Aν οι Dream Theater ζούσαν Ελλάδα...

funky_bassman είπε:
Αυτό ναι το δέχομαι... Ούτε εμένα μου κολλάει σαν συνέχεια του προγράμματος... Καλύτερα θα ήταν κάποιο άλλο κομμάτι που να ταιριάζει περισσότερο... Άλλο αυτό όμως κι άλλο το "μου προκαλεί αναγούλα"...
Δεν ανταποκρίνονται όλοι οι «οργανισμοί» το ίδιο σε ένα εξωτερικό ερέθισμα. Η αναγούλα, είναι ένα σύμπτωμα. Σε άλλους μπορεί να είναι σπυριά. Σε άλλους πάλι , να περάσει και να μην ακουμπήσει.

 
Σαν τυπικοί Έλληνες των άκρων αγνοούμε ακριβώς αυτά:

funky_bassman είπε:
Ότι δεν αρέσει σε εμάς δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα κατακριτέο... Σκέψου ότι αυτός ο "μεσσίας" που λες έχει επιλέξει τους μουσικούς του (οι οποίοι αμα λάχει βαράν και DT και που θεωρούνται από τις καλύτερες μπάντες στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή) και μάλιστα έχει τους ίδιους μουσικούς (από ότι ξέρω) για χρόνια και δεν πάει πουθενά χωρίς αυτούς.... Αυτό κάτι λέει... Ούτε εμένα μ'αρέσει το είδος που παίζει ο Κιάμος (κι ας παίζω και τέτοια αν πρέπει για μία βραδιά).... Αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να κράζουμε όσους τον ακούνε... Και η όπερα δεν μου αρέσει... Να κράξω αυτούς που ακούνε? (που μεταξύ μας θεωρώ πιο βαρεμένους όσους ακούνε όπερα παρά αυτούς που πάνε σκυλάδικα)
Και στο κάτω κάτω ο Κιάμος πουλάει. Έχετε δει στην τόσο θαυμαστή ( ; ) Κεντρική Ευρώπη τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πουλάει εκεί στο λαό;

Παντού ο κόσμος θέλει να ακούει αυτό που έχει μάθει, γουστάρει και τον κάνει να ξεσκάει.

 
Το ολο εγχειρημα αποτελει το απολυτο δειγμα της κακογουστιας και του κιτς, σε συνδυασμο δε με την αποθεωση του σκυλου οταν βγαινει στην "πιστα", εχουμε την απολυτη σουρεαλ κατασταση! Δεν κατηγορω τον κοσμο που ακουει ο,τι ακουει, απλα ο "καλλιτεχνικος διευθυντης" της συγκεκριμενης παραστασης πρεπει να παιρνει τα πιο ληγμενα ναρκωτικα.

Και για να μην τρελαθουμε, οι μουσικοι καλοι ειναι, αλλα οχι τοσο καλοι ωστε να παιξουν DT. Στο συγκεκριμενο ακουμε DT απο Ελληνες, κι αυτο ακουγεται εντονα, τοσο ηχητικα οσο και εκτελεστικα. Τα γνωστα, κουτρουβαλες και κουνηματα απο το ντραμερ, φαλτσα απο τον κιθαριστα κλπ

 
JIMMYPAP είπε:
Το ολο εγχειρημα αποτελει το απολυτο δειγμα της κακογουστιας και του κιτς, σε συνδυασμο δε με την αποθεωση του σκυλου οταν βγαινει στην "πιστα", εχουμε την απολυτη σουρεαλ κατασταση! Δεν κατηγορω τον κοσμο που ακουει ο,τι ακουει, απλα ο "καλλιτεχνικος διευθυντης" της συγκεκριμενης παραστασης πρεπει να παιρνει τα πιο ληγμενα ναρκωτικα.

Και για να μην τρελαθουμε, οι μουσικοι καλοι ειναι, αλλα οχι τοσο καλοι ωστε να παιξουν DT. Στο συγκεκριμενο ακουμε DT απο Ελληνες, κι αυτο ακουγεται εντονα, τοσο ηχητικα οσο και εκτελεστικα. Τα γνωστα, κουτρουβαλες και κουνηματα απο το ντραμερ, φαλτσα απο τον κιθαριστα κλπ
To αν ειναι κακογουστια η οχι ειναι σχετικο.Για αλλους ειναι κακογουστια που σκαει ο κιαμος μετα  την DT εισαγωγη...αλλα βγαζουν φλυκταινες που ακουγονται τετοια...ασματα σε νυχτερινο κεντρο που ο κοσμος παει να διασκεδασει...αλλοι οπως εσυ χαλιουνται με τον..συνδιασμο αυτων των δυο...Ξερεις κατι? ολοι απο την πλευρα τους εχουν δικιο.

Το πραγματικα λυπηρο ειναι οτι για τους μουσικους αυτους στην ουσια δεν υπαρχει σκηνη στην Ελλαδα για να παιζουν αυτα που θελουν και κυνηγανε το νυχτοκαματο με αυτο τον τροπο(και στην τελικη να ειναι και ευγνομωνες που το βρηκαν).

Οσο για το ποσο καλοι η οχι ειναι αυτο δεν μπορεις να το καταλαβεις απο μια εισαγωγη που κανανε σε ενα σκυλαδικο....οταν κανουν δικη τους συναλια(δηλαδη ποτε ;D) τοτε θα καταλαβεις τι μπορει η οχι να παιξουν.

 
Θα το ξαναπώ, δεν με νοιάζει τι κάνουν οι μουσικοί και αν μπορούν να το κάνουν σωστά ή όχι. Είπαμε, το μεροκάματο να βγαίνει. Δεν δέρνουν και κόσμο δα.

Όμως, η αποθέωση, το κίτς, το γαρύφαλλο σε ετοιμότητα, το επίπεδο (ή η απουσία αυτού), το λάρτζ "κάτσε καλά" και οι με τα τουρκό-ποπ διασκεδαζόμενοι είναι ένα πακέτο που δεν μπορώ να το χωνέψω και ας μου λέτε περί γούστων και διαφορετικών ακουσμάτων. Είναι μη συμβατό με την σκέψη μου.

Αυτό όμως είναι κάτι προσωπικό. Μήπως όμως αυτό το πακέτο συμμετέχει στο να συντηρείται μια κατάσταση, μια νοοτροπία, πείτε το όπως θέλετε, που πως να το κάνουμε, δεν προσθέτει κάτι στο ειδικό βάρος του λαού μας; Θα μου πείς αυτό μας μάρανε τώρα. Μήπως όμως θα έπρεπε;

Αν και μάλλον έχουν ξανασυζητηθεί αυτά

 
Πάντως, τα μαγαζιά αυτά είναι υπόθεση άλλης μιας χρονιάς, οπότε το θέμα τελειώνει εκ των ενόντων.

 
theoctapus είπε:
Θα το ξαναπώ, δεν με νοιάζει τι κάνουν οι μουσικοί και αν μπορούν να το κάνουν σωστά ή όχι. Είπαμε, το μεροκάματο να βγαίνει. Δεν δέρνουν και κόσμο δα.

Όμως, η αποθέωση, το κίτς, το γαρύφαλλο σε ετοιμότητα, το επίπεδο (ή η απουσία αυτού), το λάρτζ "κάτσε καλά" και οι με τα τουρκό-ποπ διασκεδαζόμενοι είναι ένα πακέτο που δεν μπορώ να το χωνέψω και ας μου λέτε περί γούστων και διαφορετικών ακουσμάτων. Είναι μη συμβατό με την σκέψη μου.

Αυτό όμως είναι κάτι προσωπικό. Μήπως όμως αυτό το πακέτο συμμετέχει στο να συντηρείται μια κατάσταση, μια νοοτροπία, πείτε το όπως θέλετε, που πως να το κάνουμε, δεν προσθέτει κάτι στο ειδικό βάρος του λαού μας; Θα μου πείς αυτό μας μάρανε τώρα. Μήπως όμως θα έπρεπε;

Αν και μάλλον έχουν ξανασυζητηθεί αυτά
εγω αυτο το παθαινω με ολη την ελληνικη μουσικη,αν κ βεβαια μερικους τους σεβομαι
 
Jazzjoker είπε:
Πάντως, τα μαγαζιά αυτά είναι υπόθεση άλλης μιας χρονιάς, οπότε το θέμα τελειώνει εκ των ενόντων.
γτ το λες αυτο?
 
Γιατί σε ένα χρόνο θα υπάρχουν τόσα λεφτά που θα ανοίξουν καλύτερα.

 
ndnikola είπε:
Γιατί σε ένα χρόνο θα υπάρχουν τόσα λεφτά που θα ανοίξουν καλύτερα.
θα προσαρμοστουν κ αυτα οπως ολοι μας
 
Δεν το κρύβω βέβαια ότι μου κάνει εντύπωση ότι αναλύεται αισθητικά μία παρέμβαση στο πρόγραμμα ενός μαγαζιού από αυτά των οποίων η νοοτροπία/αισθητική είναι γνωστή.

Προσωπικά δεν με αφορούν οπότε ό,τι και πρόταση αιθητική να έχουν, δεν με αγγίζει και (συνήθως) την προσπερνώ αδιάφορα.

 
funky_bassman είπε:
Ότι δεν αρέσει σε εμάς δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα κατακριτέο... Σκέψου ότι αυτός ο "μεσσίας" που λες έχει επιλέξει τους μουσικούς του (οι οποίοι αμα λάχει βαράν και DT και που θεωρούνται από τις καλύτερες μπάντες στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή) και μάλιστα έχει τους ίδιους μουσικούς (από ότι ξέρω) για χρόνια και δεν πάει πουθενά χωρίς αυτούς.... Αυτό κάτι λέει... Ούτε εμένα μ'αρέσει το είδος που παίζει ο Κιάμος (κι ας παίζω και τέτοια αν πρέπει για μία βραδιά).... Αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να κράζουμε όσους τον ακούνε... Και η όπερα δεν μου αρέσει... Να κράξω αυτούς που ακούνε? (που μεταξύ μας θεωρώ πιο βαρεμένους όσους ακούνε όπερα παρά αυτούς που πάνε σκυλάδικα)
Παντως εγω ΧΑΛΑΡΑ προτιμω να ακουσω 24 ωρες συνεχεια ΚΙΑΜΟ (που ειναι και μαμω τα παιδια,ωραιος τραγουδιστης,μια χαρα διασκεδαστης για αυτο που κανει και σεβεται και τιμα τους μουσικους του)  παρα 5 ΛΕΠΤΑ DT..... ;D (που μου προκαλουν ατελειωτη υπνηλια στην καλυτερη περιπτωση και πληρη αποστροφη στη χειροτερη και μουσικα και ιδεολογικα και "εμφανησιακα" )

 
χωρίς ελιτιστική διάθεση και χωρίς να υπονοώ πουθενά οτι μπορώ να κάνω "αυτό" που γίνεται σε τέτοια μέρη (δεν είναι απλή μουσική ικανότητα, να εξηγούμαστε), κι εγώ βρίσκω θλιβερό το όλο πράμα.

Σε αυτές τις συζητήσεις πάντα ανακύπτει το δεοντολογικό ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού ("αυτό θα συνέβαινε ούτως ή άλλως χωρίς χειραγώγηση", "ο κόσμος το ζήτησε", "απλά κάνω τη δουλειά μου", κλπ). Δεν ενδιαφέρομαι να εστιάσω εκεί, αλλά έπρεπε να το αναφέρω για να ορίσω ποιό περίπου έιναι το "όλο πράμα" που βρίσκω θλιβερό.

Απλά επειδή είναι τεράστιο θα προσπαθήσω να συνοψίσω πολύ χοντρά στα πολύ κεντρικά σημεία :

  • η δουλειά ικανότατων μουσικών είναι να υποστηρίξουν (να προσδώσουν σημασία) στην καρικατούρα ενός καλλιτέχνη (εδώ μπαίνει ο διαχωρισμός μουσικού - καλλιτέχνη)
  • ο καλλιτέχνης είναι καρικατούρα επειδή πρέπει να ικανοποιεί συνθήκες περιφερειακές της τέχνης (που συνοψίζονται στα τηλεοπτικά νεοελληνικά από τη λέξη "πακέτο")
  • Ο κόσμος πάει εκεί γιατί εκεί πάει ο κόσμος
  • ο κόσμος έχει εκπαιδευτεί να αποδέχεται αυτό το πράγμα ως κανονικό (ό,τι υπάρχει στην τηλέοραση είναι αλήθεια). Κάθε άλλη εκδοχή κατηγοριοποιείται ως περιθωριακή, με ευθύνη που αποδίδεται στην εσωτερικότητα των καλλιτεχνών (οι τζαζίστες είναι αποτυχημένοι ποπάδες, οι μπλουζίστες δεν δουλεύουν σε βαμβακοφυτείες, η κλασική μουσική είναι μουσειακό είδος, η ηλεκτρονική δεν είναι μουσική).
  • ο κόσμος έχει επιχειρήματα για να υποστηρίξει το παραπάνω bullet με ένα αφοριστικό "μ' αρέσει". Ποτέ δεν απαντάει στην ερώτηση "πώς ανακάλυψες οτι σου αρέσει" ή "το έχεις συγκρίνει με κάτι άλλο για να δεις ποιο σου αρέσει πιο πολύ"
  • ο κόσμος δικαιολογεί αυτή την ασυνέχεια στα νοήματα με το εμπορικό επιχείρημα (βγάλε τόσα και μετά μίλα), οπότε η συζήτηση περνάει σε άλλα πεδία ακόμα πιο άσχετα από το αρχικό ζήτημα
     


Και αφού είπα τόσα, να προσθέσω οτι αυτές κατά τη γνώμη μου είναι οι αιτίες που διέλυσαν τη μουσική βιομηχανία (μουσικοί θα υπάρχουν , "καλλιτέχνες" βρίσκουμε και είναι αναλώσιμοι, ό,τι πουλάει είναι αποτελεσματικό) και όχι η πειρατεία per se. Γιατί με τέτοιες ελαφρές νοοτροπίες που πωλήθηκαν πακέτο με τα παραπάνω καλλιεργήθηκε και η βαθιά ασέβεια στην πνευματική ιδιοκτησία (πρώτα αλλοιώθηκε η έννοια "πνευματικό" και μετά το "ιδιοκτησία")

 
(οι τζαζίστες είναι αποτυχημένοι ποπάδες, οι μπλουζίστες δεν δουλεύουν σε βαμβακοφυτείες, η κλασική μουσική είναι μουσειακό είδος, η ηλεκτρονική δεν είναι μουσική).
μηπως ομως φταιει και το γεγονος οτι ΟΛΟΙ αυτοι οι ....ποιοτικοι μουσικοι δεν κανουν κατι που θα αγγιξει το ευρυ κοινο (οπως κανουν σε ΟΛΕΣ τις αλλες χωρες) ή σε ΠΟΛΛΕΣ περιπτωσεις συμπεριφερονται ΑΚΡΙΒΩΣ οπως και οι  "σκυλοι της πλακας " (ελειψη ΟΡΑΜΑΤΟΣ, ζηλιες,αλληλομαχαιροματα,προχειροτητα,απολυτη ελλειψη ορεξης για δουλεια κτλ)....και λεω της πλακας γιατι οι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ "ΣΚΥΛΟΙ" τα εχουν αυτα,εδω ρε συ δεν εχει υπαρξει ΠΟΤΕ στην Ελλαδα μια διαφορετικη & βιωσιμη "σκηνη" (rock,jazz,blues etc) ο καθενας οτι κανει ΜΟΝΟΣ του και οτι κατσει...δεν γινονται ετσι οι δουλειες.....δεν φταιει λοιπον μονο το skyadiko...trust me....

 
blue είπε:
Γιατί με τέτοιες ελαφρές νοοτροπίες που πωλήθηκαν πακέτο με τα παραπάνω καλλιεργήθηκε και η βαθιά ασέβεια στην πνευματική ιδιοκτησία (πρώτα αλλοιώθηκε η έννοια "πνευματικό" και μετά το "ιδιοκτησία")
Και δυστυχώς η αλλοτροίωση του "πνευματικού" δεν σταματά στα στενά πλαίσια της μουσικής. Επεκτείνεται σε κάθε τι που απαιτείται συνεργασία της νόησης με την ηθική, αλλού πιο έντονα, αλλού λιγότερο.

Μπορεί να επιχειρηματολογήσει κανείς ότι οι εν λόγω χώροι είναι σύμπτωμα και όχι μια από τις αιτίες. Μπορεί και να 'ναι. Σίγουρα όμως ανατροφοδοτούν το όποιο αίτιο.

μηπως ομως φταιει και το γεγονος οτι ΟΛΟΙ αυτοι οι ....ποιοτικοι μουσικοι δεν κανουν κατι που θα αγγιξει το ευρυ κοινο (οπως κανουν σε ΟΛΕΣ τις αλλες χωρες)
Μα το ευρύ κοινό έχει υποστεί αναισθησία σε οτιδήποτε "ποιοτικό" (εντός εισαγωγικών γιατί δεν είναι καλά ορισμένο). Η όποια προσπάθεια είναι καταδικασμένη να περιοριστεί σε ένα εξαρχής περιορισμένο κοινό.

 
Superfunk είπε:
μηπως ομως φταιει και το γεγονος οτι ΟΛΟΙ αυτοι οι ....ποιοτικοι μουσικοι δεν κανουν κατι που θα αγγιξει το ευρυ κοινο (οπως κανουν σε ΟΛΕΣ τις αλλες χωρες) ...ο καθενας οτι κανει ΜΟΝΟΣ του και οτι κατσει...δεν γινονται ετσι οι δουλειες.....
Έστω οτι αρκεί ένα αντιπαράδειγμα :

http://www.noiz.gr/index.php?topic=10430.0;

δεν φταιει λοιπον μονο το skyadiko...trust me....
δε νομιζω οτι φταίει το σκυλάδικο : περιγράφω πολύ χοντρά κάτι πολύ μεγάλο που δείχνει οτι φταιω κι εγώ κι εσύ. Δεν κατηγορώ κάποιον, απλά εξηγώ τι βρίσκω θλιβερό. Οι εκφράσεις που έκανες quote είναι πράματα που μάλλον έχω υποστηρίξει κατά καιρούς και παρότι τις αμφισβητώ, βρίσκω παραδείγματα όπου ισχύουν ακόμα.

btw τώρα θυμήθηκα μια συνέντευξη ενός "κάποιου" από το Μέγαρο, ο οποίος είχε το θάρρος να απολογηθεί για τη στάση των "δικών του λόγιων", η οποία απομάκρυνε τον κόσμο από τη μουσική.

 
btw τώρα θυμήθηκα μια συνέντευξη ενός "κάποιου" από το Μέγαρο, ο οποίος είχε το θάρρος να απολογηθεί για τη στάση των "δικών του λόγιων", η οποία απομάκρυνε τον κόσμο από τη μουσική.
τα ιδια λεμε λοιπον....η μεταπολιτευτικη ...βαρυγδουποτητα ;D (συνηθως συνοδευομενης απο την απολυτη ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ του παραγομενου εργου τους)  των πνευματικων ,και καλα,ανθρωπων... της...διανοησης ,και καλα,στη χωρα μας μας εχει φερει σε αυτο το χαλι....ποιος εισαι ρε ...μουσατε....χαλαρωσε να καταλαβει και ο κοσμακης.... ;D

 
blue είπε:
btw τώρα θυμήθηκα μια συνέντευξη ενός "κάποιου" από το Μέγαρο, ο οποίος είχε το θάρρος να απολογηθεί για τη στάση των "δικών του λόγιων", η οποία απομάκρυνε τον κόσμο από τη μουσική.
Πως απομακρύνεις κάποιον απ' την μουσική; Την εποχή που η μουσική είναι πιο προσβάσιμη από ποτέ. Με ποιό επιχείρημα, "Αυτοί που ακούνε αυτήν την μουσική είναι ........ και γι' αυτό δεν την ακούω κι εγώ.";

 
RayDTutto είπε:
Και στο κάτω κάτω ο Κιάμος πουλάει.
Εγώ πάντως, ανέκαθεν αναρωτιόμουν τι στην ευχή είναι αυτό το "κάτω-κάτω". Αν ο Κιάμος πουλάει μία φορά (βλέπε καμία, αν κρίνω από τα στοιχεία που έχω για την ελληνική δισκογραφική κίνηση), οι DT πουλάνε χίλιες, οπότε πάλι κερδίζουν σε αυτή την ιδιότυπη Monopoly που διεστραμένα ξεκίνησε ο Goumis (τον οποίο καταγγέλω ως ψυχάκια, επ' αυτού).

Να θυμόμαστε ότι δεν συλλάβαμε μέλη των DT να παίζουν Κιάμο, αλλά το αντίθετο.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top