Αμερικανικά οργανα , πάρτε τώρα που υπάρχει στοκ γιατί σε λίγο.....

Όταν τα κάνει αυτά η ΕΕ για να προστατέψει την Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δεν ασχολείται κανείς. Τώρα που τα κάνει ο καρότος πέσατε όλοι να τον φάτε 😅
 
Μα η αθλιότητα του Hollywood τα τελευταία 15 χρόνια είναι τα σημεία των καιρών.
Μπορεί να είναι κι έτσι. Μπορεί να κάνουν καταστροφικες επιλογές και να πεινάσουν αυτοί τελικα. Και η ΕΕ να ζει πλουσιοπαροχα με τις εναλλακτικές πήγες της και να φταίμε εμείς μόνοι μας για όλα τα δεινά μας.
 
Όταν τα κάνει αυτά η ΕΕ για να προστατέψει την Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δεν ασχολείται κανείς. Τώρα που τα κάνει ο καρότος πέσατε όλοι να τον φάτε 😅
Νομίζεις....
Εχω αφήσει πρότζεκτ Vintage General Motors σε γκαράζ... και δυστυχώς μαλλον εκεί θα μείνει. :cry:
 
Νομίζεις....
Εχω αφήσει πρότζεκτ Vintage General Motors σε γκαράζ... και δυστυχώς μαλλον εκεί θα μείνει. :cry:
Ελπίζω να το πιάσεις κάποια στιγμή. Κι εγώ ως μηχανικός στην καρδιά πρωτίστως λατρεύω projects. Συνήθως είναι μέχρι να τα ξεκινήσεις αυτά. Μετά πηγαίνουν μόνα τους :cool:

Πάντως δεν προσπαθεί η ΕΕ να προστατέψει την αυτοκινητοβιομηχανία της απ' τους Αμερικάνους😅:ROFLMAO:
 
Τι να κυκλοφορήσει αμερικανικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα, με τα τεκμήρια κυβισμού....Δεν υπάρχει περίπτωση.
 
Τι να κυκλοφορήσει αμερικανικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα, με τα τεκμήρια κυβισμού....Δεν υπάρχει περίπτωση.
Να τα βγάλουν. Τέτοια τεκμήρια είναι αναχρονιστικα.
 
Τι να κυκλοφορήσει αμερικανικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα, με τα τεκμήρια κυβισμού....Δεν υπάρχει περίπτωση.
Λίγο το τελωνείο λίγο τα τεκμήρια, λίγο η τιμή του πετρελαίου και λίγο οι διατάξεις του νόμου για τα ιστορικά, μου το κηδέψανε το πρότζεκτ.
 
Λίγο το τελωνείο λίγο τα τεκμήρια, λίγο η τιμή του πετρελαίου και λίγο οι διατάξεις του νόμου για τα ιστορικά, μου το κηδέψανε το πρότζεκτ.
Έχεις μέχρι 31-12-2026 να το κυκλοφορήσεις ιστορικό....χωρίς τεκμήριο....μετά πολύ χλωμό.
 
Πάντως δεν προσπαθεί η ΕΕ να προστατέψει την αυτοκινητοβιομηχανία της απ' τους Αμερικάνους
Προφανώς από τους Κινέζους και τις "ντάμπιν" πρακτικές τους στα EV.
Βέβαια μια πιο σωστή διατύπωση θα ήταν κάτι του στιλ: "Η ΕΕ έχει κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να τινάξει στον αέρα την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία με τα EV και απ' ότι φαίνεται τα κατάφερε".
 
Προφανώς από τους Κινέζους και τις "ντάμπιν" πρακτικές τους στα EV.
Βέβαια μια πιο σωστή διατύπωση θα ήταν κάτι του στιλ: "Η ΕΕ έχει κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να τινάξει στον αέρα την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία με τα EV και απ' ότι φαίνεται τα κατάφερε".
νταμπιν και το λουρί τςη μάνας

Απλά δεν προλαβαίνουν να μετασχηματιστούν οι οικονομίες του "α' κόσμου" όσο γρήγορα αναπτύσσονται οι Κινέζοι και όπως λέει η παροιμία ο πνιγμένος πιάνεται απ τα μαλλιά του.

Κλείνω το σχόλιο με ποίηση:

Roses are red
Violets are blue
There's always an Asian
Who's better than you

:)
 
νταμπιν και το λουρί τςη μάνας

Απλά δεν προλαβαίνουν να μετασχηματιστούν οι οικονομίες του "α' κόσμου" όσο γρήγορα αναπτύσσονται οι Κινέζοι και όπως λέει η παροιμία ο πνιγμένος πιάνεται απ τα μαλλιά του.
Αυτό που λες έχει βάση. Οι μετασχηματισμοί πλέον γίνονται με ταχύτητες "φωτός".
Όμως το θέμα "ΕΕ - αυτοκινητοβιομηχανία", νομίζω ότι μελλοντικά θα γίνει case study όσον αφορά την "τέλεια αυτοκτονία".

Εμείς οι... righteous Ευρωπαίοι αποφασίσαμε ότι θα σώσουμε τον κόσμο (σε όρους περιβάλλοντος). Και καταλήξαμε στο ότι μέχρι το 2035, όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην ΕΕ θα πρέπει να έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το οποίο σημαίνει τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, τέλος οι βενζίνες και πάμε σε μια αποκλειστική στροφή σε οχήματα κινούμενα με ηλεκτρισμό. Πολύ ωραία ως εδώ...

Αλλά κάπου εδώ αρχίζουν τα... όργανα. Αφήνω το κόστος κτήσης, τις τεράστιες ανάγκες ενέργειας που προκύπτουν για την κίνησή τους, τις υποδομές φόρτισης, την αυτονομία, την ανυπαρξία εγκαταστάσεων ανακύκλωσης των οχημάτων που μελλοντικά θα αποσύρονται (καθότι εμπλέκονται οι μπαταρίες), την αξία μεταπώλησης (καθότι εμπλέκονται οι μπαταρίες που έχουν συγκεκριμένο κύκλο ζωής και τεράστιο κόστος αντικατάστασης), κλπ...

Και βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι οι σπάνιες γαίες που απαιτούνται για την κατασκευή parts των EV, σε ποσοστό περί του 90% των παγκόσμιων κοιτασμάτων βρίσκονται στην Κίνα.

Αλλά εμείς, ως... righteous Ευρωπαίοι επιλέξαμε να πάμε προς τα εκεί. Και τώρα φτάσαμε στο σημείο, ο μεγαλύτερος εργοδότης της Γερμανίας, δηλαδή η VW, να ακροβατεί στο κενό.

Ναι, ο μετασχηματισμός είναι ταχύτατος, αλλά και η βλακεία (μας ως ΕΕ) ανίκητη.
 
Ποιός "μετασχηματισμός" και κουραφέξαλα. Ούτε η Ευρώπη, ούτε Αμερική μπορούν να ακολουθήσουν κατά διάνοια σε κόστος (και εργατικό και πρώτων υλών) την Ασία και πολύ συγκεκριμένα την Κίνα αυτή την στιγμή και ούτε και στο μέλλον. Εάν δεν υπήρχαν οι δασμοί της Ευρώπης στους ασιάτες εδώ και χρόνια, θα μπορούσαμε να αγοράσουμε αυτοκίνητα (τυχαίο παράδειγμα) που στην Ευρώπη δεν παράγονται και σε αυτά τα specs, για μισή τιμή από όσο πωλούνται τα VWs και τα Renault. Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε και νωρίτερα, οι δασμοί πλήττουν την ίδια την κοινωνία με τρομερές οικονομικές επιβαρύνσεις, η οποία έχει να αντιμετωπίσει και τον καλπάζοντα πληθωρισμό από το ανεξέλεγκτο money printing.

Την ίδια ώρα που στην χώρα της Φαιδράς Πορτοκαλέας ο πολύπαθος λαός διαδήλωνε ακόμα μια φορά εναντίον της διεφθαρμένης κυβέρνησης (και του εαυτού του, πιθανώς...) την προηγούμενη εβδομάδα, η Κίνα γονάτιζε την Wall Street και τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας της Αμερικής ανακοινώνοντας το A.I. που τους κόστισε 6 εκ. δολλάρια, λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της σύμπραξης αμερικάνικων εταιρειών και την δέσμευση να επενδύσουν... 500 δις. δολλάρια τα επόμενα χρόνια, για να... διατηρήσουν την, και καλά, πρωτοπορία τους στο A.I. Και ήρθε η Κίνα και τους είπε "ni hao" και έτρεχαν πανικόβλητοι οι Αμερικάνοι.

Α, ναι, ξέχασα: και λίγες μέρες πιο πριν ακόμα, η Κίνα ανακοίνωσε την διατήρηση του τεχνιτού τους ήλιου (ναι, ΗΛΙΟΥ) σε σταθερή κατάσταση για 17 δευτερόλεπτα περίπου. Όχι, δεν έχει καταφέρει τίποτα παρόμοιο κανένας άλλος so far...

Ας ανακοινώνει δασμούς λοιπόν ο κάθε Trump και η κάθε Commission, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Η Ευρώπη θα καταλήξει στο σύνολό της ένα όμορφο μουσείο, εξαιρετικό για τουρισμό και διακοπές και τίποτα άλλο. Για την Αμερική υπάρχουν άλλης φύσεως προβλήματα και άλλες προκλήσεις. Και οι δασμοί μόνο χειροτερεύουν τα προβλήματα, δεν τα αμβλύνουν.
 
Ούτε η Ευρώπη, ούτε Αμερική μπορούν να ακολουθήσουν κατά διάνοια σε κόστος (και εργατικό και πρώτων υλών) την Ασία και πολύ συγκεκριμένα την Κίνα αυτή την στιγμή και ούτε και στο μέλλον
Γι' αυτό τα είπε μια χαρά χθες ο Καγκελάριος (Σολτς): "Όλοι επωφελούνται από την παγκοσμιοποίηση".
Όσο πιο smooth, τόσο πιο καλά. Καθώς όπως είπε ο Έκτορας:
οι δασμοί μόνο χειροτερεύουν τα προβλήματα, δεν τα αμβλύνουν.
 
Γι' αυτό τα είπε μια χαρά χθες ο Καγκελάριος (Σολτς): "Όλοι επωφελούνται από την παγκοσμιοποίηση".
Όσο πιο smooth, τόσο πιο καλά. Καθώς όπως είπε ο Έκτορας:
Αφού το είπε ο Σολτς εγώ ησύχασα. Θα το γιορτάσω με ένα πίτα γύρο στα 4,5 ΕΥΡΩ και μια κοκα κόλα με 1 ευρω.
Τελείωσε η παγκοσμιοποιηση. Μου θυμίζετε κατι γιαπωνεζους που τους έβρισκαν 30 χρόνια μετά και τους έλεγαν ο πόλεμος τελείωσε. 🤣🤣ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΕΕ. Όσοι δεν έχετε κτήμα σαν και εμένα και ελιές και γεώτρηση, θα δυσκολευτειτε αν μη τι άλλο, να το πω κομψά. Πάρτε και κάνα τουφέκι.σιγα σιγά 😆
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top