ακόμα πιό γρήγορη....Nikolas είπε:Γρήγορη ερώτηση: GEMA, ASCAP, PRS κλπ... είναι ΑΕ? Ειναι ιδιωτικές εταιρίες; ή τι;
Γρήγορη απάντηση : Πολλά.dimsonic είπε:ακόμα πιό γρήγορη....
τί μισθούς παίρνουν οι ceo τους και τι μέσες αποδοχές τα μέλη τους
Ιδιωτικές.Nikolas είπε:Γρήγορη ερώτηση: GEMA, ASCAP, PRS κλπ... είναι ΑΕ? Ειναι ιδιωτικές εταιρίες; ή τι;
The American Society of Composers, Authors and Publishers (ASCAP /ˈæskæp/) is an American not-for-profit performance-rights organization (PRO) that protects its members' musical copyrights by monitoring public performances of their music, whether via a broadcast or live performance, and compensating them accordingly.[1]
ASCAP collects licensing fees from users of music created by ASCAP members, then distributes them back to its members as royalties. In effect, the arrangement is the product of a compromise: when a song is played, the user does not have to pay the copyright holder directly, nor does the music creator have to bill a radio station for use of a song.
In 2012, ASCAP collected over US$941 million in licensing fees and distributed $828.7 million in royalti
The Gesellschaft für musikalische Aufführungs- und mechanische Vervielfältigungsrechte (GEMA; English: Society for musical performing and mechanical reproduction rights) is a state-authorized collecting society and performance rights organization based in Germany, with administrative offices in Berlin and Munich. GEMA represents the usage rights stemming from authors' rights (e.g., mechanical licensing, broadcast licensing, synchronization licensing) for the musical works of those composers, lyricists, and publishers who are members in the organization. It is the only such institution in Germany and a member of BIEM and CISAC. Other collecting societies include the (AKM) Society of authors, composers and music publishers (de) in Austria and SUISA in Switzerland.
As an "accredited profit-making association with legal capacity" (de: rechtsfähiger wirtschaftlicher Verein), GEMA's capacity to be a subject of legal rights and duties is based upon state conferral (under Article 22 of the German civil code). The chairperson of the executive board (CEO) is Harald Heker (since 2007); the chairperson of the board of directors is Enjott Schneider.
Φίλε μου, στο Ελλάντα 50 χιλιάρικα το μήνα παίρνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.dimsonic είπε:πολλά ποιοί?
πχ θα ήθελα να ξέρω
μισθός ceo της εταιρείας στην ελλάδα, μέσες απολαβές μέλους.
το αντίστοιχο πχ στην ευρώπη ή αμερική....
11.561 ευρώTamtam είπε:Φίλε μου, στο Ελλάντα 50 χιλιάρικα το μήνα παίρνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Τόσο πρέπει να είναι, μειώθηκε κατά 50%. Δεν βλέπω τι σχέση έχει με το θέμα βέβαιαTamtam είπε:Είσαι σίγουρος? Νόμιζα ότι ήταν πολύ περισσότερα.
Στην Αμερικη σε ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ οιετησιες απολαβες ενος CEO ειναι αυτεςdimsonic είπε:ακόμα πιό γρήγορη....
τί μισθούς παίρνουν οι ceo τους και τι μέσες αποδοχές τα μέλη τους
Βρε Ταμταμ, να σου πω ότι υπάρχουν νόμιμοι τρόποι να κάνει κάποιος όλα αυτά (από προσωπική εμπειρία).Tamtam είπε:Θα πρέπει να μας παρανοιάζει όμως όταν αυτή η εταιρία διαπιστώνεται ότι
δεν μπορεί να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις της[/b] και οι μισθοί της συνεχίζουν να καταβάλλονται ακατέβατοι
Υποχρεώσεις προς α) το κράτος, β) τους υπαλλήλους της γ) τους "πελάτες" της /προμηθευτές της (στη συγκεκριμένη πετρίπτωση οι συνθέτες, μουσικοί κλπ) στους οποίοςυ χρωστούσε από αδιανέμητα κέρδη... 42 εκατομμύρια ευρώ! Τι συζητάμε τώρα;
Μπα.Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τον χάρτη της διαπλοκής τους με την εκτελεστική εξουσία για την περίοδο που εξετάστηκε.
δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.Superfunk είπε:Στην Αμερικη η ετησιες απολαβες ενος CEO ειναι αυτες
100 Highest Paid CEOs
καταλαβαινεις βεβαια οτι 52.000 ανα μηνα ειναι απλα τα εξοδα τους για ΦΥΣΤΙΚΙΑ ;D ;D
Στην ΕΕ & στην ΕΛΛΑΔΑ (χωρις τα μπονους και τα options που ειναι συνηθως 6πλασια των μηνιαιων αποδοχων)
Greek managers are among the best paid in the world | grreporter.info- News from Greece - Breaking News, Business, Sport, Multimedia and Video.
Ερώτηση στη Βουλή για την ΑΕΠΙ κατέθεσε ο βουλευτής της ΝΔ, Λευτέρης Αυγενάκης. Οπως αναφέρει στην ερώτηση προς την κυβέρνηση και ειδικά προς το υπουργείο Πολιτισμού:Οσμή σκανδάλου αποπνέει η υπόθεση της ΑΕΠΙ. Η προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών και των εκτελεστών, καθώς και η προάσπιση των δικαιωμάτων των χρηστών από τις απαιτήσεις των οργανισμών συλλογικής διαχείρισης απαιτεί την διαμόρφωση ενός σύγχρονου θεσμικού πλαισίου. Το ζήτημα των πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων έχει απασχολήσει τα τελευταία χρόνια την επικαιρότητα, ιδιαίτερα δε από την πλευρά των χρηστών που διαμαρτύρονται για καταχρηστικές συμπεριφορές σε βάρος τους από τους Ο.Σ.Δ. και ζητούν εναγωνίως να αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο.
Μετά από δεκάδες συντονισμένες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις Βουλευτών της ΝΔ και συνεχείς πιέσεις προς το αρμόδιο Υπουργείο και την Επιτροπή Ανταγωνισμού εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια, έχουμε επισημάνει σε όλους τους τόνους την ανάγκη να μπει τάξη στο πεδίο διαχείρισης των πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων και συγκεκριμένα των οργανισμών συλλογικής διαχείρισης, με βασικότερη περίπτωση αδιαφάνειας και καταχρηστικής συμπεριφοράς –όπως προκύπτει και από συνεχείς καταγγελίες χρηστών και δημιουργών- της Ανώνυμης Εταιρείας Πνευματικών Δικαιωμάτων Α.Ε.Π.Ι. Α.Ε..
Ενδεικτικά αναφέρουμε τις υπ’ αριθ. πρωτ. Ερωτήσεις και ΑΚΕ: 8259/15-09-2016, 6860/07-07-2016, 3963/23-10-2014, 682/5474/16-01-2014, 628/5098/23-12-2013, 2901/06-03-2014, 6615/27-02-2014, 1645/29-11-2013, 513/4285/27-11-2013, 4287/27-11-2013, 514/4286/27-11-2013, 406/3359/01-11-2013, 3317/31-10-2013, 2935/21-10-2013, 2872/18-10-2013, 2869/18-10-2013, 312/2530/10-10-2013, 2471/08-10-2013 και 2331/03-10-2013.
Ταυτόχρονα, τα πισωγυρίσματα με τη μεταφορά της έδρας της ΑΕΠΙ Α.Ε. στην Κύπρο, τους προηγούμενες μήνες, προφανώς συνδέεται άμεσα με την επικείμενη ενσωμάτωση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 26/2014 στο εθνικό μας δίκαιο, αφού πλέον δεν θα δύναται αυτή να υφίσταται υπό τη μορφή ανώνυμης εταιρείας αλλά θα πρέπει υποχρεωτικά να αποτελέσει Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης, ο οποίος είτε θα ελέγχεται από τα μέλη του είτε θα είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σύμφωνα με τις διατάξεις της εν λόγω Ευρωπαϊκής Οδηγίας, την οποία οφείλει το κάθε κράτος-μέλος να ενσωματώσει στο εθνικό του δίκαιο.
Απίστευτα είναι τα στοιχεία, σύμφωνα με πληροφορίες, σχετικά με την έρευνα του διαχειριστικού ελέγχου που διεξήχθη για λογαριασμό του Υπουργείου Πολιτισμού για την ΑΕΠΙ, η οποία διαχειρίζεται τα πνευματικά δικαιώματα των δημιουργών και εκπροσωπεί περισσότερους από 14.540 Έλληνες και ξένους πνευματικούς δημιουργούς καθώς και 2.200.000 και πλέον ξένους δημιουργούς, μέσω συμβάσεων εκπροσώπησης. Σημειώνεται, μάλιστα, ότι η ΑΕΠΙ αρνιόταν να προσκομίσει τα απαραίτητα στοιχεία για τη διενέργεια του ελέγχου και συμμορφώθηκε μόνο αφού της επιβλήθηκε πρόστιμο από το Υπουργείο Πολιτισμού για την άρνηση της αυτή.
Σκανδαλώδεις είναι οι αποκαλύψεις σχετικά με το πόρισμα του ελέγχου, όπου αναφέρονται ενδεικτικά ότι τα λειτουργικά έξοδα της εταιρίας είναι υψηλότερα σε σχέση με τα έσοδα της, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρές λειτουργικές ζημίες συνολικού ύψους 11,3 εκ. ευρώ. Αυτό οφείλεται κυρίως στις συνολικές αμοιβές των μετόχων της Εταιρείας και συγγενών τους, στις ετήσιες αμοιβές παραστάσεων στο Δ.Σ., στην παροχή δωρεάν ιδιωτική ασφάλιση, αυτοκίνητα, κλπ, αμοιβές υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης, προμήθειες είσπραξης και αμοιβές νομικών συμβούλων και δικαστικά έξοδα.
Σκάνδαλο αποτελούν επίσης τα δάνεια που σύμφωνα με πληροφορίες, λάμβαναν τα μέλη του ΔΣ από την Εταιρία, ενώ σύμφωνα με το άρθρο 23α του Κ.Ν. 2190/1920 δάνεια προς μέλη του ΔΣ απαγορεύονται. Εκτός αυτού, η ΑΕΠΙ φέρεται να χορηγεί επίσης δάνεια στο προσωπικό και σε συνεργάτες βάσει εγκρίσεων που προέρχονται από το ΔΣ της εταιρείας όπως και προκαταβολές σε δικαιούχους (δημιουργούς) για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους που θα συμψηφίζονταν με τις μελλοντικές αποδοχές τους, ενώ αυτή η παρακράτηση δεν έγινε ποτέ.
Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, η Εταιρία παρακρατούσε 10% προμήθεια επί των διανεμηθέντων δικαιωμάτων σε αλλοδαπούς οργανισμούς στα πάσης φύσεως εκτελεστικά δικαιώματα με σκοπό τη μετέπειτα χρήση των κονδυλίων σε πολιτιστικούς και ανθρωπιστικούς σκοπούς, ενώ τα ποσά αυτά ουδέποτε διατέθηκαν για το σκοπό αυτό αφού τελικά αφορούσαν εργασίες συντήρησης και εμπλουτισμού του αρχείου μουσικής της ΑΕΠΙ. Τέλος, αναφέρουν ότι τα αδιανέμητα δικαιώματα στους δημιουργούς την 31η/12/2014 ανέρχονταν στο ποσό των 42 εκ. ευρώ τα οποία δεν έχουν αποδοθεί και διανεμηθεί σε μέλη.
Πρόκειται για αποκαλύψεις που, αν επιβεβαιωθούν, δείχνουν ένα καλοστημένο πάρτυ εκατομμυρίων που καρπώνονταν οι λίγοι, εκλεκτοί της ΑΕΠΙ εις βάρος τόσο των δημιουργών όσο και των χρηστών. Μένει να διαψευσθούν ή να επιβεβαιωθούν με το σχετικό πόρισμα.
Κατόπιν των ανωτέρω,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1.Παρακαλούμε να μας παρέχετε αντίγραφο του πορίσματος.
2.Σε ποιες ενέργειες σκοπεύετε να προβείτε σχετικά με τα ευρήματα του πορίσματος;
Ο ερωτών Βουλευτής
Λευτέρης Κ. Αυγενάκης
Γραμματέας ΠΕ ΝΔ - Βουλευτής ΝΔ Ηρακλείου
Why You Should Think Twice Before Joining ASCAP, BMI or SESAC - Part II: Non-Profit Nonsense | Moses Supposes:dimsonic είπε:δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.
(ρώτησα) τι παίρνει ο αφέντης της ascap
και πόσα δίνει ανά μέλος....Superfunk είπε:Why You Should Think Twice Before Joining ASCAP, BMI or SESAC - Part II: Non-Profit Nonsense | Moses Supposes:
συμφωνα με αυτο γυρω στα 3 εκ/ετος
ε δεν θα ψαξω και τους ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟΥΣ ισολογισμους,καντο εσυ τα ΠΑΝΤΑ ειναι δημοσιευμενα.dimsonic είπε:και πόσα δίνει ανά μέλος....
και πες μου τα αντίστοιχα εδώ
(αν τα ξέρεις)
μη μου απαντάς στη μισή μου πρόταση. (στο εύκολο δηλαδή)![]()
επισης κατι μαλλον δεν εχεις καταλαβεις....η ΑΕΠΙ και ολες οι παρομοιες εταιριες δεν πληρωνουν ανα...μελος αλλα αναλογα με το ΠΟΣΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ η μουσικη σου....και εγω ειμαι μελος στην ΑΕΠΙ αλλα δεν παιρνω οσα ο ΦΟΙΒΟΣ ή ο ΚΑΡΒΕΛΑΣ ;DASCAP claims to have the highest cost/payout ratio (called a “cost/benefit ratio”) of any PRO in the world—13.5%, meaning that 86.5 cents of every dollar they collect goes to their members.