Το spotify απο του χρόνου δεν θα πληρώνει τους μικρούς

Από συνέντευξη της Maria Schneider περί streaming platforms

Why you decided not to share with your art via those channels?

“Data Lords” cost me 250 000 dollars to make – maybe even more. It’s a lot. The problem with YouTube or Spotify is that my music is critically acclaimed, but my audience is very small. The jazz audience for big band music is very niche market. On Spotify 10 000, 20 000 listeners even a 1 000 000 brings you almost nothing.  You asked me what I’ve been doing for last 5 years. Largely I was preparing new music and not paying myself for it. So if you are factoring that time let’s raise the cost of “Data Lords” to 500 000 dollars. And that’s conservative, because doing what I do is beyond full time job.  On my own site, I can estimate how many people will buy the recording, and based on that, I can decide what price I need to charge for it. That’s a very important thing for a musician to be able to price the music according to his or her investment that he or she must recover. There are a lot of people whose music is very expensive to produce. If they are like me, they are hiring all the musicians and engineers, paying for an expensive recording studio, and months of mixing and mastering, and before all of that, paying for the rehearsal studio, and paying the musicians for rehearsals. On the other hand, some musicians record everything on their computer at home; they don’t pay the costs for other musicians, as it might be all electronic. And yet, they might have much bigger audience than I do. For instance, somebody might be creating new age music that gets played in a spa many times, again and again as background music, playing hundreds of times a day. That person will make a lot of money, and additionally, the music is very inexpensive to produce. I know woman who writes that kind of music. It is played in elevators and hotel lobbies. She knows it’s not high art, but she makes a lot of money on Spotify (laugh).  Someone like me couldn’t pay for a sandwich on Spotify income.

Unfortunately on Spotify - it’s all about number of listeners…

On Spotify and on Youtube we are all priced the same. They determine what one listen pays and we all are paid the same.  But music isn’t always the same. It costs different amounts. But with the streaming economy, there is unfortunately no free market to set one’s own price. And the problem is, that the most expensive music like my music or classical music – we have the smallest audiences. So in the world of streaming, they’ve made things so that we can’t determine our own price. It’s an impossible situation, because at the same time, if your music isn’t on Spotify, a lot of people out there will never know you exist. It’s abuse of the market. What are new artists who create niche music supposed to do?  Thankfully, I built my devoted audience many years ago through Artistshare. But now it’s getting harder and harder. Spotify is very convenient for listeners and very difficult for musicians.


ελληνιστί: κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες ?

οπότε, όσοι έχουν λίγα views ή μαλακίες γράφουν ή αριστουργήματα ?

 
  • Like
Reactions: Ali Barout
Αυτή η γενική πεποίθηση ότι έχουμε (εμείς οι προγραμματισταί) κάποια δυσκολία να δούμε ότι κάτι είναι "μποτ", με ξεπερνάει. Ειλικρινά.


Το θέμα είναι αν έχεις και διαθέτεις το budget να το δεις.

Από εκεί και πέρα, η συμπεριφορά του bot είναι σχεδόν ίδια με ένος κανονικού ακροατή.

 
Για ένα "γαμώτο" ζούμε.

Καλύτερα να μας τα φάνε τα bots παρά οι κλέφτες λέμε.
μα ρε φίλε, έτσι λέει η παροιμία.

με τον παρά μου πηδώ απ τη χαρά μου 

 
Το θέμα είναι αν έχεις και διαθέτεις το budget να το δεις.


Το έχουν το μπάτζετ.

Θα δουν τα άκυρα στρημς.

Δεν θα αποδώσουν χρήματα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Από συνέντευξη της Maria Schneider περί streaming platforms

ελληνιστί: κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες ?

οπότε, όσοι έχουν λίγα views ή μαλακίες γράφουν ή αριστουργήματα ?


μάλλον το δεύτερο

 
πάντως θα μπορούσε ο @Yannis Methenitis που έχει ήδη εμπειρία από spotify να μας πεί πως πάει η μερίδα του εκεί.

αν θέλει βέβαια

"κλαίνε και οι παντρεμένες?"?


όχι

γράφουν αριστουργήματα

Προσωπικά όταν ακούω κάτι από soundcloud που έχει χιλιάδες κλικς είναι μπαρούφα.

Αντίθετα ό,τι σχεδόν έχει διψήφια ή τριψήφια κλικ είναι σχεδόν πάντα καλό

 
  Και τι φταιει ρε παιδια το spotify που ο κοσμος ακουει μαλακιες;

 Η μηπως εχουμε κανα ποιοτικομετρο για να πληρωνονται ολοι με βαση αυτο;

 Στο stream πληρωνεσαι με βαση των αριθμο των streams, αν πιστευεις οτι δε θα κανεις streams, μην μπεις καν στη διαδικασια.

 Ουτε βεβαια με παραδοσιακη δισκογραφικη μην μπλεξεις, γιατι και εκει με τις πωλησεις πληρωνεσαι.

 Τυπωσε εκει 1.000 cd, χρεωνε τα 500 ευρω το ενα για να βγαλεις τα εξοδα που λες πως ειχες, και με την ευχη μας. Αυτη ειναι η ελευθερη οικονομια που λες οτι σου λειπει.

 Με το ζορι δηλαδη σε βαλανε; Η μηπως θα γυριζει ο πλανητης ολος γυρω απο το ατομο σου και τις αναγκες σου;

 Ετσι και αλλιως, θεμα χρονου ειναι να κλεισει και αυτο οπως παει. Καλυτερα να πουλαγε τιποτα κινεζικα μπαρμπαδακια που τα παιρνεις και σε μια βδομαδα χαλανε, κονομανε τετοια site, εχει γεμισει ο κοσμος, με τη μουσικη, το πιο ξεφτιλισμενο προιον ever απο το napster και μετα, καθε χρονο μεσα μπαινει.

 
Σχετικά με τα μποτς ο κύριος αυτός που ασχολείται με το μαρκετινγ της μουσικής και είναι πολύ βοηθητικός, εξηγεί τι συμβαίνει. 





Οσο για τη δική μου εμπειρία ως artist στο spotify, έχω το αποτέλεσμα που θα περίμενα απο την μηδενική μου προσπάθεια. 0 streams, 0 έσοδα. (Δεν αναγνωρίζουν το μεγαλείο μου ως καλλιτέχνη, ρε γαμώτο :) )

Και φυσικά δεν έχω και μεσάζοντα. Όλα τα κάνω μόνος και σαν τα μούτρα μου. Παίρνω το 99% απο όσα... δεν βγάζω.

Ενω το έχω κάνει για άλλους ως παραγωγός, (προώθηση, ...προαγωγή) δεν το κάνω για τον εαυτό μου. Μου είναι δύσκολο αλλά απαραίτητο. Θα προτιμούσα να το αναθέσω κάποια στιγμή σε άλλους. 

 
Μικρή ένοχη παρένθεση: εγώ αυτή τη Σνάϊντερ γιατί δεν την ξέρω; Βλαμμένη είμαι; Τέλος παρένθεσης.

 
Σχετικά με τα μποτς ο κύριος αυτός που ασχολείται με το μαρκετινγ της μουσικής και είναι πολύ βοηθητικός, εξηγεί τι συμβαίνει. 


Δεν διαφωνώ με την λογική του.

 
Ούτε εγώ την ήξερα, και την έψαξα. Μάλλον την παρακάτω εννοεί.

https://www.discogs.com/artist/336410-Maria-Schneider


αυτήν όμως....

την ήξερες

18schneider-mediumSquareAt3X.jpg


 
  • Like
Reactions: fusiongtr
  Και τι φταιει ρε παιδια το spotify που ο κοσμος ακουει μαλακιες;


όχι απλώς φταίει. Είναι το ίδιο το πρόβλημα

παλιά για να αγοράσει ο κόσμος κάτι έπρεπε να το μάθει. Υπήρχαν εκτός απο τους κυνηγούς ταλέντων στις εταιρείες, και οι ινφλουένσηδες.

Πχ λέγαμε για το sultans of swing. Οι εταιρείες τους είχαν κυριολεκτικά γραμμένους. Τους έπαιξε ένας ντιτζέης το ντέμο τους και έγινε το έλα να δεις.

Τώρα ο κόσμος όπου δει 1000000 στρημς θα το κάνει 1000001.

1000000 flies eat shit. 

Εγώ ναι.

Ο Καταρράκτης θα την μπερδέψει με την Πόπη Αστεριάδη.


αμφιβάλλω.

Μια φορά τον ρώτησα αν ήξερε τον Δρόμο και μου είπε όχι

 
 Ε ναι.

 Διοτι θα ειναι κριμα να χασει το μισο ευρω μηνιατικο, ας πληρωσει και κατι για να το παρει.

 Και μετα παει και μια βολτα απο το παρκο, να ΤΟΝ ταισουν τα παπακια.


Δεν πρέπει τέτοια διαμαντάκια να πηγαίνουν χαμένα  ??? ??? ???

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Ρε Dimsonic παντα η μαζα παει με τη μαζα.

 Αρον αρον σταυρωσον αυτον ηταν, ειναι, και θα ειναι η μαζα.

  Εδω γεμιζε ολη η παραλιακη να πανε να ακουσουν οτι το πε, ναι πραγματι, το πε ο παπαγαλος, ποτε η μαζα δεν ακολουθουσε τη μαζα δηλαδη;

 Ασε τη μουσικη, εδω πανε και τρωνε ΤΗ ΣΑΒΟΥΡΑ απο τα ετοιματζιδικα σα μαζα, ποια μουσικη τωρα;

 Η σαβουρα πουλαει στη μαζα, και σαβουρα θα πουλανε και οι εμποροι, το ιδιο γινοταν πριν το σπετζοφαι, το ιδιο θα γινεται και μετα.

  Απλα πεφτει και το γενικοτερο επιπεδο ταυτοχρονα, δηλαδη η σαβουρα αποσαβουριαζεται, και εχουμε γινει να μας κλαινε οι ρεγγες.

 
ο Steve Cropper (πιστεύω να τον ξέρετε) που έχει παίξει με όλους και έχει γράψει κομματάρες, έλεγε (λέει ακόμα σε κάθε ευκαιρία) ότι το καλύτερο τραγούδι να γράψεις αν δεν παιχτεί στο ράδιο ....δεν




 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα