29 διαφορετικές μείξεις

Status
Not open for further replies.
nikodemos είπε:
Η ουσία σε αυτό το εγχείρημα δεν είναι δώσω εγώ ή κάποιος άλλος συγκεκριμένα mixing tips & tricks αλλά αρχικά να (ξανα)γνωρίσουμε ένα-ένα τα βασικά συστατικά της διαδικασίας.....γιατί πολύ απλά δεν μπορεί κάποιος να αλλάξει αυτό που δεν βλέπει.

Ξέρω ότι πολύ θεωρούν κάτι τέτοιο ανούσιο και ίσως βαρετό, ή ότι ήδη το κατέχουν άπταιστα.......εγώ πάντως κάθε μέρα εκπλήσομαι και περισσότερο με το πόσα νέα πράγματα μπορεί να μάθει κάποιος (εγώ) για κάτι το οποίο θεωρητικά κατέχει......
Νικοδημος τα σπας ειλικρινα δεν περιμενα να εκφραστεις ετσι..και γνωριζεις πολυ καλα στον κοσμο(τουλαχιστον τον Ελληνικο)του recording/Production

οτι ολοι ξερουν τα παντα//mixing, mastering,ενορχηστρωση,παραγωγη,managment,προωθηση(οκ κοβω δεν συνεχιζω ;D)..με συνεπεια να

πολλες φορες να καταστρεφουν και να παιρνουν στο λαιμο τους τους καλλιτεχνες.Ονοματα γνωστων και φιλων δεν θα αναφερω!

Δεν σε καλοπιανω ειλικρινα Μπραβο που το βλεπεις ετσι..γιατι απλα ετσι ειναι

 
Λοιπόν εγώ ψήφισα αφού τα έχω λιώσει παντελώς όλα. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω πια ψήφισα ,αν ειναι πειτε μου να πω.

Το πρώτο που ψήφισα ήταν το πιο ισσοροπημένο σε όλα τα στοιχεία του, καθαρό, δυναμικό, τα είχε όλα απλά άψογα.

Το δεύτερο που ψήφισα ήταν το πιο ροκ. Βασικά ήταν το μοναδικό που τόλμησε να δώσει περισσότερο ροκ ήχο στο κομμάτι.

Τέλος να πω ότι υπήρχε και ένα ακόμα που ήθελα και μου άρεσε. Ο λόγος ήταν το ότι ήταν το μόνο που έβγαλε μπροστά τα δεύτερα φωνητικά τα οποία είναι πολύ ωραία και δεν είδα γενικώς να παίρνουν την πρέπουσα σημασία..

Σαν γενικό συμπέρασμα δεν άκουσα καθόλου ψηλά στα κομμάτια, σε συντριπτική πλειοψηφία τα κομμάτια ήταν μουντά ή ας πούμε δεν είχαν αρκετό αέρα.

Επίσης στην πλειοψηφία ένιωσα ότι τα ντραμς δεν είχαν τον χώρο τους.

Τέλος η φωνή και το μπάσο γενικός ήταν κάτι που το πετύχαν όμορφα οι περισσότεροι αλλά το σόλο μετά το ρεφραίν έφαγε αρκετή κακοποίηση.  ;D

Θα πείτε τώρα μίλησε ο άσχετος αλλά έτσι μια γνώμη να πω. Δεν έχω ιδέα βασικά αν μπορούμε να λέμε γνώμες η αν πρεπει να περιμένουμε να λήξει..

 
Εγώ θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους είχαν -και υλοποίησαν- αυτήν την ιδέα. Δεν έχεις συχνά τη δυνατότητα να "δουλέψεις" με υλικό στο οποίο συνήθως έχουν πρόσβαση μόνο επαγγελματίες.

Είμαι όσο πιο αρχάριος γίνεται στο mixing, και στους λίγους μήνες που ασχολούμαι δεν είχα μιξάρει ποτέ πάνω από 7-8 tracks ταυτόχρονα, οπότε φαντάζεστε τι εμπειρία ήταν αυτή για μένα! O.o

Προσωπικά δεν συμμετείχα στο διαγωνισμό -αν και σκεφτόμουν να στείλω κάτι εκτός συναγωνισμού- κυρίως γιατί δεν είχα μόνιτορς διαθέσιμα, το pc μου δεν σηκώνει ούτε με freeze πάνω από 15-20 κανάλια με τα πολύ βασικά (eq-compression), αλλά και γιατί φοβόμουν μην ρίξω πολύ το επίπεδο lol!!! Να φανταστείτε μίξαρα κάθε bus ξεχωριστά (drums, bass, guitars vocals) σε stereo  και μετά προσπάθησα να τα "κολλήσω" όλα μαζί! Πάντως, έμεινα πολύ ικανοποιημένος απ'την προσπάθειά μου!

Τα κομμάτια τα κατέβασα και τα ακούω σιγά-σιγά. Πότε μπορούμε να πούμε τα σχόλια μας; Πρέπει να τελειώσει η ψηφοφορία πρώτα;

 
tugito είπε:
Δεν έχω ιδέα βασικά αν μπορούμε να λέμε γνώμες η αν πρεπει να περιμένουμε να λήξει..
Και βέβαια μπορείτε, αλλά ο στόχος είναι να διατηρηθεί η ανωνυμία των συμμετεχόντων μέχρι το τέλος.
 
Ok , ολοκληρωσα και εγω την πρωτη μου επιλογη αφηνωντας εκτος τα 2/3 των συμμετοχων..Για περεταιρω ακροαση κρατησα τα εξης:

(1) Mix με αρκετη ισορροπια χωρις εξεζητημενα πραγματα

(10) Παλι καλη ισορροπια στις σταθμες των οργανων,λιγο πιο πριμαριστο

(11) Καλη ισορροπια,θα ηθελα τα τυμπανα λιιιγο πιο μπροστα

(12) Αρκετα compressed και αρκετα πλαστικο αλλα μου αρεσει,ειναι πιο modern προσεγγιση

(13) Αν και λιγο μουντο εχει ωραιες ιδεες απο αποψη παραγωγης

(19) Αν και το νοιωθω λιγο ψοφιο εχει καλη ισορροπια..θελω να το ξανακουσω.

(20) Ειναι ισως ο μονο που εχει τοσο μπροστα τις κιθαρες..εχει ενδιαφερον σαν αποψη

(21) Αντιστοιχα το μονο που εχει τοσο μπροστα τυμπανα και μπασο..Παλι ακουγεται ενδιαφερον

(29) Ισως το mix που μου εκανε την μεγαλυτερη εντυπωση σε πρωτο ακουσμα...Ωραιες ιδεες και πολυ καλη overall ισορροπια..My favourite σε πρωτη ακροαση.

Τωρα τα υπολοιπα που αφησα εκτος ειναι τα περισσοτερα η πολυ μουντα,η πολυ πριμαριστα,η δεν εχουν καθολου καλη ισορροπια οι σταθμες των οργανων μεταξυ τους..εκτος απο αυτα που εχουν τα τραγικοτερα λαθη:

(3) Φιλε μου τα λογια ειναι μισο μετρο πισω απο την μουσικη..μαλλον σου εφυγε κατι καθως το κουνουσες δεξια ή αριστερα

(5) Υπερκομπρεσσαρισμενα ολα,πολυ μπασαριστο,απιστευτα πολυ βαθος και delay ειδικα στα φωνητικα..Ισως ειναι αποψη , απλα εγω δεν συμφωνω μαζι της..

(15) Πραγματικα κακοηχο,τελειως λαθος χρηση εφε και levels

(17) Δεν εχει ουτε μπασα,ουτε πριμα,ουτε punch...Κακο μιξ

(25) Ισως το χειροτερο ολων...Σε καποια σημεια η φωνη ειναι πισω απο το τεμπο.σε καποια μπροστα.Σε καποια σημεια τα τυμπανα φλαμαρουν μονα τους...Κακο time stretching,κακογουστο σαν ιδεα και ακομα χειροτερο σαν υλοποιηση..

(27)Το απολυτο συχνοτικο χαος (καλα περιμενα πως και πως να την χρησιμοποιησω αυτη την φραση)..Ενα απο τα λιγα που δεν αντεξα να ακουσω μεχρι το τελος...

Θα επανερθω σε καμια δυο μερες για τα 9 που εμειναν...Καλες ακροασεις σε ολους

Υ.Γ. Η κριτικη μου ειναι απολυτα ειλικρινης και καλοπροαιρετη..αλλωστε αυτος πιστευω πως ειναι και ο λογος αυτου του thread.Περιμενω κατι αντιστοιχο και απο εσας..

Cheers!

 
1) ήταν το πιο ισσοροπημένο σε όλα τα στοιχεία του, καθαρό, δυναμικό, τα είχε όλα απλά άψογα.

20) ήταν το πιο ροκ. Βασικά ήταν το μοναδικό που τόλμησε να δώσει περισσότερο ροκ ήχο στο κομμάτι βγάζωντας τις κιθάρες μπροστά

Τέλος να πω ότι υπήρχε και ένα ακόμα που ήθελα και μου άρεσε. Ειναι το 28. Ο λόγος ήταν το ότι ήταν το μόνο που έβγαλε μπροστά τα δεύτερα φωνητικά τα οποία είναι πολύ ωραία και δεν είδα γενικώς να παίρνουν την πρέπουσα σημασία..

 
tugito είπε:
Τέλος να πω ότι υπήρχε και ένα ακόμα που ήθελα και μου άρεσε. Ειναι το 28. Ο λόγος ήταν το ότι ήταν το μόνο που έβγαλε μπροστά τα δεύτερα φωνητικά τα οποία είναι πολύ ωραία και δεν είδα γενικώς να παίρνουν την πρέπουσα σημασία..
....αχ ρε tugito  ::)......αυτά τα "δεύτερα φωνητικά" για τα οποία λες και ξαναλές δεν υπάρχουν στα tracks.....είναι προιόν της έμπνευσης και της επεξεργασίας του συγκεκριμένου διαγωνιζόμενου......αυτό βέβαια δεν μειώνει σε τίποτα την ιδέα και το αποτέλεσμα (το αντίθετο μάλλον ;))....αλλά σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσάπτεις στους υπόλοιπους ότι δεν "έδωσαν την πρέπουσα σημασία" σε αυτά....γιατί απλά δεν υπάρχουν :)

...αυτά......προς αποφυγή μπερδεμάτων....

 
nikodemos είπε:
....αχ ρε tugito  ::)......αυτά τα "δεύτερα φωνητικά" για τα οποία λες και ξαναλές δεν υπάρχουν στα tracks.....είναι προιόν της έμπνευσης και της επεξεργασίας του συγκεκριμένου διαγωνιζόμενου......αυτό βέβαια δεν μειώνει σε τίποτα την ιδέα και το αποτέλεσμα (το αντίθετο μάλλον ;))....αλλά σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσάπτεις στους υπόλοιπους ότι δεν "έδωσαν την πρέπουσα σημασία" σε αυτά....γιατί απλά δεν υπάρχουν :)

...αυτά......προς αποφυγή μπερδεμάτων....

εγώ ακούω 2α φωνητικά και στο 10 και στο 1 (και σε πολλές απο τις μιξεις είναι ολοφάνερα)

κατα το ρεφραίν, υπάρχει ενα "ψάχνω να σε βρω" φωναχτο και ένα σε χαμηλότερη οκτάβα απλα ο 10 τονισε το μπάσο και ο 1 το άφησε σαν υπόβαθρο

αυτα τα αναφέρω για να καταλάβω για τι μιλάμε όταν λεμε 2α φωνητικα, γιατί εγώ παρατήρησα να βγαίνει ο "μπάσος" πιο μπροστα στο 10 και μου άρεσε σαν ιδέα..

 
Γειά χαρά. Αν και γίνεται πολύς λόγος πέρι μίξης θα ήθελα να κάνω μια τεχνική ερώτηση στον Νικόδημο σχετικά με την ηχογράφηση. Απότι θυμάμαι τα   tracks    των Τομ αλλα και του ταμπούρου ήταν πολύ καθαρά χωρίς καθόλου spill. Πως επιτεύχθηκε αυτό? Επίσης πια είναι η λογική χρήσης ενος PZM room mic?

Αυτά προς το παρόν. Αν και έχω πάρει μέρος στον διαγωνισμό ομολογώ πως δεν έχω το κουράγιο ή το χρόνο να ακούσω προσεκτικά 29 εκδοχές (οπότε και δε θα ψηφίσω) αναμένω όμως με ενδιαφέρον τις κριτικές.

 
....σε όλο σχεδόν το κομμάτιυπάρχουν 2 φωνές με διαφορά οκτάβας μεταξύ τους....κάποιοι έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν και τις 2 άλλοι όχι, άλλοι συνδυασμό κλπ κλπ.....

στο 28 υπάρχει μια ακόμη φωνή , προιόν επεξεργασίας (δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς,αλλά υποθέτω κάτι σε Antares ή melodyne) η οποία είναι μια τρίτη πάνω (απ'ότι θυμάμαι....)

...σε αυτήν αναφέρεται ως 2η φωνή ο tugito

 
Ο 28 επεξεργαστηκε τα "ψαχνοντας ευρω" του ρεφραιν και τα ανεβασε 1 τριτη επανω...εκανε δηλαδη μια " δευτερη φωνη" απο την πρωταρχικη φωνη του τραγουδιου σχηματιζοντας ετσι μια αρμονια..ωραιο ειναι και σαν ιδεα, και σαν υλοποιηση...περι ορεξεως που λεμε...

 
tas είπε:
Γειά χαρά. Αν και γίνεται πολύς λόγος πέρι μίξης θα ήθελα να κάνω μια τεχνική ερώτηση στον Νικόδημο σχετικά με την ηχογράφηση. Απότι θυμάμαι τα   tracks    των Τομ αλλα και του ταμπούρου ήταν πολύ καθαρά χωρίς καθόλου spill. Πως επιτεύχθηκε αυτό? Επίσης πια είναι η λογική χρήσης ενος PZM room mic?

Αυτά προς το παρόν. Αν και έχω πάρει μέρος στον διαγωνισμό ομολογώ πως δεν έχω το κουράγιο ή το χρόνο να ακούσω προσεκτικά 29 εκδοχές (οπότε και δε θα ψηφίσω) αναμένω όμως με ενδιαφέρον τις κριτικές.
....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!.....είχα αρχίσει να πιστεύω ότι δεν θα το παρατηρήσει κανένας ;D ;D ;D ;D

.....λοιπόν ήρθε ή ώρα για μια αποκάλυψη........τα τύμπανα είναι programming και τα δείγματα από το BFD.......

....βέβαια στο snare υπάρχει spill, αλλά όντως τα τομ όπως και τα crash είναι "καθαρά".....στην αρχή ξεκίνησα να τα βρωμίσω όλα (όπως έκανα στο hihat το οποίο επίσης είναι default καθαρό στο BFD) αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα είχε ενδιαφέρον να δω πόσοι θα το παρατηρήσουν  :).....

 
Ήμουν πολλές φορές στο τσακ να το ρωτήσω αυτό για το BFD. Είχα πάει στο website του studio σου nikodemo και είδα οτι έχετε το BFD σαν μέρος του εξοπλισμού. Επίσης, εάν θυμάμαι σωστά, ένα άλλο giveaway ήταν το σημείο που μπαίνει για λίγο το ride cymbal, δεν μπαίνει ακριβώς σε αλλαγή μέρους, μπαίνει ένα μέτρο αργότερα... και βγαίνει εξίσου άκομψα... γενικώς μου φάνηκε σαν κάτι ξεκάρφωτο που δεν θα έκανε ένας drummer.

 
.....λοιπόν ήρθε ή ώρα για μια αποκάλυψη........τα τύμπανα είναι programming και τα δείγματα από το BFD.......
αυτο το ειχα καταλαβει (το..παιξιμο ειναι εντελως...αντιντραμιστικο ;D ;D) αλλα "ντεν ιτελα να το πο" ;D...& ....ρε παιδι μου αυτο το hi hat με τη...μυτη της μπακετας ( Ο απαισιος ηχος... ;D) τι το ηθελες?τοσα hi hat με το πλαϊ της μπακετας εχουν τα bfd... ;D ;D ;D

παντως ειναι εξαιρετικα ενδιαφερον και χρησιμο ολο αυτο το Thread & θα ξανα-ηθελα να σε ευχαριστησω για το χρονο και τον κοπο σου.

 
...σχετικά με τα PZM , όπως λέει και το όνομα τους είναι ουσιαστικά "αισθητήρες" που αντιλαμβάνονται τους κραδασμούς με αποτέλεσμα να έχουν πολύ πιο έντονο αλλά και γρήγορο response στο πιο χαμηλό συχνοτικά μέρος ενός drum set κάτι που συνήθως λείπει από ένα απλό ζευγάρι room mics, ειδικά όταν αυτά είναι LDC's τα οποία λόγω τρόπου λειτουργίας στην συγκεκριμένη θέση τείνουν να έχουν ένα αρκετά έντονο LF roll off και ειδικά σε ότι αφορά την "απεικόνιση" κάθε τμήματος του σετ......ο συνδυασμός των 2 δίνει μια σαφέστατα πιο λεπτομερή εικόνα  του χώρου τόσο συχνοτικά όσο και σαν levels.....ενώ σε συνδυασμό και με ένα σωστά τοποθετημένο ζευγάρι OH's μπορούν ουσιστικά να αποτελέσουν ένα ολοκληρωμένο ηχητικά σύνολο.....  

 
αχα!! μιλάμε για όλα τα τύμπανα η μόνο τα τομ? Room mics τότε απο πού? ¨Εχει το BFD τίποτα virtual κανάλια? (δεν το χω δουλέψει ποτέ)

 
οκ το πιασα. άκυρη η τελευταία ερώτηση. ευχαριστώ για τη διευκρίνηση

 
...όλα τα τύμπανα

το είναι ουσιαστικά κάποια σετ ηχογραφημένα με το spill τους  (στα περισσότερα tracks) και έναν συνδυασμό αλληλοκαλυπτόμενων δειγμάτων από διαφορετικά μικρίοφωνα....δηλαδή όταν ηχογραφούν το βασικό δείγμα του snare (top) ταυτόχρονα ηχογραφούν δείγματα από όλα τα υπόλοιπα μικρόφωνα του σετ (spill) , τα OH αλλά και τα 2 ζευγάρια room mics και όλα αυτά βέβαια για πολλά διαφορετικά (νομίζω 95 ) velocity layers.....και όλα αυτά μετά χρησιμοποιούντε ταυτόχρονα....δηλαδή σε κάθε χτύπημα του snare "παίζουν" ταυτόχρονα 10-12 samples....

..τώρα σχετικά με το ρεαλιστικό του παιξίματος και του ήχου, θα μου επιτρέψετε να μην το σχολιάσω και να μην το συζητήσω....

 
nikodemos είπε:
..τώρα σχετικά με το ρεαλιστικό του παιξίματος και του ήχου, θα μου επιτρέψετε να μην το σχολιάσω και να μην το συζητήσω....
Τα περισσοτερα δειγματα τα αλλαξα με drumagog...το παιξιμο δεν καταφερα να το αλλαξω ομως με τιποτα...Το μισο groove του κομματιου χανεται απο τα κατα την γνωμη -που εχω πει και ηδη αρκετες φορες στον Νικοδημο και τσατιζεται- κακοπαιγμενα τυμπανα..δεν με χαλανε τα δειγματα,ουτε το BFD..το παιξιμο ειναι μη ντραμιστικο..

 
..τώρα σχετικά με το ρεαλιστικό του παιξίματος και του ήχου, θα μου επιτρέψετε να μην το σχολιάσω και να μην το συζητήσω....

φυσικα αρχηγε μου ;),αλλωστε εκει παιζει πολυ το "περι ορεξεως" :)

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top