Τζαζ πιανο που;;;

harry86

Νέο μέλος
Μηνύματα
23
Πόντοι
1
Γεια σας κι απο μενα και καλως σας βρηκα. Παιζω χρονια αρμονιο αλλα θελω να ξεκινησω τζαζ πιανο. Σκεφτομαι για φακανα. Εσεις τι λετε; Ευχαριστω

 
Καλώς όρισες. Στο ωδείο που αναφέρεις κάνει μάθημα ο Τσουρέλης. Φαντάζομαι πως μπορείς να πας μέχρι εκεί και να κάνεις κάποιο δοκιμαστικό μάθημα. Επίσης πολύ καλός είναι και ο Κατσάνος, ήταν κι αυτός εκεί παλιά. Δεν νομίζω πως είναι πια, σίγουρα θα είναι κάπου όμως.

 
Εχω ηδη κλεισει για δοκιμαστικο για αυριο. Ειναι ο Τσουρελης και ο Γιαννης Παπαδοπουλος στο Φακανα, δεν ξερω αυριο με ποιον θα ειμαι εγω...

Απλα περα απο τους πολυ καλους μουσικους που εχει με ενδιαφερει να κανει δουλεια το ωδειο, να εχει συγκεκριμενο προγραμμα κλπ. Εσεις λετε οτι αν παω στο Φακανα θα ειμαι οκ;

 
Ο Γιαννης ο Παπαδοπουλος που ειναι στο Φακανα ειναι απο τους καλυτερους πιανιστες της γεννιας του , τον αλλο δασκαλο δεν τον ξερω , ωστοσο ο Φακανας σαν ωδειο εχει τη φημη του φαρμακειου και εκτος απο πολυ υψηλα διδακτρα αλλα και εγγραφη (95 ευρω απο οτι ξερω ) και εξεταστρα εχει γενικα μια ταση να βγαλει απο τη μυγα ξιγκι .

Πολυ καλη περιπτωση ειναι το Athenaum ειναι λιγο φθηνοτερα νομιζω απο Φακανα αλλα το τζαζ τμημα του ειναι πολυ ενεργο με πολλα events , lives , jams κτλ , ειναι πολυ καλο ωδειο συν του οτι διδασκει ο Σπυρος ο Μανεσης για μενα ο καλυτερος jazz πιανιστας στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη .

Καλη περιπτωση πιο οικονομικη αλλα εξισου καλη το ωδειο μουσικη πραξη στο κουκακι οπου και εκει διδασκει ο Μανεσης ,

ελπιζω να βοηθησα

 
Βοηθησες πολυ φιλε μου σ'ευχαριστω πολυ. Σε αυτα τα ωδεια που ειπες πιστευω να μπαινεις και σε μπαντα με αλλους μαθητες γιατι ειναι κατι που με ενδιαφερει και αυτο γινεται στο Φακανα...

 
Γεια σας και παλι. Απλα θα ηθελα να πληροφορησω οτι πηγα στο Φακανα και στο Athenaum να ρωτησω και προς μεγαλη μου εκπληξη ο Φακανας ειναι φθηνοτερος, γενικα θεωρω πολυ νορμαλ τα διδακτρα του γι'αυτα που σου προσφερει... Πραγματι η εγγραφη και τα εξεταστρα ειναι ακριβα (95 ευρω) αλλα φαινεται πολυ οργανωμενο ωδειο. Απλα, κι εδω θα ηθελα τη βοηθεια σας, ο καθηγητης που μιλησα ηταν λιγο χυμα σε ολα, ουτε υλη μου ειπε εχει ουτε τιποτα. Ουτε μου ειπε τι θα κανουμε αν ξεκινησουμε απλα μιλαγαμε γενικα για τη μουσικη και τη τζαζ. Το θεμα λοιπον ειναι οτι αν μπορω να εμπιστευτω εναν μικρο σε ηλικια καθηγητη (καταλαβατε για ποιον λεω) και ενα στυλ χυμα στη διδασκαλια του ή και μονο οτι ειναι στο Φακανα σημαινει οτι θα ειναι μια χαρα και με μεθοδο και προγραμμα σε αυτα που θα μου κανει; Προβληματιζομαι πολυ πραγματικα, δεν ξερω τι να κανω....

Τη Δευτερα θα ρωτησω και στη μουσικη πραξη.

 
Θα ήταν καλό να έχεις στο μυαλό σου το εξής...ένα ωδείο δεν είναι μόνο οι δάσκαλοι και το

πρόγραμμα του, είναι και οι συνάδελφοι σπουδαστές. Για να αποκομίσεις τα μέγιστα ειδικά από ομαδικά μαθήματα όπως είναι τα μουσικά εργαστήρια θα πρέπει στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή να είσαι τυχερός να πέσεις σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το σπορ όσο κι εσύ. Διαφορετικά πρόκειται για χαμένο χρόνο και πεταμένα λεφτά.

Δεν ξέρω για ποιόν δάσκαλο μιλάς. Τον Τσουρέλη τον είχα στο υποχρεωτικό πιάνο για δύο εξάμηνα, η ύλη που κάναμε ήταν πολύ συγκεκριμένη, οργανωμένη και μαζεμένη από διάφορες πηγές σε ένα τόμο.

 
μακραν η χειροτερη καθηγητρια στη σχολη  ειχε και τα περισσοτερα πτυχια (πολλα ομως) και πολυ βαρια προυπηρεσια στη γαλλια.

ε μαθημα δεν ηξερε να κανει, ακριβως γιατι δεν ηταν φιλικη και προσιτη προς τους μαθητες, οποτε ενας φιλικος καθηγητς για εμενα ειναι και καλυτερος, οσο για το νεαρο της ηλικιας του ... δεν τον θες για σκαβει, ουτε εχεις τοσες γνωσεις ωστε τα πτυχια του να μην σε καλυπτουν

 
Απ' την άλλη μεριά, ο μεγαλύτερος σε ηλικία καθηγητής ενδέχεται να έχει μεγαλύτερη εμπειρία.Κι όσο για το φιλικό του πράγματος, σωστά μιλάει ο φίλος από πάνω, αλλά όπως δεν τον θες για να σκάβει άλλο τόσο δεν τον θες για να πίνετε καφεδάκι και να λέτε τα γκομενικά σας. Δεν είναι καθόλου απίθανο να έχεις απέναντι σου κάποιον που να σου είναι, σε προσωπικό επίπεδο, αδιάφορος ή ακόμα και αντιπαθής αλλά να έχει βαθιά γνώση του αντικειμένου του, εκπληκτική  μεθοδολογία και σε τελική ανάλυση να σε διδάσκει καλά. Τελικά έχει να κάνει με το τι ζητάμε και τι μπορουμε να χειριστούμε κάθε δεδομένη στιγμή.

Σχετικά με τα πτυχία, είναι μεγάλη κουβέντα. Αλλά είναι ασφαλές συμπέρασμα το οτι κάποιος που έχει να παρουσιάσει κάτι τέτοιο-άσχετα με το ποιόν του ιδρύματος από το οποίο προέρχεται-έχει βάλει τον κώλο του κάτω, έχει ακολουθήσει κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα και έχει αντεπεξέλθει με κάποια επιτυχία σε συγκεκριμένες απαιτήσεις. Οσο πιο heavy είναι το ίδρυμα, τόσο πιο heavy είναι και το χαρτί, προφανώς. Ολα τα παραπάνω σημαίνουν πως αυτός ο κάποιος είναι γνώστης του οργάνου, στυλ κλπ, δεν σημαίνουν κατ ανάγκη πως είναι και καλός δάσκαλος.

Κλείνοντας, να πω πως μου φαίνεται δύσκολο να αποφύγει κανείς το γύρω γύρω σε δίαφορα ωδεία και δασκάλους μέχρι να βρει κάτι που θα του κανει κουκου. Πιθανότατα  είναι και απαραίτητο ώστε οι απαιτήσεις μας να προσαρμόζονται στην, όχι πάντα ρόδινη, πραγματικότητα. ;)

 
Παιδια ευχαριστω για τη βοηθεια. Δεν κολλαω καθολου στα πτυχια, αυτο που με εχει κανει να κολλαω ειναι οτι μου ειπε ξεκαθαρα οτι δεν εχει υλη και μαλιστα θεωρει βλακειες τις υλες κλπ. Με λιγα λογια τον ειδα πολυ χυμα σε ολα, δε μου ειπε καθολου οτι "θα κανουμε αυτο μαζι" μου μιλαγε παρα πολυ γενικα για τη μουσικη και τον αυτοσχεδιασμο. Ενιωθα λες και ημουν με ενα φιλαρακι (ειναι πολυ ωραιος και οκ τυπος) και μιλαγαμε για τη μουσικη και το πιανο. Αυτο ειναι που με απασχολει κυριως... Με λιγα λογια φοβαμαι μηπως δεν εχει μεθοδο και δεν προχωρησω, απο την αλλη μπορει να κανω και λαθος και να εννοουσε οτι γενικα δεν θα κολλησουμε στην υλη..δεν ξερω.

Για το αλλο που μου ειπε ο φιλος παραπανω για τα ομαδικα εχει σαφως δικιο αλλα ειναι κατι που δε μπορω να το ξερω τωρα, μονο οταν γραφτω και ξεκινησω σε καποιο ωδειο.

Και φυσικα δε μιλαω για τον Τσουρελη αλλα για τον 2ο καθηγητη πιανου στον Φακανα.

 
Οταν πηγαίνουμε σε έναν δάσκαλο με σκοπό να του δώσουμε τα με κόπο κερδισμένα λεφτάκια μας για μας μάθει να παίζουμε, οφείλει να μας απαντήσει με την μεγαλύτερη δυνατή σαφήνεια πώς σκοπεύει να το κάνει αυτό, πως θα μας βοηθήσει με την τεχνική μας, πως παρουσιάζει το μελωδικό/αρμονικό/ρυθμικό υλικό του ιδιώματος που μας ενδιαφέρει, πως οργανώνει την διδασκαλία του ρεπερτορίου κλπ. Παπαριές του τύπου "οι ύλες είναι βλακείες" δεν ακούγονται ως παπαριές όταν έχεις μάθει πλέον αυτές τις "βλακείες" κι έχεις πάει να σου κάνει μάθημα ο Keith Jarrett.

 
καθε υλη ειναι μη υλη, αφου αναιρει τις αλλες, αφου λοιπον αποκλειται να μην εχει υλη αλλιως δεν θα γινοταν μαθημα, μηπως εννοει οτι εχει το δικο τουυ εξατομικευμενο μαθημα αναλογα το μαθητη;

 
pipityri είπε:
Οταν πηγαίνουμε σε έναν δάσκαλο με σκοπό να του δώσουμε τα με κόπο κερδισμένα λεφτάκια μας για μας μάθει να παίζουμε, οφείλει να μας απαντήσει με την μεγαλύτερη δυνατή σαφήνεια πώς σκοπεύει να το κάνει αυτό, πως θα μας βοηθήσει με την τεχνική μας, πως παρουσιάζει το μελωδικό/αρμονικό/ρυθμικό υλικό του ιδιώματος που μας ενδιαφέρει, πως οργανώνει την διδασκαλία του ρεπερτορίου κλπ. Παπαριές του τύπου "οι ύλες είναι βλακείες" δεν ακούγονται ως παπαριές όταν έχεις μάθει πλέον αυτές τις "βλακείες" κι έχεις πάει να σου κάνει μάθημα ο Keith Jarrett.
Συμφωνω μαζι σου γι'αυτο κι εχω κολλησει ενω ψηνομουν πολυ για Φακανα. Ειναι μεγαλο ρισκο να ξεκινησω και να δω οτι ειναι τελειως χυμα και δεν εχει μεθοδο και προγραμμα.

 
pagou είπε:
καθε υλη ειναι μη υλη, αφου αναιρει τις αλλες, αφου λοιπον αποκλειται να μην εχει υλη αλλιως δεν θα γινοταν μαθημα, μηπως εννοει οτι εχει το δικο τουυ εξατομικευμενο μαθημα αναλογα το μαθητη;
Δεν μπορω να ξερω τι εννοουσε αφου δε μου το διευκρινισε... Αυτο που μου ειπε κατα λεξη μονο οταν τον ρωτησα να μου αναλυσει τι θα καναμε το πρωτο ετος μου ειπε "εγω δεν εχω υλη και θεωρω βλακειες τις υλες".

Απο'κει και περα δεν ξερω τι εννοουσε με αυτο και δεν ξερω επισης τον τροπο της διδασκαλιας του, αυτο ηθελα να μαθω αλλα δε μου ειπε ποτε...

 
Ο OP είναι πολύ συγκεκριμένος σε αυτό που ζητάει. Θέλει να μάθει τζαζ πιάνο. Η ύλη είναι συγκεκριμένη, υπάρχουν πράγματα που πρέπει να μάθει κάποιος και η ενδεδειγμένη σειρά να το κάνει. Παρ΄όλα αυτά συμφωνώ με το

pagou είπε:
κανε ενα κοπο και ρωτα τον, κανε μια συζητηση παλι.
Είναι πιθανόν να πρόκειται για ατυχή έκφραση, ίσως πάλι να εννοεί πως δεν πιστεύει στο χρονοδιαγράμματα του τύπου...τον πρώτο χρόνο θα κάνουμε αυτό, τον δεύτερο εκείνο κλπ,

εννοώντας πως ο καθένας μας χρειάζεται τον χρόνο του. Μια διευκρίνηση δεν θα βλάψει.

 
Κοιτάξτε.

"ύλη" υπάρχει. Αλλιώς τι σκατά θα διδάσκει ο δάσκαλος;

Το πιθανότερο είναι πως αυτό που εννοεί είναι ότι δεν ακολουθεί κάποια συγκεκριμένη γνωστή σειρά, ή κάποια διαδεδομένη μέθοδο μάθησης, αλλά πάει πιο πολύ με το ένστικτο.

Τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω, αλλά το "η ύλη είναι βλακείες" είναι χοντρό να βγαίνει από οποιονδήποτε δάσκαλο. Αν μη τι άλλο δείχνει ότι δεν υπάρχει δομή στα μαθήματά του και ότι δεν έχει ιδέα από παιδαγωγικές μεθόδους... :(

 
Nikolas είπε:
Τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω, αλλά το "η ύλη είναι βλακείες" είναι χοντρό να βγαίνει από οποιονδήποτε δάσκαλο. Αν μη τι άλλο δείχνει ότι δεν υπάρχει δομή στα μαθήματά του και ότι δεν έχει ιδέα από παιδαγωγικές μεθόδους... :(
Ακριβώς. Αν μου έλεγαν εμένα κάτι τέτοιο θα έψαχνα αλλού.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top