29 διαφορετικές μείξεις

Status
Not open for further replies.
Εγω δεν ξαναπαιζω γιατι κανενας δεν μπορει να αντιληφθει το μεγαλειο της μιξης ενος ντραμερ...Φυσικοτητα λετε και τριχες κατσαρες..τι πιο φυσικο απο τα τυμπανα να ακουγονται δυνατοτερα απο τα αλλα οργανα...ειδικα η μποτα πρεπει να ειναι στο θεο...ακου χαρντρκιζουσα αισθητικη κυριε Νικοδημε...απλα φυσικη την λεω εγω..και πιστεψε με υπαρχουν πααααρα πολλοι ακομα...ντραμερ εκει εξω που θα συμφωνησουν μαζι μου...

Περα απο την πλακα να δωσω και εγω τα συγχαρητηρια μου στον digisilence που εκανε την καλυτερη μιξη κατα την αποψη μου και στον dyskolos1 που κερδισε...

Εγω χρησιμοποιησα τα εξης:Cubase sx 3,tascam us 1641 και για monitoring esi nEar 06 και AKG K240S..

Η διαδικασια ηταν ως εξης:

Ξεκαθαρισμα καναλιων και γκρουπαρισμα σε ντραμς,μπασο,κιθαρες κτλ...

Δημιουργησα 3 μικτες , ενα συνολικο ενα για τα τυμπανα και ενα για τις κιθαρες...

EQ και compression στα τυμπανα (nomad factory),καποια δειγματα drumagog στο snare και στα τομ..izotope ozone  στο group bus των τυμπανων..

Ελαφρυ eq στα μπασα και κρατησα μια μιξη απο τα δυο σηματα με το di να υπερτερει...παλι bus compression με ozone..περιπου τα ιδια και για τα υπολοιπα με πολυ ελαφρια eq και κυρως bus compression στα γκρουπ οργανων...μετα επαιξα με τα παν και τα automation κυριως εντασης στις φωνες και τελος εβαλα και κανα δυο reverb (IR1,Altiverb) τα οποια ξεκινησα να μοιραζω σε οποια καναλια χρειαζοταν...

Μετα ηρθε η γυναικα μου με τα παιδια απο την βολτα οποτε πατησα export και ετσι τελειωσε αδοξα και αυτη η διωρη προσπαθεια μιξης..ασε που δεν προλαβα ο μ***** να βαλω τιποτα στο stereo mix bus ,ετσι για το γ***το...

Την επομενη φορα να εχουμε 3 μηνες διορια για την μιξη μπας και κανουμε τιποτα..

 
Αν και πολύ σπάνια γράφω στο Noiz (παρότι καθημερινά το διαβάζω), θεώρησα την συγκεκριμένη κίνηση ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ενω ποτέ δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με την μείξη, το να έχω ένα τόσο καλό υλικό στα χέρια μου ήταν μια πολύ καλή κινητήρια δύναμη για να βάλω τα δυνατά μου.

Αφενός συγχαρητήρια στον Νικόδημο που είχε την όρεξη και το κουράγιο να ξεκινήσει και να υποστηρίξει μια τόσο χρονοβόρα διαδικασία που δεν του αποφέρει κάποιο όφελος, αφετέρου στον yameth που σιγοντάρησε την όλη διαδικασία!

Στα τεχνικά μέρη, την μείξη την έκανα με E-mu 1820m και Samson Resolv65a στον απαίσιο χώρο του δωματίου μου.

Αφού χώρισα σε groups drums, bass, guitars, keys, vox, ξεκίνησα με τα τύμπανα. Στην μπότα αν και σκέφτηκα να χρησημοποιήσω κάποιο trigger, προτίμησα να μείνω πιστός στα συγκεκριμένα δείγματα, οπότε μετά από έντονο compression με τον Classic Compressor, την έφερα στα "μέτρα" μου με το SSL EQ των waves και τέλος ένα boost με το Rbass. Snare χρησημοποίσα και τα δύο δείγματα κρατώντας μια ισσοροπία και χρησημοποιώντας και πάλι τα ίδια Comp's & Eq's. Toms, overhead & room υπέστησαν μόνο κομπρεσάρισμα και χρησημοποίησα όλα τα κανάλια στο βαθμό που μου "κάθησαν" καλά στα αυτιά (ειδικά στα rooms ελάχιστο κάπου στο -19). Το παρατράβηξα όπως κατάλαβα μετά από ακροάσεις στο compression των Crash καθώς ουρες πηγαιναν ΠΟΛΥ μακρυα, αλλά ήταν μαλλον αργα όταν το πρόσεξα.

Μπάσο χρησημοποιησα το DI με comp και το Sonic Maximizer και με ένα latency κάπου στα 100ms το ribbon με ένα High Pass στα 600 περίπου ΗΖ.

Κιθάρες έγινε πανικός... και ως αποτέλεσμα των πειραματισμων μου ήταν ο δυστυχώς ιδιαιτερα έντονος χαμηλομεσσαίος χαρακτήρας του mix.

Στα πλήκτρα δεν έκανα ιδιαίτερη δουλεία πέρα από ένα boost στα 3khz περίπου με το SSL EQ και ελάχιστο compression.

Τέλος στα vocals, αφου τα πέρασα από ένα ελαφρυ gate (βαριομουν να κόψω τις ανασες manually) χρησημοποίησα 2-3 compressors ανάλογα με την περίσταση. Classic Compressor, SSL Comp, C1 Comp.

Στο master bus δεν έκανα πολλά πέρα από ένα ελαφρύ eq από T-Racks.

Αυτό που μου έμεινε από την όλη διαδικασία είναι πως εκ του μηδενός είχα την ευκαιρία να δουλέψω με υλικό που δεν θα μπορούσα σε άλλες περιπτώσεις να έχω στα χέρια μου σαν άπειρος-απαίδευτος "μείκτης" και το αποτέλεσμα να το συγκρίνω με ανάλογο "επαγγελματίων". Το ευτύχημα-δυστύχημα είναι πως αρκετοί "γκουρού" απομυθοποιήθηκαν με τις δουλείες τους. Αυτό αν μη τι άλλο, σίγουρα μου δίνει δύναμη να ασχοληθώ σε μεγαλύτερο βάθος.

Τέλος, ευχαριστώ όσους θεώρησαν πως το αποτέλεσμα μου είχε κάτι να πει και με ψήφησαν μα ακόμη περισσότερο αυτούς που μοιράστηκαν την γνώση τους στο forum μαζί μας και κάνωντας την και "δικιά μου", μου ανοίξαν το δρόμο στο να την υλοποιήσω!

Και πάλι μπράβο σε όλους!!!

 
Αυτό αν μη τι άλλο, σίγουρα μου δίνει δύναμη να ασχοληθώ σε μεγαλύτερο βάθος.
γενικα δεν πρεπει να σου δινει τη δυναμη η "αποτυχια" των αλλων αλλα η δικη σου πιστη σε αυτο που κανεις. ;)

φυσικα και δεν πρεπει να κρινεις τη "δουλεια" των αλλων απο ενα μιξ και μονο,αλλα και φυσικα δεν πρεπει να θεωρεις "γκουρου" κανεναν εδω μεσα για τον απλο λογο οτι ΟΥΔΕΙΣ εχει δηλωσει γκουρου και βεβαια ΟΥΔΕΙΣ ειναι και γκουρου στην πραγματικοτητα :),αποψεις ανταλλασουμε και ιδεες και καποιοι εχουν απλα περισσοτερες γνωσεις και πειρα πανω σε καποια θεματα ;)

 
Tι λε ρε?

Εμένα που (δεν) με βλέπεις με λένε Alan Parsons. ;D ;D

 
Superfunk είπε:
γενικα δεν πρεπει να σου δινει τη δυναμη η "αποτυχια" των αλλων αλλα η δικη σου πιστη σε αυτο που κανεις. ;)
Μάλλον παρανόησες.

"Δύναμη" δεν μου δεν μου δίνει η αποτυχία των άλλων, παρά το ότι αυτό που πάω να κάνω στέκει και έχει κάποιο αντίκρισμα σε μία "κοινωνία" επαγγελματιων όπως το noiz (πάντα σε ένα βαθμό μιλώντας και όχι στο σύνολο). ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ!!!!! Δεν υπαινίσσομαι πως ισοπεδώνονται όλα και δηλώνω ηχολήπτης... Απλά ίσως και να μπορώ να κάνω καααααατι παραπάνω απότι πίστευα για τον εαυτό μου. Thats all (που λένε και στο χωριό μου)

Όσο αφορά στο "γκουρού" νομίζω πως δεν προκειται ΠΟΤΕ κανείς ναρκισσιστικά να αυτοαποκαλεστεί... Τα λόγια του όμως πολλές φορές μπορεί και να το υπαινίσσονται!

 
Απλά ίσως και να μπορώ να κάνω καααααατι παραπάνω απότι πίστευα για τον εαυτό μου
φυσικα και μπορεις ...ΟΛΟΙ αλλωστε το μπορουν αυτο αν δουλεψουν αρκετα ;)

Don't sell yourself short (που λενε & στο δικο μου το χωριο... ;D)

 
Mια μικρή παρατήρηση: μην βιαζόμαστε να βγάζουμε γενικά συμπεράσματα για τις ικανότητές μας (και των άλλων) από 1 μίξη όπως είπε και ο superfunk ειδικά όταν είμαστε αρχάριοι.

Καταρχήν πήραμε στα χέρια μας επαγγελματικά ηχογραφημένο υλικό. Αν η ευθύνη ήταν στα χέρια μας από την αρχή της ηχογράφησης θα είμασταν τόσο ευχαριστημένοι όσο τώρα? Ή θα τα βρίσκαμε μπαστούνια και θα κοιτάγαμε αποσβολωμένοι να δούμε τι ΑΠΟ ΟΛΑ έχει πάει στραβά?

Γιαυτό λοιπόν λίγη εγκράτεια για τον εαυτό μας και λίγο παραπάνω σεβασμός για τους άλλους δεν βλάπτει ποτέ.. : :)

 
haryy είπε:
Καταρχήν πήραμε στα χέρια μας επαγγελματικά ηχογραφημένο υλικό. Αν η ευθύνη ήταν στα χέρια μας από την αρχή της ηχογράφησης θα είμασταν τόσο ευχαριστημένοι όσο τώρα? Ή θα τα βρίσκαμε μπαστούνια και θα κοιτάγαμε αποσβολωμένοι να δούμε τι ΑΠΟ ΟΛΑ έχει πάει στραβά?

.....το να έχω ένα τόσο καλό υλικό στα χέρια μου ήταν μια πολύ καλή κινητήρια δύναμη για να βάλω τα δυνατά μου.

Γιαυτό λοιπόν λίγη εγκράτεια για τον εαυτό μας και λίγο παραπάνω σεβασμός για τους άλλους δεν βλάπτει ποτέ.. : :)

ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ!!!!! Δεν υπαινίσσομαι πως ισοπεδώνονται όλα και δηλώνω ηχολήπτης... Απλά ίσως και να μπορώ να κάνω καααααατι παραπάνω απότι πίστευα για τον εαυτό μου. Thats all (που λένε και στο χωριό μου)
Ποτέ δεν υπαινίχθηκα τίποτα από αυτά τα δύο!!! Οσο για το "μην κρίνεις κάποιον από μία μίξη... καλώς ή κακώς ΟΛΟΙ μας για ΜΙΑ μίξη "κριθήκαμε". Αν κάποιος δεν ήθελε να σχολιαστεί για ΑΥΤΗ τη δουλειά του, πολύ απλά ας μην την έστελνε.

 
haryy είπε:
Mια μικρή παρατήρηση: μην βιαζόμαστε να βγάζουμε γενικά συμπεράσματα για τις ικανότητές μας (και των άλλων) από 1 μίξη όπως είπε και ο superfunk ειδικά όταν είμαστε αρχάριοι.

Καταρχήν πήραμε στα χέρια μας επαγγελματικά ηχογραφημένο υλικό. Αν η ευθύνη ήταν στα χέρια μας από την αρχή της ηχογράφησης θα είμασταν τόσο ευχαριστημένοι όσο τώρα? Ή θα τα βρίσκαμε μπαστούνια και θα κοιτάγαμε αποσβολωμένοι να δούμε τι ΑΠΟ ΟΛΑ έχει πάει στραβά?

Γιαυτό λοιπόν λίγη εγκράτεια για τον εαυτό μας και λίγο παραπάνω σεβασμός για τους άλλους δεν βλάπτει ποτέ.. : :)
Απ όσο θυμάμαι μιλάμε για mixing contest και όχι recording, οπότε οτιδήποτε ΑΝ δεν υπάρχει καν λόγος να συζητιέται!

γ. Ήδη το έχω βάλει σε 3 φίλους που ασχολούνται με μουσική και δεν είπαν τίποτα για τα φωνητικά.
Το ότι το έκανες από άποψη το δέχτηκα από την αρχή, αλλά το ότι συνεχίζεις να πιστεύεις ότι είναι σωστό με κάνει σοβαρά να προβληματίζομαι για το αν έχεις κάποια στοιχειώδη αντίληψη αρμονίας!! Ρε Alan :P μπορεί να κάθονται χρονικά σωστά σε μερικά σημεία αλλά η φαλτσαδούρα πέφτει σύννεφο!  ;D

Τέλος με στεναχωρεί πολύ που βλέπω κατηγορίες κατά του κομματιού και του παιξίματος, διότι επαναλαμβάνω (εκτός και αν το έχω καταλάβει λάθος) πρόκειται περι mixing contest, για όλα τ' άλλα δεν μας πέφτει λόγος γι αυτό ας δείξουμε και λίγο σεβασμό στους μουσικούς και όσους συμμετείχαν και ξόδεψαν τις ώρες τους ώστε να έχουμε εμείς αυτή την ευκαιρία για τον διαγωνισμό. Κάτι τέτοιες κατηγορίες μου φέρνουν στο μυαλό την γνωστή παροιμία που λενε στο χωρίο μου ;D Της κοντής ψ........

 
OK. Νομίζω ότι ήταν να ειπωθεί για τα κομμάτια ειπώθηκε. Αν έχει να προσθέσει κανείς τεχνικές λεπτομέρειες για τη δουλειά του ας το κάνει. Ας μη το ξεχειλώσουμε τώρα. Το θέμα είναι κορυφαίο και πρέπει να παραμείνει έτσι. Αν προκύψει σουπα - μούπες θα αναγκαστώ να το κλειδώσω για να μην υποβαθμιστεί.

Σας ευχαριστώ όλους για το τεχνικό και ηθικό επίπεδο που δείξατε.

 
Α, κατάλαβα fleamail ήμουν μία από τις δυσάρεστες εκπλήξεις για τις οποίες αναφέρθηκες. ;D

 
OK. Νομίζω ότι ήταν να ειπωθεί για τα κομμάτια ειπώθηκε. Αν έχει να προσθέσει κανείς τεχνικές λεπτομέρειες για τη δουλειά του ας το κάνει. Ας μη το ξεχειλώσουμε τώρα. Το θέμα είναι κορυφαίο και πρέπει να παραμείνει έτσι. Αν προκύψει σουπα - μούπες θα αναγκαστώ να το κλειδώσω για να μην υποβαθμιστεί.Σας ευχαριστώ όλους για το τεχνικό και ηθικό επίπεδο που δείξατε.
+1000

επερασαμε ομορφα & δεν ειναι αναγκη να αρχισουν τα κλασσικα ξεκατινιασματα ,αλλωστε ο σκοπος του διαγωνισμου δεν ηταν να βρουμε τον καλυτερο ...μιξερ του φορουμ αλλα να μιξαρουμε ενα συγκεκριμενο κομματι συμφωνα με την αισθητικη μας,απο εκει και περα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα....(ως συνηθως)

απο εκει και περα οι περισσοτεροι εδω μεσα που ασχολουμαστε "εντατικα" με την παραγωγη μουσικης και τη μιξη (το "επαγγελματικα" ειναι βαρια λεξη ετσι κι αλλοιως... ;D) δοξα τω θεω γνωριζουμε τις δυνατοτητες & τα ορια μας & υπαρχουν δουλειες μας στο εμποριο απο τις οποιες εχουμε ηδη κριθει (θετικα η αρνητικα)

Τέλος με στεναχωρεί πολύ που βλέπω κατηγορίες κατά του κομματιού και του παιξίματος,
επειδη μαλλον αναφερεσαι σε εμενα να ξεκαθαρισω οτι δεν "κατηγορησα" το κομματι,απλα τονισα οτι "του αλλαξα τα φωτα" με ενα εξαιρετικα "αναρθοδοξο" mix γιατι δεν συμφωνουσε με την προσωπικη μου αισθητικη στην οποια προσπαθησα να το "φερω" (κατι που φυσικα δεν ηταν δυνατον να γινει κατα 100%) & θελησα να υπαρχει και ενα "υπερπαρεμβατικο" μιξ στο διαγωνισμο για "ποικιλια".

για αλλη μια φορα νομιζω οτι οφειλουμε ενα τεραστιο "ευχαριστω" στον Νικοδημο για ολα οσα εκανε. ;)

 
Στη Δύση αυτού του διαγωνισμού, θα κλεισω με ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ σε Νικόδημο και Yameth για την όλη επιμέλεια και φροντίδα...Αν προτίθεστε να επαναληθφεί κάτι παρόμοιο και αν μου το επιτεπετε θα πρότεινα δύο διαφοροποιήσεις / αλλαγές. Η πρώτη αφορά στο υλικό (αν πρόκειται για κομμάτι αντίστοιχου είδους, όπως μια ροκ μπάντα, να είναι όλα τα όργανα φυσικά) και η δεύτερη στο διαδικαστικό. Δηλαδή ο Νικόδημος και ο Yameth να προεπιλέξουν ένα αρκετά μικρότερο αριθμό μίξεων (π.χ. 5) ώστε να μπορούμε να ακούσουμε όλες τις δουλειές και ολόκληρες γιατί από ότι κατάλαβα δύσκολα κάποιος από μας άκουσε προσεκτικά 29 μίξεις έως εσχάτων.

Και πάλι συγχαρητήρια στο νικητή

 
Επειδή θα ήθελα το θέμα να μη ξεχειλώσει περισσότερο από τις 16 σελίδες και γίνει πολύ δύσκολο για καποιον μετά να το παρακολουθήσει, οι αναπόφευκτες συζητήσεις και σχόλια για το τι, πως και αν, μπορούν να συνεχιστούν στο νέο θεμα Μειξάρετε και κερδίστε - Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα, όπου μετάφερα κάποιες τοποθετήσεις. Ως εκ τουτου το θεμα εδώ κλειδώνεται.

Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον σας.

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top