Και όλα αυτά με ένα σηκωματάκι (ενός τάστου...) από το τέταρτο τάστο της τρίτης χορδής στο πέμπτο....Αν σε ματζόρε blues παίξεις μινόρε πεντατονική από την τονική (φυσικά περνάει), το άκουσμα είναι πιο ροκ.
Στο blues, συνήθως πχ τονίζεις την τρίτη στην πρώτη βαθμίδα (γίνεται και με απλό σήκωμα της μικρής τρίτης), την μικρή τρίτη της τονικής (άρα μικρή έβδομη της τέταρτης) στην τέταρτη βαθμίδα για να υποδηλώσεις την αλλαγή συγχορδίας.
Πχ Α ματζόρε blues.
Πάνω στο Α παίζεις C# (ή σηκώνεις την C ημιτόνιο), και πάνω στο D παίζεις C.
Αυτά βρε τα κάνουμε και χωρίς θεωρία!
Τελευταία επεξεργασία από moderator: