Εγω παλι σαν παλιος πελατης του Amazon UK ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Συνηθως αγοραζω CD απο κει, και δεν θυμαμαι παρα μονο μια φορα να εχει χαθει παραγγελια, κατι που φυσικα δεν φταιει το Amazon γιατι οι παραγγελιες στελνονται αλλα το τι γινεται στη διαδρομη ειναι αλλο καπελο. Για την ιστορια, η χαμενη παραγγελια, καπου 10 CD, σταλθηκε εκ νεου αμεσως μετα απο ενα απλο email που τους εστειλα και που απαντηθηκε μεσα σε λιγες ωρες.
Χωρις περιττα μου-σου-του, μου ζητησαν συγνωμη και μου εστειλαν ξανα την παραγγελια.
Αμεση και αψογη εξυπηρετηση ειχα και μια δευτερη φορα, πριν ενα μηνα περιπου οπου ενα απο τα CD που ειχα παραγγειλει
(τριπλο αλμπουμ) περιειχε στη συσκευασια του δυο φορες το CD1 ενω ελειπε το CD2. Η απαντηση στο email μου ηρθε παλι μεσα σε λιγες ωρες, και αφου μου ζητησαν ξανα συγνωμη
(λες και το λαθος ηταν δικο τους) με ενημερωσαν οτι εχουν ηδη φτιαξει μια νεα παραγγελια για το συγκεκριμενο αλμπουμ και οτι θα μου σταλει αμεσα_οπως και εγινε_χωρις δικα μου εξοδα και χωρις να τους στειλω πισω το ελαττωματικο αλμπουμ, γιατι τα εξοδα της επιστροφης θα ηταν μεγαλα, και μου ειπαν να το κρατησω ή να το δωρισω!
"
...as the cost of returning this parcel will be prohibitively expensive, please keep the original item with our compliments. Perhaps you'd like to donate it to a charity, if you feel it would be appropriate to do so."
Χαλαρα το καλυτερο τμημα εξυπηρετησης πελατων που εχω συναντησει.