- Μηνύματα
- 46
- Πόντοι
- 8
Τον περασμένο Απρίλη αγόρασα τα Κ141 από γνωστό κατάστημα των Εξαρχείων, αφού είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και είχα διαβάσει και ανάλογες κριτικές.
Πραγματικά, για τη χρήση που τα ήθελα (keyboard setup, κλπ) ήταν πάρα πολύ καλά και πολύ "κοντινά" στα monitors που έχω.
Πριν από δυο μέρες, χωρίς κανένα λόγο (ούτε είχαν χτυπήσει, ούτε τα είχα ζορίσει στο άνοιγμα, ούτε τίποτα) τα έπιασα στα χέρια μου και πριν προλάβω να τα φέρω στο κεφάλι μου ξεκόλησε η στέκα από το δεξί ακουστικό.
Για την ακρίβεια, δεν έσπασε η ίδια η στέκα, αλλά ένα μικροσκοπικό πλαστικό εξαρτηματάκι που συγκρατεί μια βίδα μέσα από το κάλυμα που σκεπάζει το σημείο ένωσης της στέκας με το ακουστικό.
Όποιος με γνωρίζει προσωπικά, ξέρει πόσο "τρελός" είμαι με τα πράγματά μου, πόσο πολύ τα προσέχω, ειδικά τα ηχητικά και το μουσικό εξοπλισμό μου.
Δεν υποννοώ τίποτα για το μοντέλο των ακουστικών, θα μπορούσε να οφείλεται σε απλή αστοχία υλικού. Παίρνω, λοιπόν, τα Κ141 και πάω στο service στο Bon Studio στο Βοτανικό.
Ιδού η εμπειρία μου.
Αρχικά, ο διάλογος με την κυρία που βρίσκεται στην υποδοχή είναι κάπως έτσι:
ΕΓΩ: Έφερα αυτά τα ακουστικά για σέρβις γιατί μου...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δώστε μου τα στοιχεία σας, παρακαλώ.
Αφού της απάντησα, πήγα να συνεχίσω.
ΕΓΩ: Είναι μέσα στην εγγύηση; Ρωτάω γιατί έχουν το εξής πρόβλημα...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Μη μου λέτε έμένα, θα τα δει ο τεχνικός και θα σας πει αν σας καλύπτει η εγγύηση.
ΕΓΩ: Σας ρωτάω διότι...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν καλύπτει τα πάντα η εγγύηση. Αν έγινε καμιά πτώση τάσης, είναι δική σας ευθύνη.
ΕΓΩ: Δεν είναι τέτοια η βλάβη, απλώς...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν μπορώ να σας πω τίποτα, θα σας πει ο τεχνικός όταν τα δει.
Αφού πέρασε κανα 5λεπτο καθώς πληκτρολογούσε τα στοιχεία στον υπολογιστή της, με ξαναρωτάει.
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Αγοράστηκαν εντός ενός έτους;
ΕΓΩ: Μάλιστα, αλλά ήθελα να σας πώ ότι το σημείο που έχει σπάσει...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Έχει σπάσει; Και γιατί δε μου το λέτε τόση ώρα; (!!?!?!?!?!??!)
Τι να πω; Το παραβλέπω...
Φωνάζει τον τεχνικό να τα δει.
Αυτός αρχίζει να τα περιεργάζεται και ξεκινάει το παραμύθι...
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, έχει σπάσει αυτό το πραγματάκι από μέσα...
(Σώπα...!)
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Από το βάλε βγάλε είναι (κι έκανε μια κίνηση με τα χέρια σαν βεντάλια πάνω απ' το κεφάλι του)
ΕΓΩ: Η βλάβη συνέβη εντελώς απρόκλητα, τα προσέχω πολύ και δεν ανοίγω τη στέκα.
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, αλλά δεν τα βάζεις και τα βγάζεις στο κεφάλι; (!?!?!)
ΕΓΩ: Ναι, αυτό δεν κάνουμε με τα ακουστικά;
Αφού συνεχίστηκε κάνα δίλεπτο ο πρώτος παραλογισμός, έπιασε άλλη κουβέντα.
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Τέτοια μηχανήματα δεν περνάνε σε εγγύηση. Ακουστικά, μικρόφωνα και γενικά, ό,τι έχει πηνίο.
ΕΓΩ: Θέλετε να μου πείτε ότι δεν έχουν εγγύηση τα ακουστικά;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ακουστικά, μικρόφωνα, ό,τι έχει πηνίο, δεν περνάει σε εγγύηση. Για το σπάσιμο δεν τα δέχεται η εταιρία.
(Δε μου απαντούσε ευθέως)
ΕΓΩ: Έχουν εγγύηση τα ακουστικά κι αν ναι, τι καλύπτει η εγγύηση;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν καλύπτει το σπάσιμο, αν μου τα έφερνες σκισμένα στο μαξιλαράκι ή ραγισμένα (δείχνοντας το πλαστικό κάλυμα του ηχείου) θα σου τα πέρναγα. (!?!?!!!) Αυτό που έφερες είναι από κακή χρήση.
ΕΓΩ: Αντιλαμβάνομαι ότι είναι στη δική σας κρίση τι θα περάσετε σε εγγύηση και τι όχι και μου κάνετε αντιπαράθεση. Ράγισμα και σκίσιμο δεν είναι από κακή χρήση, ενώ το πραγματάκι που συγκρατεί τη βίδα από μέσα κι όλας από το κάλυμα του ακουστικού οφείλεται σε κακή χρήση;
Όλη αυτή η κουβέντα κράτησε κάνα 10λεπτο, ήταν ολοφάνερο ότι οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονταν να εξυπηρετήσουν, μόνο να κάνουν την αρπαχτή τους από το σέρβις ήθελαν.
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Μην ανησυχείς, δεν είναι μεγάλο το κόστος.
ΕΓΩ: Δηλαδή;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν είναι μεγάλο το κόστος.
ΕΓΩ: Περίπου;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: ...
ΕΓΩ: 5 ευρώ, 10, 20, 70;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Πρέπει να το ανοίξω, να το δω, να πάρω τηλέφωνο την εταιρία για να μου πει.
Δε μου απαντούσε...
Εν τέλει, μου δώσανε να υπογράψω ένα χαρτί που έλεγε ότι αν δε δεχτώ επισκευή πληρώνω 30 ευρώ (για το χαμένο χρόνο του τεχνικού που ασχολήθηκε...), ελάχιστη χρέωση για κάθε επισκευή 40 ευρώ και πολλά άλλα τέτοια όμορφα.
Αναγκαστικά τα άφησα επειδή είμαι στη μέση ενός πρότζεκτ που δεν μπορεί να πάει πίσω και τα χρειάζομαι άμεσα.
Όχι, δηλαδή, ότι μου απάντησαν στην ερώτηση πότε θα τα πάρω πίσω...
Φιλική συμβουλή προς όλους.
Bon Studio: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ!
Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη όταν με πάρουν τηλέφωνο...
Πραγματικά, για τη χρήση που τα ήθελα (keyboard setup, κλπ) ήταν πάρα πολύ καλά και πολύ "κοντινά" στα monitors που έχω.
Πριν από δυο μέρες, χωρίς κανένα λόγο (ούτε είχαν χτυπήσει, ούτε τα είχα ζορίσει στο άνοιγμα, ούτε τίποτα) τα έπιασα στα χέρια μου και πριν προλάβω να τα φέρω στο κεφάλι μου ξεκόλησε η στέκα από το δεξί ακουστικό.
Για την ακρίβεια, δεν έσπασε η ίδια η στέκα, αλλά ένα μικροσκοπικό πλαστικό εξαρτηματάκι που συγκρατεί μια βίδα μέσα από το κάλυμα που σκεπάζει το σημείο ένωσης της στέκας με το ακουστικό.
Όποιος με γνωρίζει προσωπικά, ξέρει πόσο "τρελός" είμαι με τα πράγματά μου, πόσο πολύ τα προσέχω, ειδικά τα ηχητικά και το μουσικό εξοπλισμό μου.
Δεν υποννοώ τίποτα για το μοντέλο των ακουστικών, θα μπορούσε να οφείλεται σε απλή αστοχία υλικού. Παίρνω, λοιπόν, τα Κ141 και πάω στο service στο Bon Studio στο Βοτανικό.
Ιδού η εμπειρία μου.
Αρχικά, ο διάλογος με την κυρία που βρίσκεται στην υποδοχή είναι κάπως έτσι:
ΕΓΩ: Έφερα αυτά τα ακουστικά για σέρβις γιατί μου...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δώστε μου τα στοιχεία σας, παρακαλώ.
Αφού της απάντησα, πήγα να συνεχίσω.
ΕΓΩ: Είναι μέσα στην εγγύηση; Ρωτάω γιατί έχουν το εξής πρόβλημα...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Μη μου λέτε έμένα, θα τα δει ο τεχνικός και θα σας πει αν σας καλύπτει η εγγύηση.
ΕΓΩ: Σας ρωτάω διότι...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν καλύπτει τα πάντα η εγγύηση. Αν έγινε καμιά πτώση τάσης, είναι δική σας ευθύνη.
ΕΓΩ: Δεν είναι τέτοια η βλάβη, απλώς...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν μπορώ να σας πω τίποτα, θα σας πει ο τεχνικός όταν τα δει.
Αφού πέρασε κανα 5λεπτο καθώς πληκτρολογούσε τα στοιχεία στον υπολογιστή της, με ξαναρωτάει.
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Αγοράστηκαν εντός ενός έτους;
ΕΓΩ: Μάλιστα, αλλά ήθελα να σας πώ ότι το σημείο που έχει σπάσει...
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Έχει σπάσει; Και γιατί δε μου το λέτε τόση ώρα; (!!?!?!?!?!??!)
Τι να πω; Το παραβλέπω...
Φωνάζει τον τεχνικό να τα δει.
Αυτός αρχίζει να τα περιεργάζεται και ξεκινάει το παραμύθι...
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, έχει σπάσει αυτό το πραγματάκι από μέσα...
(Σώπα...!)
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Από το βάλε βγάλε είναι (κι έκανε μια κίνηση με τα χέρια σαν βεντάλια πάνω απ' το κεφάλι του)
ΕΓΩ: Η βλάβη συνέβη εντελώς απρόκλητα, τα προσέχω πολύ και δεν ανοίγω τη στέκα.
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, αλλά δεν τα βάζεις και τα βγάζεις στο κεφάλι; (!?!?!)
ΕΓΩ: Ναι, αυτό δεν κάνουμε με τα ακουστικά;
Αφού συνεχίστηκε κάνα δίλεπτο ο πρώτος παραλογισμός, έπιασε άλλη κουβέντα.
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Τέτοια μηχανήματα δεν περνάνε σε εγγύηση. Ακουστικά, μικρόφωνα και γενικά, ό,τι έχει πηνίο.
ΕΓΩ: Θέλετε να μου πείτε ότι δεν έχουν εγγύηση τα ακουστικά;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ακουστικά, μικρόφωνα, ό,τι έχει πηνίο, δεν περνάει σε εγγύηση. Για το σπάσιμο δεν τα δέχεται η εταιρία.
(Δε μου απαντούσε ευθέως)
ΕΓΩ: Έχουν εγγύηση τα ακουστικά κι αν ναι, τι καλύπτει η εγγύηση;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν καλύπτει το σπάσιμο, αν μου τα έφερνες σκισμένα στο μαξιλαράκι ή ραγισμένα (δείχνοντας το πλαστικό κάλυμα του ηχείου) θα σου τα πέρναγα. (!?!?!!!) Αυτό που έφερες είναι από κακή χρήση.
ΕΓΩ: Αντιλαμβάνομαι ότι είναι στη δική σας κρίση τι θα περάσετε σε εγγύηση και τι όχι και μου κάνετε αντιπαράθεση. Ράγισμα και σκίσιμο δεν είναι από κακή χρήση, ενώ το πραγματάκι που συγκρατεί τη βίδα από μέσα κι όλας από το κάλυμα του ακουστικού οφείλεται σε κακή χρήση;
Όλη αυτή η κουβέντα κράτησε κάνα 10λεπτο, ήταν ολοφάνερο ότι οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονταν να εξυπηρετήσουν, μόνο να κάνουν την αρπαχτή τους από το σέρβις ήθελαν.
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Μην ανησυχείς, δεν είναι μεγάλο το κόστος.
ΕΓΩ: Δηλαδή;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν είναι μεγάλο το κόστος.
ΕΓΩ: Περίπου;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: ...
ΕΓΩ: 5 ευρώ, 10, 20, 70;
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Πρέπει να το ανοίξω, να το δω, να πάρω τηλέφωνο την εταιρία για να μου πει.
Δε μου απαντούσε...
Εν τέλει, μου δώσανε να υπογράψω ένα χαρτί που έλεγε ότι αν δε δεχτώ επισκευή πληρώνω 30 ευρώ (για το χαμένο χρόνο του τεχνικού που ασχολήθηκε...), ελάχιστη χρέωση για κάθε επισκευή 40 ευρώ και πολλά άλλα τέτοια όμορφα.
Αναγκαστικά τα άφησα επειδή είμαι στη μέση ενός πρότζεκτ που δεν μπορεί να πάει πίσω και τα χρειάζομαι άμεσα.
Όχι, δηλαδή, ότι μου απάντησαν στην ερώτηση πότε θα τα πάρω πίσω...
Φιλική συμβουλή προς όλους.
Bon Studio: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ!
Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη όταν με πάρουν τηλέφωνο...