- Μηνύματα
- 22,381
- Πόντοι
- 2,148
το δεύτερο από τα δεξιά ή το δεύτερο απο αριστερά?Ω, μας σοκάρετε αγαπητέ.
το δεύτερο από τα δεξιά ή το δεύτερο απο αριστερά?Ω, μας σοκάρετε αγαπητέ.
έχω ένα φίλο που έχει αγοράσει μεγάλο ποσοστό δίσκων του βλέποντας το εξώφυλλο...Π.χ. αυτή τη στιγμή ακούω αυτό το αριστούργημα που μου πρότεινε στην πρωινή μου βόλτα...δεν το ήξερα αλλά τώρα το έμαθα...
Προβολή συνημμένου 33155
ε μα....Ντροπή πια, Κυριακάτικα, θα κολαστούμε.
ε αυτο σου λεω & εγω....έχω ένα φίλο που έχει αγοράσει μεγάλο ποσοστό δίσκων του βλέποντας το εξώφυλλο...
αυτό δεν θα υπήρχε περίπτωση να το αγοράσει....
Είναι όντως ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, αυτό της παραχάραξης. Όμως, δεν έχει κάποια σχέση με τις πλατφόρμες streaming. Υπήρχε πριν από αυτές, και σχετίζεται με σαθρή αντίληψη δικαιωμάτων που απορρέουν από πνευματική ιδιοκτησία. Πράγματι, τι δουλειά έχει ο γυιος κάποιου να ξαναμιξάρει το υλικό του πατέρα του;Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα, αν θες να ασχοληθείς και να ενοχληθείς...
Ακριβώς. Θυμάμαι το 2002 που η Sharon, αποφάσισε να αντικαταστήσει το μπάσο και τα τύμπανα στους 2 πρωτους δίσκους του Ozzy επειδή ο Daisley και ο Kerslake την έτρεχαν στο δικαστήρια για τα δικαιώματα.Είναι όντως ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, αυτό της παραχάραξης. Όμως, δεν έχει κάποια σχέση με τις πλατφόρμες streaming. Υπήρχε πριν από αυτές, και σχετίζεται με σαθρή αντίληψη δικαιωμάτων που απορρέουν από πνευματική ιδιοκτησία.
Μπαμπη αστο το ποιος φταει. Ειναι το αποτελεσμα το ιδιο?Δηλαδή για να καταλάβω: για το γεγονός ότι δεν υπάρχει η συγκεκριμένη έκδοση ενός δίσκου σε μια πλατφόρμα, ευθύνεται η πλατφόρμα; Όχι αυτοί που έχουν τα δικαιώματα;
Και αντε ο γιος...Είναι όντως ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, αυτό της παραχάραξης. Όμως, δεν έχει κάποια σχέση με τις πλατφόρμες streaming. Υπήρχε πριν από αυτές, και σχετίζεται με σαθρή αντίληψη δικαιωμάτων που απορρέουν από πνευματική ιδιοκτησία. Πράγματι, τι δουλειά έχει ο γυιος κάποιου να ξαναμιξάρει το υλικό του πατέρα του;
Ακόμη σοβαρότερο είναι το θέμα της διατήρησης της μουσικής ιστορίας, και αυτό όντως σχετίζεται με τις streaming πλατφόρμες, με την έννοια ότι θα βοηθήσει, διότι όταν θα είναι απολύτως ασύμφορο να κυκλοφορούν οι δίσκοι των Camel σε χειροπιαστή μορφή, θα είναι πολύ οικονομικότερο να υπάρχουν σαν ψηφιακό υλικό και για τους πέντε που θα έχουν απομείνει να ενδιαφέρονται.
Παρών!Πες μου διαβάζει κανείς στον ελεύθερο χρόνο του εγκυκλοπαίδεια?
Είπες επιτέλους τη σωστή κουβέντα.Μην κοιτάς τι θέλουν μερικοί παράξενοι.
Δηλαδή για να καταλάβω: για το γεγονός ότι δεν υπάρχει η συγκεκριμένη έκδοση ενός δίσκου σε μια πλατφόρμα, ευθύνεται η πλατφόρμα; Όχι αυτοί που έχουν τα δικαιώματα;
Γιαννη ευτυχως που δε μενουμε στην ιδια πολυκατοικια...Παρών!
Είπες επιτέλους τη σωστή κουβέντα.
Αυτό είναι το resume για κάποιον τρίτο που διαβάζει.
Διότι με λίγη προκατάληψη τσουβαλιάζονται πλατφόρμες, δικαιούχοι, διανομείς και γίνονται τα "κέντρα που ελέγχουν" γιατί δεν ξέρω τι μου φταίει και γκρινιάζω, που υπάρχουν όλα αλλά όχι ακριβώς όπως τα ήξερα και έχει γεμίσει ο τόπος με ασήμαντους που δεν προωθούνται απο τις εταιρίες, οι οποίες έπιναν το αίμα των καλλιτεχνών μοιράζοντας ψίχουλα τότε και τώρα.
Κι επειδή καλό είναι να το δούμε και σαν μουσικοί και όχι μόνο ακροατές, σήμερα ένας σοβαρός και με στόχο τραγουδοποιός, αφού ηχογραφήσει στο σπίτι του τη μουσική του, μπορεί να την διανείμει με λίγα δολάρια σε όλες τις πλατφόρμες παγκοσμίως και να την προωθήσει στα social media δωρεάν.
Το σημαντικότερο δε είναι πως θα πληρωθεί ένα 70% επι των πωλήσεων για το αποτέλεσμα του κόπου του και όχι ένα 4 - 10% απο την δισκογραφική. Ανάλογα βέβαια και την εμπορικότητα του προϊόντος που θα προσφέρει.
Για μένα δεν υπήρξε καλύτερη εποχή για όλους. Μουσικούς και ακροατές.
Επιτέλους κινούμαστε προς ανεξαρτητοποίηση απο τους καρχαρίες των δισκογραφικών που περαν του ότι δεν πληρώνουν την παραγωγή πλέον, απαιτούν να έχεις και πολλούς followers στα social media για να σε υπογράψουν για να πάρεις κάτω απο 10% των πωλήσεων. Κι αυτοί τι θα κάνουν για να πάρουν το 90%;
Ο καυστήρας ίσως θα ήταν ακόμα χαλασμένος, το αυτόματο πότισμα θα βαρούσε στο γάμο του καραγκιόζη γιατί δε θα τα βρίσκατε σε τίποτα, αλλά οι συζητήσεις στις συνελεύσεις θα ήταν talk of the town ?Αντιθέτως, νομιζω θα κάναμε καλή παρέα. Μου αρέσουν οι έντονες συζητήσεις.
Πολωση στην πολυκατοικίαΟ καυστήρας ίσως θα ήταν ακόμα χαλασμένος, το αυτόματο πότισμα θα βαρούσε στο γάμο του καραγκιόζη γιατί δε θα τα βρίσκατε σε τίποτα, αλλά οι συζητήσεις στις συνελεύσεις θα ήταν talk of the town ?
Αν και καταλαβαίνω πως το εννοείς, η Δημοκρατία, δεν έχει και πολύ εφαρμογή στον καλλιτεχνικό χώρο για τον απλούστατο λόγο ότι είμαστε άνισοι - κάποιος είναι πάντα καλύτερος από τους άλλους, οι οποίοι είναι ανόμοιοι και άνισοι μεταξύ τους. Ειδικά στη Μουσική, δεν συνυπάρχουμε με τους σύγχρονούς μας (όπως λανθασμένα νομιζουν οι περισσότεροι) αλλά με όλους όσους έχουν αφήσει έργο εδώ και 500 χρόνια, δηλαδή άστα να πάνε.Διαβάζοντας την κουβέντα για να κάνω μια χοντροειδή αναλογία, αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο @dimsonic τίθεται υπέρ της αντιπροσωπευόμενης δημοκρατίας θεωρόντας τα φίλτρα ως μία χρήσιμη έως και απαραίτητη προϋπόθεση & ο @trolley τίθεται υπερ της αμεσοδημοκρατίας επικαλούμενος την κατάργηση κάθε ενδιάμεσου κρίκου τον οποίο δε θεωρεί παρά τροχοπέδη στην πραγματικά ελεύθερη πρόσβαση στη μουσική.
Αν και δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβες το πνεύμα του ποστ μου, όσον αφορά αυτή σου την τοποθέτηση θα στο θέσω έτσι: Η απάντηση μεταξύ Μπετόβεν ή trap ειναι apples and oranges. Απ την. άλλη αν εγώ δραστηριοποιούμαι σε ενα είδος που έχει ήδη γίνει πολύ καλύτερα από πολλούς στο παρελθόν, εκεί ισχύει αυτό που λες. Ισχύει αν πρόκειται ακόμη και για διαφορετικές δουλειές του ίδιου καλλιτέχνη μέσα στα χρόνια.Αν και καταλαβαίνω πως το εννοείς, η Δημοκρατία, δεν έχει και πολύ εφαρμογή στον καλλιτεχνικό χώρο για τον απλούστατο λόγο ότι είμαστε άνισοι - κάποιος είναι πάντα καλύτερος από τους άλλους, οι οποίοι είναι ανόμοιοι και άνισοι μεταξύ τους. Ειδικά στη Μουσική, δεν συνυπάρχουμε με τους σύγχρονούς μας (όπως λανθασμένα νομιζουν οι περισσότεροι) αλλά με όλους όσους έχουν αφήσει έργο εδώ και 500 χρόνια, δηλαδή άστα να πάνε.