- Μηνύματα
- 2,135
- Πόντοι
- 48
καλοπροαιρετο "πειραγμα":
"odis θελω να το μαθω. μπορεις να μου το γραψεις σε μια δηλωση του νομου 105 και να μου το στειλεις αντικαταβολη?" ;D ;D ;D ;D (με γνησιο της υπογραφης ομως , που ισχυει για ενα εξαμηνο διοτι μετα δεν θα εχω δικαιοδοσια να το εκτελω στα μπουζουκια) ;D ;D ;D
σοβαρα τωρα.
οταν πρωτοαρχισα να κανω μαθημα ηρθα αντιμετωπος πρωτα με τον εαυτο μου και μετα με το παιδι που με κοιταγε στα ματια σαν ξερο σφουγγαρι να ρουφηξει αμεσως οτιδηποτε ακουσει η δει.
πιστευω οτι σε αρχαριους την αποκλειστικη ευθυνη εχει ο δασκαλος.πρεπει να κανει αντικειμενικο μαθημα χωρις να βαζει μεσα προσωπικα του στοιχεια.δεν πρεπει να βλεπει τον μαθητη σαν μελλοντικο του βελτιωμενο αντιγραφο.
στους πιο προχωρημενους μαθητες νομιζω πως πρεπει να δοθουν διαφορα ερεθισματα , με εμφαση ομως στο δικο τους προσωπικο στυλ που πρεπει να "χτισουν". πρεπει να τους εμφυτεψει ο δασκαλος στο μυαλο οτι ο ιδιος δεν ειναι τελειος και η να παραπεμψει σε παραδειγματα διαφορων εκτελεσεων του μουσικου στυλ που ενδιαφερει τον μαθητη , η να προσπαθησει να του "ανοιξει" οριζοντα για το πως θα αξιοποιησει πιο σωστα και ευρηματικα οτι εχει μαθει μεχρι τωρα.
και η δυο εχουν μεριδιο ευθυνης αλλα κυριως ο δασκαλος που ειναι και ο καθοδηγητης.
αυτα απο προσωπικη πειρα 13 ετων διδασκαλιας.
"odis θελω να το μαθω. μπορεις να μου το γραψεις σε μια δηλωση του νομου 105 και να μου το στειλεις αντικαταβολη?" ;D ;D ;D ;D (με γνησιο της υπογραφης ομως , που ισχυει για ενα εξαμηνο διοτι μετα δεν θα εχω δικαιοδοσια να το εκτελω στα μπουζουκια) ;D ;D ;D
σοβαρα τωρα.
οταν πρωτοαρχισα να κανω μαθημα ηρθα αντιμετωπος πρωτα με τον εαυτο μου και μετα με το παιδι που με κοιταγε στα ματια σαν ξερο σφουγγαρι να ρουφηξει αμεσως οτιδηποτε ακουσει η δει.
πιστευω οτι σε αρχαριους την αποκλειστικη ευθυνη εχει ο δασκαλος.πρεπει να κανει αντικειμενικο μαθημα χωρις να βαζει μεσα προσωπικα του στοιχεια.δεν πρεπει να βλεπει τον μαθητη σαν μελλοντικο του βελτιωμενο αντιγραφο.
στους πιο προχωρημενους μαθητες νομιζω πως πρεπει να δοθουν διαφορα ερεθισματα , με εμφαση ομως στο δικο τους προσωπικο στυλ που πρεπει να "χτισουν". πρεπει να τους εμφυτεψει ο δασκαλος στο μυαλο οτι ο ιδιος δεν ειναι τελειος και η να παραπεμψει σε παραδειγματα διαφορων εκτελεσεων του μουσικου στυλ που ενδιαφερει τον μαθητη , η να προσπαθησει να του "ανοιξει" οριζοντα για το πως θα αξιοποιησει πιο σωστα και ευρηματικα οτι εχει μαθει μεχρι τωρα.
και η δυο εχουν μεριδιο ευθυνης αλλα κυριως ο δασκαλος που ειναι και ο καθοδηγητης.
αυτα απο προσωπικη πειρα 13 ετων διδασκαλιας.