- Μηνύματα
- 2,574
- Πόντοι
- 198
Η ουσία της διαφωνίας μου βρίσκεται και στη μεθολογία σου. Δική μου προσωπική, πειστική, προσπάθεια θα ήταν:ez είπε:[...] -προχωράμε στις δοκιμές...
Οι ίδιοι μαγνήτες, parts και παίκτης/ενισχυτής (βάλε - βγάλε) σε (υποθετικά):
alder body - rosewood neck
ash body - maple neck
alder body - maple neck
ash body - rosewood neck
Εκείνον που έχει προχωρήσει σε τέτοια "πειράματα", θα τον ακούσω με προσοχή.
Κατά τα λοιπά, γνώμες που βασίζονται σε θεωρητικές προσεγγίσεις, ασκήσεις επι χάρτου και κλιπς του σωλήνα, τα ακούω με επιφύλαξη (τουλάχιστον)... 8)
Τα ανωτέρω, στοιχειοθετούν απλώς και μόνο ένα παράδειγμα, καθότι η συζήτηση για την μοναδικότητα ενός κομματιού ξύλου, απο μόνη της είναι μεγάλη και δύσκολη, απαιτεί ειδικές γνώσεις και είναι καλύτερα να μην φτάσουμε ως εκεί...
Προσωπικά, έχοντας κάνει το πείραμα που παραθέτω (κι άλλα πολλά ;D 8) :), βρίσκω διαφορές στον ήχο, άλλοτε σημαντικές, άλλοτε όχι.
Φυσικά αυτό που ακούγεται σε κάθε περίπτωση, είναι ηλεκτρική κιθάρα και όχι λαούτο ;D, όμως δεν ακούγονται το ίδιο...
Οι όποιες διαφορές λοιπόν εντοπίζονται, έχουν να κάνουν με τα κσύλα ;D ;D.
1. Τεστάρισμα με μηχανικό strumming (για να μην υπάρχει αλλοίωση δυναμικών).
2. Παλμογράφος που να καταγράφει όλη την έξοδο του οργάνου σε κυμματομορφή.
3. Όλα αυτά χωρίς να μπαίνει πουθενά προσωπική γνώμη και επιλογή.