Ο ανθρωπος γνωμες θελει να ακουσει και θα κανει ο,τι καταλαβαινει μετα...
Να στηριξω εγω την δικια μου:
Υποτιθεται οτι ενα μοντελινγκ-τζαμιγκ ενισχυτακι προσφερει εναν ευκολο τροπο να ακουσεις ηχους, εφε, βαθος, delay, ... που ενας πιτσιρικας που ερχεται να μαθει δεν εχει αλλο τροπο να παραγει. Καπως πρεπει το 10χρονο να γλυκαθει, να πειραματιστει, να καταλαβει τι κανει αυτο το ηλεκτρικο οργανο και που διαφερει απο την κλασσικη (κατα τα αλλα και τα δυο ταστα εχουν και 6 χορδες). Μπορει να καταλαβει τι ειναι το δωδεκαμετρο, το shuffle, το straight beat μεσω των ετοιμων συνοδευτικων drums και jam tracks με ενα πληκτρο και να μην ειναι μονο θεωρια ουτε να χρειαζεται να περιμενει τον ντραμιστα της σχολης. Μπορει να παρει χαμπαρι τι σημαινει τζαμαρισμα, συγχρονισμος, αυτοσχεδιασμος in time, ακομα και σε ενα ωριαιο μαθημα χωρις συμμαθητες μεσω των jam tracks. Να δοκιμασει να τραγουδησει με μικροφωνο πανω στο jam track και την κιθαρα του. Με ενα συμμαθητη η με τον δασκαλο να συνδεσουν και να παιξουν μαζι. Να μαθει τι σημαινει διαφορετικος (μεσω modelling) ενισχυτης, τι ρολο παιζει στον ηχο κλπ. Αλλωστε, σε τελικη αναλυση, ολα αυτα τα μπλιμπλονια αν δε θες, δεν τα δουλευεις και καθολου και τον δουλευεις σκετο και τελειωνεις. Το οτι ειναι τρανζιστορ σημαινει οτι και να τον ανοιξεις αγαρμπα χωρις ζεσταμα, να τον ξεχασεις αναμενο το βραδι γενικα θα επιβιωσει ευκολοτερα (απο θεμα σερβις). Ειμαστε 2008, δεν μπορει να κουρδιζει καποιος με διαπασων Λα. Πρεπει να δει οτι υπαρχει συσκευη που πατας ενα κουμπι και σου δινει τονο. Οτι μπορεις να επεμβεις στον ηχο, οτι δεν ειναι τοσο δυσκολο να δοκιμασεις να του αλλαξεις τα φωτα...
Ενα τετοιο ενισχυτακι, μεσα στη φτηνια του ειναι εξαιρετικο εργαλιο ωστε ο μαθητης να παρει ενα γρηγορο βαφτισμα πυρος εντος περιορισμενου χρονου μαθηματος, να καταλαβει οτι ηλεκτρικη κιθαρα ειναι ενα συνολο απο δακτυλα, θεωρια, τεχνολογιες, ευκολιες, εφε, ενισχυτες, ηχους, ειναι ενταγμενη σε ενα συνολο (γκρουπ) και πρεπει να παιζει εντος χρονου, να παταει στα ακορντα κλπ, να καταλαβει τι γενικως συμβαινει... Ειναι πολυ σημαντικοτερο απο το να δειξεις σε ενα 10χρονο τον γυμνο λαμπατο ηχο απο την συνεισφορα της προενισχυτριας ενος κουτιου που εχει ON/OFF και volume. Δεν τον κερδιζεις τον υποψηφιο μαθητη/κιθαριστα με τον ιδιο τροπο, ουτε του προσφερεις τις ιδιες δυνατοτητες και οραμα.
Κατα την γνωμη μου το 90% των παιδιων που ερχονται σε ενα ωδειο για να μαθουν ηλεκτρικη κιθαρα το κανουν επειδη ακουσαν ανθρωπους να παιζουν παπαδες, να βγαζουν αυτους ολους τους ηχους, τα περιεργα εντυπωσιακα πραματα και θελουν να τα μαθουν και απογοητευονται αν και ο τελευταιος συμμαθητης τους μπορει να τα εχει και αυτοι στο ωδειο τους μετα απο 5 χρονια μαθημα ουτε που τα εχουν δει, λες και ζουμε στα βουνα... (Το αλλο 10% παει ωδειο για να μαθει κλασσικη επειδη ετσι αποφασισαν οι γονεις
)
Οσο για το αν οι μαθητες παιζουν με τους ηχους και χαλαει ο ενας του αλλου τις ρυθμισεις, το κανεις να ακουγεται σαν κατι κακο. Για μενα, αυτο ακριβως ειναι το νοημα. Δεν ειμαστε στην εποχη που ολοι κυκλοφορουσαν με το ιδιο Ζασταβα του ιδιου εργοστασιακου χρωματος. Υπαρχουν πιθανοτητες να υπαρχουν πια ανθρωποι που θελουν να δοκιμασουν περισσοτερα πριμα και λιγοτερο distortion απο τον διπλανο τους, οσο και να μας σοκαρει αυτο σαν σκεψη![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
(Να σημειωσω εδω οτι για ολες αυτες τις δυνατοτητες εγω παιζω ηλεκτρικη κιθαρα αντι κλασσικης και η μικρη μου αρμονιο αντι πιανου. Καθε μερα αλλαζει τους ηχους της, παταει κουμπια, βαζει μετρονομους, ντραμς, ετοιμα ακορντα κλπ. Ο,τι καλυτερο για ενα πιτσιρικι δηλαδη
Ομολογω και εγω οτι μερικες φορες πειραζω κουμπια στον εξοπλισμο μου)
Να στηριξω εγω την δικια μου:
Υποτιθεται οτι ενα μοντελινγκ-τζαμιγκ ενισχυτακι προσφερει εναν ευκολο τροπο να ακουσεις ηχους, εφε, βαθος, delay, ... που ενας πιτσιρικας που ερχεται να μαθει δεν εχει αλλο τροπο να παραγει. Καπως πρεπει το 10χρονο να γλυκαθει, να πειραματιστει, να καταλαβει τι κανει αυτο το ηλεκτρικο οργανο και που διαφερει απο την κλασσικη (κατα τα αλλα και τα δυο ταστα εχουν και 6 χορδες). Μπορει να καταλαβει τι ειναι το δωδεκαμετρο, το shuffle, το straight beat μεσω των ετοιμων συνοδευτικων drums και jam tracks με ενα πληκτρο και να μην ειναι μονο θεωρια ουτε να χρειαζεται να περιμενει τον ντραμιστα της σχολης. Μπορει να παρει χαμπαρι τι σημαινει τζαμαρισμα, συγχρονισμος, αυτοσχεδιασμος in time, ακομα και σε ενα ωριαιο μαθημα χωρις συμμαθητες μεσω των jam tracks. Να δοκιμασει να τραγουδησει με μικροφωνο πανω στο jam track και την κιθαρα του. Με ενα συμμαθητη η με τον δασκαλο να συνδεσουν και να παιξουν μαζι. Να μαθει τι σημαινει διαφορετικος (μεσω modelling) ενισχυτης, τι ρολο παιζει στον ηχο κλπ. Αλλωστε, σε τελικη αναλυση, ολα αυτα τα μπλιμπλονια αν δε θες, δεν τα δουλευεις και καθολου και τον δουλευεις σκετο και τελειωνεις. Το οτι ειναι τρανζιστορ σημαινει οτι και να τον ανοιξεις αγαρμπα χωρις ζεσταμα, να τον ξεχασεις αναμενο το βραδι γενικα θα επιβιωσει ευκολοτερα (απο θεμα σερβις). Ειμαστε 2008, δεν μπορει να κουρδιζει καποιος με διαπασων Λα. Πρεπει να δει οτι υπαρχει συσκευη που πατας ενα κουμπι και σου δινει τονο. Οτι μπορεις να επεμβεις στον ηχο, οτι δεν ειναι τοσο δυσκολο να δοκιμασεις να του αλλαξεις τα φωτα...
Ενα τετοιο ενισχυτακι, μεσα στη φτηνια του ειναι εξαιρετικο εργαλιο ωστε ο μαθητης να παρει ενα γρηγορο βαφτισμα πυρος εντος περιορισμενου χρονου μαθηματος, να καταλαβει οτι ηλεκτρικη κιθαρα ειναι ενα συνολο απο δακτυλα, θεωρια, τεχνολογιες, ευκολιες, εφε, ενισχυτες, ηχους, ειναι ενταγμενη σε ενα συνολο (γκρουπ) και πρεπει να παιζει εντος χρονου, να παταει στα ακορντα κλπ, να καταλαβει τι γενικως συμβαινει... Ειναι πολυ σημαντικοτερο απο το να δειξεις σε ενα 10χρονο τον γυμνο λαμπατο ηχο απο την συνεισφορα της προενισχυτριας ενος κουτιου που εχει ON/OFF και volume. Δεν τον κερδιζεις τον υποψηφιο μαθητη/κιθαριστα με τον ιδιο τροπο, ουτε του προσφερεις τις ιδιες δυνατοτητες και οραμα.
Κατα την γνωμη μου το 90% των παιδιων που ερχονται σε ενα ωδειο για να μαθουν ηλεκτρικη κιθαρα το κανουν επειδη ακουσαν ανθρωπους να παιζουν παπαδες, να βγαζουν αυτους ολους τους ηχους, τα περιεργα εντυπωσιακα πραματα και θελουν να τα μαθουν και απογοητευονται αν και ο τελευταιος συμμαθητης τους μπορει να τα εχει και αυτοι στο ωδειο τους μετα απο 5 χρονια μαθημα ουτε που τα εχουν δει, λες και ζουμε στα βουνα... (Το αλλο 10% παει ωδειο για να μαθει κλασσικη επειδη ετσι αποφασισαν οι γονεις
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Οσο για το αν οι μαθητες παιζουν με τους ηχους και χαλαει ο ενας του αλλου τις ρυθμισεις, το κανεις να ακουγεται σαν κατι κακο. Για μενα, αυτο ακριβως ειναι το νοημα. Δεν ειμαστε στην εποχη που ολοι κυκλοφορουσαν με το ιδιο Ζασταβα του ιδιου εργοστασιακου χρωματος. Υπαρχουν πιθανοτητες να υπαρχουν πια ανθρωποι που θελουν να δοκιμασουν περισσοτερα πριμα και λιγοτερο distortion απο τον διπλανο τους, οσο και να μας σοκαρει αυτο σαν σκεψη
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
(Να σημειωσω εδω οτι για ολες αυτες τις δυνατοτητες εγω παιζω ηλεκτρικη κιθαρα αντι κλασσικης και η μικρη μου αρμονιο αντι πιανου. Καθε μερα αλλαζει τους ηχους της, παταει κουμπια, βαζει μετρονομους, ντραμς, ετοιμα ακορντα κλπ. Ο,τι καλυτερο για ενα πιτσιρικι δηλαδη
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Τελευταία επεξεργασία από moderator: