Ο yngwie malmsteen είναι σρέντερ;

cyclops είπε:
Ας το πάρουμε απόφαση, στο νόιζ συμβαίνουν σε ακραίο βαθμό όσα βλέπουμε εκεί έξω:

Οπαδιλίκι εκεί έξω για το οτιδήποτε (από "Ολυμπιακός vs Παναθηναϊκός" μέχρι και "φέτα vs κασέρι" ;D ), γιατί να διαφέρει η κατάσταση εδώ μέσα δηλαδή;

Οπαδιλίκι κι εδώ: "Fender vs gibson", "επηρεάζουν τα κσύλα" vs "δεν επηρεάζουν τα κσύλα", αναλογικά synths vs digital synths, και ο κατάλογος συνεχίζεται. ;D
Ας το πάρουμε από την αρχή!

-Ολυμπιακός

-Φέτα

-Δε συγκρίνουμε Θεϊκές δημιουργίες

-Επηρεάζουν τόσο/όσο.

-Δεν ξέρω,δεν απαντώ!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Πέρα απ'την πλάκα έχεις δίκιο,αλλά έτσι είμαστε...Κι εγώ το βλέπω ότι είμαι κάφρος,το θεωρώ βλακεία,αλλά συνεχίζω να το κάνω.Θα μου πεις ''19 είσαι ακόμα.'',εγώ από όσα βλέπω εδώ όμως καταλαβαίνω ότι οι άντρες δε μεγαλώνουμε ποτέ! 8)

 
BillTrantos είπε:
Και με αυτό τι δηλαδή;Μειώνει θες να μας πεις την εξωφρενική μουσική αντίληψη που είχε ο Malmsteen από πολύ μικρή ηλικία,επειδή σε κάποιον άλλο -εξίσου μεγάλο- κιθαρίστα ήρθε η επιφοίτηση αργότερα; ;D

Δηλαδή ο Mozart που έγραφε συμφωνίες από τα 4 του ήταν κανονική περίπτωση συνθέτη; ::) ::)
Αυτο καταλαβες εσυ? αλλο πραγμα ειπα. Σε σχεση με αυτο που ειπες πιο πανω απαντησα, με την ιδια λογικη μπορει να πει ο Μοτσαρτ στον Μαλμστην "εσυ τι εκανες στα 4 σου?"
 
Ritchie77 είπε:
Αυτο καταλαβες εσυ? αλλο πραγμα ειπα. Σε σχεση με αυτο που ειπες πιο πανω απαντησα, με την ιδια λογικη μπορει να πει ο Μοτσαρτ στον Μαλμστην "εσυ τι εκανες στα 4 σου?"
Αν μπορούσε να πει κάτι τέτοιο,θα είχε βάση καθώς όντως ο ίδιος ήταν από τους πιο χαρισματικούς μουσικούς όλων των εποχών και αυτό αντικατοπτρίζεται στην υπερβολικά γρήγορη ωρίμανση του εγκεφάλου του.

Ένα παιδί που λύνει διαφορικές εξισώσεις από το δημοτικό είναι το ίδιο χαρισματικό με μένα και σένα;

 
cyclops είπε:
Κάτι λέει μια παροιμία για μια αλεπού που κάτι δεν έφτανε λέει ...κλπ κλπ κλπ. ::)
Αν με αυτο εννοεις πως δεν τον μπορουν γιατι ζηλευουν την τεχνικη του, ειμαι καθετα αντιθετος. Υπαρχουν και αλλοι λογοι περα απ'τη ζηλια/ κομπλεξ οπως αλλη αισθητικη, ακουσματα, διαθεση κτλ.

 
    Aλλη μια διαμαχη για τον Μαλστιν αυτή τη φορά με τιτό και όχι γυρισμα μέσα σε άσχετο θρεντ ,παει να γινει όντως το θέμα σαν τα ξυλα και το κατα πόσο επηρεάζουν

  Το θέμα ειναι ότι συμετέχουν πάλι τα ίδια άτομα με τις ίδιες απόψεις κτλ.

Ντάξει ρε μάγκες δεν κουραστήκατε να φαγώνεστε .Ειρήνη ημιν που λεει και ο Τζιζας.

    Χεσμένους σας εχει όλους ο Μαλστιν αν τον κραζεται ή τον έχετε αγιο.

Αυτός και καριέρα έκανε και φράγκα έβγαλε και μεγαλωσε και πηρε και λιγα κιλακια(που το κακο ,η μπακα ειναι αντρικο συμβολο)και να φανταστεις ότι δεν είναι καθόλου του γουστου μου αλλά τι να αποδείξω δηλ τωρα ότι δεν ξερει να παίζει .Να κι αν ξερει να και αν δεν ξερει.

Σου αρεσει τον ακους δεν σου αρεσει όχι και ελεος πια με το Μπιλι εχετε βρει το αδυνατο σημειο του και βαρατε αλυπητα όχι ότι αυτλος δεν τα θέλει τα θέλει και αυτος αλλά ενταξει χαλαρα ,μαστιν και μαστιν και να ηταν στο απογειο της καριερας του να πω ενταξει ο τυπος επαιζε στα φορτε του πριν 20 και χρονια και όπως και να το κανουμε δεν ειναι και rolling stones.Χαλαρα μαγκες χαλαρα .Αυτα με μια διαθεση χαβαλε δεν τα χωνω σε κανενα ετσι να πω και γω την μαλακια μου.

 
Johnny.T είπε:
Σου αρεσει τον ακους δεν σου αρεσει όχι και ελεος πια με το Μπιλι εχετε βρει το αδυνατο σημειο του και βαρατε αλυπητα όχι ότι αυτλος δεν τα θέλει τα θέλει και αυτος αλλά ενταξει χαλαρα ,μαστιν και μαστιν και να ηταν στο απογειο της καριερας του να πω ενταξει ο τυπος επαιζε στα φορτε του πριν 20 και χρονια και όπως και να το κανουμε δεν ειναι και rolling stones.Χαλαρα μαγκες χαλαρα .Αυτα με μια διαθεση χαβαλε δεν τα χωνω σε κανενα ετσι να πω και γω την μαλακια μου.
https://www.youtube.com/watch?v=XFwbg_AjUZ4

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Johnny.T είπε:
    Aλλη μια διαμαχη για τον Μαλστιν αυτή τη φορά με τιτό και όχι γυρισμα μέσα σε άσχετο θρεντ ,παει να γινει όντως το θέμα σαν τα ξυλα και το κατα πόσο επηρεάζουν

  Το θέμα ειναι ότι συμετέχουν πάλι τα ίδια άτομα με τις ίδιες απόψεις κτλ.

Ντάξει ρε μάγκες δεν κουραστήκατε να φαγώνεστε .Ειρήνη ημιν που λεει και ο Τζιζας.

    Χεσμένους σας εχει όλους ο Μαλστιν αν τον κραζεται ή τον έχετε αγιο.

Αυτός και καριέρα έκανε και φράγκα έβγαλε και μεγαλωσε και πηρε και λιγα κιλακια(που το κακο ,η μπακα ειναι αντρικο συμβολο)και να φανταστεις ότι δεν είναι καθόλου του γουστου μου αλλά τι να αποδείξω δηλ τωρα ότι δεν ξερει να παίζει .Να κι αν ξερει να και αν δεν ξερει.

Σου αρεσει τον ακους δεν σου αρεσει όχι και ελεος πια με το Μπιλι εχετε βρει το αδυνατο σημειο του και βαρατε αλυπητα όχι ότι αυτλος δεν τα θέλει τα θέλει και αυτος αλλά ενταξει χαλαρα ,μαστιν και μαστιν και να ηταν στο απογειο της καριερας του να πω ενταξει ο τυπος επαιζε στα φορτε του πριν 20 και χρονια και όπως και να το κανουμε δεν ειναι και rolling stones.Χαλαρα μαγκες χαλαρα .Αυτα με μια διαθεση χαβαλε δεν τα χωνω σε κανενα ετσι να πω και γω την μαλακια μου.
ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ κρυφοσκυλα!!!!χεχεχε

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Ο Μαλμστιν αντεγραψε το βιμπρατο του Πανταζη!!
Τώρα τον πρόσβαλες

Yngwie_Malmsteen_by_maska13.jpg


 
BillTrantos είπε:
Σε 20 χρόνια ευελπιστώ να τον έχω ξεπεράσει!Αχαχαχαχαχαχαχα ;D ;D 8)

Πέρα απ'την πλάκα,γούστα είναι αυτά και ο καθένας ακούει ότι του αρέσει,εννοούνται αυτά.Οι άσχημοι χαρακτηρισμοί και ο μηδενισμός προσώπων και επιτευγμάτων όμως είναι άλλη ιστορία. :)
Βilly αγορι μου πρεπει να το καταλαβεις οτι εισαι κολλημενος στα 80ς...αυτο ειναι ξεκαθαρα οπισθοδρομικο.... πρεπει να κολλησεις στα ποιο συγχρονα...60ς ;D για να σε δει ο θεος.

 
Όποιος έχει να πει κάτι για κάποιον, καλό θα είναι να βρίσκεται στο επίπεδο που του επιτρέπει να έχει άποψη. Δε νομίζω πολλοί εδώ μέσα να δικαιούνται να έχουν καν γνώμη για το Malmsteen, πέραν του «μου αρέσει/ δε μου αρέσει» που είναι σαφές δικαίωμα του καθενός. Γούστο έχει δικαίωμα ο καθένας να έχει. Άποψη όμως μπορεί να έχει μόνον υπό προϋποθέσεις. Και οι περισσότεροι, ειδικά νεοέλληνες με αυτήν την απαίσια νοοτροπία, θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα στην άποψη δικαιωματικά. Όχι. Το δικαίωμα στην άποψη το κερδίζεις. Με δουλειά, αίμα, ιδρώτα και χρόνια. Όχι με το έτσι θέλω. Άλλο το «θέλω να έχω άποψη», άλλο το «έχω άποψη».

Όταν είστε μουσικοί που βρίσκονται σε ένα άλφα επίπεδο, τότε να κρίνετε τους μεγάλους μουσικούς. Όχι επειδή παίζουν πολλές νότες για τα αυτιά σας. Ακριβώς τα ίδια έλεγαν στο Μότσαρτ. Ποιός πέρασε στην ιστορία; Αυτοί, ή ο Μότσαρτ με τις πολλές του νότες; Και ως τι πέρασε ο Μότσαρτ; Ως ο συνθέτης που έγραφε πολλές νότες;

Και όχι, δε συγκρίνω Μότσαρτ με Malmsteen. Απλώς νοοτροπίες κριτικής συγκρίνω. Για να εξηγούμεθα.

Η προσγείωση μερικές φορές κάνει καλό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Oσο κι αν μη  μ  αρεσουν καποια πραγματα στο  ολο στυλ,

ο Malmsteen ειναι ενας αξεπεραστος κιθαριστας  κι ας παιζουν 181729

κιθαριστες σαν κι  αυτον.Δεν ειναι Malmsteen.Για  πολλους λογους...

Πιθανολογω οτι ειναι ο  κιθαριστας με την εντονοτερη επιδραστικοτητα.

Ναφ σεντ.

Ευχαριστον διαλειμμα... ;D

https://www.youtube.com/watch?v=bSGlin1DG-E

 
Sami Amiris είπε:
Όποιος έχει να πει κάτι για κάποιον, καλό θα είναι να βρίσκεται στο επίπεδο που του επιτρέπει να έχει άποψη.
Συμφωνώ αγαπητέ Sami με το σκεπτικό σου, ποιό είναι όμως αυτό το επίπεδο και πως είναι δυνατόν να μετρηθεί μέσα σε ένα forum;  :-\

Ναι, έχω κι εγώ κάπου κουραστεί να διαβάζω απόλυτες απόψεις απο μέλη που ακούγοντας τα μετά να παίζουν κάνω double facepalm, αλλά είναι αδύνατον να τραβήξει κάποιος μία γραμμή και να πει..."οι από εδώ της γραμμής είναι qualified, οι από εκεί όχι!"

Έπειτα, είναι και το ποιός θα ορίσει το επίπεδο πάνω απο το οποίο η άποψη θα έχει σημασία.

'Ενας πχ της δικής σου μουσικής παιδείας και αξίας μπορεί κάλλιστα να κατατάξει εμένα ως unqualified, απο την άλλη ο μέσος χρήστης του noiz θα με αποδεχθεί μάλλον ως qualified και πάει λέγοντας...

 
longshadow είπε:
Συμφωνώ αγαπητέ Sami με το σκεπτικό σου, ποιό είναι όμως αυτό το επίπεδο και πως είναι δυνατόν να μετρηθεί μέσα σε ένα forum;  :-\

Ναι, έχω κι εγώ κάπου κουραστεί να διαβάζω απόλυτες απόψεις απο μέλη που ακούγοντας τα μετά να παίζουν κάνω double facepalm, αλλά είναι αδύνατον να τραβήξει κάποιος μία γραμμή και να πει..."οι από εδώ της γραμμής είναι qualified, οι από εκεί όχι!"

Έπειτα, είναι και το ποιός θα ορίσει το επίπεδο πάνω απο το οποίο η άποψη θα έχει σημασία.

'Ενας πχ της δικής σου μουσικής παιδείας και αξίας μπορεί κάλλιστα να κατατάξει εμένα ως unqualified, απο την άλλη ο μέσος χρήστης του noiz θα με αποδεχθεί μάλλον ως qualified και πάει λέγοντας...
Δεν θα έμπαινα ποτέ στη διαδικασία να γίνω ΕΓΩ ο κριτής του ποιός δικαιούται και ποιός όχι, ούτε μου πέφτει λόγος ούτε αναλαμβάνω εγώ τέτοιο ρόλο. Αυτό που ακράδαντα πιστεύω όμως είναι ότι ο κάθε ένας από μας θα πρέπει να είναι ο σωστός και αυστηρός κριτής του ιδίου του εαυτού του - άλλωστε, δεν θα κάνει τίποτε σοβαρό στη μουσική αν δεν αναπτύξει αυτό το προσόν. Να είναι ώριμος και σωστός κριτής του εαυτού του, να έχει κατατάξει τον εαυτό του στο σωστό σημείο, χωρίς έπαρση και χωρίς υπερβολή, και τότε θα ξέρει ο ίδιος αν μπορεί να κρίνει ή όχι.

Η κρίση δεν είναι «μου αρέσει/δε μου αρέσει» ή «παίζει πολλές νότες» ή «η αισθητική του δε μου πάει». Αυτό είναι απλώς θέμα γούστου. Κρίση, άποψη, εμπεριέχει σαφή γνώση του αντικειμένου, και μάλιστα όσο πιο πολύ από μέσα είναι τόσο το καλύτερο. Αλλιώς, το τίμιο και σωστό είναι να λέμε ότι δεν μπορούμε να τον κρίνουμε, αλλά δε μας αρέσει, και αυτό είναι και τίμιο και σωστό. Αυτό βέβαια όσον αφορά τη μουσική και μόνο. Το αν είναι ψωνάρα ή Σουηδός ή υπέρβαρος ή ό,τι άλλο, δεν το αγγίζω, δε νομίζω να τον θυμούνται για αυτό σε 200 χρόνια. Διότι θα τον θυμούνται τότε. Για τι ακριβώς θα τον θυμούνται; Για το βάρος του, ή το ψώνιο του; Όχι, μάλλον για το ότι άλλαξε την ιστορία της ηλεκτρικής κιθάρας θα τον θυμούνται. Και αυτοί που είναι αρκετά προχωρημένοι τεχνικά ώστε να παίζουν τα κομμάτια και τα σόλο του, θα μπορούν να κρίνουν με ακρίβεια τι ακριβώς έδωσε και τι όχι, τι ανέπτυξε, τι προσέδωσε στη μουσική ώστε να τον θυμούνται μετά. Και είτε αρέσει είτε δεν αρέσει, την ιστορία της κιθάρας την άλλαξε συθέμελα όσο ελάχιστοι. οι γνωστοί και μή εξαιρετέοι hall of fame τύποι.

 
Sami Amiris είπε:
Όποιος έχει να πει κάτι για κάποιον, καλό θα είναι να βρίσκεται στο επίπεδο που του επιτρέπει να έχει άποψη. Δε νομίζω πολλοί εδώ μέσα να δικαιούνται να έχουν καν γνώμη για το Malmsteen, πέραν του «μου αρέσει/ δε μου αρέσει» που είναι σαφές δικαίωμα του καθενός. Γούστο έχει δικαίωμα ο καθένας να έχει. Άποψη όμως μπορεί να έχει μόνον υπό προϋποθέσεις. Και οι περισσότεροι, ειδικά νεοέλληνες με αυτήν την απαίσια νοοτροπία, θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα στην άποψη δικαιωματικά. Όχι. Το δικαίωμα στην άποψη το κερδίζεις. Με δουλειά, αίμα, ιδρώτα και χρόνια. Όχι με το έτσι θέλω. Άλλο το «θέλω να έχω άποψη», άλλο το «έχω άποψη».

Όταν είστε μουσικοί που βρίσκονται σε ένα άλφα επίπεδο, τότε να κρίνετε τους μεγάλους μουσικούς. Όχι επειδή παίζουν πολλές νότες για τα αυτιά σας. Ακριβώς τα ίδια έλεγαν στο Μότσαρτ. Ποιός πέρασε στην ιστορία; Αυτοί, ή ο Μότσαρτ με τις πολλές του νότες; Και ως τι πέρασε ο Μότσαρτ; Ως ο συνθέτης που έγραφε πολλές νότες;

Και όχι, δε συγκρίνω Μότσαρτ με Malmsteen. Απλώς νοοτροπίες κριτικής συγκρίνω. Για να εξηγούμεθα.

Η προσγείωση μερικές φορές κάνει καλό.
Ενα εξαιρετικο ποστ :)

 
Sami Amiris είπε:
Αυτό που ακράδαντα πιστεύω όμως είναι ότι ο κάθε ένας από μας θα πρέπει να είναι ο σωστός και αυστηρός κριτής του ιδίου του εαυτού του - άλλωστε, δεν θα κάνει τίποτε σοβαρό στη μουσική αν δεν αναπτύξει αυτό το προσόν. Να είναι ώριμος και σωστός κριτής του εαυτού του, να έχει κατατάξει τον εαυτό του στο σωστό σημείο, χωρίς έπαρση και χωρίς υπερβολή, και τότε θα ξέρει ο ίδιος αν μπορεί να κρίνει ή όχι.
Έτσι όπως το θέτεις δεν έχω παρά να συμφωνήσω.

 
Sami Amiris είπε:
Δε νομίζω πολλοί εδώ μέσα να δικαιούνται να έχουν καν γνώμη για το Malmsteen, πέραν του «μου αρέσει/ δε μου αρέσει» που είναι σαφές δικαίωμα του καθενός. Γούστο έχει δικαίωμα ο καθένας να έχει.

Μα ποια παραπάνω άποψη να έχει κανείς για έναν μουσικό; Οι περισσότεροι αυτό λένε, ότι δεν τους αρέσει, ότι τον θεωρούν δηλαδή βαρετό, ανούσιο και επαναλαμβανόμενο. Όταν θεωρείς κάποιον βαρετό, ανούσιο και επαναλαμβανόμενο, τότε δεν σου αρέσει  ;D Το ότι παίζει γρήγορα δεν σημαίνει κάτι από μόνο του, και το πετάει πετάει η μέλισσα να παίξεις στα 700 bpm shred θα βγει  ;D δε σημαίνει ότι θα έχει και κάποιο νόημα.

Βέβαια αντί για το περνά περνά η μέλισσα, ο χοντρός ξηγιέται κλεφτουριά από κλασσικούς, σίγουρα καλύτερη επιλογή, δεν το συζητάμε, αλλά μετά τα 20 πας κατευθείαν στην πηγή, και αφήνεις τους διάφορους μαλλιάδες πίσω, να τους κλέβουν με τη σειρά τους οι Ρουβάδες ;D ;D , κομματάρα BTW το Judas αλλά πλέον γελάω γιατί μου έρχεται στο μυαλό ο φούστα μπλούζα  ;D ;D ;D

 
Sami Amiris είπε:
Όποιος έχει να πει κάτι για κάποιον, καλό θα είναι να βρίσκεται στο επίπεδο που του επιτρέπει να έχει άποψη. Δε νομίζω πολλοί εδώ μέσα να δικαιούνται να έχουν καν γνώμη για το Malmsteen, πέραν του «μου αρέσει/ δε μου αρέσει» που είναι σαφές δικαίωμα του καθενός. Γούστο έχει δικαίωμα ο καθένας να έχει. Άποψη όμως μπορεί να έχει μόνον υπό προϋποθέσεις. Και οι περισσότεροι, ειδικά νεοέλληνες με αυτήν την απαίσια νοοτροπία, θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα στην άποψη δικαιωματικά. Όχι. Το δικαίωμα στην άποψη το κερδίζεις. Με δουλειά, αίμα, ιδρώτα και χρόνια. Όχι με το έτσι θέλω. Άλλο το «θέλω να έχω άποψη», άλλο το «έχω άποψη».
Δηλαδή πόσοι δικαιούνται να έχουν άποψη για βιρτουόζους; Μόνο οι επιγής βιρτουόζοι; Μήπως παραγίνεται κλειστή κλίκα η άποψη;

Υπάρχει μια επιστήμη που λέγεται μουσικολογία, υπάρχει ένας κλάδος της μουσικής θεωρίας που λέγεται μορφολογία, υπάρχει η αισθητική, υπάρχει επίσης και μουσικοκριτική από ανθρώπους βαθείς γνώστες της μουσικής. Όλοι αυτοί οι τομείς παρέχουν εφόδια για να σχηματίσει κανείς άποψη και κρίση για οποιονδήποτε, όσο σπουδαίος και αν είναι.

Οι απόψεις και οι κρίσεις δεν είναι δόγματα, δεν είναι κανόνες θετικής επιστήμης, αλλά μπορούν να έχουν μικρότερο ή μεγαλύτερο κύρος.

Κάποιοι μουσικοκριτικοί διατυπώνουν απόψεις για σολίστες κλασικής μουσικής, μεγάλες ορχήστρες, τραγουδιστές του λυρικού ρεπερτορίου και δεν είναι καν οι ίδιοι μουσικοί. Είναι απλώς εξαιρετικά ευαίσθητοι και μορφωμένοι ακροατές. Τις απόψεις τους τις λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι ίδιοι οι διάσημοι μουσικοί / αντικείμενα της κριτικής.

Δηλαδή όλοι αυτοί δεν μπορούν να έχουν άποψη μέχρι να παίξουν καθαρά το sweep picking στο 208 του μετρονόμου;

Έχουν υπάρξει άνθρωποι απελέκητοι που έκαναν πολύ εύστοχα σχόλια (από ένστικτο ίσως) για υψηλές μορφές τέχνης. Μπορεί οι ίδιοι άνθρωποι να πετάξουν κοτρόνες την επόμενη φορά. Αλλά αυτό δεν αναιρεί το καίριο κάποιας παλιότερης παρατήρησης.

Γελοίος μπορεί να γίνει κάποιος που παίζει χειρότερα από τον Μάλμστιν μόνο αν ισχυριστεί ότι παίζει καλύτερα. Κατά τα άλλα μπορεί να τον κρίνει και ενίοτε ίσως το κάνει και εύστοχα.

Μπερδεύεις την ελληνική ξερολία με το δικαίωμα κριτικής πάνω σε έναν τομέα που είναι απριόρι υποκειμενικός ούτως ή άλλως. Ο καλός παίχτης που ίδρωσε και έφασε τον Μάλμστιν (άραγε πώς μετριέται αυτό, από τις πωλήσεις δίσκων, τις νότες ανά sec ή τις στάλες ιδρώτα; ) δεν φέρνει στα ιδρωμένα χέρια του κανένα εχέγγυο ότι θα είναι πιο αντικειμενικός από τους άλλους.

Εν κατακλείδι, κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα για την κριτική από τον κρίνοντα. Μόνο από το περιεχόμενό της μπορεί να βγάλει συμπεράσματα.

 
Δεν νομίζω ότι μόνο ένα επίθετο μπορεί να χαρακτηρίσει τον J. Malmsteen ...

τα έχει όλα ... και τα "κακα" και τα "καλα".

Μπορεί να είναι "μπουρμπουληθρας" όπως λένε οι "μεταλοπατέρες" μαθητές του wahammet , αλλά είναι ένας πολύ τεράστιος κιθαρίστας.

Στην τελική ...

ότι και να πούμε εμείς εδώ, η ιστορία τον δικαίωσε.

RESPECT.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top