Aν οι Dream Theater ζούσαν Ελλάδα...

theoctapus είπε:
Πως απομακρύνεις κάποιον απ' την μουσική; Την εποχή που η μουσική είναι πιο προσβάσιμη από ποτέ.
Πώς απομακρύνεις κάποιον από τη γνώση? Την εποχή που η γνώση είναι πιο προσβάσιμη από ποτέ.

Ε, κάπως γίνεται : το δικό μου μοντέλο λέει οτι συμμεταβάλλονται οι νοοτροπίες ώστε ο ένας να παρουσιάζει τη δική του κατοχή ειδημοσύνης ελιτιστικά (είναι δύσκολο, πού να καταλάβεις τώρα) και ο άλλος να βρίσκει πρόσβαση στο zeitgeist (το καταλαβαίνω, άρα ισχύει).

Και οι δύο τρεις φταίνε σαφώς (το οποίο δεν είναι πολύ διαφορετικό από το "όλοι έχουν δίκιο" που αναφέρθηκε από κάποιον νωρίτερα), αλλά με βάζεις να μιλάω για το ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού που ήθελα να αποφύγω : πάντως αν με ρωτάς αυτό, επιρρίπτω τις ευθύνες στους πολλούς, για τον επιφανειακό λόγο οτι υπάρχει και κόσμος που στις ίδιες (χοντρά) συνθήκες αναγνωρίζει οτι υπάρχει μουσική και γνώση. Kαι btw οι αντιρρήσεις που στηρίζονται στο επιχείρημα "ατομικές διαφορές" δεν μου αρκούν, αφού προϋποθέτουν ελιτιστικές θεωρήσεις σε μη μετρήσιμα πράματα για να σταθούν.

 
Superfunk είπε:
.ποιος εισαι ρε ...μουσατε....χαλαρωσε να καταλαβει και ο κοσμακης.... ;D
Για μουσική μιλάμε, τι ακριβώς να καταλάβει ο κοσμάκης και πόσο μάλλον να τον αφήσει/διευκολύνει ο κάθε μουσάτος; Και στην τελική μακάρι το πρόβλημα να ήταν η έλλειψη "οπαδών" μουσικής Μεγάρου. Πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω το συγκεκριμένο σκεπτικό.

ΙΜΗΟ, συνήθως το πόσο θα είμαστε ανοιχτοί σε ακούσματα ως ενήλικες έχει διαμορφωθεί και αποφασιστεί από πολύ νωρίς για εμάς χωρίς εμάς. Δεν νομίζω ότι ο ...μουσάτος... είναι το πρόβλημα.

Πώς απομακρύνεις κάποιον από τη γνώση? Την εποχή που η γνώση είναι πιο προσβάσιμη από ποτέ.
Η απόκτηση γνώσης (να την βάλεις στο μυαλό σου) απαιτεί χρόνο, κόπο και πνευματικά εφόδια. Λίγο να έχεις μάθει να βαριέσαι, τέλος. Η μουσική απ' την άλλη είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Δεν απαιτεί κάποιο είδος προσπάθειας για να εκτεθείς σ' αυτή. Επιπλέον, είναι σχεδόν απαραίτητη κατ' αναλογία φυσικών αναγκών, όπως η τροφή. Η (επιπλέον) γνώση όχι. Μπορείς κάλλιστα να ζείς χωρίς να ΞΕΡΕΙΣ (σχεδόν) τίποτε.

Ε, κάπως γίνεται : το δικό μου μοντέλο λέει οτι συμμεταβάλλονται οι νοοτροπίες ώστε ο ένας να παρουσιάζει τη δική του κατοχή ειδημοσύνης ελιτιστικά (είναι δύσκολο, πού να καταλάβεις τώρα) και ο άλλος να βρίσκει πρόσβαση στο zeitgeist (το καταλαβαίνω, άρα ισχύει).
Σίγουρα, όμως η ελιτιστική στάση του άλλου δεν μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικά αποτρεπτικός παράγοντας για να ασχοληθείς με ένα ιδίωμα. Τόσο πολύ μας νοιάζει τι λένε οι άλλοι;

αλλά με βάζεις να μιλάω για το ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού που ήθελα να αποφύγω :
Κανένα ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού. Υπάρχει ελεύθερη βούληση. Δεν ασχολούμαι με κάτι γιατί δεν θέλω, όχι γιατί οι άλλοι με απέτρεψαν.

 
Superfunk είπε:
Παντως εγω ΧΑΛΑΡΑ προτιμω να ακουσω 24 ωρες συνεχεια ΚΙΑΜΟ (που ειναι και μαμω τα παιδια,ωραιος τραγουδιστης,μια χαρα διασκεδαστης για αυτο που κανει και σεβεται και τιμα τους μουσικους του)  παρα 5 ΛΕΠΤΑ DT..... ;D (που μου προκαλουν ατελειωτη υπνηλια στην καλυτερη περιπτωση και πληρη αποστροφη στη χειροτερη και μουσικα και ιδεολογικα και "εμφανησιακα" )
+1000000000000000000

 
Το αστειο ποιο ειναι?

Οτι ολοι εμεις κραζουμε αυτους τους ταλαιπωρους τους μουσικους που αναγκαζονται να παιζουν αυτα που παιζουν με το ζορι για τα φραγκα...και οτι θα προτιμουσαν κατι  αλλο ...κλπ...κλπ....Ενω ολοι εμεις,το πρωι που ξυπναμε και παμε στη δουλεια μας κανουμε αυτο που παντα ονειρευομαστε και δεν κοροιδευουμε τον εαυτο μας!Οτι εμεις δεν προσποιουμαστε μπροστα στο δικο μας κοινο για τα φραγκα..!!!!! .Ολοι εμεις μπαινουμε το πρωι στο αμαξι-τραινο για τη δουλεια μας και δεν αναθεματιζουμε....ΤΡΑΓΩΔΙΑ .

 
ignantios είπε:
Το αστειο ποιο ειναι?

Οτι ολοι εμεις κραζουμε αυτους τους ταλαιπωρους τους μουσικους που αναγκαζονται να παιζουν αυτα που παιζουν με το ζορι για τα φραγκα...
Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι δεν κράζουμε (τουλάχιστον όλοι μας) τους μουσικούς. Αυτοί κάνουν την δουλειά τους.

 
theoctapus είπε:
Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι δεν κράζουμε (τουλάχιστον όλοι μας) τους μουσικούς. Αυτοί κάνουν την δουλειά τους.
Καλα....δεν το ειπα αποκλειστικα για εσενα...γενικα μιλαω... ;)
 
Το 98% αυτών που πάνε στον Κιάμο δεν ξέρουν καν τους DT ούτε καταλαβαίνουν ότι η εισαγωγή είναι αυτό που είναι οπότε μη σκάτε! απλώς νομίζουν ότι βγαίνει ο κιθαρίστας που παίζει εισαγωγή...(γιατί πρέπει να βγει κάποιος να παίξει εισαγωγή).

Απλώς κερδίζουν και το άλλο 2% γιατί είναι μουσικάρες και μπορούν και το παίζουν και γουστάρουν βέβαια.  

 
blue είπε:
χωρίς ελιτιστική διάθεση και χωρίς να υπονοώ πουθενά οτι μπορώ να κάνω "αυτό" που γίνεται σε τέτοια μέρη (δεν είναι απλή μουσική ικανότητα, να εξηγούμαστε), κι εγώ βρίσκω θλιβερό το όλο πράμα.

Σε αυτές τις συζητήσεις πάντα ανακύπτει το δεοντολογικό ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού ("αυτό θα συνέβαινε ούτως ή άλλως χωρίς χειραγώγηση", "ο κόσμος το ζήτησε", "απλά κάνω τη δουλειά μου", κλπ). Δεν ενδιαφέρομαι να εστιάσω εκεί, αλλά έπρεπε να το αναφέρω για να ορίσω ποιό περίπου έιναι το "όλο πράμα" που βρίσκω θλιβερό.

Απλά επειδή είναι τεράστιο θα προσπαθήσω να συνοψίσω πολύ χοντρά στα πολύ κεντρικά σημεία :

  • η δουλειά ικανότατων μουσικών είναι να υποστηρίξουν (να προσδώσουν σημασία) στην καρικατούρα ενός καλλιτέχνη (εδώ μπαίνει ο διαχωρισμός μουσικού - καλλιτέχνη)
  • ο καλλιτέχνης είναι καρικατούρα επειδή πρέπει να ικανοποιεί συνθήκες περιφερειακές της τέχνης (που συνοψίζονται στα τηλεοπτικά νεοελληνικά από τη λέξη "πακέτο")
  • Ο κόσμος πάει εκεί γιατί εκεί πάει ο κόσμος
  • ο κόσμος έχει εκπαιδευτεί να αποδέχεται αυτό το πράγμα ως κανονικό (ό,τι υπάρχει στην τηλέοραση είναι αλήθεια). Κάθε άλλη εκδοχή κατηγοριοποιείται ως περιθωριακή, με ευθύνη που αποδίδεται στην εσωτερικότητα των καλλιτεχνών (οι τζαζίστες είναι αποτυχημένοι ποπάδες, οι μπλουζίστες δεν δουλεύουν σε βαμβακοφυτείες, η κλασική μουσική είναι μουσειακό είδος, η ηλεκτρονική δεν είναι μουσική).
  • ο κόσμος έχει επιχειρήματα για να υποστηρίξει το παραπάνω bullet με ένα αφοριστικό "μ' αρέσει". Ποτέ δεν απαντάει στην ερώτηση "πώς ανακάλυψες οτι σου αρέσει" ή "το έχεις συγκρίνει με κάτι άλλο για να δεις ποιο σου αρέσει πιο πολύ"
  • ο κόσμος δικαιολογεί αυτή την ασυνέχεια στα νοήματα με το εμπορικό επιχείρημα (βγάλε τόσα και μετά μίλα), οπότε η συζήτηση περνάει σε άλλα πεδία ακόμα πιο άσχετα από το αρχικό ζήτημα
     


Και αφού είπα τόσα, να προσθέσω οτι αυτές κατά τη γνώμη μου είναι οι αιτίες που διέλυσαν τη μουσική βιομηχανία (μουσικοί θα υπάρχουν , "καλλιτέχνες" βρίσκουμε και είναι αναλώσιμοι, ό,τι πουλάει είναι αποτελεσματικό) και όχι η πειρατεία per se. Γιατί με τέτοιες ελαφρές νοοτροπίες που πωλήθηκαν πακέτο με τα παραπάνω καλλιεργήθηκε και η βαθιά ασέβεια στην πνευματική ιδιοκτησία (πρώτα αλλοιώθηκε η έννοια "πνευματικό" και μετά το "ιδιοκτησία")
Ευχαριστώ και +1.

 
Βλέπω πήρε μακρύ δρόμο η κουβέντα. Ίσως παρεξηγήθηκα από κάποιους (φάνκυ) ή δεν ήμουν αρκετά σαφής. Επιτρέψτε μου -έστω και καθυστερημένα- να πω: δεν έχω τίποτε εναντίον των μουσικών. Ούτε ποτέ είχα. Είναι οι τελευταίοι στη λίστα εκείνων που θα κατηγορούσα για οιοδήποτε -σημαντικό ή επουσιώδες- επι του θέματος. Και στο φινάλε, μάλλον λίγα έχω και με τον Κιάμο ή την όποια άλλη φίρμα. Έχω όμως πολλά με όλους εκείνους που στήνουν τέτοιου τύπου "προγράμματα" και προωθούν αναλόγου ύφους θεάματα κι αισθητικές. Η βαθύτερα κρυμμένη χυδαιότητα που συντηρείται κατά κανόνα απο κείνους που δεν φαίνονται είναι αυτό που με ανακατώνει. Και η συνειδητοποίηση πως τέτοια "σώου" αποτελούν σταθερά στο τι είναι διασκέδαση στη χώρα μας.

Αλλά όπως είπε κι ο Μάραθον, καθείς εφ'ώ ετάχθη.

Αν σας αρέσουν, να πάτε. Κανείς δεν σας εμποδίζει, τουναντίον θάλεγα.

Συζήτηση κάνουμε, τις απόψεις μας μοιραζόμαστε, δεν "αποφασίζωμεν και διατάσσωμεν"...

 
Με το συμπάθιο σύντροφοι και ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων, αλλά η εικόνα είναι θλίψη.

Οι μουσικοί είναι εξαίρετοι και καλώς έχουν τα 10 λεπτά «εκτόνωσης» τους...

Όμως όταν βγαίνει ο... Αζόρ στην σκηνή, το θέαμα ξεπερνά τα όρια του γελοίου...

Φυσικά πιο κατάπτυστα είναι «γκριφόν- κανίς» που το παρακολουθούν αποχαυνωμένα, αλλά αυτό είναι μια άλλη τεράστια κουβέντα περί της νεοελληνικής βλαχομπαρόκ αισθητικής- που συγχωρέστε με δεν είμαι στο mood να την κάνω σήμερα. 

 
ignantios είπε:
Το αστειο ποιο ειναι?

Οτι ολοι εμεις κραζουμε αυτους τους ταλαιπωρους τους μουσικους που αναγκαζονται να παιζουν αυτα που παιζουν με το ζορι για τα φραγκα...και οτι θα προτιμουσαν κατι  αλλο ...κλπ...κλπ....Ενω ολοι εμεις,το πρωι που ξυπναμε και παμε στη δουλεια μας κανουμε αυτο που παντα ονειρευομαστε και δεν κοροιδευουμε τον εαυτο μας!Οτι εμεις δεν προσποιουμαστε μπροστα στο δικο μας κοινο για τα φραγκα..!!!!! .Ολοι εμεις μπαινουμε το πρωι στο αμαξι-τραινο για τη δουλεια μας και δεν αναθεματιζουμε....ΤΡΑΓΩΔΙΑ .
+10000000000000000000000000000000000000000000000........

Πες τα χρυσοστομε.....μες στο μυαλο μου εισαι ρε Αντωναρε....που να δουμε την καμπουρα τη δικη μας ρεεεεεεεεε....ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ και τα μυαλα στα καγκελα.

 
Το 2012 που έχεις μέσα στα χέρια σου ΟΛΕΣ τις πληροφορίες του κόσμου (ναι για το internet λέω που κυκλοφορεί ακόμα και σε συσκευασία τσέπης, βλ. smartphone) δεν μπορώ να ακούω αυτά περί "Ο κόσμος πάει εκεί που πάει ο πολύς ο κόσμος" ή αυτά περί "αν το δείχνει η τηλεόραση είναι σωστό" κλπ... Για τον ίδιο λόγο που ο κόσμος πάει στον Κιάμο γεμίζει και τα στάδια στους Ac/Dc, στους U2, στους Scorpions, στους Bon Jovi, στη Madonna, στη Shakira, στη Beyonce κλπ... Και κατά ένα μεγάλο ποσοστό ΠΑΝΩ από τους μισούς είναι Ο ΙΔΙΟΣ κόσμος σε όλα αυτά (ναι και στον Κιάμο και στους Ac/Dc)... Πάνε εκεί επειδή ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ τα ΧΙΤΑΚΙΑ του κάθε τραγουδιστή/συγκροτήματος ή για να θυμηθούν τα νιάτα τους που την είχαν δει άγριοι ροκάδες/etc... Οπότε αυτά είναι απλά δικαιολογίες για να καλύψουμε μάλλον τα δεν ξέρω γω τι κόμπλεξ μας (σόρρυ που γίνομαι ωμός) για το ότι εμείς ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΤΑΚΙ και πολύ θα θέλαμε να είχαμε και να μαζεύαμε τόσο κόσμο... Δεν νομίζω πως σε καμία συναυλία παίζει music control...  Δεν παίζεις και μετά κατεβαίνεις και ρωτάς τον κόσμο τι μουσική ακούει... Το να κρίνουμε τον τρόπο που διασκεδάζει ο άλλος είναι σα να κρίνουμε τον τρόπο που κάνει σεξ... Δηλαδή βρίσκεται φυσιολογικό το κοπάνημα που ρίχνουν στις metal/rock συναυλίες ή τους 50-60 περίεργα ντυμένους που θα ακούσουνε μπλουζ στην Ελλάδα (for fuck sake ΔΕΝ είσαι μαύρος, ΔΕΝ δουλεύεις σε βαμβακοφυτία ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ  - εκτός κι αν είναι παππούς/γιαγιά και δεν θέλουμε να τα βάλουμε με την κατάρα της 3ης ηλικίας :P) καπνίζοντας 15 πακέτα τσιγάρα και πίνοντας μπύρα λες και δεν υπάρχει αύριο? Εγώ πιο φυσιολογικό (και πιο ενταγμένο και στην παράδοσή μας αν θέλετε για τους παραδοσιολάγνους) βρίσκω το λέλουδο και την ακρόαση περί σεβντά κλπ... Στην τελική και τα blues ως τέτοιο ξεκίνησαν (για τους ΜΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΕ ΒΑΜΒΑΚΟΦΥΤΙΕΣ κλπ)... Όχι ως "νομίζω πως το βιμπράτο του κιθαρίστα θέλει λίγο δούλεμα" ή το "αυτό το break είναι λίγο περίεργο" ή "μα καλά ο μπασίστας δεν περνάει περαστική της #7?τστστστστστσ"...

 
funky_bassman είπε:
για το ότι εμείς ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΤΑΚΙ και πολύ θα θέλαμε να είχαμε και να μαζεύαμε τόσο κόσμο...
Eκτός του ότι δε βρίσκω καμιά δυσκολία στο να γραψω κατι του στυλ "κοιτα τι εκανες", "κακομαθημένο-κακομαθημενο-κακομαθημένο-κακομαθημένο", σου βγαζω κίτρινη κάρτα για την απείρου μεγεθους ακυρη και απο κάθε αποψη λάθος φραση που παρεθεσα, ενώ δίνω μια ανοιχτη κίτρινη, για το υπόλοιπο ποστ αλλα κι επειδη θυμαμαι ότι επαιρνες ξενερωτες μπυρες. :P

Σαφώς και έχουμε κάθε δικαίωμα να κρίνουμε τα σκυλάδικα, και τον τρόπο διασκέδασης κάποιου, απο τη στιγμή που δεν του ασκουμε φυσική ή μη βία μ βαση την προτίμηση του αυτη.

Βεβαια ίσως αυτό να μην είναι αληθεια, γιατι όποτε κάποιος μου λέει ότι θα παει μπουζουκια, μαλλον τον κοιτάω κάπως, και αμέσως μου απολογείται "για το γέλιο πάω πιο πολύ ρε...εχει και ωραις γκόμενες...στην αρχή παίζουν και ροκάκια"....

Αλλά αλήθεια λέω, εχει πολλάααα χρόνια που σταματησα να τους κοροιδεύω...Μάλλον το ειχα παρακάνει τότε ;D

Αλλα εξακολουθώ να μην τους καταλαβαίνω...:D

 
neeq είπε:
Eκτός του ότι δε βρίσκω καμιά δυσκολία στο να γραψω κατι του στυλ "κοιτα τι εκανες", "κακομαθημένο-κακομαθημενο-κακομαθημένο-κακομαθημένο
Χωρίς να συμφωνώ με το ποστ του φάνκυ, θεωρώ το ότι να βγάλεις ελληνικό ή μη εμπορικό χιτ προϋποθέτει ταλέντο σε αυτόν τον τομέα, είτε μιλάς για το κακομαθημένο είτε για το φαρμάκι που σε πότισε.

Εγώ δηλώνω ότι πολύ θα ήθελα να μπορώ, για να χεστώ στο τάληρο πρώτα και μετά να αφιερωθώ στα ποιοτικά μου.  ;D

 
neeq είπε:
αλλα κι επειδη θυμαμαι ότι επαιρνες ξενερωτες μπυρες. :P
Μια χαρά είναι η weisse αγαπητέ! (επίσης ήταν σχετικά φθηνή σε σχέση με τις υπόλοιπες)

Δε βρίσκω καμιά δυσκολία στο να γραψω κατι του στυλ "κοιτα τι εκανες", "κακομαθημένο-κακομαθημενο-κακομαθημένο-κακομαθημένο"
Το να το γράψεις είναι το ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ κομμάτι από το να κάνεις ένα χιτάκι... Επίσης χιτάκι είναι και το "With or without you" και το "Highway to hell" και το "Wind of change" και το "It's my life" και το "Wish you were here" ΚΑΙ το "από Δευτέρα"... Το αν είναι στο ίδιο επίπεδο μουσικά δεν θα το συζητήσω καθότι ο ΜΕΣΟΣ ακροατής ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ το πόσο ΔΥΣΚΟΛΟ συνθετικά είναι ένα κομμάτι (και κατά κανόνα τα χιτ είναι ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ)...

Σαφώς και έχουμε κάθε δικαίωμα να κρίνουμε τα σκυλάδικα, και τον τρόπο διασκέδασης κάποιου, απο τη στιγμή που δεν του ασκουμε φυσική ή μη βία μ βαση την προτίμηση του αυτη.
Στα επίπεδα του "κουβέντα να γίνεται" - "δεν μπορώ να τους καταλάβω" φυσικά... Στα επίπεδα του "μα είναι ζώα που πάνε και κάνουν ότι τους πλασάρει η TV  και δεν ξέρουν από ποιότητα"  - "έλεος πια με αυτή την υποκουλτούρα" - "κοίταγμα με μισό μάτι επειδή εσύ ξέρεις την ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ" λυπούμε αλλά όχι... ::)

Αλλα εξακολουθώ να μην τους καταλαβαίνω...:D
Ούτε εγώ τους καταλαβαίνω... Αλλά και τους DT δεν καταλαβαίνω... Όπως και την όπερα δεν καταλαβαίνω... Όπως και τα μοιρολόγια της Μάνης δεν καταλαβαίνω... Αυτό δεν σημαίνει ούτε πως θα θεωρώ υποκουλτούρα όποιον ακούει DT, ούτε όποιος πάει να δει το "Ο κουρέας της Σεβίλης", ούτε ότι θα θεωρώ κάποιον ηλίθιο επειδή γεννήθηκε Μανιάτης...  :P

 
8 σελιδες "αναλυση", μπλεξαμε μεσα βαμβακοφυτειες(?) και "κομπλεξ", Dream Theater και Madonna, καταπιεσμενους και ταλαιπωρους (πλην τιμιους και αποφοιτους του...Juilliard οι περισσοτεροι που δεν ακουνε σκυλαδικα και "αναγκαζονται να παιζουν αυτα που παιζουν με το ζορι για τα φραγκα"...) μουσικους των σκυλαδικων, σεξ και φτηνες μπυρες, μαυρους και ασπρους, υποκουλτουρα και κουλτουρα, βλαχομπαροκ αισθητικη, αυγα και κοτες, και ολα αυτα γιατι? ???

Για να δικαιολογησουν μερικοι το βιντεο του Κιαμου, που ειναι για τα μπαζα!, απ'οπου και να το δεις.  ::)

 
funky_bassman είπε:
Το 2012 που έχεις μέσα στα χέρια σου ΟΛΕΣ τις πληροφορίες του κόσμου (ναι για το internet λέω που κυκλοφορεί ακόμα και σε συσκευασία τσέπης, βλ. smartphone) δεν μπορώ να ακούω αυτά περί "Ο κόσμος πάει εκεί που πάει ο πολύς ο κόσμος" ή αυτά περί "αν το δείχνει η τηλεόραση είναι σωστό" κλπ... Για τον ίδιο λόγο που ο κόσμος πάει στον Κιάμο γεμίζει και τα στάδια στους Ac/Dc, στους U2, στους Scorpions, στους Bon Jovi, στη Madonna, στη Shakira, στη Beyonce κλπ... Και κατά ένα μεγάλο ποσοστό ΠΑΝΩ από τους μισούς είναι Ο ΙΔΙΟΣ κόσμος σε όλα αυτά (ναι και στον Κιάμο και στους Ac/Dc)... Πάνε εκεί επειδή ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ τα ΧΙΤΑΚΙΑ του κάθε τραγουδιστή/συγκροτήματος ή για να θυμηθούν τα νιάτα τους που την είχαν δει άγριοι ροκάδες/etc... Οπότε αυτά είναι απλά δικαιολογίες για να καλύψουμε μάλλον τα δεν ξέρω γω τι κόμπλεξ μας (σόρρυ που γίνομαι ωμός) για το ότι εμείς ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΤΑΚΙ και πολύ θα θέλαμε να είχαμε και να μαζεύαμε τόσο κόσμο... Δεν νομίζω πως σε καμία συναυλία παίζει music control...  Δεν παίζεις και μετά κατεβαίνεις και ρωτάς τον κόσμο τι μουσική ακούει... Το να κρίνουμε τον τρόπο που διασκεδάζει ο άλλος είναι σα να κρίνουμε τον τρόπο που κάνει σεξ... Δηλαδή βρίσκεται φυσιολογικό το κοπάνημα που ρίχνουν στις metal/rock συναυλίες ή τους 50-60 περίεργα ντυμένους που θα ακούσουνε μπλουζ στην Ελλάδα (for fuck sake ΔΕΝ είσαι μαύρος, ΔΕΝ δουλεύεις σε βαμβακοφυτία ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ  - εκτός κι αν είναι παππούς/γιαγιά και δεν θέλουμε να τα βάλουμε με την κατάρα της 3ης ηλικίας :P) καπνίζοντας 15 πακέτα τσιγάρα και πίνοντας μπύρα λες και δεν υπάρχει αύριο? Εγώ πιο φυσιολογικό (και πιο ενταγμένο και στην παράδοσή μας αν θέλετε για τους παραδοσιολάγνους) βρίσκω το λέλουδο και την ακρόαση περί σεβντά κλπ... Στην τελική και τα blues ως τέτοιο ξεκίνησαν (για τους ΜΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΕ ΒΑΜΒΑΚΟΦΥΤΙΕΣ κλπ)... Όχι ως "νομίζω πως το βιμπράτο του κιθαρίστα θέλει λίγο δούλεμα" ή το "αυτό το break είναι λίγο περίεργο" ή "μα καλά ο μπασίστας δεν περνάει περαστική της #7?τστστστστστσ"...
καλή η ωμότητα, αλλά σαν την προβλεψιμότητα τίποτα ;D

έχω προ-απαντήσει σε αυτά που λες :

-...και χωρίς να υπονοώ πουθενά οτι μπορώ να κάνω "αυτό" που γίνεται σε τέτοια μέρη...

-ο κόσμος έχει επιχειρήματα για να υποστηρίξει το παραπάνω bullet με ένα αφοριστικό "μ' αρέσει". Ποτέ δεν απαντάει στην ερώτηση "πώς ανακάλυψες οτι σου αρέσει" ή "το έχεις συγκρίνει με κάτι άλλο για να δεις ποιο σου αρέσει πιο πολύ"

-ο κόσμος δικαιολογεί αυτή την ασυνέχεια στα νοήματα με το εμπορικό επιχείρημα
μην ανησυχείς για ωμότητα, no offence, ο καθένας τα γούστα του, αλλά μη μου αντιστοιχίζεις αυτά που νομίζεις οτι θα ήθελα. Ξέρω πολύ καλά τι ζηλεύω και δεν μοιάζει σε τίποτα με αυτό που ίσως θα ήθελες εσύ (για να το προβάλλεις ως δικό μου αίτημα υποθέτω οτι θα σ' άρεσε κάτι από το παραπάνω σκηνικό). Φαντάσου έναν κόσμο στον οποίο δεν θέλουμε όλοι το ίδιο πράμα (εγώ ευχαρίστως να πάρω τα κέρδη, πάρε εσύ τη δόξα ;) ).

 
blue είπε:
μην ανησυχείς για ωμότητα, no offence, ο καθένας τα γούστα του
Εντάξει ρε παιδί μου είπα να είμαι καλυμμένος... Μην αρχίσει ο καθένας τα "πρόσεξε πως μιλάς κλπ"... Δεν έχω κάτι εναντίων κάποιου...

έχω προ-απαντήσει σε αυτά που λες
Διαφωνώ σε αυτό πολύ απλά γιατί όπως είπα και πριν, στο 2012 ΠΡΟΦΑΝΩΣ έχουν ακούσει σχεδόν τα πάντα... Διαλέγουν να ακούσουν αυτό το κάτι που ακούνε... Κανείς δεν γεννήθηκε να ακούει ένα είδος μουσικής... Μέσα από το ραδιόφωνο, το ίντερνετ, την τηλεόραση, το cinema κλπ έχει έρθει όλος ο κόσμος σε επαφή με όλα τα είδη μουσικής... Προφανώς το έχουν συγκρίνει και τους αρέσει... Δηλαδή πιστεύεις ότι ο μέσος μεταλάς/μπλουζίστας/τζαζίστας έχει κάτσει να ακούσει ΟΛΕΣ τις μουσικές του κόσμου και αφού τις σύγκρινε με ΟΛΑ τα (δικά του) κριτήρια κατέληξε στο τι θα ακούσει? Αυτό άκουσε και του άρεσε, εκείνο άκουσε και δεν του άρεσε και μετά ξανάκουσε αυτό που του άρεσε... Δεν είπε "ε ας δώσω μωρέ μία ευκαιρία στο Αυστριακό dubstep επειδή μπορεί να είναι καλό"....

Ξέρω πολύ καλά τι ζηλεύω και δεν μοιάζει σε τίποτα με αυτό που ίσως θα ήθελες εσύ (για να το προβάλλεις ως δικό μου αίτημα υποθέτω οτι θα σ' άρεσε κάτι από το παραπάνω σκηνικό).
Μάλλον παρεξηγήθηκα... Δεν λέω ότι ζηλεύει κάποιος τον τρόπο με τον οποίο έγινε γνωστός ο χ,ψ Κιάμος... Λέω όμως ότι αν φτιάξεις ένα τραγούδι/ένα ποίημα/ένα software/κλπ και αυτό γίνει επιτυχία έχεις κάνει ένα Χιτ το οποίο ο κόσμος θα το ζητάει... Το να κατηγορείς τον κόσμο επειδή ζητάει το κομμάτι που έγραψε ο τάδε επειδή έπρεπε ζητάει το κομμάτι που έγραψε ο δείνα (είτε είσαι εσύ είτε είναι ο Marcus Miller) και λόγω αυτού να τους κατηγορείς κιόλας το θεωρώ κομπλεξ... Απλώς πάνω στη βιάση μου τα έγραψα λίγο όπως να 'ναι... Και ναι προφανώς θα ήθελα να γράψω τραγούδια που θα το γουστάρει ο κόσμος... Μπασίστας είμαι... Αν ήμουν σκηνοθέτης θα ήθελα να φτιάξω ένα έργο που θα το γουστάρει ο κόσμος...

ΥΓ: Και κάτι τελευταίο... Άσε κάτω τα κέρδη μη γίνει πανικός.... :P

 
συμφωνούμε στα περισσότερα : θα ήθελα αυτά που κανω να αρέσουν σε όλους.

Αλλά διαφωνώ σε αυτό :

funky_bassman είπε:
στο 2012 ΠΡΟΦΑΝΩΣ έχουν ακούσει σχεδόν τα πάντα... Διαλέγουν να ακούσουν αυτό το κάτι που ακούνε... Κανείς δεν γεννήθηκε να ακούει ένα είδος μουσικής... Μέσα από το ραδιόφωνο, το ίντερνετ, την τηλεόραση, το cinema κλπ έχει έρθει όλος ο κόσμος σε επαφή με όλα τα είδη μουσικής... Προφανώς το έχουν συγκρίνει και τους αρέσει...
Oχι μόνο κανείς δεν έχει ακούσει τα πάντα, αλλά ο "μέσος ακροατής" δεν έχει την παραμικρή επίγνωση της μουσικής ιστορίας (εδώ δεν την έχουν αρκετοί μουσικοί).

πραγματική ατάκα (από κομματικό τραπεζάκι σε δελτίο του star : είπαμε έχω επίπεδο) :

"εμείς εδώ δεν έχουμε κολλήματα, παίζουμε τα πάντα, από Βίσση μέχρι και Χ"γιάννη"

Αλλά και πιο ρεαλιστικά : πόσα ραδιόφωνα έχουμε και τι παίζει το καθένα? Οκ  πες οτι το κανονίζει η αγορά. Εγώ ξέρω ΟΛΑ τα χιτάκια ενώ ΔΕΝ θέλω να τα ξέρω. Δηλαδή έχω μέτρο σύγκρισης. Επίσης, δεν είναι δίκαιο να πω το προφανές οτι ο μέσος ακροατής δεν έχει το μέτρο σύγκρισης που έχω εγώ που παριστάνω τον μουσικό. Αλλά υπάρχουν μουσικόφιλοι. Σε άλλα παρόμοια θέματα έχω πει την άποψή μου : αυτοί που λέμε "μέσοι ακροατές" στην πραγματικότητα ΔΕΝ είναι ακροατές, αλλά παθητικοί αποδέκτες. Ως μη ακροατές δεν είχαν ποτέ τη δυνατότητα σύγκρισης, αλλά ευτυχώς έχουν την (ανθρώπινη) ικανότητα της μουσικής εκτίμησης (waiting to happen).

Αρα, να συζητήσουμε καλύτερα για το αν οι ΜΗ ακροατές είναι οι κατ' εξοχήν (μη) καταναλωτές του ναυαγίου που λέγεται δισκογραφία? :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
trolley είπε:
οπότε πάλι κερδίζουν σε αυτή την ιδιότυπη Monopoly που διεστραμένα ξεκίνησε ο Goumis (τον οποίο καταγγέλω ως ψυχάκια, επ' αυτού).
;D  ;D

έχει περάσει καιρός που πόσταρα το βίντεο, αλλά θα ορκιζόμουν ότι το έβαλα στην ''παιδική χαρά'' και όχι στην συγκεκριμένη κατηγορία θεμάτων....  ;D  άλλωστε το λέω και από κάτω, ότι οι dt και έλληνες να ήταν κατά πάσα πιθανότητα θα έκαναν καριέρα στο εξωτερικό τόσο ταλαντούχοι που είναι (μην ξεχνάμε ότι για μια χώρα 10 εκατομυρίων, έχουμε ανθρώπους που κάνουν καριέρα και όξω, αναλογικά με άλλες χώρες δεν ξέρω, αλλά έχουμε) ο τίτλος είναι απλά χιουμοριστικός.

το διεστραμένο της υπόθεσης είναι ότι ανέβασα ένα βιντεάκι για πλάκα και θα πάει 20 σελίδες (μέχρι να κλειδωθεί), ενώ στο thread που άνοιξα για το πρόβλημα με τον μαγνήτη μιας κιθάρας μου o καημενούλης με το ζόρι έφτασε τις 2 σελίδες, εγώ είμαι το ψυχάκι?(αστειεύομαι, καθώς με τα λιγοστά στοιχεία που έδωσα δύσκολα θα λάβω κατατοπιστικές απαντήσεις) ;D   ;D

τουλάχιστον με τους dream theater το ''βγάλαμε'' το άχτι μας σε πρόσφατο thread, με τα ''κσύλα'' το ίδιο (και φταίω πάλι εγώ γι'αυτό  :D ), τώρα που μπαγιάτεψε το thread ''γιατί είναι ντροπή να παίζεις λαϊκά'' έπρεπε να βγει κάτι καινούργιο στη φόρα...  ;D

επί του θέματος, δεν νομίζω ότι ισχύει ένα από τα σενάρια του lk (σελίδα 4), πιστεύω ότι απλά τα παλικάρια έψαχναν ένα ''πομπώδες'' instrumental ως opening theme για τον κιάμο: δυνατό είναι, πομπώδες είναι, ανατολίτικο ριφφάκι που κολλάει κάπως στα μπουζούκια έχει, ορίστε οι παρτιτούρες παιδιά, βγάλτε το. δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν το κομμάτι το γνώριζε μόνο ο ντράμμερ ή ο κιθαρίστας και το πρότεινε στην υπόλοιπη ορχήστρα που έψαχνε ένα καλό ορχηστρικό opening. δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι παίζουν αυτό και όχι το hell's kitchen ή το dance of eternity.  ;)

πάντως ρε παιδί μου, ό,τι και να παίξεις στα μπουζούκια, πάλι.... ''σκυλάδικο'' θα ακούγεται, και ας είναι rock-metal κομμάτι... ;D   ;D  ξέρετε, με εντελώς κομπρεσαρισμένες κιθάρες, ο τραγουδιστής να έχει τόσο βάθος στο μικρόφωνο όσο μια άβυσσος, ο πληκτράς να κάνει ''σκυλάδικα'' γυρίσματα με άκυρους κλαρινο-ήχους κ.τ.λ... το συγκεκριμένο σώζεται κάπως που είναι instrumental, αλλά αυτό το κλασσικό στην αρχή ''σόλο με χαλί από synth από πίσω'' πόσο μα πόσο ''σκυλάδικο'' μπορεί να είναι??   ;D

υ.γ. σόρυ που γράφω μόνο με μικρά αλλά χάλασε το caps lock του πληκτρολογίου και βαριέμαι να το αλλάξω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top