Φοίβος Τασσόπουλος. Η μητέρα του είναι η Αφροδίτη Κοζανιτά, η οποία είχε παράνομη σχέση με τον Γκιωνάκη στα μέσα των '80s. O Γκιωνάκης την είχε πυροβολήσει τρεις φορές το 1984 και είχε γίνει χαμός στη χώρα, οι παλαιότεροι θα το θυμούνται.Πολυτάλαντος αυτός ο Φάβας, Φοίβος, πως-τον-λένε...
O Γκιωνάκης την είχε πυροβολήσει τρεις φορές το 1984 και είχε γίνει χαμός στη χώρα, οι παλαιότεροι θα το θυμούνται.
Δεμ πειράζει φίλος, δεν ασχολούνται όλοι σε βάθος με τα καλλιτεχνικά και την Ελληνική show biz...?Ωχ, αυτο το θυμαμαι!
Ουτε καν ήξερα...
Φοίβος Τασσόπουλος. Η μητέρα του είναι η Αφροδίτη Κοζανιτά, η οποία είχε παράνομη σχέση με τον Γκιωνάκη στα μέσα των '80s. O Γκιωνάκης την είχε πυροβολήσει τρεις φορές το 1984 και είχε γίνει χαμός στη χώρα, οι παλαιότεροι θα το θυμούνται.
Οτι κάνει τυπικά και ένας κιθαρίστας νορβηγικής μπάντας.O Γκιωνάκης την είχε πυροβολήσει τρεις φορές
«Ο Γιάννης Γκιωνάκης-Odegaard (18 Σεπτεμβρίου 1922, Oslo - 25 Αυγούστου 2002, Αθήνα) ήταν Έλληνο-Νορβηγός ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου.Οτι κάνει τυπικά και ένας κιθαρίστας νορβηγικής μπάντας.
«Ο Γιάννης Γκιωνάκης-Odegaard (18 Σεπτεμβρίου 1922, Oslo - 25 Αυγούστου 2002, Αθήνα) ήταν Έλληνο-Νορβηγός ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου.
Ο Γκιωνάκης γεννήθηκε στο Όσλο στις 18 Σεπτεμβρίου 1922. Ο Νορβηγός πατέρας του ήταν γιατρός, και από την ηλικία των δεκαπέντε ετών ο Γκιωνάκης πήγαινε στο ιατρείο του πατέρα του σκεπτόμενος να ακολουθήσει κι αυτός την ιατρική. Έτσι, αφού αποφοίτησε από το σχολείο, μπήκε στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Όσλο όπου και φοίτησε για τέσσερα χρόνια...»?
- Wikipedia
Σε πολλές περιπτώσεις (έχω τουλάχιστον 2 cd που θυμάμαι τώρα όταν ήταν out of print για την δημιουργία του cd χρησιμοποιήθηκε ψηφιοποιημένο βινύλιο. Αυτό το καταλαβαίνεις ιδίως στα πρώτα αυλάκια από το pre echo. Μη μου πει κανείς ότι έχει και η ταινία pre echo, ναι έχει, αλλά το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί για το pre echo είναι στάνταρ για περιστροφή 33 1/3 στροφών και είναι τέτοιο. Εχω πάρα πολλά cd που στη βιασύνη μου να αντικαταστήσω βινύλια, διαπίστωσα ότι ήταν ηχητικά χειρότερα, και σήμερα καταλήγω να ακούω τα παλιά βινύλια.
Νομιζω το εχω ξαναπει.Εδώ κάνεις λάθος, καθότι αυτό το pre echo που αναφέρεις στην ηχοληπτική ορολογία λέγεται print through και ήταν γνωστό φαινόμενο στις αποθηκευμένες ταινίες. Δηλαδή στην αρχή της ταινίας άκουγες τη μουσική απο το επόμενο τύλιγμα και με διαφορά 15ips ή 7,5 ανάλογα με την ηχογράφηση.
Για να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα οι ταινίες αποθηκεύονταν tail out, δηλαδή στο δεξιό καρούλι ώστε το print through που θα προέκυπτε θα περνούσε πάνω σε μουσική και όχι σε κενό που θα ακούγεται. Πολλά στούντιο όμως δεν το έκαναν αυτό με αποτέλεσμα όσοι δεν έχουν δουλέψει με μπομπίνα, να καταλήγουν σε λάθος συμπεράσματα.
Δεν ξερω, κανω υπολογισμους.Κάτι θα ξέρεις...
καλό θα είναι να μην τσουβαλιάζουμε (βάζουμε στο ίδιο καλάθι) το τι γίνεται στην Ελλάδα που είναι πολύ μικρη δισκογραφικα χώρα με το εξωτερικό και την για χρόνια μανία (θέλετε τάση) των remaster.Μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν άτομα που παίρνουν σημερινά βινύλια καλλιτεχνών ή remastered βινύλια με κλασικά. Πολύ απλά έχουν τη μανία του δήθεν συλλέκτη γιατί όλα ακούγονται πολύ ψευτοψηφιοποιημενα και μπάσα, χωρίς να έχουν dynamics κλπ. Πάντως επειδή έχω ακούσει νέες κυκλοφορίες σε βινύλιο ή remastered των Poll και κάποια που βγάζει η Cobalt και από Minos κάποια κλασικά της Αλεξίου και του Λοϊζου είναι κάκιστος ήχος (πχ της Αλεξίου με το Λοϊζο Τα τραγούδια της Χαρούλας, έχει τον ψευτοψηφιοποιημενα ήχο που είχαν οι remastered εκδόσεις των εφημερίδων) και μοιάζουν ολα σαν να τα πήραν από mp3.Και τα έχουν από 40 ως 50 ευρώ, το λιγότερο.
Και κάτι άλλο, μου κάνει εντύπωση που η σημερινή Cobalt ξεκίνησε τις επανεκδόσεις βινυλίων, αλλά θέλει να βγάλει χρήματα από τα παλιά, μιας και έμεινε με ελάχιστους καλλιτέχνες. Από την άλλη μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση που δεν έχει ψηφιοποιήσει σωστά για τις ψηφιακές πλατφόρμες τη δισκογραφία της Ελπίδας, της Μπεσσυς Αργυράκη και άλλων παλιότερων καλλιτεχνών, πολλά τα πήρε από YouTube από διάφορα κανάλια και τα έκανε σαν δίσκο, έχουν αλλοίωση όπως του Τουρνά το Λιγη Αμαρτία. Ακόμα κ το Κλισέ που βγήκε σε cd και τα έχω τα κομμάτια, είναι αλλοιωμένα στις ψηφιακές πλατφόρμες.
Προβολή συνημμένου 37243
Αν κάποιος ανατρέξει στο discogs ή σε φόρα που ασχολούνται με το θέμα θα δει ότι σχεδόν στο 95% οι πρώτες εκδόσεις, ας πούμε αυτές που βγήκαν από το πρώτο ή έστω πρώτα stampers είναι οι καλύτερες, τουλάχιστον είναι όσο πιό κοντά γίνεται στο πρωτότυπο και αυτό που ενέκρινε ο καλλιτέχνης. Πως τις βρίσκει κανείς? Αναζητώντας τους κωδικούς που είναι τυπωμένοι επάνω και φυσικά σε αγορά μτχ.
Έχω απλά κάποιες συγκεκριμένες εκδόσεις cds από τα πρώτα χρόνια της ελληνικής δισκογραφίας όπως και αρχεία ήχου από τα πρώτα cd σε καλή ποιότητα. Και θεωρώ ότι όλες οι εταιρείες έκαναν πολύ καλή δουλειά στην Ελλάδα, στα πρώτα χρόνια του cd, δηλαδή όσα βγήκαν τη δεκαετία του 90 και ήταν πρώτη φορά σε cd, κυκλοφορίες δισκων του 1970 και 1980, διασώθηκαν άψογα. Ήταν ψηφιακά αρχεία ήχου, χωρίς να είναι ψευτοψηφιοποιημεναμ Ακόμα και μικρότερες εταιρείες έκαναν μια χαρά δουλειά και οι εντάσεις/κυματομορφές ήταν σε φυσιολογικα επίπεδα και πρίμα μπασα ισορροπημένα και καθαρός ήχος με λεπτομέρεια.αν έχετε δίσκους των poll ή Αλεξίου, καλύτερα να τους καθαρίσετε και να τους απολαύσετε. η εστω αναζητείστε στο discogs πρώτες εκδόσεις σε καλή κατάσταση
Εμένα πάλι μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν ακόμα άτομα που σκάνε λεφτά σε βινύλια, γενικώς.? Τραγικό/κάκιστο μέσο αναπαραγωγής για τα σημερινά δεδομένα, plus πανάκριβο (έχουν μυριστεί ότι τα κορόιδα σ'αυτόν τον πλανήτη δεν έχουν τελειωμό, και βαράνε τις τιμές στο Θεό, και πολύ καλά τούς κάνουν).Μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν άτομα που παίρνουν σημερινά βινύλια καλλιτεχνών ή remastered βινύλια με κλασικά
Μην περιμένεις απάντηση, ο Dim είναι αποκλεισμένος.Συμφωνείς λοιπο ν ότι αυτό λεμε μήπως, "δεν είναι κανόνας" ???
Εμένα πάλι μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν ακόμα άτομα που σκάνε λεφτά σε βινύλια, γενικώς.