άλλο ένα θέμα για επιλογή ενισχυτή

SUPERFUNK, μήπως έχεις δοκιμάσει το preamp του TM60 (ή κάποιο

sansamp πεταλάκι) "μπροστά" από τον peavey classic 30;

παρεπιπτόντως δε βρήκα πουθενά να ακούσω peavey λαμπάτο και

η αντιπροσωπεία μου πε ότι θα έρθουν μετά από κανά μήνα.

 
Δείτε τιμές για peavey classic 30 elderly, δυστυχώς όμως μόνο στις ΗΠΑ στέλνουν.

Ξέρετε τίποτα για την αγγλική εταιρεία Award-Session;

Φτιάχνει το jd10, κάτι σαν το sansamp που παλιά κυκλοφορούσε σαν

morley jd 10.

jd 10 mp3 sample

και jd 10 με roland vg8

Επίσης, αν είδα καλά, έχει καλές προσφορές για ηχεία celestion.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δείτε τιμές για peavey classic 30 elderly' date=' δυστυχώς όμως μόνο στις ΗΠΑ στέλνουν. [/quote']

Τους μισώ τους αμερικάνους :evil:

Μα είναι δυνατόν 270Ευρώ ο classic 30?Μήπως είναι παλιοί;Το λέω γιατί υποτίθεται στα καινούργια μοντέλα έχουν βάλει προστατευτικό κάλυμμα στις λάμπες και αυτός δεν έχει.
 
Καλή η παρατήρηση του gto234...πιθανότατα να είναι "new old stock" όπερ σημαίνει πως μπορεί να τον έχουνε στο μαγαζί απο τον καιρό του Νώε,η να τον χρησιμοποιούσαν για δοκιμές..ΠΟΛΥ χαμηλή τιμή για "φρέσκο" ενισχυτή.Αν δεις τα υπόλοιπα,έχουν φυσιολογικές τιμές.

Πήγα και άκουσα τον Marshall JCM2000 DSL401 στο bon studio..εμένα μου άρεσε πολύ πάντως(είμαι του marshall,τι να κάνουμε....)μετρητοίς τον δίνουν 800 ευρώ από 850 τιμή καταλόγου (thomann 879+25=όχι ευχαριστώ).Έχει κανείς εμπειρία από τον συγκεκριμένο ενισχυτή;¶κουσα ότι βγάζει προβλήματα,αλλά δεν έχω τρόπο να το διασταυρώσω.

 
Καταρχήν είπαμε πουλάει αμερική μόνο.

Πάντως εγώ βρήκα διαφορετικές τιμές και στα άλλα προϊόντα της peavey.

harmony central jcm 2000 dsl 401; Κάτι τέτοια διαβάζω κι εγώ για την behringer κ την ψιλοφοβάμαι

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
roybatty δεν ξερω για το συγκεκριμενο μοντελο αλλα και ενας φιλος μου που εχει εναν jcm 600 συνεχεια προβληματα του βγαζει... :x αλλα δεν βγαζεις ακρη μονο απο ενα περιστατικο...

 
Και εγώ έχω ακούσει για κακή αξιοπιστία των marshall και ειδικά την σειρά DSL,ότι ζεσταίνονται πολύ κλπ.Πάντως επειδή κι εμένα μου αρέσει το γκάζι της marshall όταν άκουσα τον TSL602 με δύο 12ρια μου έφυγε η μαγκιά!Gary Moore ήχος που γ@μ@ει!Βέβαια πολύ ακριβός κοντά 1200Ε.

 
φιλε gto234 αν ειναι ακριβοι οι marshall αυτοι με 1200ευρωπουλα :lol: ,τι να πω και εγω ο...αμοιρος που σκεφτομαι να επαιρνα εναν matchless dc-30 που κανει κοντα στα 3500ευρω :cry: :lol:

 
takis εσύ είσαι καμένος ρε :P

Στο είπα και στο τηλέφωνο...πολλά λεφτά...

 
αν δεν καεις δεν κανεις δουλεια :P ναι ρε το ξερω αλλα εχω φαει το γνωστο κολλημα που τρωμε ολοι που και που με ενισχυτες και κιθαρες.οκ ειναι πολλα λεφτα αλλα με matchless εχεις ΤΟΝ ηχο.εισαι καλυμενος 100%για μια ζωη τουλαχιστον οσο αναφορα τα blues :wink: και σε συνδιασμο με κανα πεταλακι καλο σαν το tube screamer 808,rc booster,roger mayer voodoo1 κτλ...εχεις πιστευω οτι καλυτερο θα μπορουσες για blues παντα μιλαω.ειναι ενισχυτες με ..ειδικοτητα σε αυτο το στυλ μουσικης.αλλα ειναι οντως παρα πολλα

 
roybatty θα σου πρότεινα τον TSL 601 που είναι αστέρι και δεν τραβάει τα ζόρια του DSL που όπου και αν κοιτάξεις υπάρχει ένας μεταχειρισμένος προς πώληση!!

Και σίγουρα δεν τον πουλάνε ούτε γιατί δεν τους άρεσε τελικά ο ήχος του, ούτε επειδή είναι ''μόνο'' 40W και άλλα κουλά που έχω ακούσει.

0 601 παίζει κοντά στα 1000 αλλά αξίζει τον κόπο!!:wink:

- 2x EL34 output valves and 4x ECC83 Preamp Valves

- Footswitchable Accutronics Spring Reverb with Dual controls

- Presence control, Deep switch & footswitchable Parallel FX loop

- XLR DI output

- 5-way LED footcontrolle

- 1 x 12" 'Wolverine' speaker

Για περισσότερα: http://www.marshallamps.com/images/products/tsl/tsl601.html

Το μόνο πρόβλημα που έχει ακουστεί είναι για το καλώδιο του pedal.

Έγω πάντως κατέληξα σ'αυτόν! Το μόνο που μένει είναι... να τον αγοράσω!!

:lol:

Που θα πάει!!!! :wink:

 
Καλά,χαρακτηρισμοί "είναι αστέρι" και τα specs του TSL 601 δεν μου λένε τίποτα,ούτε αν κάποιος τον έχει παίξει σε για μια ώρα σε ένα μαγαζί όπως εγώ τον DSL401...το θέμα είναι αν έχει κανείς εμπειρία από αυτούς τους ενισχυτές,η τους έχει ακούσει σε κάποιον φίλο που τον έχει...αυτό συνήθως μετράει.Από εκεί και πέρα,το DSL401 έχει ΕL84,που ίσως να ταιριάζουνε περισσότερο σε boogie ενισχυτή...το TSL έχει EL34 που υποτίθεται ότι είναι ο κλασσικός Marshall ήχος.Τέλωσπάντων,θα δώ τι θα κάνω.

 
Αυτά που σου έγραψα είναι προσωπική μου άποψη.Το να βρείς καποιον που να έχει τον εξοπλισμό που σ'ενδιαφέρει και να σου τα πει απο πρώτο χέρι ειναί ότι καλύτερο.Στην ίδια φάση είμαι και έγω!

Απ΄την άλλη πάλι, η επιλογή εξοπλισμού κάθε τύπου έχει πάντα ''το ρίσκο της''!

 
Είχα παραγγείλει από έξω ένα ΤΜ60 και την προηγούμενη

βδομάδα αντί να τον παραλάβω ενημερώθηκα απ το μαγαζί

ότι είχε χαθεί κατα την μεταφορά. Ήταν ασφαλισμένο και

τελικά, αφού τσεκάραμε τι άλλο έχει διαθέσιμο άμεσα, του είπα

να μου στείλει τα λεφτά πίσω, και είπε οκ. Προς το παρόν δε θέλω να

γράψω κάτι παραπάνω, εάν/όταν από βδομάδα μου στείλει τα λεφτά,

μπορεί να γράψω λεπτομέρειες. Κοίταζα και για used λαμπάτο από αγγλία

αλλά μόνο τα μεταφορικά είναι 100 ως 150 ευρώ (για 19κιλά κάτι σαν

70 λίρες αγγλίας].

Το "καλό" με την υπόθεση είναι πως μου προέκυψαν κάποια

άσχετα έξοδα που τελικά θα καλυφθούν με τα λεφτά

που (ελπίζω) θα επιστραφούν.

Το σκέφτηκα από δω, το σκέφτηκα από εκεί, και πήγα αγόρασα χτες

βράδυ τον behringer gm108. Έρχομαι σπίτι, συνδέω τη κιθάρα με ένα

ολοκαίνουριο καλώδιο που μόλις είχα βγάλει απ το κουτί του,

(εκείνα τα πρεσαριστά πλαστικά κουτάκια καλωδίων που ανοίγουν

κ μετα δε ξανακλείνουν), ανοίγω τον ενισχυτή, ανεβοκατεβάζω την

ένταση, κοιτάω το volume της κιθάρας, όλα καλά - ήχος γιοκ.

Τρελαίνομαι και λέω δεν μπορεί η *μπηπ* της behringer να βάρεσε

με το που τον έβαλα στο σπίτι, κουνάω λίγο το καλώδιο, κάτι

ψιλοακούγεται, βγάζω και ξαναβάζω το καλώδιο στην υποδοχή

και δουλεύει. Σκέφτομαι αν αξίζει να το πάω το Σάββατο στο Στόλλα

για να δουν την υποδοχή ή να το κάνω βίδες για να τη δω εγώ.

Τελικά, λίγο αργότερα το βράδυ και με περισσότερη ψυχραιμία

διαπίστωσα ότι το πρόβλημα το έχει το καλώδιο στη μία άκρη,

απ το εργοστάσιο, κι όχι ο ενισχυτής :)

Παρεπιπτόντως, σε αντίθεση με την tech21 που μπορείς, αν θυμάμαι

καλά, να δεις το pcb, η behringer το χει κλειστό, καλυμμένο με

ένα καπάκι ας πούμε [το πίσω μέρος της καμπίνας είναι ανοιχτό

αλλά είναι "κρυμένο" το κύκλωμα]. Βγάζει κάποιους κακούς και

κάποιους καλούς ήχους, ελπίζω να αντέξει και δε θέλω να το

γρουσουζέψω. Να θυμάστε [εγώ το είχα ξεχάσει] πως 15 άντε 30 βατ

είναι αρκετά αν όχι πολλά για να παίζεις κιθάρα σε ένα μικρό δωμάτιο :)

 
Τα καλά νέα είναι ότι μου επιστράφηκαν τα λεφτά του ενισχυτή,

πλήρωσα κάτι χρωστούμενα που μου χαν προκύψει [άσχετο]

και ο behringer (φτου φτου μην το ματιάξω) είναι πολύ εντάξει

για τα 70 ευρώ που τον πλήρωσα.

Σε κάποια φάση θα κάτσω να γράψω προτεινόμενα

settings για behringer GM Vtone analog "modeling".

 
φιλε gto234 αν ειναι ακριβοι οι marshall αυτοι με 1200ευρωπουλα :lol: ' date='τι να πω και εγω ο...αμοιρος που σκεφτομαι να επαιρνα εναν matchless dc-30 που κανει κοντα στα 3500ευρω :cry: :lol:[/quote']Τί θα τον κάνεις άνθρωπε μου τον DC-30?

Δεν παραείναι συγκεκριμένος ηχητικά και χρηστικά ? Θέλω να πώ, πως δεν παίζει σε χαμηλή ένταση ο κακομοίρης, και επιπλέον δεν είναι ούτε πεντακάθαρος ούτε υπερβρώμικος και ζυγίζει όσο μιάμιση φορά ο Boogie Mk1......χώρια που είναι κομματάκι 'κλινικός' για blues.

Δεν κοιτάς κάτι με 6V6 τελικές καλύτερα ?
 
Θα συμφωνήσω με τον silot, Matchless αποκλειστικά για blues 8O ?

Φοβεροί ενισχυτές (και βέβαια κάνουν για τα πάντα) αλλα για blues νομίζω με μια Fenderia μια χαρά θα'΄σαι :wink:

Ο DC30 κατα την ταπεινή μου γνώμη στην Ελλάδα είναι overkill...(μιλάμε για ΔΥΝΑΤΟ ενισχυτή ο combo 1x12 σκεπάζει άνετα οποιονδήποτε MARSHALL με 4χ12 καμπίνα έχω ακούσει...)

Εδω τον Mesa Boogie MARK 3 εχω και τον δουλεύω μόνο σε τάξη Α (18 w) & όπου τον ανοίξω πάνω απο το 2 με κράζουνε :oops:

(Τον αλλο μου ενισχυτή τον RIVERA QUIANNA 212 ούτε που τολμάω να τον βγάλω απο το studio,μια φορά στο GAGARIN τον έπαιξα και κόντεψε να με δολοφονήσει ο ηχολήπτης!!)

 
γιατι σας φαινεται ρε παιδια περιεγο το οτι θελω για blues τον dc-30 :roll: μαλλον πρεπει να ακουσετε το dog party απο scott henderson που παιζει traditional blues με μια fender,1matchless και 1tube screamer(στην ουσια καρφι η κιθαρα στον matchless :wink: ) και αν δεν ειναι αυτος κορυφαιος ηχος για blues και οχι μονο... :roll: (εννοειται που δεν ειναι μονο για blues...)

οσο για το προβλημα της εντασης δεν το εχω καθολου γιατι σε 1 χρονο που θα μενω μονιμα στο εξοχικο μου στην κερκυρα,εκει που εχω κανει και το studio μου θα μπορω να τσιταρω ολους ενισχυτες μου χωρις κανενα προβλημα εκτος απο το οτι θα χασω λιγο απο την ακοη μου :lol:

φιλε silot το οτι οπως λες εσυ παραείναι συγκεκριμένος ηχητικά και χρηστικά(κατι που δεν ισχυει) αυτα ειναι θεμα γουστου...εγω αυτο ακριβως γουσταρω στους matchless... :wink: που δεν ειναι ουτε πεντακάθαροι ούτε υπερβρώμικοι...και δεν θα παίζει σε χαμηλή ένταση ο ...κακομοίρης :lol: ,οπως σου ειπα λογω...εξοχικου :wink: παιδια επειδη το ακουω συνεχεια δεν με απασχολει το οτι θα ζυγίζει όσο μιάμιση φορά ο Boogie Mk1......και ο καθε boogie :wink:

silot με 6l6 εχω τον twin o oποιος απο οταν καταλαβα οτι πρεπει να τον βαζω πανω απο το 5 ο ενισχυτης Γ......ΕΙ :D

σεβασμος λιγο στους κορυφαιους ηχητικα (για μενα τουλαχιστον) matchless ρε παιδια αλλα και στα γουστα μου.δεν ειπα οτι θα παρω και κανενα πεθαμενο ενισχυτη οσο και αν δεν σου αρεσει ο ηχος φιλε silot :cry:

παντως superfunk οπως ειπα το θεμα του βαρους δεν με απασχολει και το θεμα της εντασης το εχω λυμενο αρα απο εκει καιπερα ειναι καθαρα θεμα του αν θα εσκαγα τοσα λεφτα... :wink: αλλη ιστορια αυτη... :roll:

 
Καταρχάς μίλησα για τελικό με 6V6 και όχι 6L6. Η διαφορά είναι μεγάλη... Έπειτα, το να πάρεις ένα Matchless για το εξοχικό σου Τακούλη μου είναι αν μη τι άλλο υπερβολικό και ολίγον άσκοπο, καθώς ο Sampson σχεδίασε τους Matchless έχοντας κατα νου τον τέλειο Vox ήχο στα πλαίσια μιας μπάντας ή ενός καλού session.

Όσον αφορά στα περι Henderson που ανέφερες δεν έχω γνώμη γιατί μεν εγώ τους συγκεκριμένους υπερενισχυτές τους έμαθα μέσω Elton John και Αγγλικής indie σκηνής, αλλά είχα δε και την ευτυχία να τους ακούσω σε άγριες συνθήκες σε ένα big-budget session για γνωστό pop εγχώριο 'καλλιτέχνη', απ΄τα χεράκια μου.

Τώρα το αν είναι συγκεκριμένος ο Matchless χρηστικά θα το διαπιστώσεις όταν και άν επιχειρήσεις να παίξεις πχ funk, ή roots blues με αυτόν, και μια που το έφερε η κουβέντα, νομίζω πως έχεις ήδη καταλάβει οτι τα high-end μηχανήματα είναι ...high-end γιατί καταφέρνουν ΕΝΑΝ μοναδικό ήχο στην πιο ευκρινή και χρήσιμη μορφή του.

Φιλιά πατριωτάρα, θα τα πούμε το Πάσχα στο νησί μας !!!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top