• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

cubase To Bandlab Sonar είναι καλύτερο απο το Cubase;

Ωραίο το βιντεάκι του sonar @cos_dr, επεξηγηματικό, αλλά εμένα ίδια μου φαίνονται. Και στο cubase αν θες τα βλέπεις στο inspector, ή αν θες "θυσιάζεις" μία από τις 3 κονσόλες και την κάνεις αυτή inspector. Για την ποιότητα ηχητικά του κάθε plug, αυτό δεν γίνεται να συζητηθεί, θέλει εκτενείς δοκιμές από τον καθένα.
Στο θέμα αυτό υπάρχει για εμένα ξεκάθαρη λειτουργική και .... απεικονιστική διαφορά υπέρ του sonar. 

 Ομολογώ μάλιστα πως όταν είχαν προσθέσει αυτό το pro channel στην αρχή δεν είχα δώσει σημασία, και μόλις το ανακάλυψα και το δούλεψα είναι πραγματικά φοβερό.

 Δεν το συγκρίνω με κανένα GUI οποιουδήποτε άλλου software ακόμα και στον τομέα των soft synths με multitrack δυνατότητες που έχω ασχοληθεί.

 Όλο αυτό το Strip section και η λειτουργικότητα του για εμένα είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος να το προτιμήσει κάποιος.

 Γενικά ακόμα και το στήσιμο των καναλιών, των track folders, των custom εικονιδίων και η λειτουργικότητα και ανάκληση του midi section και όπως είπα πριν η ανάθεση των effect ανά κανάλι και το πως βλέπεις το project και τις επιλογές σε μια σελίδα, είναι πολύ πιο πρακτικό από αυτό του cubase  σαν βάση.

 γι αυτό και το άφησα το cubase. Αλλιώς cubase θα είχα, μια χαρά έκανα τη δουλειά μου.

 Θυμάμαι τότε που άλλαξα από την 3 έκδοση του Sonar με προσέλκυσε το θέμα της καλύτερης επεξεργαστικής απόδοσης σε σχέση με το τοτε cubase, η προσθήκη των αλγορίθμων audiowarp που αν θυμάμαι καλά ήταν καλύτεροι και πιο πρακτικοί στο stretching, νομίζω πως το cubase ακολούθησε μετά και κάποια άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα.

 Επίσης και το έχω ξαναγράψει στο φόρουμ, τότε έκανα παρέα με ένα άλλο μέλος και ψαχνόμασταν, ήταν 2004 τότε και εκείνος με έβαλε στην πρίζα και τότε είπαμε χαρακτηριστικά. Αφού το χρησιμοποιεί και ο @Superfunk αυτό τα λέει όλα? Τον είχαμε ψηλά από τότε ?

 
Εκτος απο το Superfunk, ολα τα αλλα που διαβασα μου φαινονται κινεζικα ?

Προσωπικα, εμαθα να δουλευω το cakewalk. Ο,τι φανταστω οτι χρειαζομαι το βρισκω σχετικα ευκολα, το θεωρω αρκετα ελαφρυ (40 tracks, τιγκα στα vst's και στα plugins, σε αργο pc, και δουλευει απροβληματιστα), και γενικοτερα δε με προβληματισε ποτε. Κανω απλη χρηση, βεβαια, αλλα δεν νομιζω να χρειαστει να μεταβω σε αλλο daw. Το οτι ειναι και δωρεαν, ειναι καταλυτικος παραγοντας. Και κορυφαιο να μην ειναι, σιγουρα ειναι αναμεσα σε κορυφαια. Και τσαμπα. Για καποιον νεο στον χωρο της παραγωγης μουσικης (οχι ηλεκτρονικης), δεν θα μπορουσα να φανταστω καποιον λογο ωστε να πληρωσει το cubase ή οποιοδηποτε αλλο. Το θεωρω πολυ χαζο να μην παει κατευθειαν στο cakewalk. Εαν αργοτερα εχει απαιτησεις που δεν καλυπτονται απο το τελευταιο, ας πληρωσει για κατι πιο κοντα στις αναγκες του. 

Ειναι το κορυφαιο daw? Δεν γνωριζω, ειμαι κουλος. 

Ειναι κορυφαια επιλογη για daw? Δεν χρειαζεται πολυ μυαλο. Φυσικα και ειναι μιας και εχει ασυγκριτο πλεονεκτημα (ειναι τσαμπα...). Θα επρεπε να ειναι η πρωτη επιλογη ολων. 

 
 Όλο αυτό το Strip section και η λειτουργικότητα του για εμένα είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος να το προτιμήσει κάποιος.

 Γενικά ακόμα και το στήσιμο των καναλιών, των track folders, των custom εικονιδίων και η λειτουργικότητα και ανάκληση του midi section και όπως είπα πριν η ανάθεση των effect ανά κανάλι και το πως βλέπεις το project και τις επιλογές σε μια σελίδα, είναι πολύ πιο πρακτικό από αυτό του cubase  σαν βάση.

 γι αυτό και το άφησα το cubase. Αλλιώς cubase θα είχα, μια χαρά έκανα τη δουλειά μου.




νομίζω ότι ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν.

Μα Κώστα όλα αυτά τα κάνει ήδη το cubase εδώ και καιρό. Και ένα σωρό άλλα που δεν είναι τόσο κρυμμένα ή διαφημισμένα.

Γιατί να προτιμήσει ένα πρόγραμμα που το "εξελίσσουν" 10-20 παθιασμένοι στην bandlab?

Που το δίνουν δωρεάν. Με τι κόστος ανταμείβεται ο κόπος αυτών των ανθρώπων  και πως θα ανταμείβεται μελλοντικά?

Με subscriptions στο κανάλι τους ή στο site τους? Αν δεν αγοραστεί από κάποια major εταιρεία ....δεν.

Πείτε μου για το vari audio που πρέπει να αγοράσεις το melodyne για να κάνεις δουλειά.... Ιδίως το vari audio με τις εξελιγμένες δυνατότητες που έχει στις τελευταίες εκδόσεις...

Τα σχεδόν ανύπαρκτα ή πρωτόγονα έτοιμα vst όργανα που δεν διαθέτει.

To Chord track?

Tην υποστήριξη video?

κάθε φορά που ήθελα κάτι να κάνω ....δεν γινόταν. Και το ανακάλυπτα μετά από ώρες ή μέρες ψαξίματος στο νετ ότι απλά δεν γινόταν.

Δεν λέω ότι το cubase είναι τέλειο, δεν υπάρχει τέλειο daw. Δεν υπάρχει daw χωρίς προβλήματα.

Ο καθένας ξέρει ένα, άντε δυό, άντε δουλεύει με δυο τρία....

Το τέλειο είναι αυτό που ξέρει ο καθένας καλύτερα.

και σίγουρα όταν άφησες το cubase ήταν λίγο μετά την atari εποχή. Με MS dos 6.

Εγώ δούλεψα 4 και 5 για σχεδόν 2-3 χρόνια. Όταν πήγα στο 10 νόμισα ότι πήγα από τον αραμπά σε 767.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ δούλεψα 4 και 5 για σχεδόν 2-3 χρόνια. Όταν πήγα στο 10 νόμισα ότι πήγα από τον αραμπά σε 767.


Εγώ με sx3 πάω με τα πόδια, και ..... ξυπόλυτος μάλιστα.

 
Δεν είπαμε δεν τα κάνει. ?

 Μιλάμε για workflow και πρακτικότητα. 

 Είπα εγώ δεν κάνει το ένα αυτά που κάνει το άλλο? 

 Sonar. Πάρτε όλοι Sonar!! ?

 
το πάτε πάλι οπαδικά, αλλά οποία έκπληξις μια και στο noizοχωριό αυτό είναι προαπαιτούμενο πριν το τσιμπούσι και τις μπυροποσίες του happy end κάτω από το φεγγάρι (μόνη διαφορά με την παρέα του Αστερίξ ότι εδώ αντί για ψάρια και μενίρ, πετάμε μεταξύ μας (κσ)ύλα και usb στικάκια)...?

δεν θα μακρηγορήσω επί του θέματος μια και επαναλαμβάνομαι και για να (ξανα)πάρω θέση κι εγώ στο τραπέζι θα ματαπώ...

1. όταν στα μέσα 90s εγκατέλειψα ως επαγγελματίας τα mac για τα pc, εγκατέλειψα και το Cubase (και το Logic αργότερα  αναγκαστικά) και απέκτησα για πρώτη φορά το τότε Cakewalk... η ΒΑΣΙΚΗ αιτία ήταν η απίστευτη (για την εποχή) σταθερότητα του συγκριτικά... πράγμα λογικό βέβαια μια και ήταν εξ αρχής γραμμένος κώδικας για windows και όχι βιαστική "μετάφραση"...

και στην πορεία όμως, που τα πράγματα έστρωσαν σε αυτό το επίπεδο, παρέμεινα σε αυτό... όχι μόνο από συνήθεια (μια που γνώριζα το περιβάλλον και του ανταγωνισμού), αλλά και για τις πολλές πρωτοποριακές τεχνολογίες στους αλγορίθμους του (που τουλάχιστον ενδιέφεραν εμένα) και ξεκινούσαν από τους καταπληκτικούς μηχανικούς της (freeze track, audio warping, HQ dithering, 64bit engine κλπ)... ως και τώρα που πια ο ανταγωνισμός έχει φέρει σχεδόν απόλυτη ισοροπία σε δυνατότητες στα διάφορα DAW, το user friendly interface του και την top ποιότητα του pro channel δεν τα αλλάζω... ειδικά κάποια από τα vst του δεύτερου αν κυκλοφορούσαν ανεξάρτητα στην αγορά θα ήταν σε τιμές ανάλογες των κορυφαίων του είδους τους...

2. και τελευταίο (αλλά και πρώτο σε σημασία, δι' και όχι κατ εμέ ?)... σέβομαι φυσικά όλες τις απόψεις (ακόμα και αν τα κριτήρια είναι καθαρά υποκειμενικά στο όποιο επίπεδο), όπως φυσικά και το ότι είναι πολύ δύσκολο σε κάποιον να αλλάξει ένα περιβάλλον εργασίας με το οποίο είναι εξοικειωμένος (για τον όποιο λόγο)...

ΑΛΛΑ το ότι ένας ερασιτέχνης που ξεκινά (ή βρίσκεται σε περίοδο αναζήτησης daw λύσης) δεν δοκιμάζει επισταμένα ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ένα από τα κορυφαία μουσικά software που του προσφέρεται πλέον  ΔΩΡΕΑΝ και του προσφέρει εργαλεία με τα οποία μπορεί (εν δυνάμει) να κάνει παραγωγές πραγματικά επαγγελματικού επιπέδου γλυτώνοντας αρκετά κατοστάρικα στο συνολικό μπάτζετ που θα διαθέσει, ε συγχωράτε με, δεν το έχω χωνέψει ακόμα...

μου φαίνεται απίστευτο και μου φέρνει στο μυαλό την (αμφιλεγόμενη) ιστορία με τον Καποδίστρια και τις πατάτες...?

sonar tsimpousi.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αλλά και για τις πολλές πρωτοποριακές τεχνολογίες στους αλγορίθμους του (που τουλάχιστον ενδιέφεραν εμένα) και ξεκινούσαν από τους καταπληκτικούς μηχανικούς της (freeze track, audio warping, HQ dithering, 64bit engine κλπ)... ως και τώρα που πια ο ανταγωνισμός έχει φέρει σχεδόν απόλυτη ισοροπία σε δυνατότητες στα διάφορα DAW


αΦτο..

Είναι πραγματικά αστείο το πλέον πρωτοποριακό και σταθερό daw να παρουσιάζεται ως "δευτεραντζα" μόνο και μόνο επειδή ΤΩΡΑ είναι δωρεάν, όταν ΔΕΝ ήταν δωρεάν ήταν ακριβότερο από το Cubase.

Και όπως λες πολύ σωστά ΟΛΑ τα daw πλέον είναι στο ίδιο επίπεδο και δουλεύεις μια χαρά....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εμένα η όλη φάση του Sonar μου θυμίζει την εποχή ΠΑΣΟΚ και ΠΑΠΑΝΔΡΈΟΥ. Έδινε κατευθείαν στο λαό. Του λέγανε υπάρχει πρόβλημα πρόεδρε και έλεγε διπλασιάστε τους μισθούς στο ΔΗΜΌΣΙΟ και τρώγαμε ψωμί. 

 Το Cubase στο μυαλό μου δυστυχώς δουλεύει σαν ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ με κουμπάρους και υπουργούς με μπλε φακέλους μέλη της ΜΠΙΛΤΕΡΜΠΕΡΓΚ. Και όλα τα συνεπακολουθα αυτών που υφίσταται ο λαός που δεν τα φέρνει πέρα ?

 Καλημέρα ?

 Πλάκα κάνω. Χαχαχαχαχα 

Εγώ έτυχε λοιπόν συγκυριακα να μπλέξω με το Sonar και απλά όπως ειπώθηκε πολλάκις είναι θέμα συνήθειας. Ιδιαίτερα αν ασχολείσαι σποραδικά όπως εγώ δεν έχει νόημα να αλλάζεις στην εποχή που όλα τα κάνουν όλα και ο μέσος χρήστης δεν χρησιμοποιεί ούτε το 20% των δυνατοτήτων τους και ούτως ή άλλος θα τα χρησιμοποιήσει και σαν host των δικών του plug in. 

 Συμφωνώ επίσης για μπυροποσία. ?

 
ΑΛΛΑ το ότι ένας ερασιτέχνης που ξεκινά (ή βρίσκεται σε περίοδο αναζήτησης daw λύσης) δεν δοκιμάζει επισταμένα ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ένα από τα κορυφαία μουσικά software που του προσφέρεται πλέον  ΔΩΡΕΑΝ και του προσφέρει εργαλεία με τα οποία μπορεί (εν δυνάμει) να κάνει παραγωγές πραγματικά επαγγελματικού επιπέδου γλυτώνοντας αρκετά κατοστάρικα στο συνολικό μπάτζετ που θα διαθέσει, ε συγχωράτε με, δεν το έχω χωνέψει ακόμα...


Αυτό ναι! Κάποτε έκανε το Sonar 600, όσα και το Cubase. Γι' αυτό κι εγώ προσωπικά πήγα εκεί, που ήδη ήξερα πώς δουλεύει. Υπάρχει και το reaper, ας μη το ξεχνάμε, που κι αυτό για τους ερασιτέχνες είναι ουσιαστικά δωρεάν. Το οποίο κι αυτό το κατέβασα για δοκιμή, αλλά πάλι δεν είχα υπομονή να ασχοληθώ. Αλλά τώρα, αν κάποιος δεν έχει τίποτα, και δε θέλει να δώσει μία, και θέλει να αποκτήσει ένα "παραδοσιακό" DAW, ή Cakewalk ή Reaper τους λέω. (Πρώτα Cakewalk γιατί αν το Cakewalk μου φαίνεται 40% ξένο, το Reaper μου φαίνεται 80)

 
και ούτως ή άλλος θα τα χρησιμοποιήσει και σαν host των δικών του plug in. 




Βασικα επιπλεον μονο τα Arturia θες και ενα καλο προγραμμα για τυμπανα.

Σε ολα τα αλλα ,ειδικα στα εφε, τα native του Sonar ΥΠΕΡ-αρκουν. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βασικα επιπλεον μονο τα Arturia θες και ενα καλο προγραμμα για τυμπανα.

Σε ολα τα αλλα ,ειδικα στα εφε, τα native του Sonar ΥΠΕΡ-αρκουν. 
Το omnisohere, το V-synth, το Sonar και να μάθω να βαράω επιτέλους κάνα ακορντο στην Squier μου και να μάθω να αλλάζω χορδές και να ρυθμίσω το tremolo και καθάρισα. Έχω και το KOMPLETE.  Τι άλλο θελω. Πιαναρες στο KOMPLETE. Ακούς μέχρι και το κσυλο από το πεντάλ. Χαχαχαχαχα 

 
Επαναλαμβάνομαι κι εγώ, αλλά μιας και γίνεται ωραία/σοβαρή κουβέντα, ας πεταχτώ.

Από τις πρώτες μέρες που άρχισα να παίζω κιθάρα πριν 10-11 χρόνια, ήθελα να ηχογραφώ τον εαυτό μου. Τότε τα πρώτα πράγματα που έπεσαν μπροστά μου ήταν το φασόλι POD της Line 6 και το Reaper. Δεν ήξερα πού πάνε τα 4, αλλά τσούκου τσούκου έμαθα στο Reaper ό,τι χρειαζόμουν για τα καθαρά κιθαριστικά.

Έκτοτε έχω δουλέψει κυρίως με το Reaper, το οποίο συνεχίζω να χρησιμοποιώ για κιθαριστική μουσική και το Ableton Live που έκανα upgrade από το Lite που μου είχε δοθεί δωρεάν μετά από αγορά του Arturia Minilab. Το δεύτερο εννοείται πως το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για ηλεκτρονική μουσική.

Διαβάζοντας εδώ τα πολύ καλά σχόλια που λαμβάνει το Cakewalk, έκανα πρόσφατα μια δοκιμή, αλλά αυτή η ρημάδα η συνήθεια δε με άφησε να του δώσω το χρόνο που χρειάζεται. Πάντως plugins έχει σαφώς ανώτερα του Reaper. Το workflow δεν το κρίνω γιατί και δεν του έδωσα χρόνο, αλλά και γιατί αυτό είναι κυρίως θέμα συνήθειας. Το Ableton επίσης έχει κορυφαία built-in plugins, έχουν περάσει στο ντούκου γιατί στο forum δεν έχουμε πολλούς χρήστες αυτού του DAW.

Πρόσφατα ξεκίνησα μαθήματα production και ο δάσκαλος δουλεύει μόνο Cubase. Μπορώ να κάνω αυτά που διδάσκομαι και στο Reaper και στο Ableton γιατί είμαι ακόμα στα βασικά, αλλά με έχει ψήσει πολύ το περιβάλλον του Cubase, οπότε βλέπω να σκάω για αρχή το 100άρι που ζητάνε για το Elements και σιγά σιγά μετά να μαζέψω για upgrade. Αφού μετακομίσω όμως αυτά, γιατί έχω έξοδα τώρα. ?

Τελειώνω μια αχρείαστη ίσως πολυλογία λέγοντας το προφανές που προκύπτει από τα λεγόμενά μου:

Πλέον οι επιλογές είναι σοβαρότατες, από δωρεάν έως και $$$. Δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην περνάμε ευχάριστα την ώρα μας δημιουργώντας. Όσοι είστε επαγγελματίες εννοείται πως καλά κάνετε και ψάχνετε το τέλειο για το workflow σας. Εγώ τη δουλειά μου έχω μπορέσει να την κάνω με όσα έχω αναφέρει και είμαι σίγουρος ότι θα την έκανα και με το Cakewalk αν του έδινα χρόνο.

 
το πάτε πάλι οπαδικά, αλλά οποία έκπληξις μια και στο noizοχωριό αυτό είναι προαπαιτούμενο πριν το τσιμπούσι και τις μπυροποσίες του happy end κάτω από το φεγγάρι (μόνη διαφορά με την παρέα του Αστερίξ ότι εδώ αντί για ψάρια και μενίρ, πετάμε μεταξύ μας (κσ)ύλα και usb στικάκια)...?


όχι αγαπητέ Νικόλαε, δεν το πάμε οπαδικά.

Τουλάχιστον εγώ όχι.

Και είπα αρκετά νωρίς στη συζήτηση ότι δεν έχω χρόνο για αντιπαραθέσεις. Χρησιμοποιεί ο καθένας ό,τι τον βόλεψε. 

Ίσως εξ αρχής λάθος, ίσως σωστά, ίσως κάποιος εξ αρχής τα έσκασε στο σοναρ ή ό,τι άλλο.

Εξ άλλου αυτή η ιστορία με το δωρεάν σονάρ είναι θέμα τριών ετών. Πριν απ αυτό ήταν κι αυτό στα ακατανόμαστα πανάκριβα. Και δικαίως τότε θα σου έλεγε ο καθένας κακώς δίνετε 500άρικα σ αυτούς όταν με 50-100 κάνεις τη δουλειά σου με reaper κλπ.

Εκείνο που με προβληματίζει με ΟΛΟΥΣ σας που πίνετε νερό στο όνομα του αγορασμένου σοναρ (διότι προφανώς το αγοράσατε) είναι το ότι έχει σταματήσει ο χρόνος για σας στη δεκαετία ακόμα και του 1990 αν όχι 2000.

Όπου πιθανόν να ήταν το σοναρ πρωτοπόρο για κάποιο διάστημα.

Και σας ερωτώ: πόσοι απο σας καθήσατε να αφιερώσετε λίγες μέρες (να μην πω μήνες, διότι εγώ ασχολήθηκα μήνες με το δωρεάν sonar) με το cubase από έκδοση 8 και πάνω? Απαντήστε μου. (αν και ξέρω την απάντηση).

Εγω προσωπικά ξεκίνησα με δωρεάν εκδόσεις cubase, ableton και studio1 παράλληλα με όλες, επειδή ήταν bundles με άλλα και μετά από λίγο καιρό αφού ταλαντέυτηκα μεταξύ ableton/cubase και κατάλαβα τον Live προσανατολισμό του πρώτου, αποφάσισα να επενδύσω χρόνο στο cubase, διότι το είδα με την λογική ό,τι πίσω του είναι ένας κολοσσός. Και μιλάμε τότε για εποχές που cubase κόστιζε 900. Τα περισσότερα από αυτά που έχω ανεβάσει, ξεκίνησαν ή και βρίσκονται ακόμα με tracks από cubase 4 lite. Ούτε καν elements. Κάπου εκεί την εποχή του 9 είχα κατασταλάξει ότι πήγαινα εκεί. Και η απόφαση ήταν σημαντική διότι εξ αρχής ήθελα πράγματα του pro, ούτε καν artist.

Όταν λοιπόν εμφανίστηκε το sonar δωρεάν είναι γεγονός ότι αμφιταλαντεύτηκα.

Το φόρτωσα και το δοκίμασα. Πήρα ένα ολόκληρο project και το μετέφερα στο σοναρ. Μετα από 2-3 μήνες δυστυχώς δεν τα κατάφερα να το φέρω ως κομμάτι, να είναι κλώνος του άλλου που είχα φτιάξει εκείνη την εποχή και ολοκληρώσει με trial του 9. 

Όταν λοιπόν εμφανίστηκε η επετειακή προσφορά του 10ριού με 400 ευρώ, έσπευσα.

Παρ όλο το 400άρι, για αρκετό καιρό χρησιμοποίησα και έψαχνα το σοναρ παράλληλα, (το έχω ακόμα φορτωμένο, και το έψαξα λίγο μετά από καιρό πρόσφατα) αλλά πλέον έχει ενδιαφέρον έως το σημείο "για να δω τι καινούργιο έχουν βάλει κι αν άλλαξαν αυτό ή έκείνο". Περιττό να αναφέρω ότι το κομμάτι που μετέφρασα στο σοναρ, χτυπούσε κορυφές στον προσέσορα ενώ το ίδιο στο cubase δεν το έκανε.

Επανέρχομαι λοιπόν στο πιό σημαντικό για μένα, πέρα από το γεγονός ότι το cubase σήμερα είναι αναπτυγμένο περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο: μπορεί η bandlab από την Σιγκαπούρη που έχει μπει σίγουρα στην music industry (φαίνεται αυτό άλλωστε από την αγορά των heritage, harmony κλπ) να στηρίξει την εξέλιξη του sonar σε αντίστοιχο βαθμό με την steinberg/yamaha με τα cubase/nuendo/dorico και μάλιστα σε δωρεάν επίπεδο?

Η προσωπική μου άποψη είναι ΟΧΙ. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως το free lunch που λένε οι αμερικάνοι.

Ναι όλα τα πακέτα είναι ίδια όταν κοστίζουν 50-100 ευρώ (ακόμα και τα φτηνά είναι φτηνά ή δωρεάν στην βασική έκδοση, το reaper στην καλή κοστίζει 225, το fl studio 480, το presonus studio1 400, το ableton live 600, το bitwig 300, το cubase 500, αφήνω έξω τα συνδρομητικά ή τα μακ. Το μόνο δωρεάν είναι το τίμιο audacity και φυσικά το cakewalk/bandlab που σίγουρα υπερτερεί όλων των δωρεάν.

Πού θέλω να καταλήξω?

Η υποστήριξη και εξέλιξη σε επίπεδο pro κοστίζει και το βλέπουμε ξεκάθαρα από όλους τους κατασκευαστές. Δεν νομίζω λοιπόν όλοι αυτό που ζητάνε κατά μέσο όρο 300-500 ευρώ να είναι αφελείς και να συνεχίζουν να τα ζητάνε όταν ένα αντίστοιχο προϊόν προσφέρεται δωρεάν. Πιστεύω ότι γνωρίζουν ότι οι δυνατότητες εξέλιξης (για την ώρα τουλάχιστον) από την bandlab δεν είναι επικίνδυνες για αυτούς και συνεχίζουν στην ίδια τιμολογιακή πολιτική. Ο χρόνος θα δείξει.

Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να έχει γίνει σαφές ότι δεν συζητάω σε οπαδικό επίπεδο. Αν δεν το έχετε καταλάβει, ΟΚ. Συνεχίστε να επιμένετε στη λογική του επειδή κάτι πριν από 30 χρόνια ήταν καλύτερο από ένα άλλο, αυτό συνεχίζει να ισχύει και σήμερα, χωρίς να κάνετε την ίδια σύγκριση σήμερα. Εγώ την σύγκριση την έκανα πριν 2-3 χρόνια και έχω πεισθεί.

Αν ξεκινούσα από το 0 σήμερα θα ξεκινούσα με το sonar. Όπως πχ το πρότεινα στον Γιώργο που έγραψε πιό πάνω, όταν έψαχνε μεταξύ cubase/sonar διότι ήταν δωρεάν. Πιστεύω όμως ειλικρινά, ότι ακόμα κι αν ξεκινούσα σήμερα με sonar σύντομα θα πήγαινα σε πληρωτέο cubase pro. Διότι απλά, αυτά που κάνει το cubase pro, και τα οποία για τον οποιοδήποτε λόγο τα χρειάζομαι, δεν τα κάνει το sonar. 

 
Η προσωπική μου άποψη είναι ΟΧΙ




Δεν ειναι θεμα προσωπικης αποψης αλλα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ενταξει στην Ελλαδα εχουμε ΟΝΤΩΣ ΜΕΓΑΛΟ προβλημα με την αποδοχη της,το παραδεχομαι αλλα υπαρχουν και ορια).

Η Bandlab το στηριζει ΤΩΡΑ,ΗΔΗ,ΣΥΝΕΧΕΙΑ....με 24/7/365 updates,support & φυσικα το site (με εκπληκτικα  free καλουδια μεταξυ των οποιων το FREE ΜASTERING τα σπαει)

Αρα η προσωπικη μου ΜΑΡΤΥΡΙΑ (δηλ. ΑΠΤΗ ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ.... πραγματικοτητα ειναι οτι το ΚΑΝΕΙ).

Γιατι το κανει ΔΩΡΕΑΝ?

Εχει προφανως τους λογους της....και δεν χρειαζεται να τους αναλυσουμε (η υπερβολικη αναλυση αλλωστε ειναι και ενας απο τους λογους της καταντιας μας ως χωρας)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για εμένα οποίος έχει Cubase και γράφει Rock με κιθάρα και φωνή απλά κάνει κακό στον εαυτό του. 

  Ας πάει στο Sonar σήμερα, μια απόφαση είναι και λίγη προσπάθεια, σαν να κόβεις το τσιγάρο ή τον τζόγο. 

 Εμείς οι οπαδοί του Sonar θα τον στηρίξουμε ???????

 
Ρε γράψτε χάμου μουσική κι αφήστε τα υπόλοιπα. 

468 σελίδες θα φτάσουμε πάλι για το τίποτα..

Εκτός κι αν ξεχωρίζει το αυτί σας αν κάτι έχει γραφτεί με cubase ή sonar (ΠΟΥ EINAI TO ΚΑΛΥΤΕΡΟ, όντως ?)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για εμένα οποίος έχει Cubase και γράφει Rock με κιθάρα και φωνή απλά κάνει κακό στον εαυτό του. 

  Ας πάει στο Sonar σήμερα, μια απόφαση είναι και λίγη προσπάθεια, σαν να κόβεις το τσιγάρο ή τον τζόγο. 

 Εμείς οι οπαδοί του Sonar θα τον στηρίξουμε ???????
Ευτυχως δεν γραφω ροκ ουτε τραγουδαω.

Αν και την καταδικη για την καταντια της χωρας δεν την γλωτωνω

 
Αν και την καταδικη για την καταντια της χωρας δεν την γλωτωνω




εννοειται οτι δεν σου φορτωνω (ή μαλλον σου φορτωνω οσο φορτωνω και σε εμενα) την καταντια της χωρας..

απλα λεω οτι δεν χρειαζεται να υπερ-αναλυουμε τα παντα μεχρι θανατου..

δουλευει το SONAR? ΝΑΙ

ειναι ΚΑΛΟ το SONAR? NAI

γιατι το δινουν τζαμπα? who gives a flying f&^$$^ ?

 
Το δίνουνε τζάμπα για να σας φακελώσουνε, και μετά από χρόνια να σας πουν ότι τους ανήκει ό,τι έχει ανέβει στο cloud τους.??

 
εννοειται οτι δεν σου φορτωνω (ή μαλλον σου φορτωνω οσο φορτωνω και σε εμενα) την καταντια της χωρας..

απλα λεω οτι δεν χρειαζεται να υπερ-αναλυουμε τα παντα μεχρι θανατου..

δουλευει το SONAR? ΝΑΙ

ειναι ΚΑΛΟ το SONAR? NAI

γιατι το δινουν τζαμπα? who gives a flying f&^$$^ ?
είναι ξεκάθαρο ότι εμείς οι δυο και μόνο αρκούμε για την κατάντια της χώρας.

Ρε γράψτε χάμου μουσική κι αφήστε τα υπόλοιπα. 

468 σελίδες θα φτάσουμε πάλι για το τίποτα..

Εκτός κι αν ξεχωρίζει το αυτί σας αν κάτι έχει γραφτεί με cubase ή sonar (ΠΟΥ EINAI TO ΚΑΛΥΤΕΡΟ, όντως ?)


γράφουμε.

Δεν κάνουμε τίποτε άλλο σε πληροφορώ.

Σε μένα είναι τουλάχιστον 12 ώρες τη μέρα ανοιχτό.

όσο αν ξεχωρίζει το αυτί μου (ή αλλουνού) με τι έχει γραφεί η απάντηση είναι ΟΧΙ.

Όμως για μένα, αυτά που έχω φτιάξει, με το sonar απλώς δεν θα είχαν φτιαχτεί. Και είναι αρκετό για να δικαιολογήσει τα χρήματα που έδωσα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top