Λογικο freedom να σου αρεσουν τα ribbon αν θες να εχεις πιο κοντα σε ηχο αυτο που ακους στο live room. Λογικο γιατι υποτιθεται οτι τα ribbon ειναι πιο κοντα σε λειτουργια στον τροπο που λειτουργει το αυτι, και οπως και να εχει ειναι σιγουρα πιο πιστα απο το δυναμικο.
Ομως, και αυτο αφορα και τη γενικοτερη συζητηση περι μικροφωνιασματος, το κρισιμο ερωτημα ειναι "ΘΕΛΕΙΣ να γραψεις οσο πιο πιστα αυτο που ακους;"
Κατα την ταπεινη μου γνωμη, και ΙΜΗΟ επισης ο λογος που ειναι τοσο διαδεδομενα τα δυναμικα, ειναι οτι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ να γραψεις αυτα που ακους.
Διοτι ο Nekkon και ολοι μας γουσταρουμε να μπισταει ο μαρσαλ ο βρωμιαρης, διοτι τα αυτια μας ειναι κουλα, και τις μπασες και τις ψηλες της ψαλιδανε, και οταν μπισταει ο λουλας, ακους μπασες και ψηλες και δε μιλας.
Οταν ομως ηχογραφεις, και οταν ερθει η ωρα να μπει κιθαρα στο κομματι, πιο ΑΧΡΗΣΤΕΣ συχνοτητες για την κιθαρα απο τις μπασες και τις υψηλες ΔΕΝ υπαρχουν.
Κιθαρα= μεσαια. Τελεια.
Και εκει ειναι που θελει την εμπειρια οταν εισαι πισω απο το γυαλι, διοτι αλλα τα αυτια του λαγου, και αλλο οταν πρεπει να σκεφτεσαι και να ακους με βαση ολη την ενορχηστρωση.
Διοτι αν ακουσει κανεις τα stems απο μεγαλες παραγωγες, θα κουφαθει με το ποσο "κανονικες" ειναι οι κιθαρες ειδικα σε ογκο, το μπασο καθαριζει για εκει και δεν πα να εχεις 8x15 καμπινα για την τελε σου.
Αρα να τους βρασω τους εντυπωσιακους ηχους, ΧΡΗΣΙΜΟΥΣ ηχους θελωμε και ας τρωγομεν πετρες. Και το 57αρι μπορει να μην εχει καμια εντυπωσιακη αποκριση, αλλα οτι συχνοτητες δινει ειναι χρησιμες, και δεν εχει και την ευαισθησια των ribbon οποτε μπορεις να το κολλησεις και στη γριλια ακομα και εγκληματιας να ειναι ο κιθαριστας, και εισαι μια χαρα.