Αγορα monitors

όταν δεν απολαμβάνουμε τη μουσική που αγαπάμε σε ένα ηχείο' date=' δεν είναι το κατάλληλο για μας. απλά τα πράγματα.[/quote']

Ακριβώς με αυτήν την λογική σκέφτομαι και γω και γι αυτό ρωτάω για τα MK II της Alesis γιατί έχω σκοπό να ακούω τα πάντα (τα πάντα όμως!) από εκεί, ενώ παράλληλα θα κερδίσω και την απαραίτητη κρίση για το πως ακούγονται και πως πρέπει να ακούγονται αυτά που γράφω.
 
Θα ήθελα αν μου επιτρέπεται να απαντήσω στον κ.feather για τα όσα έγραψε:

Έγραψα με καθάρα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια (διότι ναι παίζει και το υποκειμενικό κριτήριο στην επιλογή ηχείου. Αλλιώς δεν θα υπήρχαν 15 διαφορετικής μάρκας ηχεία. Και για παράγειγμα όπως ξέρω και από πολλούς, και το επιβεβαιώνει και ο Boody τα Alesis είναι δύσκολα ηχεία στο να τα «καταλάβεις» και απ’την άλλη θεωρούνται ηχεία σταθμός εδώ και τόσα χρόνια. Σύμφωνα με τον κ. Feather όμως «δεν υπάρχει υποκειμενικό κριτήριο...ενώ ο ίδιος μετά γράφει: «όταν δεν απολαμβάνουμε τη μουσική που αγαπάμε σε ένα ηχείο δεν είναι το κατάλληλο για μας. Απλά τα πράγματα».

Από μένα λοιπόν γιατί περιμένει επιστημονικές επεξηγήσεις στο πως διάλεξα το ηχείο που μου άρεσε ? Δεν ήμουν σαφής? Αυτό στο οποίο άκουσα καλύτερα τη μουσική που αγαπώ και στα λεφτά που διέθετα, αυτό αγόρασα. Λαμβάνοντας υπόψιν και το εύρος συχνοτήτων και το μέγεθος του woofer ώστε να μπορεί να υπάρχει «ελεύθερος χώρος» για τα μπάσα.

Και με το συμπάθειο δηλαδή, αλλά εκνευρίστηκα διαβάζοντας κάτω από κάθε γραμμή που έγραψα και ένα σχόλιο , που -κατ’εμε- αυτός που τα έγραψε τα έγραψε απλά για να μου την πεί, και δεν καταλαβαίνω και τον λόγο. Απάντησα σε κάποιον ο οποίος βρέθηκε σε μια θέση που βρέθηκα και εγώ, και του απάντησα τι έκανα εγώ και ΟΧΙ τι είναι σωστό και τι όχι. Ε δεν μπορώ όμως να βλέπω τέτοιου είδους σχόλια:

Έγραψα:

«...γενικά καλύτερο ηχείο είναι αυτό που φτάνει σε χαμηλές συχνότητες και έχει κατα προτίμηση 8’’ woofer…»

Σχόλιο feather:

«και μένα αυτά μου αρέσουν, αλλά δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχει κόσμος που μιξάρει καλά και σε 6’’ και σε μεγαλύτερα...»

Είπα εγώ οτι δεν κάνει κανείς τη δουλεια του και με 6’’ ? Λεώ ότι είναι ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ να είναι 8’’ και ακομα καλυτερα μεγαλύτερο αν τον φτάνει η τσέπη του...

Συγγνώμη για την μακρυγορία αλλά με εκνεύρισε πραγματικά μια τέτοιου είδους συμπεριφορά σε μένα που απλά είπα την άποψή μου χωρίς μάλιστα να το παίξω ειδικός. Αυτά.

 
προς αποφυγη παρεξηγησεων ο λογος που δεν απολαμβανω στα alesis μου δεν ειναι μονο η ποιοτητα τους σαν ηχειο ακροασης, φταιει καθοριστικα ο χωρος μου ο οποιος εχει αρκετα νομιζω στασιμα και συντονισμους σε διαφορες συχνοτητες. Μην βασιστουμε στην παραπανω δηλωση μου και καταδικασουμε ενα τιμιο κατα την γνωμη μου (πληρωσα πολυ λιγα στον διαμαντοπουλο για αυτα) σετ ενισχυτη +μονιτορ ηχειων.

Φιλε JAM και βεβαια δεν εκανες τον εξυπνο , και πολυ καλοπροαιρετα προσπαθησες να βοηθησεις , απλα ο feather θεωρησε οτι ειπες καποιες ανακριβειες που παραπλανουν ή οτι στηριχτηκες σε λαθος λογικη και εβγαλες μη ασφαλη συμπερασματα. Νομίζω οτι δε σου την ειπε , απλα σε διορθωσε (υποκειμενικα κι αυτος ) , απλως οταν διαβαζεις τις παρατηρησεις καποιου σε κειμενο ειναι πολυ ευκολο να νομιζεις οτι παραβγαινει μαζι σου (μου πηρε καιρο κι εμενα να το ξεπερασω αυτο ...) .

 
φιλε jam

και εγω τα ιδια εχω , αλλα στις 6,5 ιντσες , αστους να λενε

απο την ζηλεια τους τα λενε :P :D :P :D :P :D :P :D :P

χλωμο προσωπο κανενας μα κανενας δεν εχει διαθεση

και προδιαθεση να σου την πει για τιποτα και για κανεναν λογο .

ολοι εχουμε βοηθηθει απο εδω μεσα , και θα βοηθηθουμε

κι αλλο , θα το δεις και εσυ μελλοντικα , σε βαθος χρονου ,

γιατι πολυ απλα εδω μεσα υπαρχει και κυριαρχουσε ανεκαθεν

τεχνογνωσια , εγκυροτητα , αντικειμενικοτητα , και "ζεστο αιμα "

για την μουσικη.

να θυμισω και κατι ασχετο . η "μουσικη" ειναι λεξη ελληνικη.

το "music" επεται .

γενναιοι μου πολεμιστες στα οπλα . 8)

 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά.(αν και για λιγο η ατμασφαιρα εγεινε ηλεκτρισμένη..)

Πάντως τελικά προτίμησα τα EVENT τα TR 6..Και μου φαίνωνται πολύ καλα.

 
Εαν δινεις μεχρι 400 ευρω θα σου πρωτεινα ενα συνδιασμο ηχειων http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw2_tannoy_reveal_prodinfo.html και ενισχυτη http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw2_tamp_s100_prodinfo.html. Kαι σου βγαινουν ποιο φθηνα απο καθε ζευγαρη αυτοενισχυομενων και μπορεις αργοτερα να κρατισεις τον ενισχυτη' date=' που κατα την γνωμη μου ειναι παρα πολυ καλος, και να προβεις αργοτερα σε αγορα καποιων καλυτερων passive μονιτορ.[/quote']
Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις ποιος τα φέρνει Αθήνα (σε αυτή την τιμή)? Μήπως είναι καλύτερα μέσω Internet?

Ευχαριστώ :)
 
Πάντως τελικά προτίμησα τα EVENT τα TR 6..Και μου φαίνωνται πολύ καλα.
Πού μπορεί να ακούσει κανείς τα EVENT στην Αθήνα;

 
Φίλε Wind, Event πρέπει να τα έχει ο Διαμαντόπουλος (Σόλωνος 137)

 
Γεια σας παιδιά ωραίο το site σας!
Εχω ενα home studio τωρα αλλα κάποια στιγμή λεω να φτιάξω ενα κανονικό..εστω και μικρό' date='και δέν ξέρω τι ηχεία να πάρω.

Θέλω το κόστος να ειναι μέχρι 350 - 400ε

Εχω ακούσει οτι τα Truth της Behringer ειναι καλα,εχετε να προτείνετε

κατι καλύτερο?

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!! :D :D[/quote']

Δική μου ταπεινή γνώμη (οντας κάτοχος των Β2031)...

για τα χρήματα που απαιτούν (380 Ευρώ το...ζεύγος τωρινή τιμή), εγω τά 'χα πληρω΄σει περισσότερο... :twisted:

δεν υπάρχει άλλη καλύτερη λύση.. με τον συμβιβασμό να "εκπαιδευτείς ακουστικά" για να κάνεις καλά τη δουλειά σου .... αδύνατο σημείο τους οι "χαμηλές"... αλλά με την πρόσθεση ενός sub "ίσως" και αυτό να αναιρείται... για home-studio είναι υπέρ-αρκετά...

Για όσουν έχουν περισσότερα λεφτά... ξερουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι ηχεία να πάρουν...

Φιλικά :lol:
 
Αν και δεν είμαι ηχολήπτης όπως πολλοί άλλοι εδώ, θα συμφωνήσω με τον

feather οτι τα behringer δεν λένε και πολλά,να μην πω ότι δεν λένε μια. Τα

truth τα έχει ένας φίλος μου και δεν μου αρέσουν καθόλου και ούτε και αυτού

του αρέσουν. Τα specs των event είναι καλά για τα λεφτά τους πάντα. Το κουστουμάκι που έκανε ο energin το σκεφτόμουνα και εγώ αλλά τα specs

των event φένονται καλύτερα. Για μένα μέτρο σύγκρισης είναι τα tannoy

system 1000 χωρίς να λέω ότι δεν υπάρχουν καλύτερα, απλά τα 1000ρια τα

έχω ακούσει διεξοδικά σε καλό σχετικά χώρο. Εγώ πάντος το πάσχα που λέω να πάρω monitor ηχεία λέω για τα event.

 
Είχα την ευκαιρία να έχω γιά αρκετό καιρό στο δικό μου studio, τα ΒΧ 8 της M Audio, καί τα Truth B2031A της Behringer.

Το αποτέλεσμα μετα από πολύωρη ακρόαση, καί την ηχογράφηση καί μίξη ενός live jazz project, ήταν τελικά να δώσω πίσω τα M Audio, καί να κρατήσω τα Behringer.

Η διαφορά τους φαίνεται από την πρώτη ακρόαση, με σαφή υπεροχή των Behringer. Είναι πιό ισοροπημένα ,πιό ξεκούραστα στα μεγάλα session, καί πιό δυνατά.

Αν λάβουμε υπ'όψιν καί την λίγο χαμηλότερή τους τιμή, μιλάμε γιά το best value for money, αυτή τη στιγμή στα monitors αυτής της κατηγορίας.

Νά'στε όλοι καλά,

makam

 
O.K. Με τη λογική αυτή, προτείνω από δώ καί μπρός να μη λέει καθένας τη γνώμη του, αλλα να παραθέτει τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Καί τώρα που το σκέφτομαι....., μήπως πρέπει να καταργηθεί από το noiz, η στήλη των test.

Διότι δεν έχει νόημα να υπάρχει, εφόσον η γνώμη κάποιων εδώ μέσα είναι τελικά πιό "υποκειμενική", από κάποιων άλλων.

φιλικά,

makam

 
Χαιρετώ τους πάντες :D . Λιπών επειδή και εγώ ψάχνομε για Monitors το βλέπω για τα Passive με τον ενισχυτή που είπε ο fleamail, τη έχετε να πείτε λέει για οικονομική λύση; Δεν ξέρω πολλά από Studio και λέω να αρχίσω με αυτά, αλλά θα μπορώ να ακούω γενικότερα μουσική ευχάριστα; (για τη λέμε με το παιδί που έχω το συγκρότημα [Rap/hiphop/RnB και την ψάχνουμε] να νοικιάσουμε ένα χώρο για studio και άραγμα οπότε θέλουμε με δύο οικονομικά ηχεία (φτωχά παιδιά είμαστε :roll: ) για τα «πάντα».

Να είστε όλοι καλά και να συνεχίσετε η Noiz είναι σημαντική βοήθεια αλλά και γενικότερα ενδιαφέρων ιστοσελίδα.

Piece !

 
Το studio θα είναι και για πρόβες και για Ηχογράφηση / Παραγωγή. Σωστά είπες ότι χρειαζόμαστε κάτι ανθεκτικό λόγω Bass. Τώρα στα φράγκα επειδή έχουμε πολλά να αγοράσουμε (σιγά-σιγά βέβαια) λέω να δώσουμε γύρο στα 350 βαριά βαριά 400 για τη έχουμε πολλά έξοδα :( . ( Studio καταλαβαίνεις. Και εκτός αυτού δεν είμαι καλός γνώστης οπότε δεν λέει να πάρω κάτι που να μη το αξιοποιήσω ! )

Piece 8)

 
Συγνώμη για το πρήξιμο αλλά μήπως θα χρειαστούν ενισχυτή για να δουλεύουν καλύτερα; :?: κάτι ανάλογο που είδα σε no name ο πωλητής μου πρότεινε και έναν ενισχυτή αν και τα ηχεία είναι active :!: και κάτι ακόμα πόσα λεφτά θα χρειαστούν περίπου για κάτι καλό και περίπου τη μοντέλα εννοείς ( μιλάμε για κάτι που θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις μου και θα είναι όσον το δυνατό οικονομικό :D ). (στα downloads υπάρχει ένα .pdf για κατασκευή ηχείων, τι έχεις να πεις για αυτά αξίζει να τα κάνω; :?: ) Thanks Man 8)

Piece :wink:

 
Καλησπέρα σε όλους και καλη χρονιά!

Θέλω να πω και εγω την γνώμη μου για κάποια θέματα που αναφέρθηκαν στο συγκεκριμένο topic. Καταρχήν εχω εδώ και 8 μήνες τα behringer b2031 σε συνδυασμο με RME9632 και yamaha MG10/2. Οσον αφορά την rme και την κονσολα πιστεύω ότι τα λεφτά μου έπιασαν τόπο. Για τα truth όμως δεν ξέρω τι να συμπέράνω.

Ή εγώ είμαι ανίκανος ή είναι το χειρότερο ηχείο που έχω συναντήσει ποτέ. Με κανέναν τρόπο δεν μπορώ να φέρω τις μίξεις μου σε αξιοπρεπές επίπεδο όσον αφορα το συχνοτικό περιεχόμενο, για να μην αναφέρω την ουδετερότητα (ξεραίλα κοινώς) που χαρακτηρίζει σχεδόν όλα τα finalized mixdowns μου.

Ένας φίλος μου έχει ένα discontinued passive της mackie(S5) με έναν hi-fi ολοκληρωμένο made in China και την Hoontech DSP2000 . Eχω περάσει αρκετές ώρες σπίτι του ακούγοντας αλλά και φτιάχνοντας μουσική, και μπορώ να πώ ότι εχω εξοικιωθεί περισσότερο με τα δικά του ηχεία παρά τα δικά μου! Ενώ στο σπίτι του τα traxx ακούγονται πραγματικα flat και αναδύονται όλες οι λεπτομέρειες, τα ίδια κομμάτια στα behringer έχουν υπερ-υπερτονισμένα μπασσα και πρίμα και σε καμία περίπτωση την διάυγεια των mackie.

Ο χαρακτηρισμός που τους προσδίδω μετά απο 8 μήνες ακρόασης αλλα και προσπάθειας να εξοικιωθώ ειναι: ρηχά, έυθραστα, πομπώδη και αυτό που λένε οι άγγλοι: unreliable.

Για τα alesis M1 passive που τα έχει επίσης φίλος σε συνδυασμό με yamaha A100 μόνο καλά λόγια έχω να πώ. Πραγματικά ισορροπημένο ηχείο σε όλους τους τομείς.

Τα EVENT TR8 τα άκουσα στον διαμαντόπουλο (με cd αναφορας: BOLA-SOUP(skam recs). Επίσης μου άρεσαν αν κ περίμενα τις αλλαγές στις δυναμικές πιο εμφανείς.

Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ξέρω με τι να αντικαταστήσω τα TRUTH. Μένω στην Λάρισα και οι πιθανότητες να ακούσω κάτι πριν το αγοράσω είναι μηδαμινές. Διαθέτω μέχρι 1.200 ευρώ.

Αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία για σετ ηχείων σ'αυτη την κατηγορία τιμής (πχ.TAPCO S8 ή για τα ΤΑΝΝΟΥ REVEAL+SUB) θα χαρώ πολύ και θα με βοηθήσει στην απόφαση μου να την ακούσω.

Να σημειώσω ότι ασχολούμαι με electronica και όσο περισσότερο καθαρό bass ακούω τόσο το καλύτερο. Γενικά πιστεύω οτι επειδή στην electronica η μουσική είναι κάπως πιο ψυχρή απ'οτι στα άλλα είδη, το σωστό monitoring είναι απαραίτητο στοιχείο για να γλυκάνει κανείς μια παραγωγή χωρίς να φτάσει στο αντίθετο άκρο!

 
Σου συνιστώ να δώσεις μερικά ευρώ παραπάνω και να πάρεις τα Genelec 1030A κοστίζει 615 ευρώ το ένα στο Thomann. Δεν είναι τα τέλεια ηχεία , αλλά από αυτό το επίπεδο και πάνω ξεκινάς να κάνεις τη δουλειά σου σαν άνθρωπος. Και το σημαντικότερο θα γλιτώσεις τα πήγαινε έλα για να ακούς τη δουλειά σου σε άλλα ηχεία.

Αργότερα , μπορείς να τα αναβαθμίσεις προσθέτοντας και το subwoofer 7060A όπου πλέον θα μπορείς να έχεις ένα αρκετά αξιοπρεπές σύστημα monitoring.

 
Καλησπέρα σε όλους και καλή μουσική χρονιά!

Αγόρασα πριν 3-4 μήνες από τον φίλο thomann τα alesis monitor one passive παρέα με τον alesis ra300 τελικό και μπορώ να πω ότι για τα λεφτά που έδωσα είμαι πολύ ικανοποιημένος. Αν και δεν είμαι ιδιαίτερα έμπειρος στο monitoring άκουσμα ακούγονται ιδιαίτερα ισορροπημένα και καθαρά. Αυτό που φοβόμουν πριν τα αγοράσω (δεν τα είχα ακούσει πουθενά) ήταν μήπως ακουγόντουσαν ιδιαίτερα "ξερά" πράγμα που ευτυχώς δεν συνέβηκε, δηλαδή ακούω ευχάριστα και τις μίξεις και τα cd μου (hard rock φάση).

Αυτό που διαπίστωσα και με έπεισε είναι ότι οι καλές παραγωγές ακούγονται καλύτερες και οι άσχημες ακόμα χειρότερες. Τέλος από τότε που τα αγόρασα άρχισα να αγοράζω πιο συχνά cd γιατί τα mp3 απλά δεν ακούγονται! Προσωπικά τα θεωρώ μια καλή low budget monitoring αγορά για home studio καταστάσεις.

 
Dither thx για την άμεση απάντηση. Τα GENELEC που λες ειναι γύρω στα 670 ston ΤΗΟΜΑΝΝ αλλά δεν μπορώ να υπερβώ το όριο των 1.200 ευρώ για πολλούς λόγους. Οπότε σκέφτομαι για τα Mackie HR624, και πιθανότατα από Αγγλικό store.

 
Λίγα απ' τον ..γέρο με την ελπίδα να βοηθήσουν στην επιλογή ενός καλού monitoring setup.

1.Η ακοή είναι η πιο υποκειμενική μας αίσθηση εκ φύσης και για...καλό σκοπό

(Τα αυτιά μας δεν είναι "τυφλά μικρόφωνα" ,έχουν αμφίδρομη σχέση με τον εγκέφαλό μας και δυστυχώς ή ευτυχώς μόνο flat απόκριση στο σήμα που δέχονται, δεν έχουν).

2.Τα specs ειδικά στα ηχεία, είναι αυστηρά ένδειξη και όχι απόδειξη ποιότητας (Απαραίτητη προυπόθεση σωστής αναγνωσής τους, η πληροτητά τους και η βαθιά γνώση των παραπληνητικών "μυστικών " τους ).

3.Τα active κατά κανόνα και αναλογικά πάντα της της τιμής τους, είναι καλύτερα από ανάλογα set passive και ενισχυτικών. (Για πολλούς αντικειμενικούς πλέον λόγους).

4.Το ηχείο στο studio είναι το παράθυρο που χρησιμοποιούμε στον αυστηρά προσωπικό μας χώρο δημιουργίας, ώστε να βλέπουμε τον "έξω" κόσμο.Δεν μπορεί λοιπόν να έχει "βρώμικα" τζάμια, ούτε "κουρτινάκια", ούτε στόρυ που ανοιγοκλείνουν κατά βούληση. (Το θέλουμε λοιπόν καθαρό, ευκρινές, ουδέτερο συχνοτικά, ώστε να βοηθήσουμε το mix μας να μην προβληματίσει

το οποιοδήποτε ηχητικό σύστημα θα καλεστεί να το αναπαραγάγει).

5..Στο κρίσιμο ζήτημα της επιλογής του η συμβουλή μου είναι απλή:

Πάρτε παραμάσχαλα ένα cd αναφοράς με περιεχόμενο από το είδος μουσικής που έχετε σκοπό να δημιουργήσετε και πάρτε σβάρνα τις αντιπροσωπείες (άλλη πονεμένη ιστορία κι αυτές).

Το ΜΥΣΤΙΚΟ...Αφού διαλέξετε την κατηγορία τιμής που θα κινηθείτε, μην περιορίσετε τις ακροάσεις σας σ'αυτήν.Ξεκινήστε με τα must πανάκριβα monitors της αγοράς και βαθμιαία "κατεβείτε σ΄αυτά που αντέχει η τσέπη σας.Φροντίστε όσο το δυνατόν να οργανώσετε τις ακροάσεις σας σε κοντινό χρόνο και νάστε σίγουροι ότι έχοντας πλέον την γνώση των "παραχωρήσεων" που θα κάνετε ποιοτικά στην τελική σας επιλογή,δεν θάχετε πια αμφιβολίες για το "σωστό" της κρίσης σας.

ΥΓ. Τα επειχηρήματα των λεγομενών μου είναι πολλά και τεκμηριωμένα αλλά το να τα παραθέσω εδώ μάλλον θα υπερβεί τα όρια της αντοχής και των ματιών σας και -το κυριότερο- των χεριών μου...(με κάτι τέτοια άλλωστε μούφυγε και η δακτυλογράφος...στις φήμες ότι της ζητούσα να κάτσει στα γόνατά μου μην δώσετε σημασία...ασύστολα ψεύδη).

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top