το αίσχος της αεπι

Tamtam είπε:
Το αίσχος της ΑΕΠΙ και το αίσχος του σούπερφανκ...

Βρες μου που έγραψα "μπράβο στην κυβέρνηση" ρε σούργελο
εισαι λιγο ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ ε?  ;D

Ένα μεγάλο μπράβο στο Υπουργείο Πολιτισμό και στη Λυδία Κονιόρδου.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CF%85%CE%B4%CE%AF%CE%B1_%CE%9A%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%8C%CF%81%CE%B4%CE%BF%CF%85

Στις 5 Νοεμβρίου 2016 ορίστηκε να αντικαταστήσει τον Αριστείδη Μπαλτά ως Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού στην κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα Σεπτεμβρίου 2015.[2]
 
Superfunk είπε:
εισαι λιγο ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ ε?  ;D
Μπορεί αφού κάθομαι και σου απαντάω. Εσύ που νομίζεις ότι τα Υπουργεία είναι γεμάτα από στελέχη της κυβέρνησης (ειδικά το ΥπΠο, εδώ γελάμε) ή ότι η Κονιόρδου έγινε ξαφνικά "κυβέρνηση", τι είσαι;

Άσε ήσυχα τα θέματα που αφορούν τους καλλιτέχνες, καφενόβιε γέροντα, και τραβα στην εχπρέσσο μα πολιτικολογήσεις. ορισμένα θέματα που αφορούν όλους εμάς τους μουσικούς δεν σε σηκώνουν.

 
Εσύ που νομίζεις ότι τα Υπουργεία είναι γεμάτα από στελέχη της κυβέρνησης
Ρε συ γερος ανθρωπος ...κοψε τα ναρκωτικα...δεν κανει... ;D ;D ;D ;D

 
αυτο που παρατήρησα σε αυτήν την κουβέντα αλλά και σε παλαιότερη συζήτηση σχετικά με την ΑΕΠΙ

είναι ότι υπάρχουν μέλη( χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν , συμπαθώ πολύ μερικά απο αυτά τα μέλη με τον λόγο που έχουν στο νόιζ)  που με τα λόγια τους είναι να σαν να υπερασπίζονται την ΑΕΠΙ την στιγμή που με απλη λογική αν σκεφτείς πως λειτουργεί επίσημα αυτή η εταιρία , χωρίς να μπεις στην διαδικασία να διαβάσεις όσα λέγονται κατα καιρους για αυτήν, αυτόματα μπορείς να καταλάβεις πως έχει ανήθικο χαρακτήρα  .  Απλά αναρωτιέμαι.

Θα συμφωνήσω με τον ταμταμ ( αλλα νομίζω δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε απο ποιους απαρτίζεται το υπουργείο ) ,δεν μπορείς να υποβιβάσεις μια ενέργεια ενός υπουργείου με

πρόφαση την κακή πορεία μιας κυβέρνησης όταν είσαι πολιτικά αντίθετα αυτής της κυβέρνησης.

 
δεν μπορείς να υποβιβάσεις μια ενέργεια ενός υπουργείου  μεπρόφαση την κακή πορεία μιας κυβέρνησης
Χαιρομαι ιδιαιτερα που συμγωνεις μαζι μου οτι η αποφαση για διενεργεια ελεγχου στην ΑΕΠΙ ηταν ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ εκτελεσμενη απο ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

Ας ελπισουμε αυτου του τυπου οι ελεγχοι να να επεκταθουν και σε τομεις στους οποιους η κυβερνηση προΐσταται και οχι απλως "επιβλεπει".

 
Να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα.

Όταν λέμε ότι οι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης (τέτοιος οργανισμός είναι και η ΑΕΠΙ) ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ στον έλεγχο και την εποπτεία του Υπουργείου Πολιτισμού σημαίνει το εξής απλό:

Ο Υπουργός Πολιτισμού έχει την αρμοδιότητα

α) να  ελέγχει τη νομιμότητα των κανονισμών των υπό ίδρυση οργανισμών  συλλογικής διαχείρισης και των τυχόν μεταγενέστερων  τροποποιήσεών τους,

β) να ελέγχει τη νομιμότητα λειτουργίας των  πιο πάνω οργανισμών και

γ) να επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις αν  διαπιστώνει ότι οι οργανισμοί αυτοί παραβαίνουν το νόμο.

Με απλούστερα λόγια , ο Υπουργός Πολιτισμού, με πράξη του , χορηγεί ή ανακαλεί την άδεια λειτουργίας ενός τέτοιου οργανισμού, αν δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου (τυπικό κριτήριο) .

Αποφάσεις (μεταξύ πολλών) 949/2000 ΣΤΕ, 1058/2010 κ.λ.π.

Εδώ δεν τίθεται θέμα παράνομης λειτουργίας ενός οργανισμού συλλογικής διαχειρίσης (κατά το τυπικό κριτήριο)  , αλλά (τίθενται) τα εξής (ουσιαστικά) θέματα:

Υπέρογκες (για κάποιους) αμοιβές των στελεγχών του.

Αυτό δεν αφορά ΟΥΔΟΛΩΣ το Υπουργείο Πολιτισμού .

Μάλιστα , στα πλαίσια αυτής της εποπτείας του Υπουργείου Πολιτισμού, έχει συσταθεί ο Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας (Ο.Π.Ι.) ,από το κράτος,ως ανεξάρτητη αρχή, ο οποίος γνωμοδοτεί (υποβοηθεί) το Υπουργείο Πολιτισμού στα θέματα ελέγχου των Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης.

Οι μισθοί των στελεγχών αυτού του Οργανισμού, είναι επίσης πολύ μεγάλοι.

Βάσει (και πάλι του ΣτΕ) :

"Ο Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας (ΟΠΙ) λειτουργεί χάριν  του δημοσίου συμφέροντος κατά τους κανόνες της ιδιωτικής  οικονομίας και διέπεται από το ιδιωτικό δίκαιο"
Όταν λοιπόν , η έστω γνωμοδοτικά εποπτεύουσα αρχή, λειτουργεί υπό τους όρους της ιδιωτικής οικονομίας, κατά μείζονα λόγο ο εποπτεύομενος (ο οποίος είναι και Ανώνυμη Εταιρία) λειτουργεί με τους ίδιους κανόνες….της ιδιωτικής οικονομίας

άρα :

1) τα πόσα που λαμβάνουν  τα στελέγχη του ΔΕΝ αφορούν το Υπουργείο Πολιτισμού και εκφεύγουν του ελέγχου του.

2) ΤΥΧΟΝ Φορορολογικές παραβάσεις, αφορούν το υπουργείο Οικονομικών (και επίσης εκφεύγουν του ελέγχου του Υπουργείου Πολιτισμού).

3) Τυχόν παραβάσεις συμφωνιών του οργανισμού με τα μέλη του , αφορούν τα Πολιτικά και Ποινικά Δικαστήρια. (και πάλι εκφεύγουν του ελέγχου του Υπουργείου Πολιτισμού).

Αν ένα από τα τρία ουσιαστικά ελέγκτικά όργανα, Υπουργείο Οικονομικών, Πολιτικά και Ποινικά δικαστήρια, διαπιστώσουν κάποια παράβαση, τότε ναι, ενδέχεται το Υπουργείο Πολιτισμού, να έχει αρμοδιότητα (περί τυχόν ανάκλησης αδείας ενός οργανισμού συλλογικής διαχείρισης ή προστίμου).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το ότι ειναι Α.Ε. δεν εχει καμια σημασια απο τη στιγμη που εφαγε τα λεφτα του κοσμακη. Και η Ασπις ηταν Α.Ε και επενεβη το κρατος γιατι εφαγε τα λεφτα του κοσμακη οπως και επεμβαινει οταν διευθυντες ιδιωτικων τραπεζων υπεξαιρουν χρηματα του κοσμακη. Το κρατος επενεβη διοτι:

"Το πόρισμα αναφέρει στοιχεία για τα αδιανέμητα δικαιώματα, ποσά που έχει εισπράξει αλλά δεν έχουν αποδοθεί. Τα αδιανέμητα δικαιώματα σε μέλη, δικαιούχους ύψους 42 εκ. (την 31-12 - 2014) περιλαμβάνουν τιμολογηθέντα δικαιώματα σε χρήστες μουσικής τα οποία δεν έχουν αποδοθεί και διανεμηθεί σε μέλη και δεν στάθηκε  δυνατό να αναλυθούν από την εταιρεία  λόγω μη αντιστοίχησης τιμολογίων με εισπράξεις στο πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας."

"Ένα άλλο σκανδαλώδες σημείο του πορίσματος είναι αυτό που αφορά στα δάνεια που χορηγεί η εταιρεία σε μέλη του ΔΣ.

 


Η εταιρεία χορήγησε δάνειο τον Ιανουάριο του 2014 στον γ. διευθυντή μέτοχο και μέλος ΔΣ μέχρι του ποσού των 125 χιλ ευρώ με επιτόκιο 2%.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 23α του Κ.Ν. 2190/1920 δάνεια προς μέλη του ΔΣ απαγορεύονται. "

Η ΑΕΠΙ φέρεται να χορηγεί επίσης δάνεια στο προσωπικό, αλλά και συνεργάτες βάσει εγκρίσεων που προέρχονται από το ΔΣ της εταιρείας. Δίνει προκαταβολές σε δικαιούχους που συμψηφίζονται με τις μελλοντικές αποδοχές τους. Από την εργασία που πραγματοποιήθηκε  διαπιστώθηκε  ότι υπάρχουν προκαταβολές σε μέλη  που παραμένουν ακίνητες και δεν έχουν συμψηφιστεί με αντίστοιχες αμοιβές για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους. Υπάρχουν δημιουργοί δηλαδή που έχουν πάρει προκαταβολές μέρος των οποίων όμως δεν παρακρατείται  μετά από τις αμοιβές τους.

 
Ό,τι δουλεία και να κάνεις , από μικροπωλητής σε Λαϊκή , μέχρι και να έχεις Τράπεζα, υπόκεισαι στο αντίστοιχο υπουργείο.

Αυτό είναι επιφορτισμένο να σου χορηγήσει άδεια ασκήσεως δραστηριότητας ή να στην ανακαλέσει.

Τώρα , αν εσύ κατά την απόκτηση αυτής της αδείας, δεν ασκήσεις σωστά το επάγγελμά σου , μπορεί να στην ανακαλέσει το κράτος (εκτελεστική εξουσία) που λες, αλλά ΔΕΝ θα διαπιστώσει αυτό την (τυχόν) παράβαση .

Αρχή της διάκρισης των εξουσιών λέγεται, και δεν το σκέφτηκα εγώ.

Τα λέω εκλαϊκευμένα , για να μην μπλέκω με ορολογίες.

 
Για να μην τα πολυλογώ, μιας και δεν με ενδιαφέρει το θέμα επί της ουσίας.

Τι πιστεύω ότι έγινε ; (πιθανολογώ, δεν ξέρω).

Τα «έσπασε» ο Ο.Π.Ι. με την ΑΕΠΙ, για ακόμα μια φορά (έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν, έχουν προσφύγει και στα δικαστήρια- σχετικά με τον φόρο (όχι ανταποδοτικό τέλος) που  υποχρεούται να καταβάλλει η ΑΕΠΙ στον ΟΠΙ), και ξανά άρχισαν τα όργανα.

Τα "λεφτά του κοσμάκη", είναι το γνωστό κερασάκι στην τούρτα για λαϊκή κατανάλωση.

 
LK είπε:
Τα "λεφτά του κοσμάκη", είναι το γνωστό κερασάκι στην τούρτα για λαϊκή κατανάλωση.
Σωπα τι λες? πληρωνα εγω τα νταβατζιλικια "προστιμα" σαν ιδιοκτητης καταστηματος που τα εβγαζα περα με τα χιλια ζορια για να καλοπερνανε οι "κυριοι" της αεπι? στη φυλακη να μπουνε, δε με νοιαζει. Οταν ερθεις στη θεση του αγωνιζομενου για τη διαβιωση του, τοτε ξαναμιλα για "λαικη καταναλωση"

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Krataios είπε:
Σωπα τι λες? πληρωνα εγω τα νταβατζιλικια "προστιμα" σαν ιδιοκτητης καταστηματος που τα εβγαζα περα με τα χιλια ζορια για να καλοπερνανε οι "κυριοι" της αεπι? στη φυλακη να μπουνε, δε με νοιαζει. Οταν ερθεις στη θεση του αγωνιζομενου γαι τη διαβιωση του, τοτε ξαναμιλα για "λαικη καταναλωση"
Δεν κατάλαβες, δεν το ειπα για εσενα.

Την άποψη μου για την ΑΕΠΙ, την έχω πει ΔΗΜΟΣΙΑ ενώπιον Τριμελών Εφετείων, μην σκας.

Άλλο αυτό.

Αλλά να ξέρουμε γιατί πράμα συζητάμε.  ;)

 
Απλά να προσθέσω στην κουβέντα ότι εδώ και καιρό "τρέχει" θέμα διεκδίκησης οφειλόμενων της ΑΕΠΙ προς τους καλλιτέχνες. Υπάρχει σύνδεσμος συνθετών/τραγουδοποιών ο οποίος περιλαμβάνει σχεδόν τους πάντες (εννοώντας τους γνωστούς) και οι οποίοι αξιώνουν έλεγχο στα λογιστικά της ΑΕΠΙ λόγω "βάσιμων υποψιών" ότι δεν τους κατέβαλε τα πλήρη ποσά που δικαιούνται.

Αν δεν κάνω λάθος, η όλη ιστορία από εκεί ξεκίνησε και όχι από το ΥΠΠΟ. Απλά το ΥΠΠΟ αναγκάστηκε να παρέμβει διότι βρέθηκαν σοβαρές ατασθαλίες.

Καλό είναι βέβαια να μη βγάζουμε συμπεράσματα πριν από επίσημα πορίσματα/αποτελέσματα αλλά εδώ δε θέλει και πολύ ανάλυση το θέμα κατ' εμέ. Η ΑΕΠΙ είχε ήδη ξεφύγει ζητώντας συνδρομές από περίπτερα και ψιλικαντζίδικα. Ε, μάλλον την "έχασε" εντελώς την κατάσταση. Με επιφύλαξη οκ.

 
Τα πάντα στη ζωή είναι αντικρουόμενα συμφέροντα.

Η ΑΕΠΙ εκπροσωπεί συγκεκριμένα, και απέναντι της υπάρχουν άλλα.

Π.χ. ΑΕΠΙ έναντι Ξενοδόχων, ΑΕΠΙ έναντι ψιλικατζήδων…… ΑΕΠΙ έναντι καφετεριών.....

Επίσης ΔΕΝ είναι η πρώτη φορά που η ΑΕΠΙ συγκρούεται με μέλη της.

Έχει συμβεί στο παρελθόν ξανά, και αν ΔΕΝ με απατά η μνήμη μου συμβιβάστηκαν (ενώ ξεκίνησαν δικαστήρια).

Τα πάντα είναι διαπραγμάτευση , κάτι χάνω κάτι κερδίζω , χρησιμοποιώ τα όπλα μου , όποια και αν είναι , και μακάρι να είναι win –win (αυτό είναι ένας καλός συμβιβασμός).

Η ΑΕΠΙ έχει έρθει επίσης (όπως προείπα) ξανά σε κόντρα με το κράτος- δημόσιο (ΟΠΙ- άσχετα με την μορφή που τον παρουσιάζουν).

Απλά πραγματάκια, και η ζωή συνεχίζεται….έτσι τα βρήκαμε , έτσι θα τα αφήσουμε.  ;D ;D ;D ;D

 
LK είπε:
Τα πάντα στη ζωή είναι αντικρουόμενα συμφέροντα.
Αντιλαμβάνομαι τη στάση σου αλλά υπάρχουν και όρια σε αυτή τη θεώρηση. Δηλαδή ο πελάτης που θα εκπροσωπήσεις σε κάποια υπόθεση και δε θα σου καταβάλει τα δεδουλευμένα σου, έχει απλά αντικρουόμενα συμφέροντα με εσένα και ουδείς έχει δίκιο ή άδικο. Είναι απλά θέμα συμφερόντων, αυτός να σε κλέψει κι εσύ να του τα πάρεις. Case dismissed.  ;D

 
LK είπε:
Τα πάντα στη ζωή είναι αντικρουόμενα συμφέροντα.

Η ΑΕΠΙ εκπροσωπεί συγκεκριμένα, και απέναντι της υπάρχουν άλλα.

Π.χ. ΑΕΠΙ έναντι Ξενοδόχων, ΑΕΠΙ έναντι ψιλικατζήδων…… ΑΕΠΙ έναντι καφετεριών.....

Επίσης ΔΕΝ είναι η πρώτη φορά που η ΑΕΠΙ συγκρούεται με μέλη της.

Έχει συμβεί στο παρελθόν ξανά, και αν ΔΕΝ με απατά η μνήμη μου συμβιβάστηκαν (ενώ ξεκίνησαν δικαστήρια).

Τα πάντα είναι διαπραγμάτευση , κάτι χάνω κάτι κερδίζω , χρησιμοποιώ τα όπλα μου , όποια και αν είναι , και μακάρι να είναι win –win (αυτό είναι ένας καλός συμβιβασμός).

Η ΑΕΠΙ έχει έρθει επίσης (όπως προείπα) ξανά σε κόντρα με το κράτος- δημόσιο (ΟΠΙ- άσχετα με την μορφή που τον παρουσιάζουν).

Απλά πραγματάκια, και η ζωή συνεχίζεται….έτσι τα βρήκαμε , έτσι θα τα αφήσουμε.  ;D ;D ;D ;D
Μακάρι να μην το "αφήσουμε", μαν.

Οι καλλιτέχνες έχουν κάνει ήδη δικούς τους συνεταιρισμούς (αν και εκεί παίζουν έριδες , περισσότερο λόγω ... διαφορετικών κοσμοθεωριών παρά λόγω διαφορετικών συμφερόντων σε ό,τι αφορά την υπεράσπιση των πνευματικών -μας- δικαιωμάτων) και κάποια στιγμή η όποια κυβέρνηση, θα αναγκαστεί να εναρμονιστεί με το ευρωπαΪκό κεκτημένο.

Σε ό,τι αφορά τη "διαπραγμάτευση" που αναφέρεις, προσωπικά, θα ήθελα να δω να συλλάβουν όλο το ΔΣ της ΑΕΠΙ και να τους πάρουν μέχρι και το κωλόχαρτο από τα σπίτια τους. Και με απειλή αυτό να τους αναγκάσουν να κατονομάσουν όλες τις σχέσεις διαπλοκής τους με την κεντρική δημόσια διοίκηση και κρατικούς λειτουργούς, διαχρονικά. Αυτό μάλιστα, θα ήταν μια καλή διαπραγμάτευση :)

 
Να διευκρινίσω τι εννοώ.

Κανένα μέλος (συνθέτης – στιχουργός) ΔΕΝ βγήκε να στηλιτεύσει την «επιθετική» στάση – πολιτική της ΑΕΠΙ,  όταν διεκδικούσε να πληρώνουν σε αυτή συνδρομή (για να τα αποδώσει σε αυτούς) και επαγγελματίες που , κατά το πλαίσιο του νόμου-και τη λογική θεώρηση, ΔΕΝ θα όφειλαν.

Π.χ. , ένας γκαραζιέρης , που ενώ αλλάζει τα λάδια, ακούει στο γκαράζι του και Πλούταρχο.

Είναι προφανές, ότι τον Πλούταρχο δεν τον έπαιζε για να προσελκύσει πελατεία (άρα να πλερώσει δικαιώματα), αλλά γιατί του έκανε κέφι.

Ξαφνικά λοιπόν η «καλή» ΑΕΠΙ, στα μάτια αυτού (καλλιτέχνη) γίνεται «κακή», όταν (νομίζει ότι;) δεν του αποδίδει όσα όφειλε.

Και εκεί αρχίζουν οι γενικεύσεις.

Εκεί πήγαινε η αναφορά στη θεωρία τον «αντικρουόμενων  συμφερόντων», και ξαφνικά , ο εχθρός του εχθρού μου (Δημόσιο εν προκειμένω) είναι φίλος μου (φίλος του καλλιτέχνη- στο συγκεκριμένο θέμα) – άσχετα που είναι εχθρός μου σε άλλο (όταν τον υπερφορολογούσαν επί του συνόλου των κερδών των δίσκων , ακόμα και αν έπαιζε μια νότα σε αυτόν- δεν ξέρω αν την θυμάσαι αυτήν την υπέροχη φορολογική διάταξη.)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα καταθέσω και μια προσωπική εντελώς άποψη.

Τους συνθετες-στιχουργούς ισχυρό lobby τους έκανε (τη επικουρία του νόμου από το 1993 ) η ΑΕΠΙ.

Κατάφερε να επιβάλει τις θέσεις της-πολιτικές της , έναντι παραδοσιακά ισχυρότερων Lobbies (Ξενοδόχων- Χώρων εστίασης και αναψυχής κ.λ.π) .

Αν δεν υπήρχε η ΑΕΠΙ, τις έστω κουτσουρεμένες- δεν το υιοθετώ, αλλά το κάνω για την οικονομία της συζήτησης, αποδοχές τους δεν θα τις έβλεπάν ποτέ τα μέλη της.

Προσωπικά , αν ήμουν μέλος της, θα την ευχαριστούσα,

Αν δεν ήμουν ευχαριστημένος, θα έφευγα, διεκδικώντας , ό,τι νόμιζα , στα Δικαστήρια. 

 
LK είπε:
Να διευκρινίσω τι εννοώ.

Κανένα μέλος (συνθέτης – στιχουργός) ΔΕΝ βγήκε να στηλιτεύσει την «επιθετική» στάση – πολιτική της ΑΕΠΙ,  όταν διεκδικούσε να πληρώνουν σε αυτή συνδρομή (για να τα αποδώσει σε αυτούς) και επαγγελματίες που , κατά το πλαίσιο του νόμου-και τη λογική θεώρηση, ΔΕΝ θα όφειλαν.

(...) Και εκεί αρχίζουν οι γενικεύσεις.
Νομίζω όμως ότι εσύ είσαι που κάνεις την πρώτη γενίκευση, όταν λές ότι κανένας δεν βγήκε να στηλιτεύσει την ΑΕΠΙ. Γενικά, καλό είναι να κρατάμε και μια επιφύλαξη όταν διατυπώνουμε απόψεις. Προσωπικά δεν έχει τύχει να γνωρίσω κανέναν καλλιτέχνη που να ήταν ευχαριστημένος με το σύστημα της ΑΕΠΙ να ζητάει νταβατζιλίκι από τους πάντες, από γηροκομεία μέχρι συνεργεία αυτοκινήτων.

Ο Φοίβος Δεληβοριάς, πρόεδρος μιας από τις επόμενης γενεάς συντεχνίες καλλιτεχνών για προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων ας πούμε, έλεγε τελευταία:

Ως πρόεδος του «Μέτρον» μαζί με 120 (μέχρι στιγμής) άλλους έλληνες δημιουργούς τραγουδιών προσπαθούμε να προστατεύσουμε την πνευματική περιουσία μας από τους ανθρώπους που την διαχειρίζονται ή την εκμεταλλεύονται εμπορικά. Είμαστε ένας κλάδος με μηδενική αυτοεκτίμηση και αυτό το ξέρουν πολλοί και κάνουν τέρατα. Θέλουμε να προωθήσουμε νομοθετικά ή ως άποψη μέσα στην κοινωνία το σεβασμό για τον πνευματικό δημιουργό, αλλά και για το εργατικό του δικαίωμα. Δεν θέλουμε να μιλάει εξ ονόματός μας μόνο η –ιδιωτικών συμφερόντων- ΑΕΠΙ και οι δισκογραφικές. Ούτε να πλουτίζουν μόνο οι εφημερίδες, τα ξενοδοχεία, τα μπαρ, τα ραδιόφωνα,τα κέντρα διασκέδασης, όπως γινόταν προ κρίσης (και σε πολλές περιπτώσεις γίνεται ακόμα)- και οι στιχουργοί να μένουν στην ψάθα. Είναι πολύ αργά να σώσουμε τη δική μας γενιά, μπορούμε όμως να προωθήσουμε νομοθετικές ρυθμίσεις που θα προστατεύσουν τις επόμενες.

Πηγή: Φοίβος Δεληβοριάς: «Θέλω να διασώσω την ανθρωπιά της ανοιχτής γειτονιάς» - Musicpaper.gr

Πριν λίγες μέρες ακυρώθηκε συναυλία με την Αναστασία Μουτσάτσου η οποία θεώρησε υπεύθυνη την ΑΕΠΙ που ζήτησε 2.000 ευρώ προκαταβολικά, χρήματα που η ίδια ανέφερε ότι δεν μπορούσε να πληρώσει. Ωστόσο ο νόμος είναι ξεκάθαρος ότι τα πνευματικά δικαιώματα πρέπει να πληρώνονται και επ' αυτού δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς, τη στιγμή που η Αναστασία Μουτσάτσου σημειώνει ότι παλαιότερα η ΑΕΠΙ έπαιρνε τα χρήματα από τα εισιτήρια και όχι προκαταβολικά.

Για την ιστορία Λάκη, δες το παρακάτω λινκ

έχει και κάποια νομικά που θα σε ενδιαφέρουν, αναφορικά με την ενσωμάτωση της κοινοτικής οδηγίας για τα πνευματικά δικαιώματα:

"(... ) Όπως ανέφερε το υπουργείο, υπήρχε ανάγκη εκσυγχρονισμού του υφιστάμενου νόμου και η ενσωμάτωση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2014/26. Το νομοσχέδιο θα ρυθμίζει τη λειτουργία των οργανισμών συλλογικής προστασίας δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωμάτων. Μια ανάλογη προσπάθεια ρύθμισης του θολού αυτού τοπίου είχε εξαγγελθεί και το 2014, αλλά τότε λόγω αντιδράσεων αποσύρθηκε.

Ωστόσο μια ανατροπή που φαίνεται ότι έγινε στο νομοσχέδιο για το οποίο έχει ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και την οργισμένη επιστολή προς τον πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα που έστειλαν ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ) κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γεώργιος Καββαθάς και ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης ζητώντας την προσωπική του παρέμβαση.

Όπως επισημαίνουν οι εκπρόσωποι του επιμελητηριακού και του επιχειρηματικού κόσμου, τους διακατέχει η αγανάκτηση και οργή όπως άλλωστε και το σύνολο των ανθρώπων που παράγουν πολιτισμό στη χώρα μας, που πληροφορήθηκαν για τη σκανδαλώδη τροποποίηση του νομοσχεδίου για τη συλλογική διαχείριση υπέρ της ΑΕΠΙ Α.Ε.

«Η συγκεκριμένη εταιρεία έκανε κατασχέσεις, έστελνε χιλιάδες χρήστες στη δικαιοσύνη, αφαιρούσε άδειες λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, στερώντας εργασία και στέλνοντας στην ανεργία χιλιάδες εργαζόμενους, έστελνε χιλιάδες επιχειρηματίες σε αυτόφωρα, χρησιμοποιώντας μεγάλη αστυνομική δύναμη για να ελέγχουν, έχοντας το δικαίωμα δυστυχώς εκ νόμου 2121/1993, ως μοναδικός ΟΣΔ, προκειμένου να εισπράξει τα χρήματα της συγκεκριμένης Α.Ε.» αναφέρουν.

Ποιος δεν κατήγγειλε λοιπόν? Όλος ο κόσμος φώναζε...

Ο επιχειρηματικός πόλεμος με την ΑΕΠΙ για τα πνευματικά δικαιώματα - Ηλεία Live!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Tamtam είπε:
Νομίζω όμως ότι εσύ είσαι που κάνεις την πρώτη γενίκευση, όταν λές ότι κανένας δεν βγήκε να στηλιτεύσει την ΑΕΠΙ.
Είπα κανένα.....ΜΕΛΟΣ της (διάβασέ το ξανα αν θες) . Όχι κανένας συνθέτης- στιχουργός.

Τό ότι πρέπει να αλλάξει ο 2121/1993 το χω πει ήδη εγώ από το 1998  ;D ;D ;D ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top