Βοήθεια για επιλογή ενισχυτ&#9

Ο ανθρωπος γνωμες θελει να ακουσει και θα κανει ο,τι καταλαβαινει μετα...

Να στηριξω εγω την δικια μου:

Υποτιθεται οτι ενα μοντελινγκ-τζαμιγκ ενισχυτακι προσφερει εναν ευκολο τροπο να ακουσεις ηχους, εφε, βαθος, delay, ... που ενας πιτσιρικας που ερχεται να μαθει δεν εχει αλλο τροπο να παραγει. Καπως πρεπει το 10χρονο να γλυκαθει, να πειραματιστει, να καταλαβει τι κανει αυτο το ηλεκτρικο οργανο και που διαφερει απο την κλασσικη (κατα τα αλλα και τα δυο ταστα εχουν και 6 χορδες). Μπορει να καταλαβει τι ειναι το δωδεκαμετρο, το shuffle, το straight beat μεσω των ετοιμων συνοδευτικων drums και jam tracks με ενα πληκτρο και να μην ειναι μονο θεωρια ουτε να χρειαζεται να περιμενει τον ντραμιστα της σχολης. Μπορει να παρει χαμπαρι τι σημαινει τζαμαρισμα, συγχρονισμος, αυτοσχεδιασμος in time, ακομα και σε ενα ωριαιο μαθημα χωρις συμμαθητες μεσω των jam tracks. Να δοκιμασει να τραγουδησει με μικροφωνο πανω στο jam track και την κιθαρα του. Με ενα συμμαθητη η με τον δασκαλο να συνδεσουν και να παιξουν μαζι. Να μαθει τι σημαινει διαφορετικος (μεσω modelling) ενισχυτης, τι ρολο παιζει στον ηχο κλπ. Αλλωστε, σε τελικη αναλυση, ολα αυτα τα μπλιμπλονια αν δε θες, δεν τα δουλευεις και καθολου και τον δουλευεις σκετο και τελειωνεις. Το οτι ειναι τρανζιστορ σημαινει οτι και να τον ανοιξεις αγαρμπα χωρις ζεσταμα, να τον ξεχασεις αναμενο το βραδι γενικα θα επιβιωσει ευκολοτερα (απο θεμα σερβις). Ειμαστε 2008, δεν μπορει να κουρδιζει καποιος με διαπασων Λα. Πρεπει να δει οτι υπαρχει συσκευη που πατας ενα κουμπι και σου δινει τονο. Οτι μπορεις να επεμβεις στον ηχο, οτι δεν ειναι τοσο δυσκολο να δοκιμασεις να του αλλαξεις τα φωτα...

Ενα τετοιο ενισχυτακι, μεσα στη φτηνια του ειναι εξαιρετικο εργαλιο ωστε ο μαθητης να παρει ενα γρηγορο βαφτισμα πυρος εντος περιορισμενου χρονου μαθηματος, να καταλαβει οτι ηλεκτρικη κιθαρα  ειναι ενα συνολο απο δακτυλα, θεωρια, τεχνολογιες, ευκολιες, εφε, ενισχυτες, ηχους, ειναι ενταγμενη σε ενα συνολο (γκρουπ) και πρεπει να παιζει εντος χρονου, να παταει στα ακορντα κλπ, να καταλαβει τι γενικως συμβαινει... Ειναι πολυ σημαντικοτερο απο το να δειξεις σε ενα 10χρονο τον γυμνο λαμπατο ηχο απο την συνεισφορα της προενισχυτριας ενος κουτιου που εχει ON/OFF και volume. Δεν τον κερδιζεις τον υποψηφιο μαθητη/κιθαριστα με τον ιδιο τροπο, ουτε του προσφερεις τις ιδιες δυνατοτητες και οραμα.

Κατα την γνωμη μου το 90% των παιδιων που ερχονται σε ενα ωδειο για να μαθουν ηλεκτρικη κιθαρα το κανουν επειδη ακουσαν ανθρωπους να παιζουν παπαδες, να βγαζουν αυτους ολους τους ηχους, τα περιεργα εντυπωσιακα πραματα και θελουν να τα μαθουν και απογοητευονται αν και ο τελευταιος συμμαθητης τους μπορει να τα εχει και αυτοι στο ωδειο τους μετα απο 5 χρονια μαθημα ουτε που τα εχουν δει, λες και ζουμε στα βουνα... (Το αλλο 10% παει ωδειο για να μαθει κλασσικη επειδη ετσι αποφασισαν οι γονεις :) )

Οσο για το αν οι μαθητες παιζουν με τους ηχους και χαλαει ο ενας του αλλου τις ρυθμισεις, το κανεις να ακουγεται σαν κατι κακο. Για μενα, αυτο ακριβως ειναι το νοημα. Δεν ειμαστε στην εποχη που ολοι κυκλοφορουσαν με το ιδιο Ζασταβα του ιδιου εργοστασιακου χρωματος. Υπαρχουν πιθανοτητες να υπαρχουν πια ανθρωποι που θελουν να δοκιμασουν περισσοτερα πριμα και λιγοτερο distortion απο τον διπλανο τους, οσο και να μας σοκαρει αυτο σαν σκεψη :)

(Να σημειωσω εδω οτι για ολες αυτες τις δυνατοτητες εγω παιζω ηλεκτρικη κιθαρα αντι κλασσικης και η μικρη μου αρμονιο αντι πιανου. Καθε μερα αλλαζει τους ηχους της, παταει κουμπια, βαζει μετρονομους, ντραμς, ετοιμα ακορντα κλπ. Ο,τι καλυτερο για ενα πιτσιρικι δηλαδη :) Ομολογω και εγω οτι μερικες φορες πειραζω κουμπια στον εξοπλισμο μου)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επανερχομαι, γιατι σκεφτηκα και κατι ακομα (μου ερχονται κατα ριπας):

Δεν χρειαζεται (και δεν πρεπει) να εχει ενα ωδειο ΕΝΑ εργαλειο ακριβο και σουπερ ποιοτικο. Ετσι και αλλιως για τους μαθητες υπεραρκει και φτηνοτερο/χειροτερο.

Δεν κερδιζει ιδιαιτερα ενα ωδειο που επενδυσε σε μια μοναδικη κιθαρα για τους μαθητες, με καπακι κεδρου 20ετιας, custom made, signature model γιατι ειναι και απλη στον χειρισμο και βγαζει αντικειμενικα πολυ ωραιο ηχο.

Κερδιζει αν με τα ιδια λεφτα εχει 10 διαφορετικες φτηνες: strat με SSS, HSS, maple, rosewood, ακουστικη, τελε, hollow, semi hollow, LP, SG, .... να δουν τα παιδια πραματα, να γεμισει το χερι, ματι και αυτι τους, να γινει ο χαμος!

Γιαυτο και ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΩΔΕΙΟΥ ΜΙΑΣ ΔΥΟ ΩΡΩΝ ΤΗ ΦΟΡΑ προτεινω το φτηνο, modelling jamming πραμα που κανει ευκολα 100 πραγματα μετρια, το προτιμω απο τον ποιοτικο λαμπατο που κανει ενα και φοβερα καλα.

 
Επιτέλους μία πλήρως ακομπλεξάριστη και τεκμηριωμένη απάντηση. ;)

Μπράβο ρε συ Evris ,ίσως είσαι ένας από τους λίγους που κατανοούν πραγματικά ότι ο λαμπάτος δεν είναι για παντού και πάντα και ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει όφελος σε εμάς ,εκτός αν εθελοτυφλούμε κάθε φορά που άλλο ένα της επίτευγμα έρχετε να ανταγωνιστεί το προηγούμενο.

 
RogerWaters15 είπε:
Επιτέλους μία πλήρως ακομπλεξάριστη και τεκμηριωμένη απάντηση. ;)

Μπράβο ρε συ Evris ,ίσως είσαι ένας από τους λίγους που κατανοούν πραγματικά ότι ο λαμπάτος δεν είναι για παντού και πάντα και ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει όφελος σε εμάς ,εκτός αν εθελοτυφλούμε κάθε φορά που άλλο ένα της επίτευγμα έρχετε να ανταγωνιστεί το προηγούμενο.
Το ζητημα κυριως ειναι να καταδειχθει οτι αλλο ο ενισχυτης που θα μας αρεσε ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ 30-40-50 ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10-20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ και αλλο τι προσφερει best value for money αν αγοραζαμε ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΟΥΝ 50 ΔΕΚΑΧΡΟΝΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ με τις δυνατοτητες και τους ηχους.

 
evris είπε:
Το ζητημα κυριως ειναι να καταδειχθει οτι αλλο ο ενισχυτης που θα μας αρεσε ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ 30-40-50 ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10-20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ και αλλο τι προσφερει best value for money αν αγοραζαμε ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΟΥΝ 50 ΔΕΚΑΧΡΟΝΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ με τις δυνατοτητες και τους ηχους.
Έτσι ακριβώς είναι.

Όπως μου είχε πεί και ένας γνωστός,που είναι γύρω στα 40κατι τώρα και πάιζει από τα 15 κιθάρα,αν στην ηλικία μου(17 είμαι) είχε και αυτός όλους αυτούς τους μοντελινγκ ενισχυτές,τους υπολογιστές κλπ κλπ,θα είχε πολύ καλύτερη και σφαιρικότερη άποψη και για τον ήχο και για το παίξιμο του.

 
+1 για τον Spider Jam

φίλε evris έχεις απόλυτο δίκιο. επιτέλους δεν είμαι ο μόνος που υποστηρίζει τους modelling εδώ μέσα. Ο Spider Jam δεν μου πέρασε από το μυαλό, γιατί σκέφτικα τι θα ήταν το ακριβότερο δυνατό σε κεφαλή κατευθείαν, αλλά σίγουρα είναι ο ιδανικός ενισχυτής και για home practicing και μάλλον και για το ωδείο. Σίγουρα αυτό που τον καθιστά πρώτη επιλογή είναι τα jamming percussion tracks... διότι είναι λίγο δύσκολο να έχουν backing tracks διαθέσιμα στο ωδείο...

 
RogerWaters15 είπε:
Έτσι ακριβώς είναι.

Όπως μου είχε πεί και ένας γνωστός,που είναι γύρω στα 40κατι τώρα και πάιζει από τα 15 κιθάρα,αν στην ηλικία μου(17 είμαι) είχε και αυτός όλους αυτούς τους μοντελινγκ ενισχυτές,τους υπολογιστές κλπ κλπ,θα είχε πολύ καλύτερη και σφαιρικότερη άποψη και για τον ήχο και για το παίξιμο του.
Βεβαια, το αρχικο θεμα του musictech λεει οτι ο χωρος θα ειναι κατι μεταξυ στουντιο, recording, μουσικη τεχνολογια και ωδειο... οποτε το οτι θα ειναι μονο 10χρονοι δεν ειναι καν σιγουρο. Μπορει ο ανθρωπος κυριως να το προοριζει για προβες ανθρωπων που ξερουν κιθαρα και εχουν τους δικους τους ηχους με τα πεταλια τους κλπ η τους προσθετουν μετα με Η/Υ και γιαυτο ψαχνει κατι τελειως αλλο ....

Αλλα στη διασταση που εχει δωθει στις τελευταιες σελιδες (ωδειακος ενισχυτης για μικρους) ο ελβετικος σουγιας τρανζιστορ-μοντελιγκ-τζαμινγκ ειναι μονοδρομος.

 
evris είπε:
Βεβαια, το αρχικο θεμα του musictech λεει οτι ο χωρος θα ειναι κατι μεταξυ στουντιο, recording, μουσικη τεχνολογια και ωδειο... οποτε το οτι θα ειναι μονο 10χρονοι δεν ειναι καν σιγουρο. Μπορει ο ανθρωπος κυριως να το προοριζει για προβες ανθρωπων που ξερουν κιθαρα και εχουν τους δικους τους ηχους με τα πεταλια τους κλπ η τους προσθετουν μετα με Η/Υ και γιαυτο ψαχνει κατι τελειως αλλο ....

Αλλα στη διασταση που εχει δωθει στις τελευταιες σελιδες (ωδειακος ενισχυτης για μικρους) ο ελβετικος σουγιας τρανζιστορ-μοντελιγκ-τζαμινγκ ειναι μονοδρομος.
νομίζω πως για να σκεφτόταν τον Valvetronix μάλλον αυτό που έψαχνε ήταν όντως modelling... ;D

 
Προσωπικα μιλωντας, τον σπαιντερ-τζαμ δεν θα καθομουν να τον μαθω ακομα και αν τον ειχα σπιτι, ποσο μαλλον αν τον συναντουσα μια ωρα στο ωδειο, το πιο πιθανο ειναι να μου εσπαγε τα νευρα  ;D

Επισης, τον συγκεκριμενο δεν τον εχω ακουσει, αλλα οι υπολοιποι σπαιντερ που εχω παιξει ηταν απλα απαραδεκτοι!

Εγω θα προτεινα κατι πιο ευκολο στο χειρισμο και απλο, π.χ. Βαλβτρονιξ

 
Kατ'αρχας να αναφερω οτι το ωδειο δεν ειναι δικο μου :) :) ;) ;)...εχω αναλαβει να στησω το τμημα μουσικης τεχνολογιας,recording k προβων...γενικα δεν ειμαι ασχετος (ως πληκτρας...) με τον ηχο ηλεκτρικης κιθαρας....ισα -ισα που εχω και καποια αποψη και γουστα...παιζω πολλα χρονια με πολλες μπαντες και καλλιτεχνες...

  Σας ρωτησα( και σας ευχαριστω ολους για την συμμετοχη σας...) για καποιον ενισχυτη στο budget που προανεφερα για τι απλα...ειναι καπως περιορισμενο και θα αγοραστουν γενικα πολλα πραγματα,καρτες ηχου,pc's κ.τ.λ....

   Οι ενισχυτες θα καλυπτουν κατα κυριο λογο τις αναγκες των προβων και επειτα το recording για εκpaiδευτικους καθαρα σκοπους...αν τωρα το ωδειο αποφασισει να εκμεταλλευετει τον recording-προβων χωρο για πιο επαγγελματικες δουλειες(γιατι ολα τα υπολοιπα θα ειναι πολυ υψηλου επιπεδου..converters,καρτες ηχου κ.τ.λ...) ,νομιζω πως ο καθε επαγγελματιας μουσικος με προσωπικο ηχο και αποψη θα θελησει να φερει τον δικο του ενισχυτη :) :) :)

   Γενικα καταληγω και εγω σε καποιον modelling (μαλλον της vox...) για τους παραπανω λογους...δεν ξερω αν πχ με 500 ευρω θα μπορεσω να εχω καλυτερο ηχο και ευελιξια...αληθεια προτιματε vox h line 6 modelling??

   ..gia  ενισχυτη ..μπασου??εχω ακουσει τους  behringer kai moy φανηκαν...πολυ αξιοπρεπεις..! :) :)(αν εχει κανεις να προτεινει κατι καλυτερο μεχρι 700 ευρω...)

 
έχοντας παίξει και από τα 2 (VOX valvetronix & Line6 spider III) σου λέω πως για μένα ο valvetronix είναι πολύ ανώτερος ηχητικά, απλά ο spider jam (και μόνο αυτός) έχει τα πλεονεκτήματα που ειπώθηκαν. Για τον εαυτό μου, θα έπαιρνα valvetronix πάντως...

από μπάσα δεν έχω ιδέα  ;D

 
Καλησπέρα ,

για κιθάρα μιλώντας έχω 2 all around προτασούλες

1) randal rg 50 tc γύρω στα 500-550 ε  (λαμπάτος με 2 el34) διάβασε τι είπε το guitarist σχετικά

http://www.randallamplifiers.com/about/news/index.asp

2) engl 50 thunder 739 ethomann

http://www.thomann.de/gr/engl_thunder_50_e322_roehrencombo.htm

Κοίτα και τα 2 μηχανήματα είναι 50 watts λαμπάτα combo και νομίζω ότι αντιπροσωπεύουν απόλυτο value for money στην κατηγορία της τιμής τους (προσωπικά θα πρότεινα τον engl)...γιατί σε αυτά τα χρήματα να πας σε Modeling αφού μπορείς να έχεις το real thing

Εντάξει ακούστηκαν εδώ ονόματα Κολοσσοί...fender κλπ.  ΟΝΤΩΣ ΘΕΙΚΑ μηχανήματα αλλά φρονώ ότι τα πραγματικά καλά τους μοντέλλα είναι σε τιμές εκτός του budget σου

Εύχομαι να βοήθησα έστω και λίγο

Δεν χάνεις κάτι να τα ακούσεις τα μηχανήματα που σου πρότεινα πάντως

τους randal τους φέρνει ο Διαμαντόπουλος

και τους engl ο Λογοθέτης

Καλή Συνέχεια

Gender  ;).

 
Τον VT100 θα πρότεινα... δίνει περισσότερο χώρο για πειραματισμό λόγω presets και έχει και effect loop. σύν το ότι έχει 2 ηχεία και power level-control, κάτι το οποίο εμείς βρήκαμε ιδιαίτερα χρήσιμο σε αυτούς τους ενισχυτές. Για μένα είναι χωρίς αμφισβήτηση το καλύτερο από όσα πρότεινες.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top