Αγορα monitors

Dither thx για την άμεση απάντηση. Τα GENELEC που λες ειναι γύρω στα 670 ston ΤΗΟΜΑΝΝ αλλά δεν μπορώ να υπερβώ το όριο των 1.200 ευρώ για πολλούς λόγους. Οπότε σκέφτομαι για τα Mackie HR624' date=' και πιθανότατα από Αγγλικό store.[/quote']
Ρίξε μια ματιά και στo Blue sky system one.http://www.abluesky.com.Τα χρησιμοποιεί η LUCAS ARTS στά στούντιο της.Πολύ αξιόπιστα monitor για τα χρήματα τους.Τά έχει ο Thomman γύρω στα 1300 Ε,άν θυμάμαι καλά.Τά αγόρασα πρόσφατα καί είμαι πολύ ικανοποιημένος.

Παναγιώτης
 
Γεια σας και χαρά σας.

Ενδιαφέρομαι κι εγώ για ένα ζευγάρι monitors, αλλά στο συγκεκριμένο τομέα προς το παρόν είμαι άσχετος. Θα ήθελα να ρωτήσω, λοιπόν, κάτι που μπορεί να ακούγεται (και να είναι) χαζό:

Αν κάποιος καταλήξει στη λύση

Alesis Monitor One II Passive + Alesis RA 300

γιατί να μην πάρει τα Active Alesis M1 II, που έρχονται στην ίδια τιμή με το σύνολο passive+amp;

 
Από την μεριά μου σε παραπέμπω σε προηγούμενο post που καταχώρησα σ'αυτήν την κατηγορία και επιμένω...Τ΄αυτιά σου :wink: παραμάσχαλα με τα cdακια σου και καλές ακροάσεις...Αυτό το γιατί "αυτό" και όχι "εκείνο" μου θυμίζει λίγο την κλασσική "κολοκυθιά"....Δυστυχώς σ'αυτήν την κατηγορία τιμής το πρόβλημα δεν είναι πιο ηχείο είναι "καλό", αλλά πιο είναι το λιγότερο "κακό"(πάντα για τις μόνιτορ ιδιότητές του μιλώντας..)

 
3.Τα active κατά κανόνα και αναλογικά πάντα της της τιμής τους' date=' είναι καλύτερα από ανάλογα set passive και ενισχυτικών. (Για πολλούς αντικειμενικούς πλέον λόγους).

.[/quote']
 
npap, σ'ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Τα προηγούμενα Post τα είχα διαβάσει όλα προσεκτικά (μαζί και το δικό σου).

Όμως, μάλλον δεν κατάλαβες ακριβώς τι ήθελα να μάθω.

Δε ρωτάω τι είναι προτιμότερο απ'τα δύο.

Απλώς αναρωτιέμαι προς τι η ύπαρξη (από την ίδια εταιρεία) και των δύο ταυτόχρονα.

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου (κι εφόσον μιλάμε ουσιαστικά για το ίδιο μοντέλο, αλλά σε

active), όλοι θα΄πρεπε να προτιμούν το active. Γιατί όμως υπάρχει και το

Passive+RA300; Μάλλον προτρέχω και απαντάω μόνος μου πως:

α) μπορεί η passive εκδοχή να κυκλοφόρησε πρώτη ή

β) στο τελικό αποτέλεσμα,τα ηχεία να ακούγονται τελείως διαφορετικά (αν και πρόκειται

για ίδια μοντέλα), οπότε είναι θέμα γούστου κλπ, ή

γ) προσφέρεται και η επιλογή (μέσω passive) να χρησιμοποιήσεις καλύτερο ενισχυτή.

Τι στο καλό; Κάποιο θα το πέτυχα.

 
Απ'ότι θυμάμαι ο 300 κυκλοφορεί αρκετά χρόνια (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) ,οπότε δεν φιάχτηκε ως ταίρι των monitor one και αποτελεί απλά ένα ακόμα προιόν στην γκάμα της εταιρείας.Το κατά πόσο ταιριάζουν ηχητικά και τι αποτέλεσμα δίνει ο συνδυασμός τους δεν μπορώ να το ξέρω αν δεν ακούσω.Η απλή λογική υποδεικνείει ότι αν το τελικό κόστος είναι ίδιο και στις δυό περιπτώσεις κάποιο λάκο έχει η φάβα..Φαντάσου μόνο ότι σαν κόστος παραγωγής ένας ενσωματωμένος τελικός, είναι απαλαγμένος από το σασί που θα φιλοξενηθούν τα ηλεκτρονικά κυκλώματα (το οποίο είναι σεβαστό σαν ποσοστό) τα ξεχωριστά manual , την ξεχωριστή συσκευασία ,το κόστος μεταφοράς και διανομής δύο προιόντων αντί ενός κλπ

Με τον ανταγωνισμό που υπάρχει βγαλε τα συμπερασματά σου.

Αντικειμενικά τώρα η ιδέα των active στηρίζεται στην προσπάθεια των σχεδιαστών να "πάρουν" το μέγιστο ηχητικής απόδοσης των μεγαφώνων του ηχείου τους, χρησιμοποιώντας ιδανικά σε χαρακτηριστικά ηλεκτρονικά για τις ανάγκες τους.Πάντα με το κόστος παραγωγής μεγάλο εχθρό τους.

Ένα χαρακτηριστικο παράδειγμα τα φημισμένα ATC.Πάρε ένα passive της εταιρείας και προσπάθησε να το ταιριάξεις με τελικό οπιασδήποτε κατηγορίας τιμης, και συγκρινέ το με το αναλογό του active...Σταυρόλεξα για δυνατούς λύτες και πάντα υπάρχει αυτή η περίεργη δισύλαβη λεξούλα που δεν συνδιάζεται και τάφήνει έστω και παρά λίγο άλυτα...

Ελπίζω να βοήθησα λίγο περισότερο τώρα :wink:

 
Βασικά η κατασκευή ενός ζευγαριού active monitors ίσως να είναι και ακριβότερη από εκείνη ενός passive με ξεχωριστό τελικό διότι ο χώρος είναι πολύ περιορισμένος και η ακουστική της καμπίνας χρειάζεται περισσότερη προσοχή με έναν ενισχυτή ενσωματωμένο + ψύκτες κλπ.

Έχω αγοράσει ακριβώς αυτόν τον συνδυασμό (Monitror One και RA300) και μπορώ να πω ότι συνεργάζονται αρκετά καλά μεταξύ τους. Βέβαια δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουν την ποιότητα του αντίστοιχου active ζευγαριού διότι στα active υπάρχουν 2 μονάδες ενισχυτών ανά ηχείο, μια για το woofer και μια για το tweeter, και δεν χρειάζεται να τα χωρίζει crossover. Οπότε αν είσαι μεταξύ αυτών των δύο συνδυασμών καλύτερα να επιλέξεις τα active. Βέβαια όντως τίποτα δεν θα σε πείσει περισσότερο από μια ακρόαση και των δυο.

 
aor_dreamer, σ'ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Και να σκεφτείς ότι μόλις ετοιμαζόμουν να σου γράψω, γιατί είχα διαβάσει ότι έχεις τα passive...

α) Αλήθεια, γιατί δεν προτίμησες τα active; Ο Thomann τα έχει 345€ (από μεταφορικά, μήπως θυμάσαι πόσα έδωσες;)

β) Διαβάζω στο internet ότι πρέπει να είσαι τυχερός για να σου'ρθει καλό κομμάτι, ότι συνήθως έχουν προβλήματα, οπότε μπλέκεις με επιστροφές κλπ. Έχεις άποψη επ' αυτού;

 
α) Αλήθεια' date=' γιατί δεν προτίμησες τα active; Ο Thomann τα έχει 345¤ (από μεταφορικά, μήπως θυμάσαι πόσα έδωσες;)

[/quote']

Καλή ερώτηση :!: :oops:

Βασικά δεν ασχολήθηκα καθόλου με τα active γιατί έτσι όπως είναι προς το παρόν διαμορφωμένος ο χώρος μου θα είχα πρόβλημα. Αν και nearfield τα χρησιμοποιώ εντελώς λάθος (πολύ κοντά σε τοίχο, γύρω στα 3 μέτρα απόσταση από εμένα) αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο προς το παρόν.

Προσωπικά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με την μεταφορά ή την ποιότητα των ηχείων. Από τον thomann τα μεταφορικά ήταν γύρω στα 45-50ευρώ (2 πακέτα) με τα οποία ήρθαν ο τελικός, τα ηχεία, 2 di, μια phase 28 ακουστικά, καλώδια κλπ. Αν πάρεις μόνο τα ηχεία τα μεταφορικά μάλλον θα είναι τα μισά (γύρω στα 23 ευρώ).
 
Γεια σας παιδες. Πριν απο 2 βδομαδες παρηγγηλα απο το Digital Village ενα ζευγαρι Mackie HR624. Στις συσκευασιες μεσα δεν βρηκα sales receipt (αποδειξη). Θα πρεπει να ανυσυχώ; Sto site της Mackie λεει ότι για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να την έχω.

Any clues;

 
Βασικά δεν ασχολήθηκα καθόλου με τα active γιατί έτσι όπως είναι προς το παρόν διαμορφωμένος ο χώρος μου θα είχα πρόβλημα.
Τι πρόβλημα πιστεύεις ότι θα είχες;

 
Βασικά δεν ασχολήθηκα καθόλου με τα active γιατί έτσι όπως είναι προς το παρόν διαμορφωμένος ο χώρος μου θα είχα πρόβλημα.
Επειδή, απ' ό,τι κατάλαβα, η επιλογή passive/active σχετίζεται και με το χώρο, μήπως θα μπορούσες να με παραπέμψεις σε κάποιο site για να μάθω τη διαφορά και να δω τι θα "λειτουργήσει" στο δικό μου χώρο; Τα active θέλουν μεγάλους χώρους;

Θα ήθελα να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, επειδή ανέφερες την phase 28: Η σύνδεση των monitor (ή του ενισχυτή, στη δική σου περίπτωση) με την κάρτα πρέπει να είναι balanced ή δεν παίζει ρόλο; Για τη σύνδεση χρειάζεται να προσέξω κάτι ή γίνεται όπως και η απλή σύνδεση με τα κοινά ηχεία του υπολογιστή; Τι είθισται να είναι τα inputs των monitors; (rca, jack κλπ)

Και, τέλος, μια ερώτηση που απευθύνεται σε όλους: Πολλοί στο internet αναφέρουν ότι όταν αγοράζεις καινούρια monitor ή ακουστικά, χρειάζονται σωστό "burn" (ή κάπως έτσι τέλος πάντων), για να μπορύν να αποδώσουν σωστά. Σε μαγαζιά που ρώτησα υπήρχε πλήρης άγνοια (ως συνήθως). Απ' ό,τι καταλαβαίνω, χρειάζονται κάποιο "στρώσιμο" στην αρχή. Μήπως ξέρει κάποιος πώς γίνεται αυτό;

Σας ευχαριστώ πολύ.

 
Sorry αλλά μάλλον δεν διατύπωσα καλά το θέμα "πρόβλημα χώρου". Δεν εννοώ ότι η ακουστική του χώρου μου δεν είναι κατάλληλη για active monitors (η ακουστική του χώρου μου δεν είναι κατάλληλη καν για monitors :cry:) αλλά ότι επειδή δεν έχω διαμορφώσει το δωμάτιό μου για home studio χρήση δεν έχω εύκολη πρόσβαση από εκεί που δουλεύω στα ηχεία, καθώς και ο χώρος που τα έχω ακουμπισμένα εκτός απ' το ότι θεωρείται εγκληματικός για nearfield δεν είναι αρκετός ούτε για τα passive. Αυτή τη στιγμή τα χρησιμοποιώ σαν ηχεία βιβλιοθήκης για παράδειγμα.

Τώρα όσον αφορά για την επιλογή ως προς τον χώρο δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι σχετικό (και γω νέος είμαι στον χώρο) αλλά δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία.

Φαντάζομαι ότι στους reference τελικούς οι είσοδοι συνηθίζουν να είναι balanced. Τουλ. στον RA300 είναι πολύ ανεκτικός με ό,τι τύπο θες να χρησιμοποιήσεις, αφού έχει balanced jack και xlr, αλλά και unbalanced rca για είσοδο. Απο ότι είδα στο manual των active έτσι ακριβώς είναι και η σύνδεση σ' αυτά.

Τέλος το burn μάλλον είναι η διαδικασία για το "στρώσιμο" των ηχείων και τουλ. εγώ αυτό που έχω ακούσει είναι το προφανές δλδ. να μην τσιτώσεις την έντασή τους πολύ στην αρχή, φαντάζομαι και να αποφεύγεις τις πολύ μπάσσες συχνότητες για να μην βλάψουν τον κώνο.

 
Η συνήθης πρακτική για το στρώσιμο στα ηχεία, ειναι να τ΄αφήσεις να παίξουν σε χαμηλές προς μέτριες εντάσεις γύρω στις 30 ώρες..( εκτός αν ο κατασκευαστής προτείνει κάτι διαφορετικό ) Όταν ο ήχος που παράγουν σταθεροποιηθεί συχνοτικά, είσαι έτοιμος να τα "χώσεις" ελεύθερα.. :wink:

 
Ο aor ξέχασε να σου πει ότι τα όποια ρυθμιστικά ( volume , eq etc ) στα active βρίσκονται στο πίσω μέρος των ηχείων, οπότε θα δυσκόλευε την ζωή του... :)

 
Αυτό ναι, γιατί τυπικά δεν υπάρχει καμία σχέση διαμόρφωσης χώρου με active ή passive ηχεία. Απλά, τα active συνίστανται σαν λύση διότι (συνήθως) οδηγούν καλύτερα τα συγκεκριμένα μεγάφωνα.

Γεράσιμος

 
Ο aor ξέχασε να σου πει ότι τα όποια ρυθμιστικά ( volume ' date=' eq etc ) στα active βρίσκονται στο πίσω μέρος των ηχείων, οπότε θα δυσκόλευε την ζωή του... :)[/quote']
Ακριβώς. :wink:
 
Μια ερώτηση :Όπως έχω γράψει παλιότερα έχω τα EVENT TR 6 και έχω ένα πρόβλημα, ακούω λίγο τονισμένα τα μπάσα …Μήπως φταίει ο χώρος , μήπως επειδή (αν και τα έχω ένα χρόνο περίπου)δεν έχω κάτσει να τα στρώσω ακόμα? :oops:

Αλήθεια πως μπορεί κάποιος να στρώσει σωστά ένα monitor?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top