Τι γίνεται μετά απο ηχογράφηση στα 192 Khz ?

Child Of Story είπε:
Ακριβοπληρωμενοι μανατζερς και δυσθεωρητες εταιρειες δισκων?
...δεν σου φαίνεται λίγο περίεργο έως ειρωνικά γελοίο που αυτό το είπε ένας τύπος, δημιούργημα ακριβωπληρωμένου μάνατζερ και δυσθεώρητης δισκογραφικής?

edit: με την ουσία όσων γράφεις συμφωνώ απόλυτα :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν θα επεκταθω γιατι ειναι εκτος θεματος και μεγαλη συζητηση, αλλα δεν ειναι καθολου ετσι τα πραγματα.

Αν ηταν ετσι, τα 500.000.000 συγκροτηματα που ξεπηδουσαν σαν τα μανιταρια μετα την βροχη σε οποια πολη τελειωνε μια συναυλια των Πιστολς, δεν θα ειχαν υπαρξει ποτε. Ουτε ολα τα μεγαλα συγκροτηματα των επομενων δεκαετιων (π.x. οι επικαιροι U2), που σε ολες τους τις συνεντεξεις ελεγαν "ημασταν φιλοι και οταν ειδαμε το ταδε πανκ συγκροτημα ξεραμε οτι επρεπε να φτιαξουμε ενα γκρουπ" κλπ κλπ.

Ο Ροττεν? Γιος φτωχων Ιρλανδων μεταναστων? Αν ξερεις τι σημαινε τοτε Ιρλανδος σε φτωχογειτονια του Λονδινου...

Που στο απογειο της πορειας των Πιστολς τους παρατησε γιατι τσακωθηκε με τον ΜακΛαρεν, εφτιαξε τους αβανγκαρντιστες P.I.L. σε μια εποχη που το αβαν-γκαρντ ηταν εντελως εκτος μοδας?

Που δεχοταν επιθεσεις (ειχε παει και στο νοσοκομειο για 2 μαχαιριες στα πλευρα) μετα απο σχεδον καθε εμφανιση των Πιστολς?

Που επειδη δεν τους δεχοταν κανενα κλαμπ εκτος Λονδινου, εδιναν συναυλιες... υποδυομενοι αλλους?!!

Μπορω να συνεχισω κι αλλο...

Το θεμα ειναι να συνειδητοποιουμεγια τι μιλαμε> Αλλο ροκ σημερα, αλλο το '60. Αλλο "πανκ" σημερα, αλλο τοτε. Αλλο κομμουνιστης σημερα, αλλο στην Χουντα, και αλλο στην Κινα επι Μαο.

 
largo είπε:
Ύστερα λοιπον από πολύ καιρό ηχογραφήσεων στα 44,100 αποφάσισα την ηχογράφηση στα 192Khz. Τι κάνουμε όμως μετά, έχοντας το master μας και θέλουμε να το γράψουμε σε CD ? Ποια είναι η ιδανικότερη λύση είτε αυτό κοστίζει σε χρήμα είτε όχι ?
Ετσι για να θυμηθουμε την αρχικη ερωτηση καπου 8 σελιδες πισω.

;)

 
όντως είμαστε εντελώς offtopic.....και πίστεψε με οι δισκοθήκες μας είναι πολύ πιθανόν να μοιάζουν αρκετά  :)

...αυτό όμως, όπως και τα όσα γράφεις παραπάνω δεν αναιρούν το γεγονός πως οι sex pistols ήταν το δημιούργημα ενός πανέξυπνου μάνατζερ και αρκετών δισκογραφικών (μεγάλων και τρανών)....τώρα αν κάποιες από αυτές δεν κατάλαβαν εγκαίρως την κότα με το χρυσό αυγό που είχαν στα χέρια τους είναι άλλη ιστορία....

...επίσης αυτή η  εμπάθεια μου προς τον McLaren δεν αλλάζει την τεράστια ιστορική αξία και σημασία τόσο του ίδιου όσο και του δημιουργήματος του.....

...αλλά δεν σου φαίνεται περίεργο το πόσο διαφορετικά εξελίχθηκε το punk rock εκείνη την περίοδο στις 2 πλευρές του Ατλαντικού?

...anyway,ας το παρατήσουμε εδώ.......αλλά αν αποφασίσεις να ανοίξεις κάποια στιγμή ένα σχετικό θέμα,πολύ θα χαρώ να γραψω τα εσωψυχα μου ;D ;D ;D ;D

odeon-mastering είπε:
Ετσι για να θυμηθουμε την αρχικη ερωτηση καπου 8 σελιδες πισω.

;)
...εντάξει βρε Αποστόλη.......είπαμε είμαστε οφτόπικ  ;D ;D ;D ;D ;D.....άντε πάμε πάλι στα 192Κ ;) 

 
Για να πω την αληθεια μου αρεσουν κι εμενα τα φιλοσοφικα....ασε που ισως παρω και λιγο γκαζι να γραψω παλι λιγη μουσικη (το οποιο εχω να κανω 4 χρονια) 8) 8) 8)

 
Αποστόλη θα πρέπει πρώτα να απαντήσεις στην εξής απλή ερώτηση.....

Νεά Υόρκη του 1974 ή Λονδίνο του 1978?

 
Παιδιά τελευταίο offtopic απο εμένα και χίλια συγνώμη ειλικρινά. Απλά το "Η αλήθεια είναι στους Sex Pistols! ΓΚε γκε?" το είπα για χαβαλέ για το παρακάτω βιντεάκι. Φανταζόμουνα ότι ειναι πασίγνωστό, δεν εννοούσα να αναλύσουμε για τους σεξ πίστολς!!  ;D ;D ;D :o :o :o :o


 
nikodemos είπε:
Αποστόλη θα πρέπει πρώτα να απαντήσεις στην εξής απλή ερώτηση.....

Νεά Υόρκη του 1974 ή Λονδίνο του 1978?
London.... λογω Bob Marley 

 
Μιλώντας για ποιοτικό/αξιόπιστο SRC, τί επιλογές έχουμε ? Οι wave editors, προσφέρουν SRC, γνωρίζει κανείς ποιά είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού SRC αλγορίθμου ?

Ενστερνίζομαι την άποψη ότι αφού βγει από τον φούρνο το δημιούργημα, πρέπει να είναι αρεστό και στον σπιτικό ακροατή, και στο αυτοκίνητο και στο club, από το καβουρδιστήρι μέχρι το ραδιόφωνο και το high-end. Αυτό ως επιτευγμα είναι ευθύνη και καμάρι του Mastering Engineer, των υπεύθυνων για την ηχογράφηση, μίξη και αποδεικνύει ότι πράγματι συνεργάστηκαν, κάνοντας ο καθένας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την δουλειά του.

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι πρωταρχική σημασία έχει η αναπαραγωγή σε σπιτικό σύστημα. Για άλλους αυτό σημαίνει Compact <<Hi-Fi>> των 200 ευρώ, για κάποιους άλλους εξοπλισμό με περισσότερα ψηφία στην απόδειξη. Στοχεύοντας στην μέση τιμή των συστημάτων αναπαραγωγής που υπάρχουν εκεί έξω(μαζί με την αλήθεια), κατά την γνώμη μου, 24/96 ως πλατφόρμα ηχογράφησης θα πρέπει να είναι περισσότερο από αρκετή γιατί προσφέρει το απαιτούμενο έυρος(έδαφος) για να καταγράψουμε συχνοτικό περιεχόμενο και δυναμικές.

Το ιδεατό: [φράση -> μουσικός -> ηχογράφηση -> μίξη -> mastering -> εκτύπωση -> αναπαραγωγή] σαν αλυσίδα είναι σπάνιο, αλλά δεν μας εμποδίζει κανείς να το προσεγγίζουμε, προσπαθώντας να αξιοποιούμε τα εργαλεία που έχουμε στην διάθεση μας στο έπακρο.

Η αναγκαία σοφία για μουσική τέρψη δεν είναι προσόν του ενός, προκύπτει στον κάθε παρατηρητή που ανησυχεί, αντιλαμβάνεται, μετά από λάθη ξανά-προσπαθεί, και καταλήγοντας, νομίζω απαιτεί σύνεση, μέτρο και διαρκώς αναζήτηση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Tο καλύτερο SRC που έχω ακούσει είναι αυτό

http://www.izotope.com/tech/src/ και είναι το μόνο που μου έδωσε την αίσθηση ότι κράτησε αρκετή από την ποιότητα των 48kHz που έγραφα εώς τώρα

Μετά ακολουθεί το

http://www.voxengo.com/product/r8brain/ το οποίο είναι free και εξαιρετικό επίσης (όχι όμως και σαν το izotope)

Yπενθυμίζω μόνο ότι η διαδικασία αυτή πρέπει να γίνεται ακριβώς πριν το τελικό Dithering πριν το export στα 16Bit.

 
ghen είπε:
Οι wave editors, προσφέρουν SRC, γνωρίζει κανείς ποιά είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού SRC αλγορίθμου ?
Δεν ξέρω αν είναι μόνο αυτά, πάντως σίγουρα η ποιότητα του φίλτρου αποκοπής που χρησιμοποιούν (steepness, phase shift), και από την ποιότητα (τάξη) του interpolation που χρησιμοποιούν για τα νέα samples. Π.χ. όταν ο αλγόριθμος πρέπει να μαντέψει τι τιμή θα έχει ένα νέο sample ανάμεσα σε δύο samples που έxουν τιμές 3 και 6 αντίστοιχα, ο γραμμικής τάξης αλγόριθμος θα μαντέψει το μισό ακριβώς, ο τετραγωνικής τάξης θα χρειαστεί και το μεθεπόμενο sample και θα επιστρέψει μια τιμή που θα εξαρτάται και απ'τα τρία, κ.ο.κ. Όσο μεγαλύτερη η τάξη τόσο πιο "ομαλό" και καλό (αλλά και πιο αργό) το αποτέλεσμα.

 
Superfunk είπε:
ηχοληψια και ηχογραφηση ειναι το ΙΔΙΟ πραγμα ,μηπως εχεις μπερδευτει?τα μονιτορ ετσι κι αλλοιως καλο ειναι να ειναι οσο το δυνατον καλυτερα γινεται οπως και να γραφεις....ειτε στο...1khz ειτε στα 350..... :) :)
Συγνωμη που παρεμβαινω λιγακι στο ασχετο αλλα η ηχοληψια και η ηχογραφηση δεν ειναι το ιδιο πραγμα... ο ορος ηχοληπτης στα αγγλικα αντιστοιχει στον boomer κατα βαση... ενω αυτος που κανει την ηχογραφηση ονομαζεται recording engineer... επαγωγικα και μονο δεν ειναι το ιδιο o boomer με τον recording engineer.

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top