λοιπόν έκανα μια πρώτη ακρόαση
τα πιο συχνα "λαθη" (αν μου επιτρέπεται να πω) που συνάντησα ήταν το leveling μεταξύ των οργάνων, σε κάποιες μείξεις η φωνή η ακόμα και τα τύμπανα ήταν ιδιαίτερα πίσω.
παρατήρησα οτι πολλοί παίξανε με το εκουαλαιζερ των οργάνων κάποιες φορές με άσχημα αποτελέσματα (σε κάποια μείξη η μπότα ακουγόταν πάρα πάρα πολύ και μπάσσα) αλλά δε ξέρω αν μπορεί κανείς να κρίνει αντικειμενικά την διαφορετική προσέγγιση ενος λιγο διαφορετικου εκουαλαιζερ πχ στην κιθαρα.
κάποιος (δε ξερω αν εγινε επιτηδες ή "ξεφυγε") άλλαξε τη θέση της φωνής στο ρεφραίν ;D
κάποιος άλλος ξέχασε το τρακ του σολο
αυτό που παρατήρησα σε παρα πολλές απο τις μείξεις είναι αυτά τα ηλεκτρονικά "τσιου-τσίου" που ακούγονται στο ρεφραίν παραγίνονται διακριτά επειδή μάλλον στο συγκεκριμένο τρακ έχει τονιστεί η ψηλή περιοχή συχνοτήτων.. προσωπικά εγω θα το προτιμούσα λιγότερο ευδιακριτο μέσα στη μείξη, τουλαχιστον κατα το ρεφραίν
σε αρκετές μείξεις βρίσκω οτι η ένταση της κιθάρας στο σολο είναι λίγο χαμηλή, στα πρώτα δευτερόλεπτα του σόλο, με αποτέλεσμα να ακούγεται το σόλο οτι μπαίνει κάπως διστακτικά, σε ένα σημείο που ο ακροατής (εγω τουλ ;D) περιμένει "να τα σπασει όλα"
μέχρι στιγμής πιο πολύ μου άρεσαν οι μείξεις 1(η πολύ καλή συχνοτική ισορροπια και στερεοφωνία δίνει καθαρότητα και ακούς με σιγουριά όλα τα όργανα) & 10(όχι τόσο καλό τονικά στα ψηλα και χαμηλά άκρα, μου άρεσε που τόνισε την μπασα φωνη) αλλά θα τα ακούσω ακόμα πολλές φορές όλα για να σιγουρευτώ ;D
γενικά αυτό που με χαρά παρατήρησα σε αρκετές μείξεις είναι οτι απουσιάζει ή έστω ελαττώνεται η "γαγγραινα" των ελληνικών παραγωγών, δηλαδή η φωνη ΜΠΡΟΣΤΑ ;D
(δεν ήθελα να παραθέσω νούμερα για κάθε τρακ ξεχωριστα, στην πορεία και μετα απο πιο πολλές ακροάσεις θα είμαι πιο συγκεκριμένος)
τα πιο συχνα "λαθη" (αν μου επιτρέπεται να πω) που συνάντησα ήταν το leveling μεταξύ των οργάνων, σε κάποιες μείξεις η φωνή η ακόμα και τα τύμπανα ήταν ιδιαίτερα πίσω.
παρατήρησα οτι πολλοί παίξανε με το εκουαλαιζερ των οργάνων κάποιες φορές με άσχημα αποτελέσματα (σε κάποια μείξη η μπότα ακουγόταν πάρα πάρα πολύ και μπάσσα) αλλά δε ξέρω αν μπορεί κανείς να κρίνει αντικειμενικά την διαφορετική προσέγγιση ενος λιγο διαφορετικου εκουαλαιζερ πχ στην κιθαρα.
κάποιος (δε ξερω αν εγινε επιτηδες ή "ξεφυγε") άλλαξε τη θέση της φωνής στο ρεφραίν ;D
κάποιος άλλος ξέχασε το τρακ του σολο
αυτό που παρατήρησα σε παρα πολλές απο τις μείξεις είναι αυτά τα ηλεκτρονικά "τσιου-τσίου" που ακούγονται στο ρεφραίν παραγίνονται διακριτά επειδή μάλλον στο συγκεκριμένο τρακ έχει τονιστεί η ψηλή περιοχή συχνοτήτων.. προσωπικά εγω θα το προτιμούσα λιγότερο ευδιακριτο μέσα στη μείξη, τουλαχιστον κατα το ρεφραίν
σε αρκετές μείξεις βρίσκω οτι η ένταση της κιθάρας στο σολο είναι λίγο χαμηλή, στα πρώτα δευτερόλεπτα του σόλο, με αποτέλεσμα να ακούγεται το σόλο οτι μπαίνει κάπως διστακτικά, σε ένα σημείο που ο ακροατής (εγω τουλ ;D) περιμένει "να τα σπασει όλα"
μέχρι στιγμής πιο πολύ μου άρεσαν οι μείξεις 1(η πολύ καλή συχνοτική ισορροπια και στερεοφωνία δίνει καθαρότητα και ακούς με σιγουριά όλα τα όργανα) & 10(όχι τόσο καλό τονικά στα ψηλα και χαμηλά άκρα, μου άρεσε που τόνισε την μπασα φωνη) αλλά θα τα ακούσω ακόμα πολλές φορές όλα για να σιγουρευτώ ;D
γενικά αυτό που με χαρά παρατήρησα σε αρκετές μείξεις είναι οτι απουσιάζει ή έστω ελαττώνεται η "γαγγραινα" των ελληνικών παραγωγών, δηλαδή η φωνη ΜΠΡΟΣΤΑ ;D
(δεν ήθελα να παραθέσω νούμερα για κάθε τρακ ξεχωριστα, στην πορεία και μετα απο πιο πολλές ακροάσεις θα είμαι πιο συγκεκριμένος)