Aν οι Dream Theater ζούσαν Ελλάδα...

  Χωρίς να θεωρώ πως επειδή ακούω, π.χ. GY!BE, Kyuss ή jazz και όχι σκυλάδικα, είμαι "ποιοτικός", οφείλω να ομολογήσω πως αυτό που εξέλαβα από το εν λόγω video είναι η κακογουστιά.

  Δε με ενδιαφέρει για ποιο λόγο επέλεξαν αυτό το κομμάτι, αλλά αυτός ο μουσικός αχταρμάς, μου φέρνει σε καρακιτσιαριό.

  Όταν παραβρίσκεται κάποιος σε ένα σκυλάδικο, θα περιμένει να τηρηθούν και οι κώδικες αυτου του χώρου.Όχι να παίζει κάτι απ'όλα, για να πιάσουμε όλα τα μουσικά γούστα και να πλανάται σαν άλοθι ότι δεν είσαι και καλά σε σκυλάδικο, αλλά σε χώρο διασκέδασης, γενικά και αόριστα.

 
1)η αισθηση που μου προκαλειται απο τον εν λογω βιντεο-παρασταση(γιατι για παρασταση προκειται )για τους επαγελματιες "αυτους" μουσικους ,ειναι  οτι αισθανονται οτι ετσι κοροιδευουν πισωπλατα το συστημα .

2)παραπονο που αμεσα θα φανει off topic αλλα κατ'εμε δεν ειναι ,η σημερινη(ή των τελευταιων ετων) κατασταση στις συναυλιακες αρενες ,οπου πας πχ στο πολυποθητο live των  AC DC ,εισαι στη πρωτη σειρα ,χορευεις κοπανιεσαι με την "παρεα " σου και εχεις διπλα σου κοριστακια αλλα και αγορακια να σου λενε μη σπρωχνεις .εγω δηλωνω οτι στις 4-9-2012 ,αν ακουσω "μη σπρωχνεις" ,παιζει να με δειτε στα καναλια

 
Εγω νομιζω πως εφ οσον προκειται για την εισαγωγη του Κιαμου η επιλογη αυτου του κομματιου ειναι εντελως αστοχη.Θα προτιμουσα το Jesus Christ Superstar στην καλιτερη η το the king will come στη χειροτερη

 
Jazzjoker είπε:
Εγώ δηλώνω ότι πολύ θα ήθελα να μπορώ, για να χεστώ στο τάληρο πρώτα και μετά να αφιερωθώ στα ποιοτικά μου.  ;D
Με κίνδυνο να κάνω εντελώς λάθος την παράθεση: μια από τις απόψεις που αποδίδεται στον ταρκόφκσυ, όταν τον ρώτησαν γιατί δεν σκηνοθετεί μια 'εμπορική' ταινία ώστε να χρηματοδοτήσει με τα κέρδη την καλύτερη ταινία του:"εαν σκηνοθετήσω μια 'εμπορική' ταινία, δεν θα φτιάξω ποτέ την καλύτερη ταινία μου".

Για το moderation: το thread το μετακίνησα εγώ από την Π.Χ., καθώς θεώρησα ότι μπορεί να γίνει ενδιαφέρουσα συζήτηση γύρω από το ζήτημα. Βέβαια, μετά άρχισε να φωνάζει o funky ότι ζηλεύουμε που δεν έχουμε hit σαν τον κιάμο, και ακόμη ψάχνουμε την μπάλλα.

 
Eκτός του ότι δε βρίσκω καμιά δυσκολία στο να γραψω κατι του στυλ "κοιτα τι εκανες", "κακομαθημένο-κακομαθημενο-κακομαθημένο-κακομαθημένο",
μη μας απειλεις....ΓΡΑΨΤΟ πρωτα και ποσταρε το,αφου ειναι..τοοοοσο ευκολο και τα λεμε μετα για το αν ειναι χιτ.... ;)

κατα τα αλλα δεν εκπλησομαι για τον...ποιοτικιστικο...ρατσισμο που καποιοι δειχνουν  ;D

αλλα και δεν επηρεαζομαι...εξακολουθω να ακουω και να προσεχω τα ΠΑΝΤΑ ,εκτος απο αηδιες τυπου DT φυσικα... ;D 

 
εμένα δε μ' αρέσει ούτε ο Κιάμος ούτε οι Dream Theater αλλά το κρίσιμο σημείο είναι τα λουλούδια...

 
siatrani είπε:
...αισθανονται οτι ετσι κοροιδευουν πισωπλατα το συστημα.
Μονο το κοροϊδευουν? (το συστημα) Εδω μιλαμε για γροθια στο στομαχι! (του συστηματος...) :P

εγω δηλωνω οτι στις 4-9-2012 ,αν ακουσω "μη σπρωχνεις" ,παιζει να με δειτε στα καναλια
Το πως θα σε δουμε στα καναλια δεν μας ειπες. 8)

Ορθιο ή ανασκελα? Ξερεις, αυτο θα εξαρτηθει απο το ποιος θα πει αυτο το "μη σπρωχνεις"... ;D ;D

 
Eίχα πεί την άποψή μου όταν ο κουνελάκης το είχε ποστάρει αλλού. Ναι, ναι τα ''είχα'' μετακινήσει.

Εδώ όμως το αποτέλεσμα είναι ακόμη πιο αχαρακτήριστο, όταν μουσικοί του είδους δεν κάνουν ούτε προσπάθεια να πάιξουν έστω και την αυθεντική σειρά συγχορδιών του κομματιού.

Hocus pocus ( instrumental )-Αντώνης Μιτζέλος, Ελισάβετ Καρατζόλη

 
Καμια μηνυση επεσε (για κακοποιηση υμνου) απ'τους Van Leer/Akkerman ή δεν το πηραν χαμπαρι?  :-X :-X

 
ndnikola είπε:
Βέβαια, μετά άρχισε να φωνάζει o funky ότι ζηλεύουμε που δεν έχουμε hit σαν τον κιάμο, και ακόμη ψάχνουμε την μπάλλα.
Εγώ ανέφερα και άλλα 5-6 συγκροτήματα από hard rock μέχρι Pop και μέχρι σκυλάδικα... Γιατί τώρα σκαλώσατε όλοι στον Κιάμο δεν μπορώ να καταλάβω... Και δεν είπα ότι ζηλεύετε αυτό που κάνει ο χ,ψ Κιάμος... Αλλά όποιος μουσικός πει ότι δεν θέλει να κάνει κάτι που αρέσει σε πολύ κόσμο τότε κάτι έχω καταλάβει λάθος...

 
Κανείς δεν φαλίρισε υποτιμώντας τους ανθρώπους. Η ανάγκη για κατάντημα- αυτολύπηση- διασυρμό είναι η ισχυρότερη ανάγκη του ανθρώπου, από τη στιγμή που αυτός απολαμβάνει αγαθά όπως φαγητό και στέγη κοροϊδεύοντας τον εαυτό του και την κοινωνία.  

Το να πηγαίνει κάποιος στα σκυλάδικα, να γίνεται ντίρλα, να χάνει τη μπάλα κλπ μοιάζει με αυτόν που αγοράζει BMW πισωκούνα 3.000 κυβικά και παράλληλα δεν έχει ιδέα του τι σημαίνει ανάποδο τιμόνι, και πάει και γίνεται κιμάς. Επιφανειακά μοιάζει με έλλειψη παιδείας, στην ουσία όμως είναι αυτοκτονικότητα.  

Φυσικά αυτή η λογική δεν περιορίζεται στα σκυλάδικα, υπάρχουν άπειρες παρόμοιες καταστάσεις.

 
το πως δε το εχω σκεφτει γιατι στη παρουσα φαση ,οντως αισοδοξο ον ,δε με ενδιαφερει .παντως δε τιθεται θεμα βιας .δεν ξερω αν κατι τετοιο εννοεις waterfall .θα με ενδιεφερε να μου εξηγουσες πως το εννοουσες

υπαρχουν πολλοι τροποι για να βγεις στην τηλεοραση στη σημερινη εποχη ,αν και τα εχω ξοδεψει ηδη τα 15 ΄που μου αναλογουν .

 
Superfunk είπε:
..ασε που τωρα που θα ξαναγινουν μοδα τα τραγουδια του Καζαντζιδη ("Μανουλα θα φυγω θα παω στα ξενα","Το ψωμι της ξενητιας" κ.α.) και το...λιγο ροκ που εχουμε στο Greece θα σβυσει...

Αλλο το να τραγουδας "Στις φαμπρικες της Γερμανιας & στου Βελγιου τις στοες" και αλλο "Ιn the factories of Germany & the coal mines of Belgium"... ;D  
.. γιατί πότε έπαψαν να είναι μόδα? Εδώ έχουν ξεσκιστεί τα περιοδικά να βάζουν cd του Στελλάρα και συνεχίζουν να πουλάνε... Είμαι Καζαντιζιδικός άσχημα, τι να κάνουμε τώρα... ;D ;D

Α ρε Superfunk, ήταν ανάγκη τώρα... Και οι DΤ και ο Κιάμος καλά κάνουν ότι κάνουν... Ξέρεις τι δεν θα καταφέρουν ποτέ όμως? Μια πολύ μικρή ιστοριούλα θα πω... (πολύ θα χλευάσουν, αδιαφορώ, θα εκτεθώ εις γνώσην μου  ;) ;) )

Πριν από κάποια χρόνια, χειμώνας, σε μικρό και σχεδόν έρημο νησί, για δουλειά, άγνωστος μεταξύ αγνώστων...

Από την απέναντι πλευρά του δρόμου, περπατούσε προς το μέρος μου ένα γεράκος τυλιγμένος στο μπουφάν του... Καθώς πλησίαζε σιγοτραγουδούσε...

-- Στις φάμπρικες της Γερμανίας και στου Βελγίου τις στοές....

δεν ξέρω τι με έπιασε και με το που φτάνει σχεδόν δίπλα, τραγουδάω όσο πιο δυνατά μπορούσα...

- πόσα παιδιά σκληρά δουλεύουν, και κλαιν οι μάνες μοναχές...

μιλάμε για πολύ σκηνικό!!! Ο γεράκος γύρισε με κοίταξε, δάκρυσε και συνέχισε την ήσυχη και ερημική βόλτα του... Δεν αλλάξαμε κουβέντα και συνεχίσαμε την πορεία μας... ;) ;) ;)

 
Το γιατι ο..μαεστρος ;D του μαγαζιου επελεξε αυτη την εισαγωγη για το...προγραμμα,με αφηνει αδιαφορο γιατι ειναι τοσο τραγικη επιλογη απ ολες τις αποψεις που κουραζει η αναλυση της τραγικοτητας...

Απο κει και περα,για να εκφρασω την αποψη μου αφου γινεται κουβεντα,αυτο που ειδα το βρισκω απλα αντιαισθητικο απο καθε αποψη για μενα αλλα εχω καταληξει εδω και χρονια στο ''ο,τι δε με αφορα δεν το χλευαζω,δεν το αναλυω,απλα δεν ασχολουμαι μαζι του.''

Ειναι μια σταση που φερνει εσωτερικη ηρεμια και σου επιτρεπει να εισαι συγκεντρωμενος στα θελω σου.

Αφου ειμαστε στην Ελλαδα και οχι στο LA ,ας αποδεχτουμε επιτελους οτι η κυριαρχη αισθητικη στη χωρα ειναι αυτη του βιντεο.Αυτο δεν ειναι κακο,ειναι απλα θεμα ιστορικων και γεωγραφικων συγκυριων και δεν εχει νοημα η αμφισβητηση της με ''ροκ'' ορους.

Προσωπικα την αμφισβητω εχοντας στο μυαλο μου τα δημοτικα τραγουδια και τον Χατζηδακι που μου αρεσουν πολυ.

Οσο για τους μουσικους του βιντεο,οι ανθρωποι εχουν πιθανοτατα οικογενειες και παιδια και αυτα τα δυο δημιουργουν τα υπερτατα θελω μιας και  η Ελλαδα δε μπορει,πληθυσμιακα,να θρεψει μουσικους που θα εκαναν αυτο που ακριβως γουσταρουν.

Ολα καλα!

 
Ενδιαφέρον που ένα θέμα του περασμένου Μαΐου αναστήθηκε γεναριάτικα και μάλιστα έπιασε τις 12 σελίδες! Δικαιούμαι να πω μια γνώμη αναδρομικά λοιπόν, μη μου πει κανείς ότι άργησα μετά από τέτοιο resurrection!  ;)

Κατά την ταπεινή μου γνώμη το πρόβλημα με το σκυλάδικο δεν είναι αυτό καθαυτό ότι υπάρχουν σκυλάδικα (τραγούδια, μαγαζιά και γούστα). Σκυλάδικα υπήρχαν πάντοτε και θα υπάρχουν. Όπως υπάρχει ο φασιανός και το πατέ, έτσι υπάρχουν και τα μεταμεσονύχτια βρόμικα στην καντίνα. Και τα δύο έχουν τη δική τους ώρα. Έτσι πάει και με τη μουσική.

Όσο τα σκυλάδικα ήταν κομμάτι μιας υποκουλτούρας (δηλαδή ένα λαϊκό και απλό πράγμα που προσφέρεται για διασκέδαση χωρίς σκοτούρες) τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα.

Όμως από τη δεκαετία του '80 τα πράγματα άλλαξαν. Τα σκυλάδικα αναδείχτηκαν σε ναό νεοπλουτισμού (πουθενά αλλού δεν έβρισκες τόσους νεόπλουτους μαζεμένους). Και σταδιακά, χάρη στην αγαστή συνέργεια εταιρειών, ΜΜΕ και λοιπών παραγόντων τα σκυλάδικα -που ήταν απλώς μία από τις όψεις της κουλτούρας μας- αναδείχτηκαν σε κύρια και αποκλειστική όψη μας.

Όσοι σκέφτονται ότι οι Έλληνες έχουμε το τσιφτετέλι μέσα μας παραβλέπουν ότι δεν έχουμε μόνο το τσιφτετέλι μέσα μας. Το να εστιάζουμε μόνο σε μια πλευρά της κουλτούρας μας και να την αναδεικνύουμε σε κυρίαρχη είναι όντως πρόβλημα.

Αλλά το πρόβλημα δεν είναι να είσαι σκυλάς στα μουσικά γούστα. Το πρόβλημα είναι να είσαι σκυλάς στην ψυχή. Και ο τρόπος που γαλουχήθηκε η ελληνική κοινωνία τα τελευταία 20 χρόνια μέσα από το lifestyle και τα ΜΜΕ οδήγησε δυστυχώς στη σκυλοποίηση του ψυχισμού μας.

Σκυλάδικο δεν είναι μόνο η μουσική. Σκυλάδικο είναι και το "όλα 12", το δελτίο ειδήσεων του Σταρ και η Λαμπίρη. Σκυλάδικο είναι και τα πρωινάδικα με τις τσιτωμένες μπάρμπι ξανθιές και τους κοκάκηδες παρουσιαστές. Σκυλάδικο είναι και οι λαϊκίστικες εφημερίδες και οι μισοί πολιτικοί μας. Σκυλάδικο είναι και ο τύπος που πετάει το κουτί τη μαλμποριά ναούμ' απ' το παραθύρι της προπορευόμενης Μπεμβέ, για να σου έρθει εσένα στη μούρη. Σκυλάδικο είναι και το μπαγιάτικο σουβλάκι με την πλαστική πατάτα που ξαφνικά το ερωτευτήκαμε (λες και δεν είχαμε ξαναφάει στη ζωή μας), και πολλά άλλα γύρω μας.

Και φυσικά, σκυλάδικο είναι να επαγγέλλεσαι το "έτσι θέλει ο λαός", γιατί αυτό ποτέ δεν είναι λαϊκό, αυτό είναι λαϊκίστικο. Και τα σκυλάδικα όπως είναι σήμερα, εκπροσωπούν άλλη μια όψη του λαϊκισμού στην Ελλάδα.

Το ότι μέσα στους επηρεασμένους από το λαϊκισμό θα βρεις και γνήσια λαϊκά άτομα αλλά και γνήσιες λαϊκές τάσεις, δεν λέει κάτι. Διότι ο λαϊκισμός απευθύνεται στον λαό και προφανώς ο λαός διαθέτει και γνήσια λαϊκότητα, παρά το γεγονός ότι ταυτόχρονα τσιμπάει στο δόλωμα της ψευδεπίγραφης λαϊκότητας.

Ναι λοιπόν, έχουμε το τσιφτετέλι μέσα μας, αλλά το "τσιφτετέλι-με-κουστουμιά-τρία χιλιάρικα-και-παπούτσι-πεντακοσαρού-απάνω-στο-τραπέζι-κούκλα-μου-γλυκιά-για-να-μας βλέπουνε-κιόλας" δεν το είχαμε μέσα μας, τουλάχιστον όχι όλοι. Αλλά μας το μάθανε -και φυσικά αφεθήκαμε να το μάθουμε.

Τέλος οι σκυλάδες δεν είναι τόσο τάξη όσο νοοτροπία, και σκυλάδικες πλευρές μπορεί να έχει ο καθένας μας, και να συνυπάρχουν με ποιοτικές ή ακόμη και ελιτίστικες εκφάνσεις μας. Εμείς επιλέγουμε ποια πλευρά μας θα ταΐσουμε, και στο χέρι μας είναι να μην την αφήσουμε να γίνει τόσο υπερτροφική που να σκοτώσει όλες τις άλλες.

Υ.Γ.: Για το θέμα των Dream Theater. Δεν μου αρέσουν οι Dream Theater. Δεν μου αρέσει ο Κιάμος. Ακόμη περισσότερο δεν μου άρεσε η εκτέλεση Dream Theater από την ορχήστρα του Κιάμου (καλοί μουσικοί δεν λέω, αλλά οι άλλοι απλά δεν πιάνονται). Ωστόσο καμία ηθικολογική κριτική των μουσικών ή του Κιάμου δεν μου κολλάει. Και τίποτε μέσα σε σκυλάδικο δεν μπορεί να θίξει την αισθητική μου. Νομίζω ότι έψαχναν για ένα εντυπωσιακό και θορυβώδες intro για να βγει ο... headliner  ;D. Ως προς αυτό κατά τη γνώμη μου δεν λειτουργεί και άσχημα. Kαι γιατί όχι στην τελική; Δεν βεβήλωσαν και καμιά Επίδαυρο...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top