• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ακουστικά AKG K141 και service στο Bon Studio

Κώστας Εγγλέζος

Νέο μέλος
Μηνύματα
46
Πόντοι
8
Τον περασμένο Απρίλη αγόρασα τα Κ141 από γνωστό κατάστημα των Εξαρχείων, αφού είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και είχα διαβάσει και ανάλογες κριτικές.

Πραγματικά, για τη χρήση που τα ήθελα (keyboard setup, κλπ) ήταν πάρα πολύ καλά και πολύ "κοντινά" στα monitors που έχω.

Πριν από δυο μέρες, χωρίς κανένα λόγο (ούτε είχαν χτυπήσει, ούτε τα είχα ζορίσει στο άνοιγμα, ούτε τίποτα) τα έπιασα στα χέρια μου και πριν προλάβω να τα φέρω στο κεφάλι μου ξεκόλησε η στέκα από το δεξί ακουστικό.

Για την ακρίβεια, δεν έσπασε η ίδια η στέκα, αλλά ένα μικροσκοπικό πλαστικό εξαρτηματάκι που συγκρατεί μια βίδα μέσα από το κάλυμα που σκεπάζει το σημείο ένωσης της στέκας με το ακουστικό.

Όποιος με γνωρίζει προσωπικά, ξέρει πόσο "τρελός" είμαι με τα πράγματά μου, πόσο πολύ τα προσέχω, ειδικά τα ηχητικά και το μουσικό εξοπλισμό μου.

Δεν υποννοώ τίποτα για το μοντέλο των ακουστικών, θα μπορούσε να οφείλεται σε απλή αστοχία υλικού. Παίρνω, λοιπόν, τα Κ141 και πάω στο service στο Bon Studio στο Βοτανικό.

Ιδού η εμπειρία μου.

Αρχικά, ο διάλογος με την κυρία που βρίσκεται στην υποδοχή είναι κάπως έτσι:

ΕΓΩ: Έφερα αυτά τα ακουστικά για σέρβις γιατί μου...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δώστε μου τα στοιχεία σας, παρακαλώ.

Αφού της απάντησα, πήγα να συνεχίσω.

ΕΓΩ: Είναι μέσα στην εγγύηση; Ρωτάω γιατί έχουν το εξής πρόβλημα...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Μη μου λέτε έμένα, θα τα δει ο τεχνικός και θα σας πει αν σας καλύπτει η εγγύηση.

ΕΓΩ: Σας ρωτάω διότι...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν καλύπτει τα πάντα η εγγύηση. Αν έγινε καμιά πτώση τάσης, είναι δική σας ευθύνη.

ΕΓΩ: Δεν είναι τέτοια η βλάβη, απλώς...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν μπορώ να σας πω τίποτα, θα σας πει ο τεχνικός όταν τα δει.

Αφού πέρασε κανα 5λεπτο καθώς πληκτρολογούσε τα στοιχεία στον υπολογιστή της, με ξαναρωτάει.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Αγοράστηκαν εντός ενός έτους;

ΕΓΩ: Μάλιστα, αλλά ήθελα να σας πώ ότι το σημείο που έχει σπάσει...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Έχει σπάσει; Και γιατί δε μου το λέτε τόση ώρα; (!!?!?!?!?!??!)

Τι να πω; Το παραβλέπω...

Φωνάζει τον τεχνικό να τα δει.

Αυτός αρχίζει να τα περιεργάζεται και ξεκινάει το παραμύθι...

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, έχει σπάσει αυτό το πραγματάκι από μέσα...

(Σώπα...!)

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Από το βάλε βγάλε είναι (κι έκανε μια κίνηση με τα χέρια σαν βεντάλια πάνω απ' το κεφάλι του)

ΕΓΩ: Η βλάβη συνέβη εντελώς απρόκλητα, τα προσέχω πολύ και δεν ανοίγω τη στέκα.

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, αλλά δεν τα βάζεις και τα βγάζεις στο κεφάλι; (!?!?!)

ΕΓΩ: Ναι, αυτό δεν κάνουμε με τα ακουστικά;

Αφού συνεχίστηκε κάνα δίλεπτο ο πρώτος παραλογισμός, έπιασε άλλη κουβέντα.

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Τέτοια μηχανήματα δεν περνάνε σε εγγύηση. Ακουστικά, μικρόφωνα και γενικά, ό,τι έχει πηνίο.

ΕΓΩ: Θέλετε να μου πείτε ότι δεν έχουν εγγύηση τα ακουστικά;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ακουστικά, μικρόφωνα, ό,τι έχει πηνίο, δεν περνάει σε εγγύηση. Για το σπάσιμο δεν τα δέχεται η εταιρία.

(Δε μου απαντούσε ευθέως)

ΕΓΩ: Έχουν εγγύηση τα ακουστικά κι αν ναι, τι καλύπτει η εγγύηση;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν καλύπτει το σπάσιμο, αν μου τα έφερνες σκισμένα στο μαξιλαράκι ή ραγισμένα (δείχνοντας το πλαστικό κάλυμα του ηχείου) θα σου τα πέρναγα. (!?!?!!!) Αυτό που έφερες είναι από κακή χρήση.

ΕΓΩ: Αντιλαμβάνομαι ότι είναι στη δική σας κρίση τι θα περάσετε σε εγγύηση και τι όχι και μου κάνετε αντιπαράθεση. Ράγισμα και σκίσιμο δεν είναι από κακή χρήση, ενώ το πραγματάκι που συγκρατεί τη βίδα από μέσα κι όλας από το κάλυμα του ακουστικού οφείλεται σε κακή χρήση;

Όλη αυτή η κουβέντα κράτησε κάνα 10λεπτο, ήταν ολοφάνερο ότι οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονταν να εξυπηρετήσουν, μόνο να κάνουν την αρπαχτή τους από το σέρβις ήθελαν.

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Μην ανησυχείς, δεν είναι μεγάλο το κόστος.

ΕΓΩ: Δηλαδή;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν είναι μεγάλο το κόστος.

ΕΓΩ: Περίπου;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: ...

ΕΓΩ: 5 ευρώ, 10, 20, 70;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Πρέπει να το ανοίξω, να το δω, να πάρω τηλέφωνο την εταιρία για να μου πει.

Δε μου απαντούσε...

Εν τέλει, μου δώσανε να υπογράψω ένα χαρτί που έλεγε ότι αν δε δεχτώ επισκευή πληρώνω 30 ευρώ (για το χαμένο χρόνο του τεχνικού που ασχολήθηκε...), ελάχιστη χρέωση για κάθε επισκευή 40 ευρώ και πολλά άλλα τέτοια όμορφα.

Αναγκαστικά τα άφησα επειδή είμαι στη μέση ενός πρότζεκτ που δεν μπορεί να πάει πίσω και τα χρειάζομαι άμεσα.

Όχι, δηλαδή, ότι μου απάντησαν στην ερώτηση πότε θα τα πάρω πίσω...

Φιλική συμβουλή προς όλους.

Bon Studio: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ!

Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη όταν με πάρουν τηλέφωνο...

 
δεν θελω να φανω κακος αλλα..

bon studio οι ανθρωποι που μου ζητησαν 240 ευρω για να μου αλλαξουν τελικες λαμπες σε marshall...yeah

 
costaseglezos είπε:
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Τέτοια μηχανήματα δεν περνάνε σε εγγύηση. Ακουστικά, μικρόφωνα και γενικά, ό,τι έχει πηνίο.
...δηλαδή τα πάντα δεν έχουν καμία εγγύηση (!?). Γενικά δεν μπορώ να γνωρίζω αν αληθεύουν αυτά (η διεύθυνση του φόρουμ μπορεί να το κοινοποιήσει σε εκείνους και να περιμένει απάντηση που θα δημοσιευτεί εδώ, όπως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις), αλλά τέτοια σκηνικά είναι γνώριμα, και μου έχουν τύχει και μένα αρκετές τέτοιες εξωφρενικές περιπτώσεις ηλίθιου "λακίσματος" από τις στοιχειώδεις υποχρεώσεις μιας εγγύησης, οι οποίες συνήθως λύνονται εξωδικαστικά αν τους τρίξεις τα δόντια ευθύς αμέσως με καταγγελία και με δικηγόρο. Ειδικά όταν σκέφτεσαι την εύκολη διεκπεραίωση τέτοιων θεμάτων από διάφορα γνωστά μαγαζιά (κυρίως εξωτερικού), υπογραμμίζεται η αθλιότητα των φαιδρών δικαιολογιών και αντιμετώπισης. Αλλά γιατί να πας για την εγγύησή σου σε αυτούς? Δεν είναι υποχρέωση του καταστήματος να την αναλάβει?

 
Αλλαγη ενος micro switch σε πεταλιερα korg ax1000

tact-micro-switch-with-3kgf-stem-strengt.jpg


80 euro

Πριν αρκετα χρονια (περιπου 7-8) και την πηγα γιατι δεν πιστευα οτι υπηρχε περιπτωση να κοστιζε τοσο.

Εμαθα το ποσο οταν πηγα να την παρω.

Μετα οταν το ξαναεπαθε εννοειτε οτι το εφτιαξα μονος μου με 0,30 euro

 
krknow είπε:
Μετα οταν το ξαναεπαθε εννοειτε οτι το εφτιαξα μονος μου με 0,30 euro
Και συ πια, πως κανεις ετσι για 79,7€ παραπανω?... :P

 
krknow είπε:
Μετα οταν το ξαναεπαθε εννοειτε οτι το εφτιαξα μονος μου με 0,30 euro
Aς μην τα ισοπεδώνουμε όλα... πχ. ο διακόπτης πόσο έκανε, και την διάγνωση του σφάλματος και την εργασία σου πόσο την κοστολογείς? Άνευ εφορίας, φυσικά?  ;)  Kαι θα ήταν καλό να μην παρεκτραπεί το θρεντ με την ιστορία κάθε πονεμένου (άδικη-δίκαια δεν έχει σχέση). Υπάρχουν άλλα θρεντς για αυτά.

 
bloody_sunday είπε:
Aς μην τα ισοπεδώνουμε όλα... πχ. ο διακόπτης πόσο έκανε, και την διάγνωση του σφάλματος και την εργασία σου πόσο την κοστολογείς? Άνευ εφορίας, φυσικά?  ;)  Kαι θα ήταν καλό να μην παρεκτραπεί το θρεντ με την ιστορία κάθε πονεμένου (άδικη-δίκαια δεν έχει σχέση). Υπάρχουν άλλα θρεντς για αυτά.
ΌΣΟ και να κοστολογεί τη διάγνωση και την εργασία......80Ε???

είναι τραγικό ποσό...και ποια διάγνωση? "ο διακόπτης δε δούλευε και ήθελε αλλαγή" και εργασία....πες πως έπρεπε να ξεβιδώσει 40 βίδες.....

τέτοιες κοστόλογήσεις είναι τραγικές (και γίνονται!).....

 
krknow είπε:
Αλλαγη ενος micro switch σε πεταλιερα korg ax1000

80 euro

Πριν αρκετα χρονια (περιπου 7-8) και την πηγα γιατι δεν πιστευα οτι υπηρχε περιπτωση να κοστιζε τοσο.

Εμαθα το ποσο οταν πηγα να την παρω.

Μετα οταν το ξαναεπαθε εννοειτε οτι το εφτιαξα μονος μου με 0,30 euro
Μήπως φορούσες κανά burberry και ανέβηκε η ταρίφα; ;D

Σαν φοιτητάριο έχω δουλέψει πωλητής σε μουσικομάγαζο που σε τεχνικές εργασίες set-up,nut,κ.λ.π.έπαιρνε υπόψιν και άλλες παραμέτρους(μάρκα ρούχων,ρολόι,κινητο,παπούτσια) πριν ανακοινώσει την τελική τιμή.

Όχι σε φάση να ρίξει τιμή αν κάποιος ήταν πιτσιρίκος ή ζοριζόταν,αλλά πόσο πιο πάνω από το κανονικό θα χτυπήσει..

Μπίζνες στα βαλκάνια.. ;D ;D ;D

Για αυτό όταν πρόκειται για μπίζνες που δεν διαθέτουν τιμοκατάλογο ή απόδειξη σκάμε μύτη άπλυτοι,ρακένδυτοι και ξενυχτισμένοι μπας και γλιτώσουμε κανά euro..

 
costaseglezos είπε:
Bon Studio: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ!
Kαποιες φορές είναι μονοδρομος όμως και το ξέρουν. Φερθηκαν και σε μενα με απαισιο τρόπο, σαν να μην εφταναν τα 150 που εσκασα για 3 πληκτρα από συνθ.

Στην ουσία με αποκαλουσαν τρελό και ψεύτη.

 
bloody_sunday είπε:
Aς μην τα ισοπεδώνουμε όλα... πχ. ο διακόπτης πόσο έκανε, και την διάγνωση του σφάλματος και την εργασία σου πόσο την κοστολογείς? Άνευ εφορίας, φυσικά?  ;)  Kαι θα ήταν καλό να μην παρεκτραπεί το θρεντ με την ιστορία κάθε πονεμένου (άδικη-δίκαια δεν έχει σχέση). Υπάρχουν άλλα θρεντς για αυτά.
Αυτο λεω και γω, μη τα ισοπεδωνουε ολα ;)

Δηλαδη αμα σου αναψει πχ το λαμπακι για τα λαδια στο αυτοκινητο και δεν ξερεις τι ειναι πρεπει ο αρχιμαστορας να σου παρει 20€ για τα λαδια και 150€ για την εργασια? ;)

Ωραια λογικη ;)

Η βλαβη ηταν πολυ απλη και εκανε κρα για εναν τεχνικο οτι το πρωτο που θα κοιταζε θα ηταν ο διακοπτης. ;)

Φερθηκαν και σε μενα με απαισιο τρόπο, σαν να μην εφταναν τα 150 που εσκασα για 3 πληκτρα από συνθ.
Ξερεις ομως ποση ωρα τους πηρε να διαγνωσουν οτι εφταιγαν τα πληκτρα? ;)

δεν θελω να φανω κακος αλλα..

bon studio οι ανθρωποι που μου ζητησαν 240 ευρω για να μου αλλαξουν τελικες λαμπες σε marshall...yeah
Και ομως φιλε εισαι πολυ κακος.

Ξερεις ποσο επικυνδυνο ειναι να σου αλλαξει τις λαμπες ο τεχνικος?

Ξερεις οτι παιζει τη ζωη του κωρονα -γραμματα με τις τασεις που εχει να κανει.

Παλι καλα που τους ειπες εσυ οτι ηθελε λαμπες ο ενισχυτης και δεν χρειαστηκε να κανουν και διαγνωση. ;)

Χωρις παρεξηγηση. Χαβαλε κανω ;) :) ;D

 
krknow είπε:
Αυτο λεω και γω, μη τα ισοπεδωνουε ολα ;)

Δηλαδη αμα σου αναψει πχ το λαμπακι για τα λαδια στο αυτοκινητο και δεν ξερεις τι ειναι πρεπει ο αρχιμαστορας να σου παρει 20€ για τα λαδια και 150€ για την εργασια? ;)

Ωραια λογικη ;)

Η βλαβη ηταν πολυ απλη και εκανε κρα για εναν τεχνικο οτι το πρωτο που θα κοιταζε θα ηταν ο διακοπτης. ;)
Προφανώς το "ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα" πηγαίνει και προς τις δυο κατευθύνσεις: και του "φέρ'το δω ρε μλκ" μαστροχαλαστή που όλα τα σφάζει - όλα τα μαχαιρώνει, και του τεχνικού που ακολουθεί την βαμπιρική πολιτική της εταιρίας του.  ;)

 
Εγώ έχω τα ακουστικά AKG K240 MkII. Σήμερα μου έβγαλαν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με αυτό που περιγράφει ο φίλος costaseglezos στο πρώτο post: Ενώ πάντα τα πρόσεχα, πήγα σήμερα να τα φορέσω, και είδα ότι κρεμόταν το δεξί ηχείο του ακουστικού! Και διαπίστωσα ότι είχε σπάσει το πλαστικό εξωτερικό καπάκι που συγκρατεί το όλο ακουστικό στη θέση του. Αλλά ούτως ή άλλως, τα δικά μου ακουστικά είναι εκτός εγγύησης (τα έχω ενάμιση περίπου χρόνο). Παρατηρώντας τα για να δω τι έφταιγε, παρατήρησα και ένα άλλο πρόβλημα που δεν είχα προσέξει τόσο καιρό, αλλά το οποίο προς το παρόν δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα: τα πλαστικά καλύματα και των δύο ηχείων είναι ραγισμένα!

Τόσο ακριβά ακουστικά, θα έπρεπε να έχουν καλύτερα πλαστικά, που να αντέχουν στον χρόνο. Και η εγγύηση θα έπρεπε να καλύπτει τέτοια προβλήματα όπως αυτό που πρέκυψε σε μένα και στον φίλο costaseglezos. Όλα αυτά βέβαια θα τα έχω υπόψη μου πια, όταν πάω να ξαναγοράσω ακουστικά. Προς το παρόν, θα προσπαθήσω να κολλήσω το καπάκι με λίγη κόλλα να δω αν θα συγκρατήσει το ηχείο στη θέση του...

 
nikjohny είπε:
Αλλά ούτως ή άλλως, τα δικά μου ακουστικά είναι εκτός εγγύησης (τα έχω ενάμιση περίπου χρόνο). Παρατηρώντας τα για να δω τι έφταιγε, παρατήρησα και ένα άλλο πρόβλημα που δεν είχα προσέξει τόσο καιρό, αλλά το οποίο προς το παρόν δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα: τα πλαστικά καλύματα και των δύο ηχείων είναι ραγισμένα!Τόσο ακριβά ακουστικά, θα έπρεπε να έχουν καλύτερα πλαστικά, που να αντέχουν στον χρόνο. Και η εγγύηση θα έπρεπε να καλύπτει τέτοια προβλήματα όπως αυτό που πρέκυψε σε μένα και στον φίλο costaseglezos.
Φυσικά και τα καλύπτει, και αν τα έχεις ενάμισι χρόνο είσαι - υποτίθεται - εντός εγγύησης. Η εγγύηση για όλα τα καταναλωτικά αγαθά που πωλούνται εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι τουλάχιστον 2 χρόνια, και από εκεί και πέρα αν θέλει η εκάστοτε εταιρία να προσφέρει μεγαλύτερη, αυτό είναι στην διακριτική της ευχέρεια. Apple, Sony και κάποιοι άλλοι κομπιναδόροι που σε μερικά προϊόντα προσφέρουν ένα έτος προσπαθούν με άθλιο τρόπο να εκμεταλλευθούν μερικά "παραθυράκια", αλλά εξακολουθούν να παρανομούν. Πχ. τσέκαρε σελ. 9 αυτού εδώ: http://ec.europa.eu/archives/publications/booklets/move/64/en.pdf

Όπως επίσης και:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=180717.0

http://www.noiz.gr/index.php?topic=174336.msg410011#msg410011

Σε περίπτωση που δεν φτιάχνεται, άμεση αντικατάσταση με δικιά τους ευθύνη και σε ΕΥΛΟΓΟ χρονικό διάστημα. Πάρε τηλ. και στην Προστασία του Καταναλωτή. Τσέκαρε:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawEU.html

http://www.kepka.org/

(θα σου'λεγα να περάσεις και από το σάιτ του ΙΝΚΑ αλλά έχει καταντήσει φαιδρό τρολοσάιτ τύπου ΑΝΤΑΡΣΥΑ)

Ελπίζω βέβαια να έχεις κρατήσει την απόδειξη αγοράς γιατί αυτή αποτελεί το αποδεικτικό σου στοιχείο.

 
Καταντάει βλακώδες ,αλλά αν δεν απαιτείς το δίκιο σου σε θεωρούν ΚΑΙ ηλίθιο .Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος ,χρειάζεται υπομονή, ψυχραιμία και γνώση των δικαιωμάτων σου,εφόσον φυσικά έχεις δίκιο.

Αργά ,αλλά σταθερά θα κερδίσεις και θα βοηθήσεις και τους διπλανούς σου .

Επιτέλους λίγη κοινή λογική και όχι κορώνες,θυμός και τσατίλα.

Αν οι άνθρωποι του φόρουμ μπορούν να έρθουν σε επαφή με την εταιρία και να μας πει την άποψή της θα ήταν πολύ καλύτερο για όλους μας  ;)

 
Η πλάκα ειναι οτι θα παώ συντομα παλι στο σερβις του bon studio αυτες τις μερες για να φτιαξω επιτελους το πληκτρο που εχει ξεχαρβαλωθει και ενα καθαρισμα γιατι μερικα κουμπια πατωνται δυσκολα και με φορτώνετε τωρα.

  Κατ αρχην και ο χώρος, δεν ξερω αν εχει αλλαξει εκει στο Βοτανικο γιατι εχω να παω 3-4 χρονια και βαλε, μου την εσπαγε ετσι οπως μπαινεις χυμα και μπαινεις σαν αποθήκη και καθεται αυτη οπως μπαινεις δεξια σε ενα γραφειο χυμα.

Καλα εγω δεν ειμαι στην εγγυηση οποτε θα πληρώσω.

Αλλα θυμαμαι τις μαϊμουδιες που μου εκαναν παλια.

Θα τους δειρω, δεν θα γλυτώσουν αυτή τη φορα και δεν με νοιάζει, ας με πανε μεσα, αμα μου κανουν κανα κουλό. χαχα

Παω φορτωμένος και προκατειλημμένος.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top