Το spotify απο του χρόνου δεν θα πληρώνει τους μικρούς

Αυτό ακριβώς. Είδες που δεν έχουν αλλάξει παρά μόνο οι "πονηροί" της υπόθεσης.
μπααα, απλα έμαθαν το μάθημά τους οι καρχαρίες







τώρα ξέρετε νέα μόδα.

βγάζουν ένα "δισκο", πάει νούμερο ένα, και μετά από 4 μήνες βγάζουν δυο τραγούδια βάζουν άλλα δυο και κάνουν ένα ριμύξ άλλα δυο....

 
Έχει βγει τρελό χρήμα από τις κασέτες στα τότε δισκάδικα. Η ίδια δουλειά συνεχίστηκε με τα CDRs, ώσπου ήρθε το γρήγορο internet, άρχισαν τα χοντρά μαζικά downloads και τα δισκάδικα έβαλαν λουκέτο.

C'est la vie....?




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ω ωωωωωω σε λαβί
Δεν θυμάμαι αν σου έχω πει τη φάση με αυτή την κομματάρα. Το κομμάτι αυτό το ήξερα σαν άκουσμα χρόνια, πολύ πριν αρχίσω να ακούω ELP, κι ενώ κάποια στιγμή είχα ακούσει ήδη τα 3-4 πρώτα άλμπουμς τους, ακόμα δεν είχα ανακαλύψει ότι το "C'est la vie" ήταν δικό τους.? Μόλις το άκουσα τελικά στο "Works, Volume 1" σάλταρα.?

 
C'est la vie....


Από μένα κανένα πρόβλημα, αλλά οι επιλογές έχουν επιπτώσεις. Π.χ. αυτός που αποφάσισε να βάζει ζάχαρη στο λευκό ψωμί, είμαι βέβαιος ότι δεν χάνει τον ύπνο του αναλογιζόμενος σε πόσες περιπτώσεις αυτό έχει προκαλέσει καρκίνους. Από τη μιά κοιτάει το λογαριασμό του στην Τράπεζα, από την άλλη θυμάται την ώρα που πήρε την απόφαση και μουρμουρίζει και αυτός "Έτσι είναι η ζωή, τι να κάνουμε;".

Εκεί που ΣΤΡΑΒΩΝΩ, είναι όταν (που-και-που) πετυχαίνω κάποιον που δεν έχει τη νοημοσύνη να συνδέσει τις επιλογές του με την πραγματικότητα που απολαμβάνει καθημερινά. Όσο είμαστε σε mode "σε λα βή", όλα καλά.

 
Ωραία. Άρα δεν υπάρχει (λέτε) κλοπή. ΟΚ. Είναι μιά γνώμη τουλάστιχον..

 
Πρέπει να έχεις κάτι για να στο κλέψουν.

Ιδιαίτερα όταν δεν θα κοιτάς.

Καί όχι αφού σε ειδοποιήσουν για το τι θα ισχύει σε λίγο καιρό... στην δική τους πλατφόρμα.

Αν έχεις και δεν παίζει γιατι δεν το προσπαθείς (προωθείς) ή γιατί δεν είναι απλά καλό (εγω κάπου στη μέση πέφτω π.χ.) είτε το δέχεσαι και σκέφτεσαι μήπως το αποσύρεις γιατι είναι όντως μάπα το πόνημα σου, είτε βάζεις μπρος τη μηχανή και αφιερώνεις τον χρόνο και τη δουλειά που απαιτείται (ή προσλαμβάνεις ειδικό όπως μια δισκογραφική) για να το προβάλεις και να το μάθει ο κόσμος που μπορεί να ενδιαφέρεται. Σίγουρα μπορεί να μην ενδιαφέρει όλο τον κόσμο (αναλογα με το ύφος) αλλά θα περιμένεις τουλάχιστον μια μεγαλύτερη ανταπόκριση.

Αυτά αν θέλεις να είσαι επαγγελματίας μουσικός και να βρίσκεσαι στο ίδιο ράφι με αυτούς που είναι.

Αυτό λέει εν ολίγοις και απευθύνεται σε ενήλικες, τυπικά και νόμιμα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οχι. κλοπη είναι. Ειμαι ξεκαθαρος
Σαφώς, κι εγώ αυτό λέω/πιστεύω. Απλώς βλέπω ένα ολόκληρο φόρουμ να το βαφτίζει αλλιώς, να το εξηγεί καί να το δικαιολογεί παράλληλα και απορώ, απο πότε κάτι τόσο ξεκάθαρο είναι τόσο δύσκολο να παρατηρηθεί απο τόσο πολύ κόσμο..

 
απο πότε κάτι τόσο ξεκάθαρο είναι τόσο δύσκολο να παρατηρηθεί απο τόσο πολύ κόσμο..


Με τα απαραίτητα (όπως προκύπτει) σημεία σύνταξης και στίξης:

Πρέπει να έχεις κάτι για να στο κλέψουν !!!

 
  Ειτε εχεις, ειτε δεν εχεις, κλοπη με συμφωνια δε γινεται.

 Αν δηλαδη σε ρωτησω "Μου δινεις την κιθαρα σου για 10 λεπτα του ευρω;" και μου πεις "Ναι, παρτην", αυτο μπορει μεν μεταφορικα να το πει καποιος κλοπη ( "ασε φιλε, χτυπησα μια κιθαρα χτες τσαμπα, κλοπη σκετη"), αλλα κλοπη δεν ειναι.

 Oτι λεει το youtube δεν ειναι και αληθινο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ λέω ότι θα γίνει το "έλα να δεις" από τα bots.

Όποιος είναι σχετικά κοντά στα 1000 streams θα παίρνει τα υπόλοιπα μέχρι τα 1000 από fake ακροάσεις.

Πλερωμένες δηλαδής.

 
Εγώ λέω ότι θα γίνει το "έλα να δεις" από τα bots.

Όποιος είναι σχετικά κοντά στα 1000 streams θα παίρνει τα υπόλοιπα μέχρι τα 1000 από fake ακροάσεις.

Πλερωμένες δηλαδής.


 Ε ναι.

 Διοτι θα ειναι κριμα να χασει το μισο ευρω μηνιατικο, ας πληρωσει και κατι για να το παρει.

 Και μετα παει και μια βολτα απο το παρκο, να ΤΟΝ ταισουν τα παπακια.

 
Εγώ λέω ότι θα γίνει το "έλα να δεις" από τα bots.

Όποιος είναι σχετικά κοντά στα 1000 streams θα παίρνει τα υπόλοιπα μέχρι τα 1000 από fake ακροάσεις.

Πλερωμένες δηλαδής.
Πόσα θα πληρώσει για τα bots ώστε να πάρει στο τέλος απ'το Spotify ψίχουλα? Αν μιλάμε για τα ανάξια λόγου streams που μιλάμε, αμφιβάλω αν αξίζει το κόστος των bots. 

Edit: 

με πρόλαβε ο Μάνος

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν μιλάμε για τα ανάξια λόγου streams που μιλάμε, αμφιβάλω αν αξίζει το κόστος των bots. 


Για ένα "γαμώτο" ζούμε.

Καλύτερα να μας τα φάνε τα bots παρά οι κλέφτες λέμε.

 
Εγώ λέω ότι θα γίνει το "έλα να δεις" από τα bots.


Αυτή η γενική πεποίθηση ότι έχουμε (εμείς οι προγραμματισταί) κάποια δυσκολία να δούμε ότι κάτι είναι "μποτ", με ξεπερνάει. Ειλικρινά.

 
Από συνέντευξη της Maria Schneider περί streaming platforms

Why you decided not to share with your art via those channels?

“Data Lords” cost me 250 000 dollars to make – maybe even more. It’s a lot. The problem with YouTube or Spotify is that my music is critically acclaimed, but my audience is very small. The jazz audience for big band music is very niche market. On Spotify 10 000, 20 000 listeners even a 1 000 000 brings you almost nothing.  You asked me what I’ve been doing for last 5 years. Largely I was preparing new music and not paying myself for it. So if you are factoring that time let’s raise the cost of “Data Lords” to 500 000 dollars. And that’s conservative, because doing what I do is beyond full time job.  On my own site, I can estimate how many people will buy the recording, and based on that, I can decide what price I need to charge for it. That’s a very important thing for a musician to be able to price the music according to his or her investment that he or she must recover. There are a lot of people whose music is very expensive to produce. If they are like me, they are hiring all the musicians and engineers, paying for an expensive recording studio, and months of mixing and mastering, and before all of that, paying for the rehearsal studio, and paying the musicians for rehearsals. On the other hand, some musicians record everything on their computer at home; they don’t pay the costs for other musicians, as it might be all electronic. And yet, they might have much bigger audience than I do. For instance, somebody might be creating new age music that gets played in a spa many times, again and again as background music, playing hundreds of times a day. That person will make a lot of money, and additionally, the music is very inexpensive to produce. I know woman who writes that kind of music. It is played in elevators and hotel lobbies. She knows it’s not high art, but she makes a lot of money on Spotify (laugh).  Someone like me couldn’t pay for a sandwich on Spotify income.

Unfortunately on Spotify - it’s all about number of listeners…

On Spotify and on Youtube we are all priced the same. They determine what one listen pays and we all are paid the same.  But music isn’t always the same. It costs different amounts. But with the streaming economy, there is unfortunately no free market to set one’s own price. And the problem is, that the most expensive music like my music or classical music – we have the smallest audiences. So in the world of streaming, they’ve made things so that we can’t determine our own price. It’s an impossible situation, because at the same time, if your music isn’t on Spotify, a lot of people out there will never know you exist. It’s abuse of the market. What are new artists who create niche music supposed to do?  Thankfully, I built my devoted audience many years ago through Artistshare. But now it’s getting harder and harder. Spotify is very convenient for listeners and very difficult for musicians.


ελληνιστί: κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες ?

οπότε, όσοι έχουν λίγα views ή μαλακίες γράφουν ή αριστουργήματα ?

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top