Περί Modulation ο λόγος

gkourmoul1

Amateur Musician
Μηνύματα
10,313
Λύσεις
1
Πόντοι
2,493
Τελευταίες μέρες έχω κολλήσει με τα modulation. Γενικά δεν τα χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου, και καλά καλά δεν ξέρω να τα χρησιμοποιώ, δημιουργικά. Εάν έχω κάποια ανάγκη σε μια παραγωγή, χρησιμοποιώ plugins, ακόμα και για delay. Τώρα το άλλαξα αυτό (για τις κιθάρες). Τα πάντα σε πετάλια, και μόνο το reverb (έτσι ώστε να ελέγχω τον χώρο) σε plugin από το daw. Είμαι στη φάση πειραματισμού με ήχους που δεν έχω ξαναβγάλει, και έχει αρκετή πλάκα. Γεμίζει το μίξ μόνο με μια κιθάρα. Το φθινόπωρο που θα ξαναρχίσω να παράγω, θεωρώ ότι θα έχω διαφορετικό ήχο και ύφος.

Στο παρακάτω κλιπ έκανα πειραματισμούς, με διάφορα εφέ (με το αριστερό αλλαζα εφέ και ρυθμίσεις την ώρα που έπαιζα). Το ηχογράφησα, του έβαλα λίγα τύμπανα/μπάσο και ένα σολάκι. Είναι αρκετά δύσκολο, καθώς μετά την εγγραφή δεν μπορώ να κάνω καμία αλλαγή. Αλλά έχει την ομορφιά του.

Mod Jam.mp3


Και εδώ η πεταλιέρα που έχω -πλέον- για τις παραγωγές, πάνω στο γραφείο.

1655570659106.jpg

 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι αρκετά δύσκολο, καθώς μετά την εγγραφή δεν μπορώ να κάνω καμία αλλαγή.


Να πάρεις ένα A/B switch και να στέλνεις στην κάρτα ένα 2ο output χωρίς τα εφφέ σε ξεχωριστό κανάλι, για να βάλεις μετά ότι γουστάρεις από πάνω.

 
Τσιγκουνεύτηκες βλέπω στο reverb και στο delay.....?

Η εισαγωγική κιθάρα πάντως με θύμισε Σπάθα...

 
Να πάρεις ένα A/B switch και να στέλνεις στην κάρτα ένα 2ο output χωρίς τα εφφέ σε ξεχωριστό κανάλι, για να βάλεις μετά ότι γουστάρεις από πάνω.


Πώς θα το κάνω αυτο, με κάποια εφέ πριν τα drive? Ή το κάνω μόνο για το delay?

Τσιγκουνεύτηκες βλέπω στο reverb και στο delay.....?


Reverb έβαλα ένα ελάχιστο, όσο βάλω στις παραγωγές.  Το delay ευθυνεται για το υγρό της υπόθεσης...

 
Πώς θα το κάνω αυτο, με κάποια εφέ πριν τα drive? Ή το κάνω μόνο για το delay?


Όπως θέλεις το κάνεις, και όπου θέλεις το βάζεις.

Αν το βάλεις αμέσως μετά την κιθάρα, θα έχεις ένα πλήρως καθαρό 2ο σήμα, αν το βάλεις αλλού στην αλυσίδα, ότι είναι πριν από αυτό θα είναι κοινό και στα δύο σήματα, ότι είναι μετά από αυτό θα δεν θα υπάρχει στο δεύτερο σήμα.

 
Και ποιο είναι το όφελος? Δεν χάνω μια καλή dry ηχογράφηση, και μπορώ να αναμιγνύω το dry με το wet?

Νομιζω, ότι είναι πολύ καλή η ιδέα.

Ίσως, επίσης, πρέπει να κοιτάξω να στέλνω στερεο το σήμα του delay σε 2ο ενισχυτή, για τα ρυθμικά έστω.

Αποψυς?

 
1. Και ποιο είναι το όφελος? Δεν χάνω μια καλή dry ηχογράφηση, και μπορώ να αναμιγνύω το dry με το wet?

Νομιζω, ότι είναι πολύ καλή η ιδέα.

2. Ίσως, επίσης, πρέπει να κοιτάξω να στέλνω στερεο το σήμα του delay σε 2ο ενισχυτή, για τα ρυθμικά έστω.

Αποψυς?


1. Αυτά, και επίσης μπορείς να επεξεργαστείς από την άποψη των εφφέ (αλλά και του reamp ανάλογα που έχεις βάλει το switch), το σήμα σου αργότερα. Αν δεν σου αρέσει η χροιά του ενισχυτή μπορείς να βάλεις κάποιον από plugin, το ίδιο ισχύει και με τα εφφέ.

Συν το ότι μπορείς να ντουμπλάρεις το καθαρό σήμα και σε άλλο κανάλι και να του βάλεις άλλες ρυθμίσεις (eq, εφφέ, κλπ) κάνοντας το κατάλληλο panning μετά.

2. Αν το delay σου είναι stereo γίνεται άμεσα αυτό.

Σε λίγο σε βλέπω με κανένα "ψυγείο" με φέτες εφφέ, προενισχύσεις και τελικούς από πίσω όπως ήταν στα 80s. :classic_tongue:

 
Το delay είναι στερεο. Πώς μπορεί να γίνει άμεσα χωρίς 2ο ενισχυτη? Απευθείας στην καρτα το ένα από τα δύο κανάλια?

 
Το delay είναι στερεο. Πώς μπορεί να γίνει άμεσα χωρίς 2ο ενισχυτη? Απευθείας στην καρτα το ένα από τα δύο κανάλια?


Και τα δυο κανάλια στην κάρτα αν θέλεις.

Αν βάλεις ένα κι ένα γίνεται βέβαια, αλλά θα ακούς το ένα από τον ενισχυτή και το άλλο από τα μόνιτορ, άβολο μου φαίνεται.

Το κλασσικό είναι σε δύο ενισχυτές.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αν και μιλαμε με τον Γιώργη λεω τα εξης για την κουβέντα

-που καλος ο δρομος με τα modulation αλλα μακρυς γτ παντα θες κατι ακομα

-πολυ ωραια παιξιματα και αφου αρχισες εσυ με αυτα θα φας λαχανο πολλους

- προς το παρον ακουγεσαι καλυτερα οταν εχεις sustained νοτες και lead παιξιμο gt einai to στυλ σου π.χ. απο τη μέση του κομματιου και μετα. σε οτι ρυθμο εχεις σε dotted eights οπως καπως στην αρχη η νοτα χρειαζεται πιο στακατη να ακουγονται ωραια οι επαναληψεις. sta solo soy akoygesai atmosφαιρικος και γεματος. 

- stereo delay. οπως ειπε και ο απο πανω. στερεο ντιλει και 2 καναλια στην καρτα η 2 ενισχυτες. στη θεση σου που εχεις και αρκετους ανθυμαμαι ενισχυτες με ir καντο ετσι. dokimase ping pong delay ετσι

- gia ta alla σεtup ψαχνομαι κι εγω. εχω δοκιμασει με το aby 

dry σημα με τα drives comp κλπ στους 2 ενισχυτες και τα delay mod μονο στον ενα. πολυ ωραιο ακουγονται ωραια τα modulation χωρις να χανεται η ατακα. ο λογος που δεν το χρησιμοποιω ειναι οτι βαζω βγαζω οταν παω για κανα jamming και βαριεμαι

εντελως dry με δυνατο καθαρο kai  ολα τα αλλα στον αλλον. δε μ αρεσε

εγω αν ειχα τρεις ενισχυτες σαν εσενα και 5 6 pedalboard θα πηγαινα για streo ολα τα delay mod σε ενιχυτη αριστερα δεξια και τα υπολοιπα σε εναν ενισχυτη στη μεση. δλδ να κανεις το ενα pedalboard wet dry wet αν το λεω καλα.

προυποθεση φυσικα να καθεσαι σωστα οπως στα μονιτορ.....'

Να πάρεις ένα A/B switch και να στέλνεις στην κάρτα ένα 2ο output χωρίς τα εφφέ σε ξεχωριστό κανάλι, για να βάλεις μετά ότι γουστάρεις από πάνω.
ayτο ειναι σαν να εχεις στον ενισχυτη απο πισω line out?

 
streo ολα τα delay mod σε ενιχυτη αριστερα δεξια και τα υπολοιπα σε εναν ενισχυτη στη μεση. δλδ να κανεις το ενα pedalboard wet dry wet αν το λεω καλα.


Πρώτη φορά το ακούω, αλλά φαίνεται να έχει λογική. 

 
Πρώτη φορά το ακούω, αλλά φαίνεται να έχει λογική. 
υπαρχει σαν σεταπ τρεις ενισχυτες και στερεο εφε. εχεις απο δαυτα

image.jpeg

ennoειται οτι εχεις απο στερεο τα εχεις τελευταια και πριν απο αυτα τα modulation που δεν ειναι στερεο. 

 
ayτο ειναι σαν να εχεις στον ενισχυτη απο πισω line out?


Δεν νομίζω, άλλη δουλειά κάνει το line out.

Αυτό είναι για να γράφεται ταυτόχρονα ένα τελείως dry σήμα σε ξεχωριστό κανάλι, ταυτόχρονα με το wet.

Έτσι ώστε αν θέλεις, να μπορείς να ....

- Βάλεις μετά άλλον ενισχυτή (μέσω reamp) αν θέλεις αλλιώς τον ήχο

- Αλλάξεις τα εφφέ είτε μόνο τις ρυθμίσεις τους είτε ολόκληρα.

- Ντουμπλάρεις το dry track (copy σε περισσότερα κανάλια), και να χρησιμοποιήσεις διαφορετικά εφφέ/ενισχυτές σε κάθε ένα, πανάροντάς τα διαφορετικά.

- Μιξάρεις το wet σου που ηχογραφήθηκε με το dry αφού πρώτα το επεξεργαστείς.

- Μετατρέψεις το dry signal σε midi (υπάρχουν τρόποι). Με εφφέ πάνω στο σήμα είναι σχεδόν αδύνατο, γιατί για κάθε νότα είτε θα έχεις πολλές (λόγω delay και επαναλήψεων), είτε δεν θα είναι ακριβώς κουρδισμένη (πχ λόγω chorus).



Χάλια ήχο θα έχει αυτό.

Λόγω telecaster βέβαια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μπορουμε να χουμε και 2 3 κιθαρες........ Σωστα:)))))))))))


Σύμφωνοι.

Αλλά κιθάρες, όχι telecaster ασούμε. :classic_tongue:

 
Το επομενο θα ειναι με sg (και θα έχει σαφώς πιο λασπωμένο ήχο ?)

 
Το επομενο θα ειναι με sg (και θα έχει σαφώς πιο λασπωμένο ήχο ?)


Η SG "κόβει" πολύ (για gibson).

Αν λασπώνει, τότε χρειάζεται άλλους μαγνήτες.

 
Ο,τι και να βάλω, δεν πρόκειται να πλησιάσει τις 25,5 ιντσες με τους μόνους μαγνήτες. Γι'αυτό και δεν χρησιμοποιώ σχεδον ποτέ μικρότερα scales σε ηχογραφήσεις. 

Και από όλες τις 25,5inch κιθάρες, καλύτερα κόβει (ξυριζει) η tele...

(Προσωπική άποψης)

Μόνο εάν θέλω πιο σκοτεινό, ή πιο θαμπό, ή πιο gainy ηχο, ή και εάν θέλω πιο γρηγορη/εύκολη ταστιερα, θα πιάσω μια με 24,75inch.

 
Σίγουρα η tele ξυρίζει καλύτερα.

Αλλά έχεις παρεξηγήσει τις 24,75 ίντσες και τους διπλούς.

 
Αλλά έχεις παρεξηγήσει τις 24,75 ίντσες και τους διπλούς.


Πιθανόν. Με ένα bright, low gain, Α5 σετ θα ήταν αρκετά του γούστου μου ο ηχος της. Τώρα της φοράω κάποιους Α2 σχετικά θαμπούς. Για bluesy ήχους είναι πολύ καλη. 

Ενώ έχω κιθάρες με διπλούς, προτιμώ εκεινες μόνους ή με humfree μόνους. Έχω κόλλημα με το note definition και με το brightness. 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top