Who is a multifx unit for, really?

Γραφε εσυ Φρρρ τις αναλυσεις σου...

Κ να το διαβασει τωρα ο Νεκκωνας κ να σου πει:

"Κομπονεντ μπεησντ μοντελινγκ στα παντα, με προσοχη στη λεπτομερεια κ ατζαστμεντζ κ παει λεγοντας, αλλα το μονο σημειο που δε μπορει να γινει κομπονεντ μπεησντ μοντελοποιηση ειναι οι καμπινες....Αρα? το κοτσαρω σε τελικο κ καμπινα ή σε μια καμπινα ΦΡΡ ΦΡΡΡΡΡΡ "

Κ του παει το μαλλι 3 χιλιαρικα κ μετα ή θα του αρεσει με το ζορι ή θα κατεβει Αθηνα να σε κυνηγησει...


Ελα ρε συ, υπερβολες...

Ειχα σκασει τα κερατα μου τα τριφωρα να φερω απο αμερικη Scumbacks και οταν εκανα την μεταβαση δεν εχασα κουκουτσι assουμε...

Υπαρχει περιπτωση καποιος να μην βρει IR που να του κανει?

Ε μην τρελλαθουμε τώρα, αυτα τα μηχανηματα πλεον ερχονται με μερικες χιλιαδες IRs απο την μανα τους...

Απλά καλο θα ηταν να μην πεσει καποιος στην σκουληκοτρυπα των IRs γιατι δεν θα βγει ποτε.

Επισης υπαρχουν και απειρες ρυθμισεις οπότε αν κανεις audit και βρεις 2-3 που αρχικα να σου κανουν, απλά κανεις μερικες ρυθμισουλες (ή όσες θελεις, εχει πολυ βαθος ΑΝ θελεις) και παπαλα.

Προσωπικα εδω και χρονια παιζω μονο με ενα IR για τα παντα και τυχαίνει να ειναι και δωρεαν.

Νέκκωνα, as you were assούμε...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Απλά μου αρέσει να χαϊδεύει το αυτί μου η λάμπα μωρέ, έχει πιο "body" ο ήχος, πιο thick νότες βγαίνουν από την κιθάρα μου.


Οχι η δικιά μου εμπειρια...

Ολα ειναι θεμα ρυθμισεων (εκτος και αν το μοντελερ ειναι κάπως).

True story...

Εχω φορέσει Tone Zone S στην #1 μου τότε...επαιζα σπιτι, λεπτος, δεν μου αρεσε, ημουν ετοιμος να τον ξηλωσω...παω στο στουντιο, τον δοκιμαζουμε με τον "φυσικο" πλεξι, μενουμε και ο Μιτς και εγώ μαλακες...

Γυριζω σπιτι, ρυθμιζω οτι επρεπε να ρυθμισω, Bob's your uncle...προφανως επειδή εχω ενα και μοναδικο (kitchen sink) preset, αλλαξα μαγνητη αλλα αφησα τα παντα ως ειχαν...απο τοτε ο Tone Zone S ειναι ο αγαπημένος μου single coil size humbucker μαγνητης...και παιζω καθαρά ετσι? Παχυς παχυς και ωραιος (για μενα, υποκειμενικο)

Και για αυτό προσωπικά δεν θα ηθελα ποτε να εκλειψουν οι φυσικοι ενισχυτες...καποιες φορες με βοηθουν να διορθώσω τις μαλακιες μου στα μοντελερς...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν θες ενα καθαρο ηχο κ τον εχεις βρει απο το σεταπ σου κ με ενα close micing σε νορμαλ εντασεις (ακομα κ στον ιδιο χωρο) καθαρισες.. κατσε στ'αυγα σου


Κύλιε, κύλιε...

Εγώ που παιζω 99% καθαρά με μοντελιν, να το γυρισω σε λάμπα?

???

 
 Από την άλλη, λες και κάνω λεφτά από τη μουσική. 
Αυτο δεν παιζει κανεναν ρολο.

Τα μηχανηματα τα εχει οποιος εχει την καψα κ σκαει τα λεφτα.

Ειτε εχει πολλα λεφτα, ειτε λιγοτερα αλλα με μεγαλη καψα κ τ'ακουμπαει ολα εκει.

Ειτε παιζει καλα, ειτε οχι.

Ειτε βγαζει λεφτα απο τη μουσικη, ειτε απο ο,τιδηποτε αλλο

 
 Λογικο freedom να σου αρεσουν τα ribbon αν θες να εχεις πιο κοντα σε ηχο αυτο που ακους στο live room. Λογικο γιατι υποτιθεται οτι τα ribbon ειναι πιο κοντα σε λειτουργια στον τροπο που λειτουργει το αυτι, και οπως και να εχει ειναι σιγουρα πιο πιστα απο το δυναμικο.

 Ομως, και αυτο αφορα και τη γενικοτερη συζητηση περι μικροφωνιασματος, το κρισιμο ερωτημα ειναι "ΘΕΛΕΙΣ να γραψεις οσο πιο πιστα αυτο που ακους;"

 Κατα την ταπεινη μου γνωμη, και ΙΜΗΟ επισης ο λογος που ειναι τοσο διαδεδομενα τα δυναμικα, ειναι οτι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ να γραψεις αυτα που ακους.

 Διοτι ο Nekkon και ολοι μας γουσταρουμε να μπισταει ο μαρσαλ ο βρωμιαρης, διοτι τα αυτια μας ειναι κουλα, και τις μπασες και τις ψηλες της ψαλιδανε, και οταν μπισταει ο λουλας, ακους μπασες και ψηλες και δε μιλας.

 Οταν ομως ηχογραφεις, και οταν ερθει η ωρα να μπει κιθαρα στο κομματι, πιο ΑΧΡΗΣΤΕΣ συχνοτητες για την κιθαρα απο τις μπασες και τις υψηλες ΔΕΝ υπαρχουν.

 Κιθαρα= μεσαια. Τελεια.

 Και εκει ειναι που θελει την εμπειρια οταν εισαι πισω απο το γυαλι, διοτι αλλα τα αυτια του λαγου, και αλλο οταν πρεπει να σκεφτεσαι και να ακους με βαση ολη την ενορχηστρωση.

 Διοτι αν ακουσει κανεις τα stems απο μεγαλες παραγωγες, θα κουφαθει με το ποσο "κανονικες" ειναι οι κιθαρες ειδικα σε ογκο, το μπασο καθαριζει για εκει και δεν πα να εχεις 8x15 καμπινα για την τελε σου.

 Αρα να τους βρασω τους εντυπωσιακους ηχους, ΧΡΗΣΙΜΟΥΣ ηχους θελωμε και ας τρωγομεν πετρες. Και το 57αρι μπορει να μην εχει καμια εντυπωσιακη αποκριση, αλλα οτι συχνοτητες δινει ειναι χρησιμες, και δεν εχει και την ευαισθησια των ribbon οποτε μπορεις να το κολλησεις και στη γριλια ακομα και εγκληματιας να ειναι ο κιθαριστας, και εισαι μια χαρα.

 
 Ένα grab n go combo και παίζω σε χαμηλές εντάσεις κιόλας, ακόμα και ο Κατάνα ο 50άρης με καλύπτει σαν ένταση.


Το θέμα είναι τι σε καλύπτει σαν ένταση?

Ο ενισχυτής σου δεν μπορεί να παιχτεί σιγά?

Στην ίδια σιγανή ένταση, τι προτιμάς?

Τον Κατάνα ή τον δικό σου?

Θα ξαναπώ ότι νομίζω ότι στηρίζεσαι σε λάθος "αξιώματα" και κάνεις συλλογισμούς με βάση απλοποιήσεις που παραμορφώνουν την πραγματικότητα.

 
Αυτο δεν παιζει κανεναν ρολο.

Τα μηχανηματα τα εχει οποιος εχει την καψα κ σκαει τα λεφτα.

Ειτε εχει πολλα λεφτα, ειτε λιγοτερα αλλα με μεγαλη καψα κ τ'ακουμπαει ολα εκει.

Ειτε παιζει καλα, ειτε οχι.

Ειτε βγαζει λεφτα απο τη μουσικη, ειτε απο ο,τιδηποτε αλλο


Ειναι πιο απλα τα πραγματα.

Σκασε τα μια φορα, κρατα το για 5-10 χρονια.

Απο το να τρωγεσαι και να αγοραζεις ενισχυτες και παλι ενισχυτες, καμπινες, μεγαφωνα, μικροφωνα, πεταλια επι πεταλιών κοκ...

Εφαρμοσμενα μαθηματικα λεμε...been there, done that, παπαλα.

Αν μη τι αλλο, αυτα ειναι το τελος του GAS.

True story...

Το τρεχον μοντελερ, εκτος και αν κλασει πατάτες και δεν μπορει να επισκευαστει, θα μεινει τουλάχιστον για αλλα 8 χρονια, οπως και το προηγουμενο (9 συνολικα).

Οπότε ας κανει καποιος τον υπολογισμο και το παιρνει απο εκει.

 
Κύλιε, κύλιε...

Εγώ που παιζω 99% καθαρά με μοντελιν, να το γυρισω σε λάμπα?

???
Εσυ τα Μαρσαλ κεφαλια που ειχες πριν παρεις αξ εφεξ για καθαρα στο σαλονι τα ειχες παρει? ?

 
Εσυ τα Μαρσαλ κεφαλια που ειχες πριν παρεις αξ εφεξ για καθαρα στο σαλονι τα ειχες παρει? ?


Και για καθαρα και για βρωμικα παρακαλω, σε οποιαδηποτε ενταση.

Ριξε μια ματια στο site μου και θα καταλαβεις...

(hint: custom made isolation box σχεδιασμένο απο εμένα, διπλα τοιχωματα, γεμισμένο με αμμο, βασεις για 2 μικροφωνα).

Καθαρα επαιζε και σε εντασεις τηλεορασης με απιστευτη γλυκα αλλα σε τετοιες εντασεις ηχογραφηση δεν επαιζε (μη μονωμενος χωρος, ενα λεωφορειο να περναγε ή κανας παπακιας με καμια σεμπριν, λε καταστγοφ)*

Και δεν ηταν στο σαλόνι μικρέ μου Θρασύδα...στο υπνοδωματιο ήταν...να τα λεμε και αυτά ετσΕ? ?

*για μικροφωνιασμα της καμπινας, οχι για το isolation box προφανως.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σκασε τα μια φορα, κρατα το για 5-10 χρονια.
???........?

Απο το να τρωγεσαι και να αγοραζεις ενισχυτες και παλι ενισχυτες, καμπινες, μεγαφωνα, μικροφωνα, πεταλια επι πεταλιών κοκ...
???.....?

Εφαρμοσμενα μαθηματικα λεμε...been there, done that, παπαλα.
Ειμαι υπερ της ανοιχτομυαλης προσεγγισης κ ενω συμφωνουμε εχω να πω το εξης

ΓΙΟΥ'Β been there, ΓΙΟΥ'Β done that

Ηβεν ηφ δερς ονλυ 0,1% δατ αρ νοτ γιου εντ δη αδερ γουεη γουορξ μπετερ φορ δεμ

 
Ειμαι υπερ της ανοιχτομυαλης προσεγγισης κ ενω συμφωνουμε εχω να πω το εξης

ΓΙΟΥ'Β been there, ΓΙΟΥ'Β done that

Ηβεν ηφ δερς ονλυ 0,1% δατ αρ νοτ γιου εντ δη αδερ γουεη γουορξ μπετερ φορ δεμ


Αγορινο, μιλας με γνησιο αντιφλουέτζα.

Γουατ εβα φλόουτς γιουρ μπόουτ assούμε...

Αν ημουν κολλημένος θα σας τα ειχα πρηξει τα ουμπαλα.

Στο φιναλε, εργαλεια ειναι, το καλυτερο είναι αυτό που σου κάνει την δουλειά.

Το ποιο θα είναι αυτό είναι ηρελεβαντ...

ΥΓ: εξαιρεση τα μαδέρια με τα τρία saddles και την γεφυρα για καπνιστές assούμε. Να τα λέμε και αυτά.

 
Το θέμα είναι τι σε καλύπτει σαν ένταση?

Ο ενισχυτής σου δεν μπορεί να παιχτεί σιγά?

Στην ίδια σιγανή ένταση, τι προτιμάς?

Τον Κατάνα ή τον δικό σου?

Θα ξαναπώ ότι νομίζω ότι στηρίζεσαι σε λάθος "αξιώματα" και κάνεις συλλογισμούς με βάση απλοποιήσεις που παραμορφώνουν την πραγματικότητα.
Έχω Bassbreaker και Κατάνα. Bassbreaker προτιμώ ακόμα κ αν ακούω τις χορδές της ηλεκτρικής παραπάνω απ' τον ενισχυτή. Αλλά μ αρέσει κ ο Κατάνα. Λιγότερο, αλλά does the job. Με λίγο τρίξιμο καμπίνας ασούμε ?

Κιθαρα= μεσαια. Τελεια.
Bro just killed my Gretsch ?

 
Έχω Bassbreaker και Κατάνα. Bassbreaker προτιμώ ακόμα κ αν ακούω τις χορδές της ηλεκτρικής παραπάνω απ' τον ενισχυτή. Αλλά μ αρέσει κ ο Κατάνα. Λιγότερο, αλλά does the job.


Βλέπεις τι σου λέω?

Τον Κατάνα γιατί τον χρειάζεσαι?

 
Bro just killed my Gretsch ?


Manosx, δε Γκρέτς κίλα...

Μου αρέσει!

Mods, δώστε το ανάλογο budge στον Μανουσο που σκότωσε τον αρχαϊκο Γκρετσοδράκο assούμε...

Τον Κατάνα γιατί τον χρειάζεσαι?


Για να ακουμπαει επάνω τον Bassbreaker? ?

 
Bro just killed my Gretsch ?


Για να έχεις Γκρετς πρέπει να είσαι κάπως έτσι λέμε.

teddy-boys.jpg


 
Βλέπεις τι σου λέω?

Τον Κατάνα γιατί τον χρειάζεσαι?
Γιατί τον έχω κ για practice, δεν έχει λάμπες με ημερομηνία λήξης. Επίσης 11 κιλά είναι πιο εύκολος στη μεταφορά (αν κ ο άλλος 20 κιλά, εύκολο τον λέω). Κυρίως όμως βολεύει σε φάση πρόβα στο ένα δωμάτιο, μαζεύουμε πάμε στο δίπλα να παίξουμε, δε χρειάζεται να περιμένω να κρυώσουν οι λάμπες κ να ξαναζεσταθουν. Επίσης, γι'αυτό που παίζω θέλω κυρίως 2 ήχους. Καθαρό με reverb, και στο σόλο clean boost και (σπάνια) λίγο delay. Ακριβώς ότι δίνει ο Κατάνα δηλαδή, οπότε κουβαλάω μόνο ένα footswitch. Με τον Fender πάλι footswitch χρησιμοποιώ μόνο, αλλά εκεί χρησιμοποιώ ως boost το δεύτερο κανάλι σε low gain settings. Και στο στούντιο τον Fender με καλό reverb πετάλι γιατί το μανίσιο είναι λίγο μάπα 

 
Έχω σκεφτεί αρκετές φορές να πάρω multi-fx για το σπίτι, όπως ακριβώς το περιγράφεις στο (3). Δε νομίζω να πάω να παίξω ποτέ live με κάτι τέτοιο μιας και δεν είμαι κιθαρίστας, αλλά για να έχω (σχεδόν) ότι ήχο θέλω, χωρίς latency και software περιορισμούς, μου φαίνεται ό,τι καλύτερο.

Τείνει να μου αρέσει περισσότερο το Quad Cortex. Ακριβούσικο, αλλά νομίζω το παίρνεις και τέλος, δε χρειάζεσαι τίποτα άλλο.

 
γι'αυτό που παίζω θέλω κυρίως 2 ήχους. Καθαρό με reverb, και στο σόλο clean boost και (σπάνια) λίγο delay.


Και ψάχνεσαι για πολυεφφέ?

Κρίμα τα χρήματα βρε.

 
Και ψάχνεσαι για πολυεφφέ?

Κρίμα τα χρήματα βρε.
Η Boss GX-100 που έβλεπα είναι στα λεφτά μιας αξιοπρεπέστατης κιθάρας. Πιστεύω τελικά ότι την κιθάρα θα την γουστάρω περισσότερο 

 
@Freedom 

με ειπες αγορινο? ?

Παμε εξω ρε...

Το I've been there σχολιασα πως φαινεται γραμμενο.

Για καποιους δε χρειαζεται ουτε καν το I've been there. Χρειαζεται πρωτα το να γινει ξεκαθαρο το ποιο ειναι το there κ μετα να ψαξουν λυσεις για το πως θα κινηθουν προς τα εκει. Αλλοι εχουν βρει λυσεις που μπορει να φανταζουν overkill, αλλα αν μπορουν να τις φχαριστηθουν, οπως ειπες κ εσυ

Γουατ εβα φλόουτς γιουρ μπόουτ assούμε...

Στο φιναλε, εργαλεια ειναι, το καλυτερο είναι αυτό που σου κάνει την δουλειά.

Το ποιο θα είναι αυτό είναι ηρελεβαντ...



Η Boss GX-100 που έβλεπα είναι στα λεφτά μιας αξιοπρεπέστατης κιθάρας. Πιστεύω τελικά ότι την κιθάρα θα την γουστάρω περισσότερο 
Λογικο, απο τη στιγμη που γουσταρεις τελε κ Γκρετς ολες θα σ'αρεσουνε ?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top