δεν πειράζει...Terry RoscoeBeck5 είπε:Φίλος η κιθάρα (ο ήχος της) δεν έχει καθόλου... σώμα. Κυριολεκτικά ;D
1) φταίει ο Μarillion που παίζει ;D
2) Την άλλη φορά θα τη βάλουμε πάνω σε ένα Axe FX

δεν πειράζει...Terry RoscoeBeck5 είπε:Φίλος η κιθάρα (ο ήχος της) δεν έχει καθόλου... σώμα. Κυριολεκτικά ;D
http://www.guitarworld.com/interview-roger-mayer-secrets-jimi-hendrixs-guitar-setupWhen I was working for the government, we had access to certain kinds of equipment. We were encouraged to have a hobby, so I went through all the different number of turns you could have on a pickup very quickly, right from square one. I wound up a whole range of pickups.
"Basically, what became very apparent with pickups is exactly what I thought before we started: They really don't make much difference! I would say they're one of the most vastly overrated parts of the guitar itself. If you understand electronics, you understand that as the inductance of the pickup increases — that is, as the number of turns on the pickup increases — all that happens is you get a larger output, and you effectively get less high-frequency response due to the fact that the inductance of the pickups rises. It's a trade-off.
Κλέβεις. Βλέπω κσύλινο καβλιτσέκι κάτω από τον καβαλάρη. (+0,0001% tone contribution factor). Για εκτύπωσε κανα λαστιχένιο (3D) να σε δω... ;Dmarathon είπε:μα πόσες φορές θα το πούμε?....Το ξύλο που επηρεάζεται λιγότερο είναι αυτό με τα περισσότερα στρώματα βερνίκι!!!! ;D ;D ;DΠες του να έρθει να του δώσω τη δικιά μου
http://www.customshop.gr/?btp_work=the-fiber-guitar
είπαμε...οικονομία....υπάρχει φτηνότερο υλικό από το ξύλο? ;D ;DΠνοή και Νύξη είπε:Κλέβεις. Βλέπω κσύλινο καβλιτσέκι κάτω από τον καβαλάρη. ;D
Υπάρχειmarathon είπε:είπαμε...οικονομία....υπάρχει φτηνότερο υλικό από το ξύλο? ;D ;D
To ηλεκτρικό μπάσσο, είναι μακράν πολύ πιο απαιτητικό όργανο απ' ότι τα απλοκίθαρα, και από άποψη 'δεσίματος' υλικών, και από άποψη στησίματος. Επίσης, παίζει αφάνταστα περισσότερο ρόλο, το προσωπικό στυλ/ύφος παίξιματος και οι διακυμάνσεις εδώ είναι τεράστιες σε σχέση με την κιθάρα. Λόγω μεγέθους/ιδιομορφίας το μπάσσο είναι όργανο το οποίο ακόμη και τέλεια στημένο, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του μουσικού, υπάρχει πιθανότητα να μην μπορεί ποτέ να σεταριστεί σωστά, ακριβώς λόγω της σημασίας που έχει το δέσιμο μεταξύ των κσύλων/υλικών. Πίριοντ.Έχω την τύχη και ατυχία τον τελευταίο χρόνο να παραβρεθώ σε μαζικές συνευρέσεις της creme de la creme των Ελλήνων μπασιστών (και μία που οσονούπω επίκειται αλλά δεν ανακοινώνω μέρος και χρόνο για λόγους ασφαλείας) και έχω εξάγει ορισμένα συμπεράσματα.
α) Όλοι είναι (απίστευτα σεμνοί) παίχτουρες ολκής που δένουν τις ταστιέρες γαρδούμπα (μέρες που ναι), έχουν νότες στη καρδιά στο μυαλό και στα δάχτυλα και άνετα θα μπορούσαν να είναι διεθνούς βεληνεκούς.
β) Όλοι έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα ταστιέρας και εργατοχρόνια σε πάλκο και στούντιο σε διαφορετικά είδη και ιδιώματα (αν και το ψωμί τους -δυστυχώς- το βγάζουν από ένα κυρίως)
γ) Όλοι έχουν τις προτιμήσεις / αδυναμίες / απέχθειές τους
δ) Όλοι κάνουν το κάθε μπάσο να ακούγεται ξεχωριστά
ε) Όλοι συνηγορούν ότι το μπάσο πρωτίστως πρέπει να είναι καλοστημένο και καλοσεταρισμένο
στ) Όλοι ψάχνουν το όργανο που κάθεται σε αυτούς καλά και εξυπηρετεί αυτό που θέλουν (και πολλές φορές θέλουν και επιζητούν τελείως διαφορετικά πράγματα)
ζ) Σχεδόν όλοι αντιλαμβάνονται σχεδόν άμεσα τι μπορεί να δώσει και που υστερεί ένα μπάσο και ενίοτε πως διορθώνεται / βελτιώνεται.
η) Όλοι ακούν διαφορές όταν αλλάζουν μπράτσο στο μπάσο
θ) Κανένας σχεδόν δεν λέει για την αποκλειστική συμβολή του σώματος στον ήχο του μπάσου
ι) Σχεδόν όλοι προτιμούν (αν και παραδέχονται με σεμνότητα ότι είναι από "παραξενιά") τα "ελαφρά" βαψίματα.
ια) Όλοι αναγνωρίζουν ότι η καλή συνέργεια των ξύλων (χωρίς να το προσδιορίζουν) σώματος και μπράτσου στο (passive) μπάσο που ακούγεται καλά, είναι δεδομένη.
Και τι μας λες ρε Κώστα τι πιστεύουν οι άλλοι....
Πρώτον γιατι τι πιστεύω εγώ, το χω πει πολλάκις και βασικότερο διότι πιστεύω ότι (από εμένα) είναι (μακράν) προτιμότερο να ακούς αυτούς που εδώ και πολλά χρόνια ζουν και αγαπούν να κάνουν τα ξύλα να τραγουδούν. Με την αγάπη και αθωότητα ενός ερασιτέχνη και την γνώση και συνέπεια ενός επαγγελματία.
Είναι απλά τα πράματα.
Παντως ακομα και μπασα απο πεπιεσμενο ΧΑΡΤΙ και ΠΛΑΣΤΙΚΟ μια χαρα ακουγονται ;Dακριβώς λόγω της σημασίας που έχει το δέσιμο μεταξύ των κσύλων/υλικών. Πίριοντ.
είπαμε...οι περισσότεροι ξέρουν να δουλεύουν το ξύλο....τα "άλλα", δεν τα ξέρουνSuperfunk είπε:Παντως ακομα και μπασα απο πεπιεσμενο ΧΑΡΤΙ και ΠΛΑΣΤΙΚΟ μια χαρα ακουγονται ;D
το έχω περάσει με σπρευ γραφίτηΠνοή και Νύξη είπε:Κλέβεις. Βλέπω κσύλινο καβλιτσέκι κάτω από τον καβαλάρη.
αν το σκουποξυλο εχει το σχημα της lp αλλα διαφερει μονο το ειδος του ξυλου, ναι τοτε θα εχεις μια lp.jkstigma είπε:ααα ωραια αφου τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο....τότε θα βάλω εναν μαγνητη Classic57 σε ενα σκουπόξυλο, και τότε θα εχω Lespaul Custom
Παντως ΑΥΤΟ ακριβως εκανε ο ΙΔΙΟΣ ο Les Paul...και επαιζε μια χαραjkstigma είπε:ααα ωραια αφου τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο....τότε θα βάλω εναν μαγνητη Classic57 σε ενα σκουπόξυλο, και τότε θα εχω Lespaul Custom
Παρότι στην τελική θέλει να πουλήσει ο άνθρωπος (και δεν πουλάει και φτηνά σε καμία περίπτωση), θεωρώ ότι η άποψή του είναι νηφάλια και λαμβάνει υπ' όψιν ότι το θέμα είναι πολύπλοκο δεν υπάρχει άσπρο μάυρο. Όσοι υποστηρίζουν το λεγόμενο άσπρο μάυρο, από την οπτική τους αμελούν σιωπηλά έναν ή περισσότερους παράγοντες.The pickups on an electric guitar can only pick up the vibrations of the string and convert those vibrations into electricity, which is ultimately converted into sound waves that emanate from the speakers. Do the pickups shape the sound? Of course! Can pickups mask the characteristics and make two electric guitars with different tonewoods sound the same? Yes again. So, I guess the correct answer to the question if wood makes a difference in the sound of an electric guitar is “It depends”. A pickup that can’t pick up these subtle overtone differences, enough compression, or other kinds of dynamics-killing processing, will kill the dynamics of any guitar, regardless of tonewood. Does that make it a bad guitar? Not necessarily – it depends on what the musician is after.A good guitar builder can pick materials that provide a predictable result. The process of making a <insert established brand name here> guitar that costs $10,000 and one that costs $1,000 is identical, or at least very similar. The big difference is likely that in the more expensive one, personal attention has been put into selecting, drying, storing, and cutting the tonewood. The cheaper, which is mass produced by less skilled labor, consists of the same species of wood, but from a pile that came out of a container, in the order it was stacked. This means that two guitars from the same batch can sound quite different. They can sound exactly like the expensive guitar, but they can also sound different.
ακριβως δηλ. οπως φτιαχνονταν οι vintage Fender με τα ΅αγια΅ ξυλα που σημερα τις αγοραζεις 20.000 ευρω επειδη εχουν κΣυλα που αναπνεουν.... ;D ;D ;DThe cheaper, which is mass produced by less skilled labor, consists of the same species of wood, but from a pile that came out of a container, in the order it was stacked.