δυνατότητα να προσαρμόζουμε το μήκος τους κατά βούληση.

 
jkstigma είπε:
στα Ευρωπαϊκα Sites οι τιμες ειναι λιγο πιο ανεβασμενες (π.χ banzai)

στη θεσσαλονικη εχει ο Ζαχος και εχω παρει αρκετες φορες απο κει.

Οι διαφορες στη διαμετρο των καλωδιων και των αντιστοιχων υποδοχων στα βυσματα, εχουν να κανουν κυριως με προσωπικη επιλογη, αν και τα λεπτοτερα ειναι πολυ πιο ευελικτα για ενδιαμεσες συνδεσεις. Παρολα αυτα γνωριζω πολλους που χρησιμοποιουν τη λεπτη διαμετρο και για συνδεση κιθαρας-ενισχυτη ή πεταλιων.

Γενικως και τα δυο εχουν την ταση να κουλουριαζουν, αλλα αυτο συνηθιζεται...  :)

 
alderbody είπε:
στα Ευρωπαϊκα Sites οι τιμες ειναι λιγο πιο ανεβασμενες (π.χ banzai)

στη θεσσαλονικη εχει ο Ζαχος και εχω παρει αρκετες φορες απο κει.

Οι διαφορες στη διαμετρο των καλωδιων και των αντιστοιχων υποδοχων στα βυσματα, εχουν να κανουν κυριως με προσωπικη επιλογη, αν και τα λεπτοτερα ειναι πολυ πιο ευελικτα για ενδιαμεσες συνδεσεις. Παρολα αυτα γνωριζω πολλους που χρησιμοποιουν τη λεπτη διαμετρο και για συνδεση κιθαρας-ενισχυτη ή πεταλιων.

Γενικως και τα δυο εχουν την ταση να κουλουριαζουν, αλλα αυτο συνηθιζεται...  :)
μονο για τα πεταλακια μου σκοπεύω να τα χρησιμοποιήσω :D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top