Who is a multifx unit for, really?

To A το ακούω λίγο πιο natural, ανεπαίσθητα αλλά το ακούω.
Όταν έγινε η ψηφοφορία και χωρίς να γίνονται αμέσως γνωστά τα αποτελέσματα, το κοινό ψήφισε 50-50. Το λέω απλά να υπάρχει.

 
To A το ακούω λίγο πιο natural, ανεπαίσθητα αλλά το ακούω.


 Καλο ειναι να εχεις κλειστα και τα ματια, και να τα ανοιγεις οταν ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι αλλαξε ο ηχος. Την πατησα καμποσες φορες ?

 Απο εκει και περα, και μονο το "ανεπαισθητα" αρκει. Αν σκεφτει κανεις το με ποσο διαφορετικο τροπο προκυπτουν οι δυο ηχοι, ειναι να τρελαινεσαι.

 
Δεν μιλάω για preset.

Λέω να φτιάξει έναν ήχο που να του αρέσει πολύ (έστω ξεκινώντας από τη επεξεργασία preset).

Και το λέω αυτό, γιατί αν πάρει πχ μόντελερ, θα χρειαστεί να δουλέψει πάνω στον ήχο.

Αν αρκεστεί στα presets .... δεν θα του αρέσει τίποτα (λογικό και φυσιολογικό).

Εκεί θα δει αν του αρέσει η διαδικασία, αν τον βολεύει, και αν έχει επάρκεια σε κάποιες σημαντικές για το sound sculpture μεταβλητές.

Δεν τον ενδιαφέρει το latency εδώ, γιατί δεν είπα να παίξει με αυτούς.

Μόνο να τους φτιάξει.

Μόνο με αυτοενισχυόμενα μόνιτορ (frfr) δεν γίνεται?
ο Νεκκωνας συνηθως μιλαει για ηχο, οχι για αισθηση κ ομως αυτο που τον χαλαει ειναι το τι ηχο εχει το μηχανημα οταν το παιζει, πραγμα που πιστευω οτι σημαινει πως αυτο που του φταει ειναι η αισθηση.

Τι εννοω? Ο ηχος του πλαγκιν απο γιουτιουμπ μια χαρα του αρεσε αλλιως δε θα το επαιρνε. Ακουσε ντεμο με πρησετ ακουσε κ τον ηχο σε μιξη. Ολα κομπλε.. το πηρε

Οταν παιζεις με το πλαγκιν κ ο ιδιος ηχος δε σου αρεσει (ειτε ειναι πρησετ, ειτε δικος του)αυτο που τον κανει να νιωθει disconnected, ειναι το latency, τα χαρακτηριστικα αυτα του ηχου που τα αντιλαμβανομαστε ως αισθηση στο χερι κ το ο,τι δεν παιζει με καμπινα.

Υπο αυτο το πρισμα, οσο κ να φτιαξει δικο του ηχο, που να του αρεσει να τον ακουει, οταν παιζει παλι δε θα του αρεσει γιατι το latency θα ειναι ιδιο κ το να ακουει απο καμπινα που τοσο εχει συνηθισει (κ γουσταρει) θα λειπει (αρα τι πρησετ, τι δικος του ηχος το ιδιο ειναι)

Τωρα frfr συνηθως ειναι καλυτερη λυση κ πιο ενδεδειγμενη, αλλα για πιο ακριβη συμπερασματα λεω cab sim off, τελικος κ καμπινα παραδοσιακια. Κ να περασει κ το preamp του real thing μ'ενα ΑΒ σουιτς απο το ιδιο σεταπ κ μετα τα συμπερασματα του θα ειναι οσο πιο ασφαλη γινεται (... α κ φυσικα καποιος να του φτιαξει τους ηχους του μοντελερ σε αυτη τη διαδικασια) 

Χρειαζονται ολα αυτα? Οχι. Αλλα οι πιο πολλοι ξερουν τι να περιμενουν απο ενα μοντελερ κ τους φτανει ο ηχος απο μονιτορ. Καποιοι λιγοι παιζουν ετσι (αλλα γραφουν οπως ενδείκνυται, γιατι αν βαζουν μικροφωνο σε τετοιο υβριδικο σεταπ... ειναι παρανοια?). Χρειαζεται στο Νεκκωνα? Για κανενα λογο. Αλλα μονο ετσι θα ειναι σιγουρος για το τι δυνατοτητες ακριβως εχει ενα μοντελερ κ ποσο κοντα μπορει να ερθει στο τι εχει συνηθισει ν'ακουει

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όταν έγινε η ψηφοφορία και χωρίς να γίνονται αμέσως γνωστά τα αποτελέσματα, το κοινό ψήφισε 50-50. Το λέω απλά να υπάρχει.


 Καλο ειναι να εχεις κλειστα και τα ματια, και να τα ανοιγεις οταν ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι αλλαξε ο ηχος. Την πατησα καμποσες φορες ?

 Απο εκει και περα, και μονο το "ανεπαισθητα" αρκει. Αν σκεφτει κανεις το με ποσο διαφορετικο τροπο προκυπτουν οι δυο ηχοι, ειναι να τρελαινεσαι.
Τρολολολ με λενε cos_dr και είμαι troll ?

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα?

 Εμένα ίδιο μου ακουγόταν και στα δύο και πολύ ωραία.

 Επίσης ως άσχετος/μη πωρωμένος κιθαρίστας όταν βάζω την κιθάρα που έχω στο guitar rig π.χ. όλα υπέροχα μου ακούγονται?

 Αυτά, συνεχίστε τρολολολ ?

 
Επισης επειδη τον αναφερει ο Νεκκωνας συνεχεια.

Ο Κορντυ τι το ιδιαιτερο εχει ο ηχος του?

Τον ιδιο ηχο βγαζει μ'ενα πλαγκιν, τον ιδιο με ενα μοντελερ των 200 ευρω τον ιδιο με ενα των 2000.

Οχι κατι το ιδιαιτερο. Βasic ηχους,  μια χαρα για να γουσταρει να παιξει (κ να υπηρετησουν αυτο που θελει να παιξει φυσικα). Δεν ειναι το νουμερο ενα παραδειγμα οταν σκεφτομαι σουπερ φτιαχτη ηχων σε σιμ (οπως συνηθως ο Todd κ ο  Nielsen πχ)

Αυτο που ακους στον Κορντυ ειναι το παιξιμο. Το οποιο ειναι Κορντυ. Κ ψαρωνεις κ σου αρεσουν ολα μετα

 
 Για το latency υπαρχουν καποιες λυσεις, αν και μπορει να κοστισουν.

 Για την αισθηση της καμπινας παλι, η μονη λυση ειναι να παιζεις με καμπινα. Το να περιμενεις να παρεις την αισθηση της καμπινας απο τα studio  monitor, ειναι ματαιο.

 Οταν φτιαχνεις το κομματι εχει ενα καποιο πλεονεκτημα βεβαια, διοτι ο ηχος που ακους ειναι ο ηχος που θα εχει το κομματι, οταν ειναι και η φαση καντο-μονος-σου ? και γραφεις τον εαυτο σου, μπορει να πει κανεις οτι ισως ειναι και προτιμοτερο.

 Αλλα οταν εισαι σε φαση ροκαρω- τζαμαρω- παιζω για να γουσταρω, εκει δεν υπαρχει επαφη, ειναι τελειως διαφορετικη αισθηση.

 
Παρ'ολα αυτά κ παρότι το μοντελερ προσφέρει ήχους τέτοιου σταδίου (μείον την επεξεργασία δηλαδή) πολύ πιο κοντά στο τελικό προιόν, κάνει μια αναγωγή στο κεφάλι του κ φαντάζεται πως θα ήταν το ριγκ του Ερίκ Τζόνσον αν το είχε μπροστά του προσθέτοντας μόνος του την εμπειρία της αίσθησης του να παίζει με έναν ενισχυτή στο ένα μέτρο που έχει από τα δικά του μηχανήματα . Κ επειδή αυτό που λείπει από την λύση μοντελερ είναι η αίσθηση του να παίζεις με καμπίνα, αν δεν το κολλήσει σε τελικό κ καμπίνα, δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να πειστεί μέσα του πως το μόντελινγκ στέκεται δίπλα στο ρηαλ θινγκ


Να εισαι καλα για αυτο το ποστ, ευκαιρια να γραψω μερικές προσωπικές εμπειριες.

Ναι και όχι...

Ναι στα περί ηχογραφημενου ήχου γιατι πολλοι ανθρωποι δεν καταλαβαίνουν πως εχει δημιουργηθει αυτό που ακούν (τι να κανουμε, αλλο στουντιακη ηχογράφηση που αυτό που ακους δεν ειναι αυτο που εχει γινει capture οταν επαιζε ο μάγκας αλλά αλλες 50 αλλαγές μέχρι να γινει η παραγωγή, εκτος και αν με καποιο τροπο βρεις τα raw recordings).

Οχι στα περι amp in the room.

Το εχω γραψει τουλάχιστον αλλη μια φορά εδω πέρα μεσα.

Το να συγκρίνεις το real thing να παιζει στα 120 db (ακριβώς επειδή αυτον τον ηχο ΔΕΝ μπορεις να τον βγάλεις χαμηλοτερα) και να πεταρίζουν οι καμπανες σου, με το modeller σε ενταση ψιθυρου με Creative ηχειακια υπολογιστη των 2W είναι απλά γελοιο.

Βαλε το modeller στα 120db να πεταριζουν ομοιως οι καμπάνες σου, ρυθμισε το ανάλογως για αυτή την ενταση (βλεπε Fletcher-Munchen curve κοκ γιατι αν εχεις φτιαξει τον ηχο σου σε ενταση ψιθυρου θα χρειαστει adjustment θελεις δεν θελεις). Κάνε blind test επιτοπου και το ξανασυζητάμε. Και δεν χρειαζεται τελικος και καμπινα, παρε ενα FRFR της προκοπής, μάθε και αυτουνου τα χουγια και τελειωσε η υποθεση.

Αν πάλι θέλεις να αποφυγεις να κουφαθεις, να σου φέρουν στρατονομια κοκ. πάρε ενα πολυ μικρο τελικάκι και μια καμπινουλα, ρυθμισε τo ανάλογα και σε βεβαιω οτι και παλι θα εχεις το amp in the room feeling.

Τι να κανουμε, για πανω απο 10 χρονια ειχα και καμπινουλα 1χ12 με Delta Pro 12A και το Caliberάκι στο 0.1 στο σπιτι. Δουλευε θαυμασια, απλά για μένα και για συνθηκες διαμερισματος και παλι ηταν δυνατο και επίσης απο ενα σημειο και μετα προτιμουσα τα μονιτορς (ή αν ειχα καλυτερο χωρο για λιγο μεγαλυτερη ενταση, θα επαιρνα FRFR) γιατι προτιμω οτι ακουω πλεον να είναι ακριβώς αυτό που ηχογραφειται (δυσκολάκι με καμπινα και τελικο, αν βεβαια σε ενδιαφέρουν οι ηχογραφησεις).

Συνοψιζοντας, οταν θέλουμε να συγκρινουμε, συγκρινουμε στις ιδιες συνθηκες και κυριως μιλαω για την ένταση (μετα ακολουθουν παράγοντες οπως η κατευθυντικότητα κοκ).

2 ώρες πριν, manosx είπε

 Παντως το ΠΣΗΦΙΟ το εχει παει πολυ μακρια το ζητημα




Α ρε Μανουσο...

Μην μου την δώσει, ντοπαριστώ με ότι αναλγητικο υπαρχει σε αυτή την πλαση και στησω κανένα blind test με οτι real thing ενισχυτή υπαρχει στο στουντιο του φιλου vs modeller, ποστάρω καμια 30αρια κλιπάκια και πέσει το γέλιο της αρκούδας με το ποιος θα νομίζει ποιό ειναι το real thing και ποιο το modeller...

Και επειδή έχουν γινει πολλά από δαυτα εδω και χρόνια και έχει πέσει το γέλοιο της αρκούδας, ξέρω απο την αρχή το αποτέλεσμα...

Δεν πάει σε εσένα αυτο Μάνο...το ΠΣΗΦΙΟ είναι απείρως πιο μακριά από οτι οι περισσοτεροι που έχουν κολλησει στα λαμπάκια νομίζουν, δεν ειμαστε λακαμάδες όσοι είμαστε σε αυτά εδω και πανω από 10ετια...

Τα εχω γραψει και στο θρεντ του κλαμπ, για το πως προσωπικά το 2009 ήμουν τυχερος να βιώσω πραγματικό blind test πραγματικότατου vintage ενισχυτη με 4χ12 σε εντασεις που θα επρεπε να ησουν τρελλος αν ησουν στα 10 μετρα και στην πρωτη πρωτη γενιά γνωστής εταιρείας modeller.

Ιn conclusiοn, Νέκκωνα, κράτα τα χρήματα σου αδερφε, δεν νομιζω να χρειάζεσαι τίποτα περισσοτερο από οτι ήδη εχεις, μια χαρούλα είσαι...

Μετά τιμης,

Ο αντιφλουέτζας της γειτονιά σας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η διαφορά είναι όντως μικρή, Αλλά αυτό ισχύει από τη στιγμή που ο λαμπάτος ενισχυτής μικροφωνιαστεί. Η αίσθηση in the room είναι αυτό που προτιμάω και σας έχω πρήξει τους προηγούμενους μήνες. Ο Βρασίδας με έχει ψυχολογήσει, και ας μην έχω σκάσει πενηντάρικο για ψυχολόγο ασούμε ?

Η αλήθεια είναι ότι πιθανότατα να μην χρειάζομαι πολυεφφε γιατί παίζω σε μέρη με καλή κονσόλα αλλά κακό μονιτορινγκ, οπότε αναγκαστικά πρέπει να ακούω τον ενισχυτή μου. 

 
 Η modeling φαση εξ ορισμου το μικροφωνιασμενο ενισχυτη θα εξομοιωσει, πως αλλιως να εξομοιωσει την καμπινα; Μονο αν κανουμε το εμβολιο το καινουργιο και εξομοιωνει απευθειας στον εγκεφαλο μας το τι ακουμε ? διαφορετικα θα συνεχισει να εξομοιωνει οτι ακουει το μικροφωνο.

 Το συστημα ακροασης σε καθε περιπτωση ειναι το βασικο για την αισθηση που παιρνουμε.

 Θυμαμαι πριν καμια 20αρια χρονια ειμαι σε ενα στουντιο, και ειχαν βγει τοτε τα arturia τα αναλογικα plug in, εγω ακομα ημουν σε φαση hardware ολε. Μιλαγα με τον τυπο λοιπον, και του ελεγα τις παπαρδελες μου, οτι νταξ ναουμε ξερω γω, ξερω γω ενταξ, σιγα τα ωα να πουμε, και δε μπιστανε αυτα τα virtual και τετοια.

 Και γυριζει και μου κανει, "αν δεν το βαλεις στα θηρια να μπιστηξει δεν μπισταει τιποτα", και βαζει καπακι εκει το εικονικο το moog modular σε κατι main monitors θηρια που ειχε, τα τσιτωνει, και μου φυγαν τα σφραγισματα, λες και ηρθε το black hawk απο πανω μου στο μισο μετρο, και εσκαγαν οι αρβυλες απο τη delta force που κατεβαινε το σκοινι στο κεφαλι μου.

 Θα μου πεις τωρα " και αν εβαζες το κανονικο;" Τι να σου πω, δεν ξερω, ρωτα τους ELP, παντως αυτα τα "δεν μπισταει το ΠΣΗΦΙΟ" απο τοτε μου κοπηκαν μαχαιρι.

 
 Η modeling φαση εξ ορισμου το μικροφωνιασμενο ενισχυτη θα εξομοιωσει, πως αλλιως να εξομοιωσει την καμπινα; Μονο αν κανουμε το εμβολιο το καινουργιο και εξομοιωνει απευθειας στον εγκεφαλο μας το τι ακουμε ? διαφορετικα θα συνεχισει να εξομοιωνει οτι ακουει το μικροφωνο.


Χμμμμ....

Η μοντελιν φάση (αναλόγως και το ποιος το κάνει και πως) γίνεται component by component. Διαφορετικες εταιρείες, εχουν διαφορετικές τεχνικές, αυτή που προτιμω εγω τουλάχιστον το κάνει ακριβώς έτσι. Μια προσεγγιση λοιπον ειναι να παρεις τα σχηματικά (ενισχυτή, εφε κοκ) και εφόσον εχεις αλγόριθμους με @@ και όχι @@ αλγόριθμους, είσαι in the ballpark and then some. Μετά ο αρχιερέας εχει τον φυσικο ενισχυτή διπλα διπλα και κάνει οτι adjustments χρειαζονται (βασικα στους αλγοριθμους συνηθως αλλά ποιος ξέρει). Και απο εκει ξεκινουν νωρις νωρις τα blindfold tests, οχι απο τους χρηστες και reviewers.

Αυτά για οτιδήποτε άλλο εκτός απο τις καμπίνες (IRs) και τα μικρόφωνα (κάποτε στην συγκεκριμένη εταιρεία, στην προηγουμενη γενιά όταν υπήρχε αυτή η επιλογη, και αυτά ουσιαστικα επιπρόσθετα IRs ηταν, και ακριβώς επειδή ηταν IR επανω σε IR, αλλαξε ρώτα πλευσης)

Φυσικά και μπορεις να χρησιμοποιήσεις ενισχυτή χωρίς καμπινα (και προφανως οποιοδήποτε εφέ επίσης χωρις ενισχυτή/καμπινα) αλλά προφανως θα ακουσtει σαν τό-σκα-το-σκα-το-σκα-το-σκα-το-σκα κοκ...actually αυτο μπορει να γινει και με φυσικο ενισχυτή με ακριβώς τα ιδια αισχρα αποτελέσματα (load με line out, attenuator με line out, θυμαμαι το ειχα δοκιμασει στον πλεξι μου με Sequis Motherload Elemental).

Ναι, για το τελικό αποτέλεσμα στα modellers γιατι ακριβώς για να μην ακουστει σαν το-σκα, θα πρέπει να βάλεις ένα IR (ή αντι για IR να βάλεις ένα ή δύο φίλτρα, κάπου έχω σημειωσεις και για αυτο, ενδιαφερουσα προσεγγιση, αρχαία θα έλεγα), αλλιως πάμε πάλι στις προηγουμενες παραγράφους. Αν και πάλι υπάρχει και η μεθοδος να βάλεις ενα τελειως flat IR ("TOTALLY FLAT" ονομάζεται, δεν μοντελοποιει τιποτα απολυτως, απλά ειναι λυση αν δεν θέλεις IR αλλα...πρεπει να χρησιμοποιήσεις IR, συνηθως το χρησιμοποιουν οταν θελουν να χρησιμοποιησουν μοντελιν προενισχυτή...ναι, ξερω, inception φάση, προενισχυτης που μοντελοποιεί προενισχυτή)...

Νεκκωνα, μείνε οπως εισαι ΛΑΙΜΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ...

 
 Ετσι οπως τα λες ειναι Freedom.

 Δε θα πρεπει να ξεχναμε οτι αυτη η διαφορα μικροφωνιασμενου εναντιον φυσικου, υπαρχει στον ιδιο ουσιαστικα βαθμο και οταν μικροφωνιαζουμε τον κανονικο ενισχυτη.

 Δηλαδη ωραια ειναι οταν μπιστας απλα τον ενισχυτη και τζαμαρεις, αλλα οταν ερθει η ωρα να τον γραψεις με το μικροφωνο παλι ασχολεισαι, και αυτο που ακους στο control room δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ακους διπλα στον τσιτωμενο ενισχυτη.

 
Γραφε εσυ Φρρρ τις αναλυσεις σου...

Κ να το διαβασει τωρα ο Νεκκωνας κ να σου πει:

"Κομπονεντ μπεησντ μοντελινγκ στα παντα, με προσοχη στη λεπτομερεια κ ατζαστμεντζ κ παει λεγοντας, αλλα το μονο σημειο που δε μπορει να γινει κομπονεντ μπεησντ μοντελοποιηση ειναι οι καμπινες....Αρα? το κοτσαρω σε τελικο κ καμπινα ή σε μια καμπινα ΦΡΡ ΦΡΡΡΡΡΡ "

Κ του παει το μαλλι 3 χιλιαρικα κ μετα ή θα του αρεσει με το ζορι ή θα κατεβει Αθηνα να σε κυνηγησει...

 
Α, η πλακα...

Ο μαγκας λοιπον της συγκεκριμένης εταιρείας (και ο φουστης δεν ειναι μονο προγραμματισταρας με απειρου μεγεθους κοχόνες, ειναι και μουσικος και έχει αυτάρες ελέφαντα), μοντελοποιει τον JVM...οχι μαζικης παραγωγής, τον ιδιο τον ενισχυτη του Satriani... του εστειλε τον ενισχυτή, τον μοντελοποιησε component-component μας τον εδωσε...

Ιδιοκτητες που τον ειχαν παραπονιοντουσαν (δεν εχω παιξει ποτε με αυτον τον ενισχυτη οποτε δεν εχω αποψη)...προφανως αυτοι ειχαν τον μαζικης παραγωγης...

Παιρνει λοιπον εναν μαζικης παραγωγης, τον μοντελοποιει, τον πεταει και αυτον σε ενα firmware και ολοι ηταν χαρουμενοι...αυτα για τον τροπο μοντελοποιησης...

Επισης θυμαμαι προσφατα ένα θρεντ περι προενισχυσης και τελικου σταδιου φυσικου ενισχυτη...ασχετο σε αυτη την συζητηση but still...ολα παιζουν ρόλο, αλλά μην υπερεκτιμάτε το τελικο στάδιο, αν κάποιος μποροσε να το ακουσει μονο του (βασικα μπορει, αν ο ενισχυτης εχει effects loop, ή σε non-master volume ενισχυτή καρφώσει κανένα master volume circuit, ναι ναι ναι ναι, το εχω κανει και αυτο) θα καταλάβει με την μια σε ποιο βαθμο και το ενα και το αλλο δινει τον χαρακτηρα του συγκεκριμενου ενισχυτη...

 
 Ετσι οπως τα λες ειναι Freedom.

 Δε θα πρεπει να ξεχναμε οτι αυτη η διαφορα μικροφωνιασμενου εναντιον φυσικου, υπαρχει στον ιδιο ουσιαστικα βαθμο και οταν μικροφωνιαζουμε τον κανονικο ενισχυτη.

 Δηλαδη ωραια ειναι οταν μπιστας απλα τον ενισχυτη και τζαμαρεις, αλλα οταν ερθει η ωρα να τον γραψεις με το μικροφωνο παλι ασχολεισαι, και αυτο που ακους στο control room δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ακους διπλα στον τσιτωμενο ενισχυτη.


Σε πάω...

Επειδή όταν ημουν λαμπακιας αυτό ήταν το κυνηγι που εκανα, αυτο που ακουω στον χωρο να ηχογραφηθει οσο πιο πιστα γινεται...την νιρβάνα μου την ειχα βρεί με κάτι φθηνα ribbon T.Bone (αυτι του Μικι Μάους assουμε)...100 ευρω μικροφωνα τότε...

Και αυτός ηταν ο βασικος λογος που δεν γουσταρα ποτε μα ποτέ τα δυναμικα του στυλ SM57 (ναι το ειχα και αυτο το ρημαδι, το πουλησα σε dt, οπως και τα Σενχάιζερ 609 και 906, το 906 εμεινε πολυ περισσοτερο αλλα ποτε ηχογραφηση μονο του)...αλλά επαιζα, άλλα ακουγόντουσαν...δεν θελω ρε φιλουοοοοος, εχω σκασει τα κερατα μου να φτιαξω την αλυσιδα μου μεχρι και την τελευταια λεπτομερεια, εχω χασει 500 χρονια σε δοκιμες κοκ εχω τον μαγικο μου ήχο και τελικα στο wav βγαινει κουκουρουκου...

 
Το μοντελερς εξομοιωνει τον ηχο που ακουει καποιος στο κοντρολ ρουμ να το πουμε ετσι.

Οχι τον ηχο που εχει ο ενισχυτης στο οποιο δωματιο βρισκεται.

(μη μου πει καποιος πως ο ηχος στο κοντρολ ρουμ ειναι με 2 close mics κ ενα room μεσα απο neve. Κανε το ιδιο κ με το μοντελερ γινεται)

Πηγαινε γραψε στο στουντιο κ αν ξενερωσεις ή πηγαινε στο δωματιακι με headphones ν'ακους τον ενισχυτη ή... παρε μοντελερ να συνηθισεις ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γραφε εσυ Φρρρ τις αναλυσεις σου...

Κ να το διαβασει τωρα ο Νεκκωνας κ να σου πει:

"Κομπονεντ μπεησντ μοντελινγκ στα παντα, με προσοχη στη λεπτομερεια κ ατζαστμεντζ κ παει λεγοντας, αλλα το μονο σημειο που δε μπορει να γινει κομπονεντ μπεησντ μοντελοποιηση ειναι οι καμπινες....Αρα? το κοτσαρω σε τελικο κ καμπινα ή σε μια καμπινα ΦΡΡ ΦΡΡΡΡΡΡ "

Κ του παει το μαλλι 3 χιλιαρικα κ μετα ή θα του αρεσει με το ζορι ή θα κατεβει Αθηνα να σε κυνηγησει...


Βρε μαζι σου και οσο δεν σε ενδιαφερει η ηχογραφηση ειναι και η πιο ευκολη λυση, ειλικρινα.

Αλλά αν σε ενδιαφερει η ηχογραγηση τι θα κανεις?

Θα μικροφωνιάσεις την καμπινα και θα κανεις παλι κυκλους οπως ανεφερε ο @manosx ?

Γιατι αν απλά πας να γράψεις ψηφιακα (USB, ή outs σε αλλη καρτα ήχου για καποιον λογο) παλι αυτο που ακους δεν θα ειναι το ιδιο με αυτο που ηχογραφεις.

Η λυση εκει είναι εξτρα χρονος, στο τελος της αλυσιδας χωριζεις 2 outputs. Το ενα θα πηγαινει στον τελικο και θα ειναι αυτο που θα ακους οταν παιζεις. Το αλλο θα το ρυθμισεις με το αυτάκι σου να ματσαρει αυτο που ακους οταν παιζεις με τον ενισχυτη, αλλα θα πηγαινει καρφι USB ή εξοδο σε αλλη καρτα ηχου.

Γινεται, αλλά διπλος κοπος. Γινεται παντως. Οπως μπορεις να βγάλεις (αναλογως το μοντελο) και αλλα 2 ανεξαρτητα outputs με τελειως διαφορετικο ηχο για το FOH ή για οτι αλλο θελεις. Και ξεχωριστο για ακουστικα αν θελεις, γιατι και εκει θα πρεπει να το ρυθμισεις διαφορετικα για να το ευχαριστιέσαι και να μην ξενερώνεις.

Ευελιξια υπαρχει φοβερη, το θεμα ειναι το πως θα το προσεγγισεις το θεμα, ποσο χρονο και κοπο θα σου παρει.

Νέκκωνα, stay put ωρέ και μην κανεις τιποτα, μια χαρά εισαι λεμεεεεε...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βρε μαζι σου και οσο δεν σε ενδιαφερει η ηχογραφηση ειναι και η πιο ευκολη λυση, ειλικρινα.

Αλλά αν σε ενδιαφερει η ηχογραγηση τι θα κανεις?

Θα μικροφωνιάσεις την καμπινα και θα κανεις παλι κυκλους οπως ανεφερε ο @manosx ?

Γιατι αν απλά πας να γράψεις ψηφιακα (USB, ή outs σε αλλη καρτα ήχου για καποιον λογο) παλι αυτο που ακους δεν θα ειναι το ιδιο με αυτο που ηχογραφεις.

Η λυση εκει είναι εξτρα χρονος, στο τελος της αλυσιδας χωριζεις 2 outputs. Το ενα θα πηγαινει στον τελικο και θα ειναι αυτο που θα ακους οταν παιζεις. Το αλλο θα το ρυθμισεις με το αυτάκι σου να ματσαρει αυτο που ακους οταν παιζεις με τον ενισχυτη, αλλα θα πηγαινει καρφι USB ή εξοδο σε αλλη καρτα ηχου.

Γινεται, αλλά διπλος κοπος. Γινεται παντως. Οπως μπορεις να βγάλεις (αναλογως το μοντελο) και αλλα 2 ανεξαρτητα outputs με τελειως διαφορετικο ηχο για το FOH ή για οτι αλλο θελεις.

Ευελιξια υπαρχει φοβερη, το θεμα ειναι το πως θα το προσεγγισεις το θεμα, ποσο χρονο και κοπο θα σου παρει.
Εχω απαντησει πριν καν ρωτησεις Φρρρρ

 
Εχω απαντησει πριν καν ρωτησεις Φρρρρ


Δεν καταλαβες, απάντησα πριν καν απαντησεις, βασικά ποσταραμε ακριβώς την ιδια στιγμη...

Αυτη ειναι η δυναμη του μοντελιν assουμε, μπαινει βαθεια στους νευρώνες σου και εχεις αρνητικό latency της τάξης των -2 με -5ms...

Οπότε είσαι πάντα 2-5ms στο μελλον assούμε...

Ε?

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?

Στην επαιξα, κιαρατα! ?

Νεκκωνα, σταθερός εσύ, μην κάνεις ρούπι λεμε...

 
Νέκκωνα, stay put ωρέ και μην κανεις τιποτα, μια χαρά εισαι λεμεεεεε...
Έτσι φαίνεται. Δεν έχω καν απαιτήσεις. Ένα grab n go combo και παίζω σε χαμηλές εντάσεις κιόλας, ακόμα και ο Κατάνα ο 50άρης με καλύπτει σαν ένταση. Απλά μου αρέσει να χαϊδεύει το αυτί μου η λάμπα μωρέ, έχει πιο "body" ο ήχος, πιο thick νότες βγαίνουν από την κιθάρα μου. Από την άλλη, λες και κάνω λεφτά από τη μουσική. Το χόμπι μου κάνω. Κλαιν Μάιν. Όμως ακόμα και για το χόμπι, αξίζει να γίνει η κουβέντα 

 
Για μενα τα πραγματα ειναι απλα.

Για ηχογραφησεις ενα καλο μοντελερ σου λυνει τα χερια.

Αν θες ενα καθαρο ηχο κ τον εχεις βρει απο το σεταπ σου κ με ενα close micing σε νορμαλ εντασεις (ακομα κ στον ιδιο χωρο) καθαρισες.. κατσε στ'αυγα σου

Για λαηβ πλεον στο μεγαλυτερο ποσοστο των καταστασεων ενα μοντελερ ειναι προτιμοτερο.

Αυτα ειναι τεραστια συν για να τα αγνοησω.

Επισης αν ειχα σεταπ παραδοσιακου λαμπατου με πεταλια κ χωρο να τον (ψιλο)ανοιξω, το μοντελινγκ δεν το αναιρει αυτο.

Τωρα αν επαιζα αλλου ειδους λαηβ κ ειχα ηδη τον ηχο μου κ η μπαντα τον ηχο της αρα κ τον εξοπλισμο μου, ε θα ειχα κ την ανεση να τα εχω κ τα δυο.

Ασε που το μοντελερς μπορει να μου εδινε κ ιδεες για το πως να βελτιωσω κ τι να προσθεσω/αντικαταστησω στο σεταπ. Ασε που μπορει να εκανα υβριδικο σεταπ

Δεν υπαρχει για εμενα πραγματικο conflict of interest στους δυο κοσμους

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top