- Μηνύματα
- 3,714
- Πόντοι
- 1,708
Ο Πικασο ειναι ενα εργο τεχνης που οπου υπαρχει (δηλαδη σε μουσεια κ συλλογες πολυεκατομμυριουχων) υπαρχει για να τον κοιταν, να τον θαυμαζουν, να τον μελεταν κλπ. Οχι για να τον χρησιμοποιουν-λειτουργουν.
Στη συγκεκριμενη περιπτωση κ περα απο τα προφανη (οτι ο Σουηδος ειναι καγκουρας κ εγωμανης) οι κιθαρες εχουν συγκεκριμενη χρηση. Κ παρ'οτι ειναι προκλητικος ο τροπος που τις πεταει χαμω - εχει παρατημενες φανταζομαι ουτε εχουν παθει τιποτα αλλα ανα πασα στιγμη πιανει οποια του καπνισει κ παιζει (ενταξει με τη Βαι δε νομιζω να πολυπαιζει...). Κ περα απ'το οτι κανει το κομματι του οπως παντα στην καμερα δε νομιζω να αλλαζει κ πολλα στο πως φερεται στα οργανα οταν δεν ειναι εκει ο φακος.
Τωρα σχετικα με τις scalloped ταστιερες, νομιζω πως ειναι θεμα καθαρα αισθητικης. Ισως περισσοτερο μας ξενιζει το γιατι σ'αυτα τα κομματια συγχρονης μουσικης ιστοριας να κανει αυτο το πραγμα, ισως να μας φαινεται παρα φυσιν, αλλα γι'αυτον δεν ειναι ετσι. Αυτος ετσι εκφραζεται κ μονο με τα οργανα ετσι μπορει να πει οσα θελει να πει.
Μαλλον περισσοτερο μας ενοχλει το οτι ειναι καραγκιοζακος, εγωμανης κ οτι αυτα που εχει να πει μας ειναι αδιαφορα κ δε τα θεωρουμε τεχνη (μιλαω γενικα τωρα κ οχι για μενα η συγκεκριμενα για καποιον) κ οτι αυτος ο τυπος για καποιον η για καποιους απο τους παραπανω λογους επιλεγει να εχει ετσι τις κιθαρες του. Αν το ειχε επιλεξει αυτο καποιος που θεωρειται αντικειμενικα (αν υπαρχει αυτο το πραγμα) ειλικρινης καλλιτεχνης (πχ. Beck, Hendrix)δε θα μας πειραζε τοσο, θα λεγαμε ολοι πως τα κανει αυτα για δημιουργικους μουσικα σκοπουςυ κ τελος θα ειχε αλλαξει εντελως ο τροπος που βλεπουμε τα scalloped οργανα κ θα τα δεχομασταν κι αυτα ως κατι κλασσικο κι οχι ως τερατουργημα ακομα κι αν ηταν η πρωτη τελε που ειχε φτιαχτει ποτε.
Παρεπιπτοντως σε μια στρατ του 54 αν θυμαμαι καλα που εχει κ γνωριζει κ ο ιδιος οτι την εχει περισσοτερο ως κατι το συλλεκτικο παρα για να παιζει δεν εχει σκαμμενα ταστα.. (οποτε την εχει στο πατωμα μαλλον απο καγκουρια)
Στη συγκεκριμενη περιπτωση κ περα απο τα προφανη (οτι ο Σουηδος ειναι καγκουρας κ εγωμανης) οι κιθαρες εχουν συγκεκριμενη χρηση. Κ παρ'οτι ειναι προκλητικος ο τροπος που τις πεταει χαμω - εχει παρατημενες φανταζομαι ουτε εχουν παθει τιποτα αλλα ανα πασα στιγμη πιανει οποια του καπνισει κ παιζει (ενταξει με τη Βαι δε νομιζω να πολυπαιζει...). Κ περα απ'το οτι κανει το κομματι του οπως παντα στην καμερα δε νομιζω να αλλαζει κ πολλα στο πως φερεται στα οργανα οταν δεν ειναι εκει ο φακος.
Τωρα σχετικα με τις scalloped ταστιερες, νομιζω πως ειναι θεμα καθαρα αισθητικης. Ισως περισσοτερο μας ξενιζει το γιατι σ'αυτα τα κομματια συγχρονης μουσικης ιστοριας να κανει αυτο το πραγμα, ισως να μας φαινεται παρα φυσιν, αλλα γι'αυτον δεν ειναι ετσι. Αυτος ετσι εκφραζεται κ μονο με τα οργανα ετσι μπορει να πει οσα θελει να πει.
Μαλλον περισσοτερο μας ενοχλει το οτι ειναι καραγκιοζακος, εγωμανης κ οτι αυτα που εχει να πει μας ειναι αδιαφορα κ δε τα θεωρουμε τεχνη (μιλαω γενικα τωρα κ οχι για μενα η συγκεκριμενα για καποιον) κ οτι αυτος ο τυπος για καποιον η για καποιους απο τους παραπανω λογους επιλεγει να εχει ετσι τις κιθαρες του. Αν το ειχε επιλεξει αυτο καποιος που θεωρειται αντικειμενικα (αν υπαρχει αυτο το πραγμα) ειλικρινης καλλιτεχνης (πχ. Beck, Hendrix)δε θα μας πειραζε τοσο, θα λεγαμε ολοι πως τα κανει αυτα για δημιουργικους μουσικα σκοπουςυ κ τελος θα ειχε αλλαξει εντελως ο τροπος που βλεπουμε τα scalloped οργανα κ θα τα δεχομασταν κι αυτα ως κατι κλασσικο κι οχι ως τερατουργημα ακομα κι αν ηταν η πρωτη τελε που ειχε φτιαχτει ποτε.
Παρεπιπτοντως σε μια στρατ του 54 αν θυμαμαι καλα που εχει κ γνωριζει κ ο ιδιος οτι την εχει περισσοτερο ως κατι το συλλεκτικο παρα για να παιζει δεν εχει σκαμμενα ταστα.. (οποτε την εχει στο πατωμα μαλλον απο καγκουρια)