το αίσχος της αεπι

αυτό που έχει γράψει περισσότερο στην πολύχρονη σχέση μου (και ως μουσικός και ως ηχολήπτης)  με την ΑΕΠΙ, είναι παλιός χαρακτηριστικός παρωχημένος λαϊκός τραγουδιστής που ερχόταν περιστασιακά στα μαγαζιά που δούλευα, ως αντιπρόσωπος για να καταγράφει και καλά το πρόγραμμα...

έμενε το πολύ κανα μισάωρο (και καλά σημείωνε τραγούδια), το ποτό κερασμένο, έφευγε με ένα γεμάτο σημειωματάριο που άντε ναχε καμιά δεκαριά από αυτά που παίζονταν και πάντα όταν τον χαιρετούσα μου  έλεγε την ατάκα στην ζούλα - Νικολάκη έδωσες τίποτα ρε να σε περάσω?...

δε λέω, κατά κανόνα αναγκαίο κακό η εταιρεία, αλλά η αλαζονεία του μονοπωλίου (σε αυτόν τουλάχιστον τον τομέα) είχε ουκ ολίγες φορές συζητήσιμες συμπεριφορές υπό αίρεση...

 
npap είπε:
(και καλά σημείωνε τραγούδια),
'Μαλώναμε" με τον αντίδικο συνάδελφο στην ακροαματική διαδικασία  "έφεση- Τριμελές Εφετείο επί πλημμελημάτων"

ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΑΝ κατηγορηματικά ότι στο στέκι μας (ρεμπέταδικο- όπου αν έβλεπαν τετράχορδο μπουζούκι, σε έλεγαν ΦΛΩΡΟ) ακούστηκε Θεοφάνους  ;D

Οι Πελάτες μου, να λένε: ΚΛΕΙΣΤΕ ΜΑΣ ΦΥΛΑΚΗ ΑΛΛΑ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ... ;D ;D

Ο Πρόεδρος (εφέτης- ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ δικαστής), να λέει: "Για σταθείτε ρε παιδιά....Ο Θεοφάνους έχει γράψει και εξαιρετικά ζεμπέκικα, μην κάνετε έτσι"  ;D ;D ;D

God, I'm gonna miss all that shit!  ;D ;D

 
npap είπε:
αυτό που έχει γράψει περισσότερο στην πολύχρονη σχέση μου (και ως μουσικός και ως ηχολήπτης)  με την ΑΕΠΙ, είναι παλιός χαρακτηριστικός παρωχημένος λαϊκός τραγουδιστής που ερχόταν περιστασιακά στα μαγαζιά που δούλευα, ως αντιπρόσωπος για να καταγράφει και καλά το πρόγραμμα...

έμενε το πολύ κανα μισάωρο (και καλά σημείωνε τραγούδια), το ποτό κερασμένο, έφευγε με ένα γεμάτο σημειωματάριο που άντε ναχε καμιά δεκαριά από αυτά που παίζονταν και πάντα όταν τον χαιρετούσα μου  έλεγε την ατάκα στην ζούλα - Νικολάκη έδωσες τίποτα ρε να σε περάσω?...

δε λέω, κατά κανόνα αναγκαίο κακό η εταιρεία, αλλά η αλαζονεία του μονοπωλίου (σε αυτόν τουλάχιστον τον τομέα) είχε ουκ ολίγες φορές συζητήσιμες συμπεριφορές υπό αίρεση...
Πάντως για να μιλήσω και σοβαρά (Not), είχαν γίνει ΌΝΤΩΣ τόσο ΔΗΜΟΣΙΟ στην ΑΕΠΙ, που οι «ελεγκτές» βαριόνταν να γράψουν ΤΙ πραγματικά άκουγαν (που και αυτό ήταν μέλος της ΑΕΠΙ) . ;D

Έβαζαν 5-6 σιγουράκια, και πάμε για ύπνο. ;D

Αφού κοιτούσα διάφορες δικογραφίες και έλεγα, τι στον π*****ο, το ίδιο πρόγραμμα κάμουνε όλοι;  ;D

 
@Jazzjocker

σωστή η επισήμανση, αλλά το "η αγορά αυτορυθμίζεται από μόνη της" (δεν χρειάζεται να την... αυτορυθμίσει κανένας" δηλαδή) ήταν προφανώς ειρωνικό.

;D

@superfunk


Τα "ψέμματα" του ενός είναι η αλήθεια του άλλου.

Όλοι ζούμε με την έγνοια να μην σε εκλιπαρησαν πολύ οι δισκογραφικές να μην γραφτείς στην αεπί. Κι εσύ να τους έκανες τελικά το χατήρι.

Oh wait... τέλικά έγινες μέλος της όμως, όχι;

Φοβερές οι ιστορίες του npap και του LK


με Θεοφάνους και playlists.



Στο περιστατικό που περιέγραφα λίγα ποστ πριν, στην έκθεση Λαμίας, ο τοπικός δικηγοράκος με τον βλαχόμπατσο που έσκασαν εκπροσωπώντας την αεπί, έλαβαν τελικά ύστερα από χίλια ζόρια, και προς μεγάλη ικανοποίηση του λαδοπόντικα ατζέντη μας (προσωρινή όμως) από τον υποφαινόμενο ένα χαρτί με τους τίτλους τον τραγουδιών που θα παίζαμε.

Ήταν ένας και μόνο τίτλος , δικού μας τραγουδιού, γραμμένος 20 φορές, με το διακριτικό κάθε φορά "μέρος Α' , μερος Β' " κ.ο.κ.

Πήγαν να σκάσουν από θυμό. "Μας δουλεύεις " μου είπαν. "Καθόλου", απάντησα. "Κάτσε να δεις όλο το πρόγραμμα - αυτή είναι η δουλειά σου".

Γι' αυτό έγραψα ότι "ακόμα γελάμε" με την κατάντια της κραταιάς αεπί.

Σε άλλα νέα, το σίριαλ συνεχίζεται:

Η κατάσταση με την ΑΕΠΙ βλάπτει ανεπανόρθωτα τη μουσική και οι καλλιτέχνες σιωπούν » e-tetRadio

(...) Σήμερα το Υπουργείο Πολιτισμού απέστειλε στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους το νομοσχέδιο για τα Πνευματικά Δικαιώματα. Πλέον η ΑΕΠΙ αποκτά Γενική Συνέλευση των δημιουργών, οι οποίοι με την ψήφο τους θα χαράσσουν τις κύριες κατευθύνσεις του τρόπου διαχείρισης των δικών τους δικαιωμάτων. Προβλέπει κι εκλογή μέσω καθολικής ψηφοφορίας Εποπτικού Συμβουλίου. Επίσης η ΑΕΠΙ υποχρεώνεται πλέον να δημοσιοποιεί πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία της, την πολιτική της, τα αμοιβολόγιά της και οφείλει να καταρτίζει ετησίως έκθεση διαφάνειας. Όπως μάλιστα φαίνεται θα εγκατασταθεί στην εταιρία ανεξάρτητος Επίτροπος Εξυγίανσης, «ο οποίος θα συμβάλει στην αναδιοργάνωση του οργανισμού ή της ανεξάρτητης οντότητας με μόνο στόχο να συνεχιστεί η λειτουργία τους και να προστατευθούν οι δημιουργοί, οι δικαιούχοι και τα δικαιώματά τους».​(...)

Μα εντελώς Βόρεια Κορέα αίσχος... Άκου Συνέλευση Δημιουργών! "Επίτροπος εξυγίανσης" ! Τι τους υποχρεώνουν τους ανθρώπους να κάνουν για να τους κόψουν τις μισθάρες!

 
LK είπε:
Αφού συζητάμε για παρεμβάσεις του Υπουργείου Πολιτισμού, εγώ θα ήθελα να παρέμβει και εδώ:

Επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα επιθυμεί να πραγματοποιήσει ο διάσημος οίκος Gucci.

Διαβάζω μάλιστα ότι η εισήγηση της ΕΦΑ Αθηνων είναι αρνητική

«διότι ο χαρακτήρας και η σπουδαιότητα του μνημείου δεν επιτρέπουν την παραχώρησή του για εκδηλώσεις» .

Και ΜΟΝΟ η τζάπμα διαφήμιση , φτανει....θέλουν κι άλλον λόγο να πουν το ΝΑΙ; (Ετσι, αύριο Τρίτη, τα μέλη του ΚΑΣ καλούνται να συζητήσουν επί της πρότασης και να εισηγηθούν τη γνωμοδότησή τους στην υπουργό Πολιτισμού, η οποία έχει τον τελευταίο λόγο.)

πηγη : http://www.lifo.gr/now/culture/133088
Σε σχέση με τα παραπάνω, νομίζω σωστό είναι να αρνηθούν την παραχώρηση της Ακρόπολης.

Δεν υπάρχει αντίρρηση για τα οφέλη προβολής/διαφήμισης, όμως αυτή η αίσθηση πως τα πάντα έχουν μία τιμή, κάπως μου είναι αποκρουστική.

Μου βγάζει μιάν απελπισία, θλιβερή και αποκαρδιωτική...

Και μπορεί να μου πεί κάποιος πως αυτό ακριβώς συμβαίνει στην σημερινή Ελλάδα - σε μεγάλη μερίδα των πολιτών της αν μη τι άλλο, όμως σε κρατικό επίπεδο θεωρώ πως είναι το τελευταίο βήμα πριν την εφάπαξ εκχώρηση οιασδήποτε ιδιοκτησίας της χώρας...

Δεν μου αρέσει αυτή η σκέψη...εκτός αν είσαι φίλος του Ψινάκη  ;D ;D...

Και για να κάνω μία αναγωγή on topic, όλοι χρειαζόμαστε/θέλουμε τα χρήματα που μαζεύει η (οποιαδήποτε) ΑΕΠΙ, όμως θέλουμε τα "καθαρά" κι ελεγμένα/δηλωμένα, όχι των περιπτεράδων και καφετζήδων...

 
Στο θέμα της Ακρόπολης και της επίδειξης μόδας, δε νομίζω ότι υπάρχει σωστό και λάθος. Όπως το βλέπω εγώ, είτε εκμεταλλεύεσαι εμπορικά τα μνημεία, είτε όχι και η πρόσβαση στους χώρους είναι ελεύθερη για τους πάντες με κανένα αντίτιμο, χωρίς μαγαζιά κλπ. Βέβαια υπάρχει όριο το οποίο δεν μπορεί να είναι απολύτως σαφές (π.χ. φυσικά δε θα επιτρέψεις να γυριστεί τσόντα στην Ακρόπολη) αλλά νομίζω ότι μια φωτογράφιση ενός πασίγνωστου οίκου μόδας είναι εντός αυτού του ορίου.

Κάτι πιο γενικό στο οποίο έχω αναφερθεί και σε άλλα θέματα: Όταν μπλέκεται το πνευματικό πεδίο με την εμπορικότητα προκύπτει πάντα το θέμα της οριοθέτησης. Π.χ. σου ζητάνε ένα μουσικό κομμάτι σου για μια διαφήμιση. Σε ενδιαφέρει τι διαφημίζεται; Αν όχι κανένα πρόβλημα. Αν ναι, πού βάζεις το όριο; Και ενώ οι ακραίες περιπτώσεις μπορεί να βοηθούν την απόφαση (π.χ.διαφήμιση εφημερίδας με φανατικές πολιτικές θέσεις - διαφήμιση έκθεσης βιβλίου), είναι σίγουρο ότι θα προκύψουν και διλήμματα που θα σε ταλαιπωρήσουν.

Άλλο παράδειγμα με την Ακρόπολη πάλι μια και είναι σχετικά πρόσφατο:

Μεγάλη εταιρία παραγωγής του Χόλιγουντ, σου ζητάει να γυρίσει σκηνές ταινίας. Η ταινία δε, εμφανώς υποστηρίζει έντονα συγκεκριμένες πολιτικές θέσεις. Δίνεις το μνημείο;

Ή η ταινία δεν έχει πολιτικό θέμα αλλά είναι ένα κοινωνικό δράμα ξέρω γω. Αλλά στην Ακρόπολη θέλουν να γυρίσουν ερωτική σκηνή. Τι θα περιλαμβάνει αυτή η σκηνή; Ως πού θα φτάνει το ζευγάρι; Τα εξετάζεις;

Να το κάνω λίγο πιο δύσκολο ειδικά για τη χώρα μας: Η σκηνή είναι gay ζευγάρι να χαριεντίζεται με φόντο την Ακρόπολη. Είσαι οκ με αυτό; Αν το ζευγάρι είναι straight, καλύτερα; Και αν ξέρω γω η gay σκηνή είναι εντελώς light ενώ η straight έχει και δύο μιλισεκόντ βυζί. Εκεί τι γίνεται;

Τα παραδείγματα είναι άπειρα και το όλο θέμα άπτεται τελικά του προσωπικού κώδικα του καθένα μας.

Γι' αυτό λέω ότι δεν υπάρχει σωστό-λάθος πλην φυσικά των πολύ ακραίων περιπτώσεων, αν και ακόμα κι εκεί μπορούν να υπάρξουν στέρεα επιχειρήματα κι από την "άλλη" πλευρά.

 
Σε σχέση με τα παραπάνω, νομίζω σωστό είναι να αρνηθούν την παραχώρηση της Ακρόπολης.
εχεις δικιο η Ακροπολη αλλωστε ειναι ΙΕΡΗ και πρεπει να τη σεβομαστε  ;D ;D

ContentSegment_16931094%2524W800_H_R0_P0_S1_V1%2524Jpg.jpg


%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF+%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7.jpg


Μου βγάζει μιάν απελπισία, θλιβερή και αποκαρδιωτική...
εμενα να δεις......

παντως ρε σεις μηπως πρεπει να ελεγξουμε αν ο ΓΚΟΥΤΣΗΣ ειναι ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ?

γιατι αν ειναι να του την δωσουμε του παιδιου.... ;D ;D ;D ...να χαρει και ο Ταμταμης ο οποιος θα αναλαβει και την μουσικη επιμελεια ΕΚΤΟΣ ΑΕΠΙ  ;D

 
Ο "εχθρός" του

ez είπε:
πως τα πάντα έχουν μία τιμή,
είναι το Τζάμπα  ;D

Από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω πως……αν τελικά γίνει η επίδειξη, μάλλον δεν θα πας.  ;D ;D ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ρε παιδιά, η Ακρόπολη δεν είναι το ίδιο με την αεπί.

Στην Ακρόπολη δεν έχει λόγο (μόνο) το ΥπΠο εκεί , έχει και η Αρχαιολογική Υπηρεσία.

(εκτός αν σε λένε Αντωνάκη Σαμαρά και κάνεις δεξιώσεις στο μουσείο Ακρόπολης - προσωπικά, δεν με χαλάει καθόλου, ίσα ίσα που βρίσκω ότι ενέργειες σαν κι αυτές έχουν έναν αέρα κοσμοπολιτισμού - σε άλλες χώρες γίνονται συχνά και δεν εννοώ την Τουρκία, αλλά μουσεία όπως το Λούβρο ή της Ρώμης- αναλόγως βέβαια και του event, δεν μιλάμε για τσόντες, για συναυλίες σκυλάδικων, του Σπανουδάκη ή για Β' class movies όπως αναφέρθηκε).

Σουπερφουκ,

τι σε ενοχλεί στις φωτογραφίες που ποστάρισες; Το ότι δεν φοράνε ακριβά φορέματα ή αυτά που ζητάνε;

(ξανα-edit, στο ερώτημα αυτή τη φορά):

: Τελικά πώς κατέληξες μέλος της αεπί,  παιχταρά μου; Αφού όλες οι εταιρίες όπως λες "σε εκλιπαρούσαν να μην γίνεις";

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Tamtam είπε:
Σουπερφουκ, τι σε ενοχλεί στις φωτογραφίες που ποστάρισες; Το ότι δεν φοράνε ακριβά φορέματα ή αυτά που ζητάνε;
Προφανώς θα απαντήσει και ο ΣΦ αλλά θα σου πω εμένα τι με ενοχλεί. Είτε ο Αντωνάκης Σαμαράς, είτε ο Αλέξης, είτε ο Κουτσούμπας, είτε η Φώφη χρησιμοποιούν ένα παγκόσμιο μνημείο, κληρονομιά της ανθρωπότητας, για να προωθήσουν τις όποιες διεκδικήσεις τους ή την εικόνα τους ή για να δώσουν πόντους στο κόμμα, το θεωρώ εξίσου κατάπτυστο. Στα μνημεία (και όχι μόνο τα αρχαία), πρώτα απ' όλα, θα έπρεπε να απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε εκδήλωση με κομματική χροιά. Κανένας, από καμία πολιτική κατεύθυνση και ποτέ των ποτών.

 
Σουπερφουκ, τι σε ενοχλεί στις φωτογραφίες που ποστάρισες;
Που να σου εξηγω τωρα...αφου δεν μπορεις να καταλαβεις μονος σου...

Το ότι δεν φοράνε ακριβά φορέματα ή αυτά που ζητάνε
δεν βλεπω τι φορανε...αυτο που ζητανε ειναι τοσο ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΘΙΟ που ο....Περικλης  θα ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΣΕ  βλεποντας το...οποτε σιγουρα με ενοχλει... ;D

Τελικά είσαι μέλος της αεπί ή όχι παιχταρά μου; Μόνος σου το ανάφερες γιατί λουφάζεις τωρα;
Φυσικα και ειμαι,δεν υπαρχει αλλωστε αλλος τροπος να εισπραξει καποιος δικαιωματα στην Ελλαδα.

 
@Superfunk

sorrry man έκανα edit όσο μου απαντούσες, οπότε τα έκοψα και τα αφήνω εδώ - μετά την απάντησή σου:

Edit: δε νομίζω ότι πήραν από κανέναν άδεια για να το κάνουν αυτό, άρα α) άτυχη η σύγκριση β) off topic γιατί συνιστά πολιτικό σχόλιο.

Αντί να αναλώνεσαι σε off topic πολιτικά σχόλια, καλύτερα να έμενες επί του θέματος που απασχολεί τον καλλιτεχνικό κόσμο.

Αν σε πιστέψουμε ότι έχεις κάνει τρεις δίσκους -και δεν έχουμε λόγο να μην, και ότι εν τέλει έγινες μέλος της αεπί, επιβεβαιώνεις απλά αυτό που έγραψα. Ότι δεν υπήρχε περίπτωση να κυκλοφορήσεις δισκογραφική δουλειά, χωρίς να ενταχθείς αυτόματα (ή έστω... με βαριά καρδιά, κλάματα και παρακάλια όπως στην περίπτωσή σου) στην μονοπωλιακή αεπί.

Αν υπάρχει αντίλογος, ευχαρίστως να τον ακούσω.

Καλημέρα

 
Αν σε πιστέψουμε ότι έχεις κάνει τρεις δίσκους
Δεν ειπα αυτο,ειπα οτι εχω κανει δισκους σε 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ εταιρειες,εχω κανει περισσοτερους απο 3 δισκους δοξα το γιαραμπι..... ;D

Ότι δεν υπήρχε περίπτωση να κυκλοφορήσεις δισκογραφική δουλειά, χωρίς να ενταχθείς αυτόματα (ή έστω... με βαριά καρδιά, κλάματα και παρακάλια όπως στην περίπτωσή σου) στην μονοπωλιακή αεπί.Αν υπάρχει αντίλογος, ευχαρίστως να τον ακούσω.
υπάρχουν  ΔΕΚΑΔΕΣ  καλλιτεχνες που εβγαλαν δισκους στις ΙΔΙΕΣ εταιρειες με αυτες που εβγαλα εγω και ΔΕΝ ητανε/ειναι  στην ΑΕΠΙ.

οποτε το "δεν υπαρχει περιπτωση" δεν ισχυει με την ΚΑΜΜΙΑ.

απο εκει και περα η ΑΕΠΙ και ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ (για τα εκτελεστικα) υπαρχουν αν θες να παιρνεις δικαιωματα εκει θα πας....

δεν διαφερει σε ΤΙΠΟΤΑ απο το να εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να εισαι στον ΟΤΕ,στη ΔΕΗ ή στην ΕΥΔΑΠ για να εχεις φως,νερο και τηλ.... ;)  (ευτυχως δεν ισχυει τωρα πια)

αν ανοιξει η αγορα,θα δω σε πια εταιρεια ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ να παω...μεχρι να ανοιξει παντως εγω το φως,το νερο και το τηλ. μου ΤΑ ΘΕΛΩ.

Τωρα για την ΑΕΠΙ αν αποδειχτει ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ κακοδιαχειριση και κλοπη φυσικα και ΠΡΕΠΕΙ οι υπευθυνοι να τιμωρηθουν ....απο την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ομως οχι απο φυλλαδες της δεκαρας.

 
Superfunk είπε:
υπάρχουν  ΔΕΚΑΔΕΣ  καλλιτεχνες που εβγαλαν δισκους στις ΙΔΙΕΣ εταιρειες με αυτες που εβγαλα εγω και ΔΕΝ ητανε/ειναι  στην ΑΕΠΙ.
Αναγκαστικά όμως πρέπει να διευκρινιστεί σε ποια εποχή αναφερόμαστε/αναφέρεσαι.

Και σε ποιες εταιρίες (πολυεθνικές ή ανεξάρτητες; )

Εμείς είχαμε κάνει ανεξάρτητη κυκλοφορια (με δική μας εταιρία) αλλά μετά χρειάστηκε (αναγκαστήκαμε) να μπουμε στην αεπί, επειδή ήταν κάτι σαν μονόδρομος, προκειμένου να αποκτήσει διανομή μέσω πολυεθνικής. 1992.

Κάποιοι καλλιτέχνες (π.χ. στην Ακτη, αν θυμάμαι καλά και σε άλλα sub-labels) είχαν ξεκινησει να κυκλοφορούν εκτός αεπί. Μπορεί να κάνω και λάθος όμως.

Edit: επίσης σημαντικό - όταν λες έκανες δίσκους, αναφέρεσαι σε συνθετικά ή εκτελεστικά δικαιώματα; Ήσουν δηλαδή συνθέτης ή session μουσικός σε αυτούς. Εχει διαφορά επίσης. Στη δεύτερη περίπτωση, θα το καταλάβαινα να σε παρακαλάνε να μην γραφτείς στην αεπί...

 
Και σε ποιες εταιρίες (πολυεθνικές ή ανεξάρτητες; )
μια ανεξαρτητη, δυο πολυεθνικες....(καλα στην ανεξαρτητη ο τυπος κοντεψε να παθει εμφραγμα οταν του ειπα για ΑΕΠΙ...ηθελε να ΚΛΕΨΕΙ ολα τα λεφτα ΜΟΝΟ αυτος... ;D)

 
τωρα το  ειδα αυτο

δε νομίζω ότι πήραν από κανέναν άδεια για να το κάνουν αυτό,
και το λες για ...ΚΑΛΟ αυτο?  ;D

τουλαχιστον ο ΓΚΟΥΤΣΗΣ ζηταει αδεια,αλλα και να μην του την δωσουμε παω στοιχημα οτι αν του κανουμε εναν ελεγχο πολιτικων φρονηματων και he checks out  θα τον αφησουμε να κανει...καταληψη στον ιερο βραχο ανετοτατα.....πλακα θα εχει παντως αντι να βλεπουμε κρατικοδιατους συνδικαλες να μολυνουν την Ακροπολη θα βλεπουμε γκομεναρες με μινια  ;D....I'll take that anyday.... ;D   

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
η θα βλεπουμε μινια 
Δεν θέλω να σε πληγώσω, αλλά λίγο δύσκολο να δουμε μινι στην Spring/Summer 2017‎ κολλεκτιόν του. ;D

θα βλεπουμε γκομεναρες 
Αλλά γι αυτό, ναι εισαι σιγουρος  ;D ;D ;D

 
Superfunk είπε:
τωρα το  ειδα αυτο

και το λες για ...ΚΑΛΟ αυτο?  ;D

τουλαχιστον ο ΓΚΟΥΤΣΗΣ ζηταει αδεια,αλλα και να μην του την δωσουμε παω στοιχημα οτι αν του κανουμε εναν ελεγχο πολιτικων φρονηματων και he checks out  θα τον αφησουμε να κανει...καταληψη στον ιερο βραχο ανετοτατα.....πλακα θα εχει παντως αντι να βλεπουμε κρατικοδιατους συνδικαλες και ψυχοπαθεις σταλινιστες να μολυνουν την Ακροπολη θα βλεπουμε γκομεναρες με μινια  ;D....I'll take that anyday.... ;D 
Δεν έγραψα πουθενά ότι είναι καλό.

Και δεν βρίσκω και τίποτα καλό/θετικό σε αυτλο που παρουσιάζεις (αν και εικάζω ότι αποτελεί άλλο ένα interpretation σου) στην συγκεκριμένη κατάσταση. Εγώ πάλι, δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν αυτοί που ανέβηκαν στο βράχο εκείνη τη μέρα ήταν προσυλητισμένα κνιτόπουλα ή συνδικαλιστές όπως λες. Αλλά δεν ενδιαφέρει και κανέναν το τι γνώμη μπορεί να έχουμε για το κκε, σωστά; Θα ήταν πολιτική συζήτηση, αν την ανοίγαμε.

Σε αυτό που με αφορά, και έχω αλήθεια ενδιαφέρον, είναι

α) αφού όπως γράφεις "η αεπί ήταν ο μόνος τρόπος να πάρεις χρήματα από τα δικαιώματά σου" γιατί αυτό δεν συνιστά μονοπώλιο; Είναι ο ο-ρ-ι-σ-μ-ό-ς του μονοπωλίου αυτό που έγραψες: "ο μονος τρόπος".

β) Συνακόλουθα: αν ήταν ο μόνος τρόπος (δεν υπήρχε άλλος τρόπος όπως το έγραψες ), γιατί οι εταιρίες σε παρακαλούσαν να μην το κάνεις;

Aν δεν έχεις αντίρρηση , elaborate pls

::)

 
Jazzjoker είπε:
Προφανώς θα απαντήσει και ο ΣΦ αλλά θα σου πω εμένα τι με ενοχλεί. Είτε ο Αντωνάκης Σαμαράς, είτε ο Αλέξης, είτε ο Κουτσούμπας, είτε η Φώφη χρησιμοποιούν ένα παγκόσμιο μνημείο, κληρονομιά της ανθρωπότητας, για να προωθήσουν τις όποιες διεκδικήσεις τους ή την εικόνα τους ή για να δώσουν πόντους στο κόμμα, το θεωρώ εξίσου κατάπτυστο. Στα μνημεία (και όχι μόνο τα αρχαία), πρώτα απ' όλα, θα έπρεπε να απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε εκδήλωση με κομματική χροιά. Κανένας, από καμία πολιτική κατεύθυνση και ποτέ των ποτών.
+1, αλλά στην Ακρόπολη έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί χώροι υποδοχής και στέγασης καλεσμένων - άλλωστε και οι τουρίστες, καλεσμένοι είναι και η αισθητική τους σπανίως ταιριάζει στην αισθητική του μνημείου. Συνεπώς, μόνο ο Κουτσιούμπας είναι ένοχος για το ηθικό και πολιτισμικό παράπτωμα για το οποίο μιλάς.

Όσον αφορά στο ερώτημα για το αν το μνημείο πρέπει να χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς ή όχι, ας μη χρησιμοποιείται. Για καλλιτεχνικούς όμως; Θα έπρεπε να επιτρέπεται σε ένα φωτογράφο ή σκηνοθέτη να το χρησιμοποιήσει, τηρουμένων των απαραίτητων προδιαγραφών χρήσης και ασφάλειας;

Εγώ, λέω ναι.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top