R
Ritchie77
Guest
...σωστοοοοος... ;DThe philosopher είπε:Και που να δεις τι γνώμη έχει και ο άλλος μεγάλος guitar master...
http://www.deanguitars.com/ulijonroth.php
...σωστοοοοος... ;DThe philosopher είπε:Και που να δεις τι γνώμη έχει και ο άλλος μεγάλος guitar master...
http://www.deanguitars.com/ulijonroth.php
Αυτο τωρα σιγουρο;Γιατι ειχα την εντυπωση οτι κατι τετοιο συμβαινει μονο στα 24αρια necks της Warmoth , οπου ο neck μαγνητης καλυπτεται τελειως απο την επεκταση της ταστιερας.Σε κανενα αλλο 24αρι neck δεν ειναι τοσο εμφανες κατι τετοιο.Προσοχη:Αν εχουμε μια 25.5 scale κιθαρα με 22 ταστα και μια με 24 ταστα, η αποστασεις μεταξυ των ταστων (πχ μεταξυ 5ου και 6ου) ειναι ακριβως οι ιδιες.
Το scale αναφερεται στο μηκος της χορδης, ΟΧΙ της ταστιερας. Το να εχεις 24 αντι για 22 ταστα δε σημαινει οτι θα στριμωξεις 24 ταστα στο ιδιο μηκος ξυλου που πριν ειχες 22. Θα αυξηθει το μηκος του ξυλου.
Αρα μια 24.75 κιθαρα με 24 ταστα θα εχει στο 20-22 ταστο τις ιδιες διαστασεις με μια που εχει 22 ταστα, οποτε δε παιζει θεμα μη-ανεσης λογω μεγεθους δαχτυλων.
Μα μια Ιμπανεζ που είναι κατασκευασμένη για 24 τάστα έχει τον neck μαγνήτη σε μια συγκεκριμένη θέση, που να βολεύει... Αν μιλάμε για στρατ, που εννοείται ότι δεν είναι κατασκευασμένη για να έχει 24 τάστα, είναι λογικό (3 τάστα είναι αυτά) να χρειάζεται άλλο routing για να μην καλύπτεται ο neck μαγνήτης...duckino είπε:Αυτο τωρα σιγουρο;Γιατι ειχα την εντυπωση οτι κατι τετοιο συμβαινει μονο στα 24αρια necks της Warmoth , οπου ο neck μαγνητης καλυπτεται τελειως απο την επεκταση της ταστιερας.Σε κανενα αλλο 24αρι neck δεν ειναι τοσο εμφανες κατι τετοιο.
http://www.warmoth.com/Guitar/Necks/FretboardExtensions.aspx
Παίζει ότι δεν κατάλαβα τίποτα;να πεταξω μια βλακεια?
Γινεται να βαλεις μινι μαγνητη μεσα στην ταστιερα-μπρατσο, κατω απο τα ταστα προς το τελος της ταστιερας ως προς καλυτερο ηχο-τονικοτητα?
Κοτσανα?
καθολου κοτσανα!zampination είπε:να πεταξω μια βλακεια?
Γινεται να βαλεις μινι μαγνητη μεσα στην ταστιερα-μπρατσο, κατω απο τα ταστα προς το τελος της ταστιερας ως προς καλυτερο ηχο-τονικοτητα?
Κοτσανα?
Πιανει κανονικα ο μαγνητης παρα το παχος της ταστιερας?? κ γω κατι παρομοιο σκεφτομουν αλλα με 24 ταστα κ ο μαγνητης στη θεση οπως πχ μιας les paul αλλα οσο πιο μπροστα (προς μανικι) γινεται για να πιασει τον "Τελειο" ηχο! αν ξερουμε σε πιο σημειο ειναι αυτος ο τελειος ηχος φυσικα.bluezlick είπε:καθολου κοτσανα!
σε προλαβε ο Roth
επειδη με τα 49353698569576954 ταστα που εχει η κιθαρα του δεν μπορουσε να εχει neck μαγνητη εχει βαλει εναν απο κατω γιατι οπως ο ιδιος ειπε δεν ηθελε να χασει το συγκεκριμενο ηχο
τι πατεντα κ τι μαγνητη χρησιμοποιει δεν ξερω ακριβως
με μια καλη ματια δες στην πρωτη sky guitar
![]()
Σεβαστη η αποψη σου , ειδικα λαμβανοντας υποψην οτι εχεις φτιαξει την δικη σου κιθαρα απο το μηδεν.... Έχει να κάνει στο ότι π.χ. στα 21 και στα 24 τάστα ο bridge μαγνήτης είναι στην ίδια θέση ως προς τη γέφυρα (και κατά συνέπεια στο τέλος του μήκους της χορδής) ενώ ο neck μαγνήτης είναι σημαντικά πιο μακρυά απο τη γέφυρα στην περίπτωση των 21 τάστων απο την περίπτωση των 24 (σχεδόν 3cm)...
Με τόσα μηδενικά που είχε η επιταγή της Ibanez, ο guitar master θα έπαιζε και με κιθάρα με 3 ή 123 τάστα. Ανάλογα με το τί θέλει να πουλήσει το τμήμα μάρκετιγκ της καλής εταιρίας ;DRitchie77 είπε:...ο guitar master εχει αλλη γνωμη... http://www.ibanez.com/news?ceId=2786&cat=4 υστερα απο χρονια με 22 ταστα πηγε στα 24...
Απ'οσο ξερω ο Ed Roman υποστηριζει κατι τετοιο, αλλα αυτος ειναι γωστος γραφικοαπατεωνας.govanmaniac είπε:Αυτή η άποψη με την μετατόπιση του neck μαγνήτη σε κιθάρα με 24 τάστα και την αλλοίωση προς το χειρότερο του ήχου είναι και αυτή που ακούγεται περισσότερο. Πιθανότατα να είναι και σωστή. Πριν από λίγο καιρό πάντως, είχα διαβάσει σε κάποιο site (δεν θυμάμαι δυστυχώς πληροφορίες για να δώσω το link, οπότε σίγουρα χάνω σε εγκυρότητα....![]()
![]()
) την ακριβώς αντίθετη άποψη! Ο τύπος με αμέτρητα σχεδιαγράμματα με αρμονικές και ταστιέρες 22 και 24 τάστων αποδείκνυε ακριβώς το αντίθετο! Ότι δηλαδή στα 22 τάστα έχουμε λάθος τοπολογία στους μαγνήτες και μάλιστα υποστήριζε ότι επειδή οι μεγάλες εταιρείες είχαν παράδοση στα όργανα με 22 τάστα, δεν δέχονταν να το παραδεχτούν από εγωισμό...
Χμ και εγώ νομίζω ότι αυτό γίνεται αλλά λίγο αντίστροφα.Με τη φήμη που έχουν αυτοί οι κιθαρίστες θρύλοι(Satriani, Vai, Malmsteen κλπ) μπορούν να παίζουν με ό,τι κιθάρα θέλουν, όπως την θέλουν, όταν την θέλουν.Με λίγα λόγια αν του τη βαρέσει και αύριο αρχίσει να παίζει με Gibson(εκεί να δεις χαμός, πρωτοσέλιδο στα περιοδικά ειδικού τύπου θα ήταν) δε νομίζεις ότι την ίδια επιταγή θα πάρει?Αυτό ισχύει λίγο πολύ για όλα τα ονόματα.Νομίζω ότι σε αυτό το επίπεδο αυτοί κάνουν ό,τι θέλουν τις εταιρίες και όχι το αντίστροφο...bassbill είπε:Με τόσα μηδενικά που είχε η επιταγή της Ibanez, ο guitar master θα έπαιζε και με κιθάρα με 3 ή 123 τάστα. Ανάλογα με το τί θέλει να πουλήσει το τμήμα μάρκετιγκ της καλής εταιρίας ;D
Ναι, είναι για ομορφιά ας πούμε... :Superfunk είπε:Καταρχην ευτυχως που βγαινουν ακομα ΟΛΕΣ οι vintage ri Fender με 21 ταστα μια και τα 22 εκτος απο ΑΧΡΗΣΤΑ (σ.σ. δηλαδή τα 24 τι είναι?) χαλανε τις αρμονικες και δεν επιτρεπουν την ευκολη αφαιρεση του pickguard.
Νομίζεις δηλαδή οτι ξυπνάει ένα πρωί ο Σατριάνι και σηκώνει το τηλέφωνο και παίρνει το R & D τμήμα της Χ ή Ψ εταιρίας και λέει... Καλημέρα, σκέφτηκα οτι θα ήθελα να παίζω με μιά κιθαρίτσα με 22,7 τάστα, έτσι για να το δοκιμάσω, και στρώστε κάτω το κωλ@ρ@κι σας να μου την σχεδιάσετε, να την κατασκευάσετε, και μετά στείλτε την στο σπίτι μαζί με την επιταγή σας παρακαλώ ;DΚαι ο Ιάπωνας μάνατζερ που λογοδοτεί σε διευθυντήριο και σε μετόχους εισηγμένης στο χρηματιστήριο του Τόκιο μαστιγώνει τους υφισταμένους του μέχρι ο μάστερ να πάρει την κιθάρα που είδε στον ύπνο του μαζί με την επιταγή...The philosopher είπε:Χμ και εγώ νομίζω ότι αυτό γίνεται αλλά λίγο αντίστροφα.Με τη φήμη που έχουν αυτοί οι κιθαρίστες θρύλοι(Satriani, Vai, Malmsteen κλπ) μπορούν να παίζουν με ό,τι κιθάρα θέλουν, όπως την θέλουν, όταν την θέλουν.Με λίγα λόγια αν του τη βαρέσει και αύριο αρχίσει να παίζει με Gibson(εκεί να δεις χαμός, πρωτοσέλιδο στα περιοδικά ειδικού τύπου θα ήταν) δε νομίζεις ότι την ίδια επιταγή θα πάρει?Αυτό ισχύει λίγο πολύ για όλα τα ονόματα.Νομίζω ότι σε αυτό το επίπεδο αυτοί κάνουν ό,τι θέλουν τις εταιρίες και όχι το αντίστροφο...
Ακριβως εδω ειναι η ουσια , μαρκετινκ, πουλαει στους μη γνωστες του αντικειμενου και απευθηνεται σε συγκεκριμενες ηλικιες.bassbill είπε:Με τόσα μηδενικά που είχε η επιταγή της Ibanez, ο guitar master θα έπαιζε και με κιθάρα με 3 ή 123 τάστα. Ανάλογα με το τί θέλει να πουλήσει το τμήμα μάρκετιγκ της καλής εταιρίας ;D
Ξεχνας οτι υπογραφουν και καποιο συμβολαιο συνεργασιας αρα δεν μπορουν ξαφνικα να εμφανιστουν με Gibson η κατι αλλο γιατι θα παει δικαστικως το πραγμα.....The philosopher είπε:Χμ και εγώ νομίζω ότι αυτό γίνεται αλλά λίγο αντίστροφα.Με τη φήμη που έχουν αυτοί οι κιθαρίστες θρύλοι(Satriani, Vai, Malmsteen κλπ) μπορούν να παίζουν με ό,τι κιθάρα θέλουν, όπως την θέλουν, όταν την θέλουν.Με λίγα λόγια αν του τη βαρέσει και αύριο αρχίσει να παίζει με Gibson(εκεί να δεις χαμός, πρωτοσέλιδο στα περιοδικά ειδικού τύπου θα ήταν) δε νομίζεις ότι την ίδια επιταγή θα πάρει?Αυτό ισχύει λίγο πολύ για όλα τα ονόματα.Νομίζω ότι σε αυτό το επίπεδο αυτοί κάνουν ό,τι θέλουν τις εταιρίες και όχι το αντίστροφο...
Βασικά είχα στο μυαλό μου τα μοντέλα prs custom 22 και 24duckino είπε:Εγω παντως παρατηρωντας και τη strat μου με 21 ταστα αλλα και τη yamahουλα μου με 22 , βλεπω οτι μεχρι το μαγνητη χωρανε 23 και κατι ταστα επομενως (στα ματια μου) δεν ειναι με τιποτα 3 εκατοστα.Τωρα αν λειτουργικως για καποιο λογο δεν μπορουν να στριμωχτουνε αυτα εκει περα , δεν ξερω!