Yamaha NS10M nearfield monitors

Η αλήθεια θα λάμψει' date=' ελπίζω να μην λάμψει με υπερβολικά ψηλά και μεσαία, full χρωματισμένα και μπαίνουμε σε διαδικασίες συμβιβασμού, εκπαίδευσης αυτιού σε διαφορετικές συνθήκες και επικόλληση χαρτιού τουαλέτας εις τον tweetera.
:roll: (Ίσως να έπρεπε να πάρω τα KRK RP8?) :roll:[/quote']

Μη στενοχωριέσαι.

Οι "διορθώσεις" που έγιναν για τα χαμηλά δεν άφησαν ανεπηρέαστα τα πριμομεσαία.

Αν και δεν τα έχω ακούσει μπορώ να πω, πως τα περισσότερα σημερινά αποκαλούμενα "studio monitors" δεν έχουν απλά το όνομα.

Κι αυτό λόγω της ευρύτερης πληροφόρησης του κοινού αλλά και του δυνατού ανταγωνισμού των εταιριών που έφερε σε πολύ προσιτές τιμές active ηχεία με τουλάχιστον τονική ισοροπία.

Η εποχή των θρύλων που "ξύριζαν" μετα μουσικής, έφυγε ανεπιστρεπτί.
 
¶σχετο αλλά μιας και το είδα το θέμα αυτό, πολύ λένε ότι τα ns10 έκαναν επιτυχία στα disco και γενικότερα ηλεκτρονικά τραγούδια και παραγωγές, ακριβώς για τον λόγο που τα μισούσαν όλοι οι υπόλοιποι παραγωγοί. Με το boost που έκαναν στα πρίμα, αναγκαζόντουσαν και έκοβαν μεσαία, ενδυναμώνοντας παράλληλα τα μπάσα και πρίμα, επιτυγχάνοντας έτσι και το "χαμόγελο"στον ήχο.

Αυτός ίσως να είναι και ο λόγος που πολλά μεταλ στούντιο τα χρησιμοποιούν ακόμα, καθώς για την επίτευξη βαριάς κιθάρας πρέπει να κοπούν αρκετά μεσαία και να δωθεί ώθηση σε μπάσο και πρίμα (όπως ακριβώς και στη disco).

Τελικά ίσως αυτή τους η ιδιαιτερότητα να τα έκανε και τόσο διάσημα και ποθητά από ορισμένους.

 
ιχνιλατη,ο τελικος που οδηγεις τα ηχεια σου μονο "Flat" δεν ειναι :D

παντως τα ns 10 εχουνε χρησιμοποιηθει στο πανω απο το 50% των παραγωγων που ακουμε σημερα...

 
Εγω θα ήθελα να θέσω ένα άλλο ερώτημα (που έχει σχέση με τα NS10).
Έχω διαβάσει πολλά άρθα για τα NS10 και το συμπέρασμα που έιχα βγάλει (χωρίς να τα έχω ακούσει) ήταν ότι πρόκειται για ένα monitor με flat μεσαίες και ψηλές' date=' με σοβαρό μειονέκτημα στις χαμηλές.

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι οι απόψεις και οι γνώμες μοιράζονται.

Στην συνέχεια μετά απο ψάξιμο, διάβασα κάπου ότι τα καινούργια monitor της Yamaha τα HS50M & HS80M είναι αντίγραφα του παλαιού NS10 με διορθωμένα πολλά απο τα προβλήματα του δεύτερου, και συγκεκριμένα για το HS80M έχει "διορθωθεί" το "πρόβλημα" στις χαμηλές.

Το ερώτημα είναι:

Το καινούργιο HS80M μοιάζει στις ψηλές με το NS10 ή μιλάμε για διαφορετικά monitor?

Υπάρχει ενα ψηλοάγχος στην ερώτηση μου γιατί παρήγγειλα ένα ζευγάρι HS80M πριν 4 μέρες αφού διάβασα πολλά θετικά σχόλια για τα συγκεκριμένα monitor σε άλλα θεματα στο noiz, και αφού τα παρήγγειλα διάβασα όλα αυτά που λέτε εδώ.

Πάντως σε περιπτώσεις απορίας

(:roll: π.χ. γιατί δεν πας να τα ακούσεις?),

πήγα και τα άκουσα. Μου φάνηκε πολύ καλό monitor στην κατηγορία του, αλλά πιστεύω όπως πολλοί θα το έχετε πάθει, μόλις φύγετε απο το μαγαζί που τα ακούσατε και μπείτε στο noiz και διαβάσετε κανενα θέμα σαν και αυτό, αρχίζουν οι αμφιβολίες.

Για να δούμε Τετάρτη-Πέμπτη θα μου έρθουν απ'του Θωμα το μαγαζί.

Η αλήθεια θα λάμψει, ελπίζω να μην λάμψει με υπερβολικά ψηλά και μεσαία, full χρωματισμένα και μπαίνουμε σε διαδικασίες συμβιβασμού, εκπαίδευσης αυτιού σε διαφορετικές συνθήκες και επικόλληση χαρτιού τουαλέτας εις τον tweetera.

:roll: (Ίσως να έπρεπε να πάρω τα KRK RP8?) :roll:[/quote']

εχω τα hs 80m εδω και 2 εβδομαδες περιπου και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.αυτο που ακουγεται για τα ns 10 (οτι ειναι ανυποφορα ηχεια κλπ) δεν ισχυει για τα hs 80m.επισης σε αυτη την κατηγορια τιμης δεν εχω ακουσει κατι καλυτερο.τελος η στερεοφωνικη εικονα που σου δινουν μπορω να πω οτι ανταγωνιζεται ηχεια οπως mackie,genelec κλπ.
 
Αυτός ίσως να είναι και ο λόγος που πολλά μεταλ στούντιο τα χρησιμοποιούν ακόμα' date=' καθώς για την επίτευξη βαριάς κιθάρας πρέπει να κοπούν αρκετά μεσαία και να δωθεί ώθηση σε μπάσο και πρίμα (όπως ακριβώς και στη disco).[/quote']
Καφρούλη μου, λες να κάνουν και για "βαργιά φωνητικά" που λέγαν και παλιά στο μεταλ χαμστερ; :lol:
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top