Συμφωνω μαζι σου γι'αυτο κι εχω κολλησει ενω ψηνομουν πολυ για Φακανα. Ειναι μεγαλο ρισκο να ξεκινησω και να δω οτι ειναι τελειως χυμα και δεν εχει μεθοδο και προγραμμα.pipityri είπε:Οταν πηγαίνουμε σε έναν δάσκαλο με σκοπό να του δώσουμε τα με κόπο κερδισμένα λεφτάκια μας για μας μάθει να παίζουμε, οφείλει να μας απαντήσει με την μεγαλύτερη δυνατή σαφήνεια πώς σκοπεύει να το κάνει αυτό, πως θα μας βοηθήσει με την τεχνική μας, πως παρουσιάζει το μελωδικό/αρμονικό/ρυθμικό υλικό του ιδιώματος που μας ενδιαφέρει, πως οργανώνει την διδασκαλία του ρεπερτορίου κλπ. Παπαριές του τύπου "οι ύλες είναι βλακείες" δεν ακούγονται ως παπαριές όταν έχεις μάθει πλέον αυτές τις "βλακείες" κι έχεις πάει να σου κάνει μάθημα ο Keith Jarrett.
Δεν μπορω να ξερω τι εννοουσε αφου δε μου το διευκρινισε... Αυτο που μου ειπε κατα λεξη μονο οταν τον ρωτησα να μου αναλυσει τι θα καναμε το πρωτο ετος μου ειπε "εγω δεν εχω υλη και θεωρω βλακειες τις υλες".pagou είπε:καθε υλη ειναι μη υλη, αφου αναιρει τις αλλες, αφου λοιπον αποκλειται να μην εχει υλη αλλιως δεν θα γινοταν μαθημα, μηπως εννοει οτι εχει το δικο τουυ εξατομικευμενο μαθημα αναλογα το μαθητη;
Είναι πιθανόν να πρόκειται για ατυχή έκφραση, ίσως πάλι να εννοεί πως δεν πιστεύει στο χρονοδιαγράμματα του τύπου...τον πρώτο χρόνο θα κάνουμε αυτό, τον δεύτερο εκείνο κλπ,pagou είπε:κανε ενα κοπο και ρωτα τον, κανε μια συζητηση παλι.
Ακριβώς. Αν μου έλεγαν εμένα κάτι τέτοιο θα έψαχνα αλλού.Nikolas είπε:Τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω, αλλά το "η ύλη είναι βλακείες" είναι χοντρό να βγαίνει από οποιονδήποτε δάσκαλο. Αν μη τι άλλο δείχνει ότι δεν υπάρχει δομή στα μαθήματά του και ότι δεν έχει ιδέα από παιδαγωγικές μεθόδους...